مشاوره کنکور ریاضی 1403

مشاوره کنکور ریاضی

اگر به مشاوره کنکور ریاضی نیاز دارید، در این مقاله از صفر تا صد آن را بررسی میکنیم. نکته مهم این است که بدانید مشاوره کنکور ریاضی سال 1403 با قبل کمی متفاوت شده است. علت آن تغییراتی است که جدیداً به وجود آمده است. پس ما سبک جدید مشاوره را در این مقاله و در خدمات آکادمی دورخیز به شما ارائه میکنیم. با روش های مشاوره و برنامه ریزی قدیمی تر، موفقیت در کنکور دیگر ممکن نیست. پس تغییرات را جدی بگیرید و از مشاورین آپدیت و به روز استفاده کنید.

اگر دوست دارید خیلی سریع از کمک بهترین مشاورین کنکور ریاضی استفاده کنیداز کادر زیر شماره خودتان را ثبت کنید تا با یک جلسه مشاوره کنکور ریاضی رایگان شروع کنیم! البته بهتر است عجله نکنید و خواندن کامل این مقاله را جدی بگیرید، چون در این صورت از مشاوره ای که ثبت‌نام میکنید هم بهتر بهره میبرید!

مشاوره کنکور ریاضی 1403 5
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته ریاضی از رتبه های برتر تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با برنامه ریزی تخصصی و مشاوره تلفنی هدفمند تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید

ثبت نام مشاوره ریاضی

آیا بدون مشاوره هم می توان در کنکور ریاضی موفق شد؟

امتحان کردن راه های مختلف برای موفقیت همیشه زمان و هزینه زیادی را از ما می گیرد. احتمالا شنیده اید که می گویند مسیر کنکور پر پیچ و خم است. بله درست است ! می خواهیم کمی با مهم ترین این پیچ و خم ها آشنا شویم. بیایید با هم بررسی کنیم و ببینیم برای موفقت در کنکور ریاضی باید چه چیزی را فراهم کنیم. در این صورت به اهمیت مشاوره کنکور ریاضی پی می بریم.

هیچ کسی نمی تواند ادعا کند که بدون استفاده از روش های صحیح می تواند در کاری موفق شود. انجام هر کاری برای موفقیت در آن مستلزم استفاده از اصول است. اگر اصول مطالعه برای کنکور را ندانید تلاش های شما بی ثمر خواهد شد. مهم نیست چقدر درس بخوانید، حتی با روزانه 14 ساعت هم نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت.

مشاوره کنکور ریاضی

در واقع برای اینکه بتوانید در امتحان 4 ساعته کنکور موفق عمل کنید باید فوت و فن حرفه ای درس خواندن را بلد باشید. در این صورت از تمام استعداد خود می توانید استفاده کنید و با دقت و سرعت عمل بالا در جلسه کنکور تست بزنید و سرنوشت شغلی و زندگی خود را رقم بزنید.

خب حالا بیایید بررسی کنیم تا بدانیم چه چیزی وجود دارد که ما باید فوت و فن و اصول آن را یاد بگیریم؟ ما در اینجا 5 مورد را لیست کردیم.

  • روش های صحیح یادگیری و بازدهی ذهن برای کنکور
  • روش های حرفه ای تست شناسی و تست زنی کنکور
  • متدهای پربازده و سریع برای مطالعه تستی کنکور
  • نحوه پیشرفت در آزمون های آزمایشی
  • مهارت های آزمون دادن (در جلسه کنکور)

برای اینکه روی این 5 مورد بتوانید مسلط شوید دو راه پیش روی شماست. اول اینکه خودتان دست به کار شوید و راه های محتلف را امتحان کنید تا پس از صرف زمان و هزینه زیاد راه درست را پیدا کنید. راه دوم اینکه از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

راه اول می تواند شما را مجبور کند یک یا دو سال پشت کنکور بمانید!

در روش دوم از فردی کمک میگیرید که خودش با همه این مسائل آشنا بوده و به همین وسیله توانسته رتبه برتر کنکور را کسب کند. به نظر می رسد استفاده از تجربه یک فرد موفق راه حل بهتری باشد. در واقع نقش مشاوره کنکور ریاضی پررنگ و مهم می شود. آنگاه مجاب می شوید که برای موفقیت خود در کنکور ریاضی مشاور بگیرید. بدون مشاوره کنکور ریاضی هم می توان درس خواند و در یک دانشگاه معمولی قبول شد! بله می توان اما ارزشی ندارد. 

اهمیت زیاد قبول شدن در دانشگاه خوب رشته ریاضی

برای اینکه از رشته ریاضی استفاده خوبی کنیم باید رتبه خوبی در کنکور کسب کنیم تا دانشگاه سطح بالایی قبول شویم. دانشگاهی که ما را به اهداف بالا برساند. توقع نداشته باشید با تحصیل در دانشگاه پیام نور یا غیرانتفاعی شهرتان آینده درخشانی داشته باشید! همانطور که دیده اید فارغ التحصیلان این نوع دانشگاه ها غالباً از تحصیل و مدرک خود هیچ سودی نبرده اند. برایقبولی در رشته خوب و دانشگاه عالی رقابت سخت است. در ادامه دلایل این موضوع را بررسی میکنیم.

مشاوره کنکور ریاضی - برترین دانشگاه های فنی و مهندسی

در رشته ریاضی توقع نداشته باشید با تحصیل در دانشگاه پیام نور یا غیرانتفاعی شهرتان آینده درخشانی داشته باشید! همانطور که دیده اید فارغ التحصیلان این نوع دانشگاه ها غالباً از تحصیل و مدرک خود هیچ سودی نبرده اند. پس کنکور را جدی بگیرید، قدر رشته ریاضی را بدانید و به فکر بهترین دانشگاه ها باشید. فکرتان را که بزرگ کنید سرنوشتان عوض می شود.

تحصیل در رشته ریاضی چه مزایایی برای شما دارد ؟

در رشته ریاضی امکان تحصیل در رشته های متنوعی وجود دارد

وقتی رشته ریاضی را انتخاب کنید و رتبه خوبی را در کنکور کسب کنید در انتخاب رشته دانشگاهی می توانید طیف وسیعی از رشته ها را انتخاب کنید. انواع رشته های مهندسی، رشته های تربیت معلم، انواع مدیریت، حسابداری، تربیت بدنی و حتی روانشناسی را می توانید در دانشگاه انتخاب کنید و در آن ها ادامه تحصیل دهید. به عنوان مشاور رشته ریاضی و سایر رشته ها می گویم که این آزادی انتخاب در رشته ریاضی واقعاً بی نظیر است.

انتخاب رشته ریاضی

رشته های ریاضی پر درآمد و آینده دار هستند

به شرط تحصیل در دانشگاه معتبر و پیمودن یک مسیر درست، آینده رشته های شاخه ریاضی واقعاً خوب است. در هر زمینه ای از رشته ریاضی اگر تاپ و عالی باشید برای شما هم فرصت شغلی خوبی پیدا می شود و هم موقعیت تحصیلی مناسب.

در رشته های مهندسی هم می توانید استخدام شوید هم می توانید خوداشتغال شوید. در رشته های فرهنگیان می توانید دبیر یا آموزگار شوید. همچنین روانشناس، حسابدار یا یک مدیر شدن هم دور از انتظار نیست. همه این ها به شرط تلاش و قبولی در دانشگاه سطح بالاست.

مشاوره کنکور ریاضی 1403 10

امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور و مهاجرت

رشته های مهندسی در سال های گذشته گذرگاه خوبی برای تحصیل در خارج از کشور شده اند. اگر دانشجوی مهندسی یکی از دانشگاه های معتبر صنعتی کشور باشید می توانید با گرفتن بورسیه تحصیلی در یکی از دانشگاه های آمریکا، کانادا، استرالیا یا اروپا پذیرش بگیرید و برای مقطع ارشد یا دکتری در آنجا تحصیل کنید. جالب است بدانید که در بسیاری از این بورسیه تمام هزینه های زندگی و تحصیل شما توسط دانشگاه پرداخت می شود! چه چیزی بهتر از این؟

مقاله مهم  بورسیه مهندسی فرصتی برای تحصیل در اروپا و آمریکا

داوطلبین قوی رشته ریاضی سخت تلاش میکنند تا در دانشگاه های درجه 1 و رشته های تاپ قبول بشوند. برای اینکه در این رقابت پیروز شوید باید حرفه ای درس بخوانید و سخت تلاش کنید. حضور یک مشاور کنکور ریاضی مثل کاتالیزور موفقیت شما را تضمین کند. در این مقاله ویژگی‌های بهترین مشاور رشته تجربی و نکات مهم قبولی در بهترین رشته و دانشگاه را بررسی میکنیم.

مشاوره کنکور ریاضی 1403 5
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته ریاضی از رتبه های برتر تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با برنامه ریزی تخصصی و مشاوره تلفنی هدفمند تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید

ثبت نام مشاوره ریاضی

چطور یک مشاوره کنکور ریاضی خوب پیدا کنیم ؟

پیدا کردن یک راهنمای خوب و قابل اعتماد می تواند چراغی را در مسیر تاریک کنکور برای شما روشن کند. این راهنمای خوب همه چیزهایی که گفته شد را فراهم می کند تا دانش آموز بتواند رتبه خوبی کسب کند و در دانشگاه مورد علاقه خود قبول شود. اگر برای رشته های مهندسی تلاش می کنید یا برای تربیت معلم و فرهنگیان، یا برای مدیریت و حسابداری، تفاوتی ندارد! داشتن یک مشاور حرفه ای که خودش یکسال درست و اصولی درس خوانده می تواند همه چیز را عوض کند و شما را به موفقیت در کنکور برساند.

همچنین باید توجه داشت کنکور هرساله تغییرات زیادی دارد! مثلاً با وجود تغییرات زیاد و چشمگیر کنکور 1403 قطعاً نمی‌توان با فرمولی که سال های قبل می‌توانستیم در کنکور موفق شویم، پیش برویم! پس نیاز به فردی کارآزموده و با تجربه که ما را راهنمایی کند و چم و خم مسیر را بشناسد، به شدت احساس می‌شود. در این زمینه سبک جدید مشاوره کنکور ریاضی مهم است که تفاوت های آن را توضیح می دهیم.

مشاور کنکور ریاضی

فاصله مشاوری که خودش رتبه برتر کنکور شده با دانش آموز کم است. این نزدیکی به شدت می تواند کیفیت مشاوره را بالا ببرد. در این تردیدی نیست که بهترین مشاور برای انجام مشاوره کنکور ریاضی و حتی برای سایر رشته ها، مشاور رتبه برتر همان رشته است. البته با تجربه کافی در زمینه مشاوره کنکور. اگر علاقه مند هستید با یک رتبه برتر رشته ریاضی در این خصوص صحبت کنید از کادر زیر درخواست خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

مشاوره کنکور ریاضی 1403 5
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته ریاضی از رتبه های برتر تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با برنامه ریزی تخصصی و مشاوره تلفنی هدفمند تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید

ثبت نام مشاوره ریاضی

5 وظیفه مهم مشاوره کنکور ریاضی که باید برای شما انجام دهد

با هم بررسی کنیم و ببینیم مشاوره کنکور ریاضی بی نقص باید چکارهایی انجام دهد تا دانش آموز او رتبه برتر کنکور شود. آکادمی دورخیز با ارائه این ویژگی‌ها در قبولی بهترین رشته و دانشگاه در کنار شماست.

1. آموزش تست زنی حرفه‌ای برای کنکور ریاضی و مطالعه تشریحی نهایی

قبل از رانندگی حرفه ای باید آیین نامه را بخوانیم. قبل از درس خواندن هم مشاور رشته ریاضی باید به شما یاد بدهد که چطور درس بخوانید و تست بزنید. چطور بخاطر بسپارید و چطور آزمون بدهید. چطور بتوانید توازن مهارت های تستی و تشریحی خواندن را بیاموزید. چطور استرس را کنترل کنید و چطور دائماً در حال پیشرفت باشید. این ها فنون موفقیت در کنکور هستند که لازم است دانش آموز یاد بگیرد.

مشاور کنک

2. برنامه ریزی کنکور ریاضی به سبک جدید

یک وظیفه مهم مشاور خصوصی کنکور برنامه ریزی است. یک نیاز مهم دانش آموز کنکوری هم برنامه ریزی است. در سال کنکور آنقدر حجم درس ها زیاد است که بدون برنامه ریزی حتی یک ساعت هم نباید درس خواند. مشاور رتبه برتر رشته ریاضی برای همه ساعت های شما برنامه ریزی می کند. برنامه ریزی کنکور بسیار حساسیت و ظرافت نیاز دارد.

دو موضوع در این برنامه ریزی اهمیت دارد. اول اینکه شخصی و خصوصی باشد. برنامه ریزی خصوصی یعنی آنکه دقیقاً با ویژگی های فردی و سطح علمی دانش آموز همخوانی داشته باشد. و دوم داشتن مرور است. مرورهای جادویی برنامه کمک می کند که چسب مطالب در ذهن تقویت شود و فراموشی کاهش یابد. بدون برنامه ریزی اصولی موفقیت، در کنکور محال است.

مقاله مهم  آموزش برنامه ریزی برای کنکور 1404

در سبک جدید برنامه ریزی کنکور ریاضی، حدود نیمی از زمان شما باید به مطالعه تشریحی نهایی اختصاص پیدا کند. دروس عمومی در کنکور وجود ندارند اما نمرات دروس نهایی سال دوازدهم اهمیت پیدا کرده است. اگر داوطلب پشت کنکور باشد، در برنامه ریزی کنکور ریاضی باید جایگاهی برای ترمیم معدل لحاظ شود.

3. ارائه آموزش روش مطالعه دروس کنکور ریاضی

حتماً میدانید که روش مطالعه دروس برای کنکور با امتحانات مدرسه تفاوت دارد. برای کنکور باید طوری بخوانید که از پس سوالات تستی و مفهومی بربیایید. البته برای بهترین مشاور کنکور ریاضی اهمیت زیادی دارد که شما در درسهای مدرسه و معدل خود به خوبی بتوانید موفق شوید. در مشاوره کنکور رشته ریاضی مشاور باید روش هایی را به شما آموزش بدهد تا مطالعه تان هدفمند و ثمربخش شود. به هیچ وجه تصور نکنید که فقط روش های تشریحی سابق می توانید درس ها را مطالعه کنید و نتیجه مطلوب بگیرید. مشاوره کنکور ریاضی روش های مطالعه ویژه کنکور را به شما آموزش می دهد.

با کلیک روی درس مورد نظر می توانید روش مطالعه آن را یاد بگیرید.

در سبک جدید مشاوره کنکور ریاضی، دیگر فقط روی تست زنی تاکید نمیشود. حالا دیگر باید روش های مطالعه برای گرفتن نمره 19 تا 20 در امتحانات تشریحی نهایی را یاد بگیرید! مشاور شما باید در این زمینه کمک حالتان باشد. تمرکز صد درصدی روی کنکور کاملاً اشتباه است و باید بین این دو بالانس برقرار کنید.

4. پیگیری و نظارت خصوصی دانش آموز

دانش آموزی که برنامه درسی گرفته نباید به حال خود رها شود. حتماً تجربه تنبلی و بازیگوشی داشته اید 😊 از فضای مجازی و اینستاگرام نگو که دلمان خون میشود. قاتل زمان هستند! 😐 همه اینها لازمه نظارت و پیگیری دانش آموز را به ما یادآوری می کند. مشاور خصوصی به صورت مستمر با گرفتن گزارش مطالعه به صورت مجازی وضعیت درسی دانش آموز را چک می کند. این کار کمک می کند تا احتمال کم کاری دانش آموز کاهش پیدا کند.

مقاله مهم  مشاوره خصوصی کنکور

5- مشاوره تلفنی و ارتباط مداوم

مشاوره تلفنی و گفتگوی مداوم در مورد آزمون های آزمایشی می تواند از دو جهت به دانش آموز کمک کند. اول پیشرفت علمی در رتبه و تراز دانش آموز که به علت تحلیل روند درسی دانش آموز اتفاق می افتد. دوم بهبود انگیزه و روحیه که به علت مکالمات انگیزشی و مثبت رخ می دهد. هر دوی اینها زمینه ساز موفقیت دانش آموز هستند. مشاوره تلفنی کنکور ریاضی در وقت و هزینه به شدت صرفه جویی می نماید.

مشاور تلفنی کنکور ریاضی

ثبت‌نام مشاوره کنکور ریاضی 1403 در آکادمی دورخیز

در گروه مشاورین دورخیز جمعی از رتبه های برتر کنکور برای راهنمایی و هدایت دانش آموزان تلاش می کنند. دانشجویان مهندسی دانشگاه های صنعتی شریف، دانشگاه تهران و علم و صنعت برای مشاوره و راهنمایی دانش آموزان در این سال ها تلاش های زیاده کرده اند. در گروه مشاورین دورخیز از لحظه ای که دانش آموز برای موفقیت خود تصمیم میگیرد به صورت کامل حمایت و پشتیبانی می شود.

مشاوره کنکور ریاضی با گروه دورخیز شامل همه خدماتی است که در بالا توضیح داده شد.

در قدم اول دانش آموز با فنون موفقیت در کنکور آشنا می شود. دانش آموز یاد میگیرد چطور با روش رتبه های دو رقمی باید درس بخواند و تست بزند. چطور باید خلاصه نویسی کند. چطور باید مرور کند. چطور باید آزمون بدهد. همه اینها در یک دوره آموزشی فشرده انجام می شود.

پس از آن یک مشاور خصوصی مناسب برای دانش آموز انتخاب می شود. مشاور خصوصی با شناخت دانش آموز یک برنامه ریزی خصوصی و شخصی برای او طراحی می کند. دانش آموز برنامه را اجرا می کند و نتیجه را هر شب در دفتر برنامه ریزی می نویسد. دانش آموز باید از دفتر برنامه ریزی اش برای مشاور عکس ارسال کند. مشاور گزارش کار دانش آموز را تحلیل می کند و به او ویس و نظرات خود را می دهد. در طول هفته تماس تلفنی از طرف مشاور برقرار می شود یعنی جلسات مشاوره تلفنی. این روند تا شب کنکور ادامه پیدا می کند.

مزیت های مشاوره کنکور ریاضی دورخیز

نتیجه این برنامه ریزی و مشاوره خصوصی کنکور برای یک دانش آموز رشته ریاضی چیست؟

  • افزایش نظم و ساعت مطالعه
  • بهبود کیفیت مطالعه و تست زنی
  • جلوگیری از کم کاری و تنبلی دانش آموز
  • پیشرفت و رشد مداوم در آزمون های آزمایشی
  • حداقل 7 دور مطالعه و مرور و تست زنی دروس
  • بالا بردن آمادگی روحی و انرژی مثبت در دانش آموز

و در نهایت: آمادگی 100% برای حضور در کنکور و کسب رتبه دلخواه و قبولی در یک دانشگاه معتبر 😊

مراحل دریافت مشاوره کنکور ریاضی از دورخیز

در آکادمی دورخیز به ترتیب مراحل زیر در مشاوره خصوصی با رتبه های برتر اجرا می‌شود:

  1. ثبت درخواست مشاوره توسط داوطلب در سایت
  2. تماس معارفه خدمات و شفاف سازی ذهن داوطلب
  3. یافتن نقاط ضعف مشاوره‌ای با مشاوره آنلاین هوشمند
  4. دریافت شرح حال و گذشته و تشکیل پرونده مشاوره‌ای
  5. آموزش فنون مطالعه، یادگیری سریع، تست‌زنی و …
  6. انتخاب مناسب‌ترین مشاور رتبه برتر تجربی برای شاگرد
  7. مشاوره منابع و کمک به انتخاب بهترین ابزار کمک درسی
  8. شروع برنامه ریزی درسی روزانه متناسب با شرایط شاگرد
  9. چکینگ و آنالیز گزارش مطالعه شاگرد هرشب در پیام‌رسان
  10. تماس‌های مشاوره‌ای منظم در طول هفته و ارائه نکات طلایی
  11. برگزاری آزمون‌های آزمایشی شخصی و آنلاین طبق پیشروی
  12. کمک به تحلیل آزمون شاگرد پس از آزمون‌های آزمایشی

اگر دنبال بهترین مشاوره کنکور ریاضی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، قزوین، تبریز، کرمان، اهواز و … هستید دورخیز با خدمات آنلاین و از راه دور در کنار شماست. برای این کار تنها کافی است که در همین صفحه فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. کارشناسان و مشاوران مرکز مشاوره کنکور دورخیز با بررسی شرایط دانش آموزان و معرفی خدمات قابل ارائه بهترین پکیج ها را به شما پیشنهاد می نمایند.

اگر علاقه مند هستید در یک دانشگاه صنعتی خیلی خوب پذیرفته شوید. یا دوست دارید در رشته های فرهنگیان یا هر رشته خوب دیگری قبول شوید می توانید روی کمک گروه مشاورین دورخیز حساب باز کنید😉 کافیست با کیک روی دکمه زیر فرم را پر کنید تا در 24 ساعت با شما تماس بگیریم.

مشاوره کنکور ریاضی 1403 5
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته ریاضی از رتبه های برتر تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با برنامه ریزی تخصصی و مشاوره تلفنی هدفمند تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید

ثبت نام مشاوره ریاضی

مشاوران کنکور ریاضی دورخیز

مشاورین دورخیز در رشته های مهندسی برق، کامپیوتر و آموزش ریاضی و فیزیک در دانشگاه های برتر ایران مانند دانشگاه شریف، تهران، شهید بهشتی و … مشغول به تحصیل هستند. بنابراین بهترین گزینه برای راهنمایی و برنامه ریزی دانش آموزان محسوب می شوند. مشاورین دورخیز ابتدا گزینش شده و سپس آموزش داده می‌شوند و پس از دوره کارآموزی مشغول به فعالیت می‌شوند. در کنار هر شاگرد علاوه بر مشاور خصوصی یک مشاور ارشد (روانشناس رتبه برتر) هم حضور دارد تا همه چیز عالی و بی‌نقص پیش برود.

مشاوره-کنکور-دورخیز
مسعود کریمی
مدیر گروه مشاورین
رتبه کنکور 9
دانش‌آموخته مهندسی برق
علم و صنعت تهران
محمدرضا سلیمی
محمدرضا سلیمی
مشاور کنکور ریاضی
رتبه کنکور 48
دانشجوی مهندسی مکانیک
صنعتی شریف
shayan montazeri
شایان منتظری
مشاور کنکور ریاضی
رتبه کنکور 48
دانشجوی فیزیک
صنعتی شریف
نرگس غلامی
نرگس غلامی
مشاور کنکور ریاضی
رتبه کنکور 74
دانشجوی مهندسی کامپیوتر
دانشگاه تهران

 

هزینه و قیمت مشاوره کنکور ریاضی

گاهی ما برای کم کردن هزینه ها ، مهم ترین موارد در زندگی را کنار میگذاریم. غافل از اینکه در آینده ممکن است مجبور شویم چندین برابر آن هزینه مالی و زمانی بپردازیم. مثلا به سلامتی خود اهمیت نمیدهیم و در دوره بیماری مجبور میشویم هزینه های گزافی پرداخت کنیم. هزینه کردن برای مشاوره و راهنمایی گرفتن در واقع سرمایه گذاری است. اگر این سرمایه گذاری انجام نشود در آینده هزینه های تحصیل در رشته های پرهزینه یا دانشگاه های غیردولتی و شهریه ای، هزینه های یافتن شغل مناسب، هزینه های بیکاری و عقب ماندن از مسیر عادی زندگی ده ها یا صدها برابر هزینه مشاوره خواهد بود.

و اما سوالی که برای بسیاری از داوطلبان مطرح می‌شود این است که قیمت مشاوره کنکور ریاضی در سال 1403 چقدر است؟ و چرا برخی مشاوران هزینه‌هایی بسیار بالاتر یا پایین‌تر از عرف را در نظر می‌گیرند؟

هزینه دریافت مشاوره کنکور ریاضی در سال 1403 حدوداً بین 450 تا 1500 هزار تومان را به‌صورت ماهیانه شامل می‌شود که شما با پرداخت حدوداً 500 هزار تومان می‌توانید از خدمات نسبتاً کاملی همچون تماس هفتگی، چک کردن گزارش شبانه، تحلیل آزمون، انگیزش، معرفی منابع و… بهره‌مند شوید.

اما این‌که مشاورینی هستند که با قیمت‌های نامتعارف کار می‌کنند، بخشی از آن به سطح خدمات و تجربه‌ی کار مشاور بر می‌گردد؛ اصلی اقتصادی که می‌گوید: وقتی تقاضا زیاد باشد، قیمت هم بالا می‌رود و وقتی تقاضا (و تجربه‌ی کار) کم باشد، هزینه هم پایین می‌آید! نه دنبال مشاوره ارزان باشید و نه فریب مشاوره های چندین میلیونی را بخورید. 

پس اگر دنبال مشاوره کنکور ریاضی هستید حتما در نظر بگیرید که هزینه های ماهانه چند صد هزار تومان شما را از هزینه های میلیونی در آینده بی نیاز می کند. آکادمی دورخیز طرح های متفاوتی دارد که از سطح هزینه اقتصادی به بالا را شامل میشود.

یک جلسه مشاوره رایگان  کنکور ریاضی

در آکادمی دورخیز یک جلسه مشاوره کنکور ریاضی به صورت رایگان میتوانید داشته باشید. در این جلسه وضعیت کلی شما ارزیابی می شود و برای موفقیت در کنکور ریاضی توصیه هایی دریافت میکنید. برای این منظور شماره تماس خود را در همین صفحه ثبت کنید تا کارشناسان آکادمی دورخیز با شما تماس بگیرند.

چند توصیه مشاوره‌ای برای کنکور ریاضی

به عنوان نکات پایانی برای مشاوره کنکور ریاضی 1403 چند توصیه مهم برای دانش آموزان رشته ریاضی داریم. اگر می خواهید جزء دانش آموزان آینده دار این رشته باشید حتما این توصیه ها را جدی بگیرید.

  • به هیچ عنوان فکر نکنید رقابت در رشته ریاضی آسان است. اگر کنکور را شُل بگیرید سِفت میخورید! چون هدف شما دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی نیست. شما به بهترین ها فکر میکنید. برای رسیدن به بهترین ها باید آماده رقابت شد.
  • اگر سال دهمی یا یازدهمی هستید خیلی مهم است که فنون موفقیت در کنکور را از همین الان یاد بگیرید. مهم است بدانید تکنیک های طلایی درس خواندن و تست زدن و آزمون دادن چیست. توصیه ما تهیه پکیج فنون موفقیت در کنکور دورخیز است.
  • امروز و فردا نکنید و برای کنکور 1403 هرچه زودتر شروع کنید. اگر یازدهمی هستید می توانید از همین الان خودتان را با تست آشنا کنید. توصیه ما شروع از همین الان است. برای شروع مشاوره کنکور ریاضی 1403 هم تیم مشاوره دورخیز همراه شماست.
  • لازم نیست سنگ بزرگی بردارید که نتوانید پرتابش کنید! از درس های مهم تر شروع کنید. چند کتاب تست خوب خریداری کنید و کارتان را با همان ها استارت بزنید. می توانید از راهنمایی یک مشاور هم در این زمینه استفاده کنید.

گروه دورخیز برای مشاوره کنکور ریاضی 1403 هم برای شما برنامه های ویژه ای دارد. در صورت تمایل می توانید فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. ما کمک میکنیم دانش آموز با یک برنامه هدفمند و دقیق و با متدهای درس مطالعه به اهداف خود برسد. با ما همراه باشید.

سوالات متداول درباره دریافت مشاوره کنکور ریاضی

خدمات آکادمی دورخیز کامل ترین خدمات مشاوره ای می باشد. استفاده از رتبه های برتر آموزش دیده و نظارت مشاورین ارشد با تجربه ، کیفیت خدمات دورخیز را به بالاترین سطح رسانده است.

رشته های مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک، عمران، متالورژی بهترین گزینه ها هستند.

پکیج آموزش فنون موفقیت در کنکور

بسته موفقیت در کنکور ریاضی

در این پکیج آموزشی در 7 ساعت رازهای موفقیت در کنکور رشته ریاضی را به شما آموزش خواهیم داد. این پکیج کمک می کند به سبک قبولی های دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران درس بخوانید. جدیدترین و بهترین متدهایی مطالعه و تست زنی در این بسته ارائه شده است.
لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
16 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن اسحاقی
محسن اسحاقی
1 سال قبل

سلام ، وقتتون بخیر
یه سوال داشتم،بنده دیپلم رشته ریاضی دارم و به دلایلی ترک تحصیل کرده بودم ولی سطح بالایی بودم
الان خدمتم تموم شده و در اداره نظام مهندسی مشغول نقشه کشی تاسیسات هستم و علاقه مندم دوباره مشغول به تحصیل بشم
متولد 78 هستم
به نظر شما از چه طریقی شروع کنم درسته ،چون تا حدودی از یاد بردم مفاهیم درسی رو
ممنون میشم راهنماییم کنید،با تشکر

مشاور دورخیز
مشاور دورخیز
پاسخ به  محسن اسحاقی
1 سال قبل

سلام. با توجه به تغییرات جدیدی که در کتاب‌ها و قوانین برگزاری کنکور اعمال شده، بهتر است ابتدا در این زمینه مشورت بگیرید. برای این کار می‌توانید با ما تماس بگیرید.

مهدی
مهدی
2 سال قبل

سلام ببخشید من دانش اموز یازدهم رشته ریاضی هستم و برای بعد عید مشاوره نیاز دارم تا کنکور
درسم خیلی ضعیف شده و دروس پایه رو نخوندم چون پارسال مجازی بود دروس امسال هم زیاد بلد نیستم ولی قبل دهم درسم عالی بود سرعت یاد گیریم خوبه تقریبا میخواستم بدونم ایا میتونم رتبه زیر ۱۰۰بیارم اگه با شما شروع کنم؟
خودتون مشاوره میدین گزارش کار میخواین وازمون هم میگیرین؟
اگه میشه درمود هزینه هم بهم توضیح بدین.
به واتساپتون پیام دادم ولی جواب ندادین.

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  مهدی
2 سال قبل

سلام. همکاران پیگیری کردن

شبنم
شبنم
2 سال قبل

سلام وقتتون به خیر من دیپلم رشته تجربی نظام قدیم دارم میتونم کنکور ریاضی امتحان بدم؟

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  شبنم
2 سال قبل

سلام. اگر پیش دانشگاهی هم خونده باشید بله.

بهمنی
بهمنی
2 سال قبل

سلام برای قبولی در کامپیوتر شریف . چه رتبه نیازه ؟ منطقه 3 ؟

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  بهمنی
1 سال قبل

سلام. زیر 50

دانش آموز
دانش آموز
2 سال قبل

سلام و خسته نباشید یک دانش اموز محصل تو رشته ریاضی برای فرهنگیان باید چه قدر بخونه؟

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  دانش آموز
2 سال قبل

سلام. بستگی به سطح علمی شما داره. بین 7 تا 10 ساعت

سارا
سارا
3 سال قبل

ایا واسه قبولی در شریف خیلی باید درس بخونیم

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  سارا
3 سال قبل

سلام. برای قبولی در دانشگاه شریف باید
1- با کیفیت و اصولی درس بخونید
2- ساعت مطالعه بالا داشته باشید

هر دو مهمه

تنها
تنها
3 سال قبل

سلام
من تازه کاراتونو دنبال میکنم خیلی دوس دارم تو انتخاب رشته از شما مشاوره بگیرم .
با تشکر

زهره عطایی
زهره عطایی
4 سال قبل

عههه من فک میکردم یکم بخونم حله رقابت اسونه !

ولی اینجور نیس ینی!!

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  زهره عطایی
4 سال قبل

🙂

ایزدیان
ایزدیان
پاسخ به  زهره عطایی
3 سال قبل

ممنون از مقاله خوبتون و همچنین تشکر از زحمت مشاور عزیزم ک پیگیر درسام هستن 😊