چطور با پایه درسی ضعیف رتبه برتر شویم؟

4 کار واجب برای رتبه برتر شدن با پایه درسی ضعیف

هرسال دانش آموزان و داوطلبان زیادی برای  رسیدن به رشته مورد علاقه خود در دانشگاه، با چالش بزرگی به اسم کنکور رو به رو می شوند. اما فقط تعداد کمی از داوطلبان کنکور می دانند که چطور باید برای موفقیت در کنکور برنامه ریزی کنند. دقت کنید که موفقیت در کنکور یک مهارت است که باید آن را یاد بگیرید و هر دانش آموزی با هر پایه درسی می تواند مهارت رتبه برتر شدن در کنکور را یادبگیرد.

مقاله مهم  برنامه ریزی کنکور 1403 مطابق با آخرین تغییرات

در این مقاله به شما می گوییم که اگر پایه درسی ضعیف دارید هم می توانید با یاد گرفتن مهارت هایی به رتبه برتر کنکور و رشته مورد علاقه خود برسید. اما شرط مهم برای یادگرفتن رتبه برتر شدن حتی با پایه درسی ضعیف این است که انگیزه بالایی برای هدف خود داشته باشید تا بتوانید همه مراحل سخت مسیر کنکور را به خوبی پشت سر بگذارید.

 

چطور رتبه برتر کنکور شویم؟

برای اینکه شما هم حتی با پایه درسی ضعیف بتوانید رتبه برتر کنکور شوید باید در قدم اول هدف خود را مشخص کنید. به چه رشته ای علاقه دارید؟ در چه دانشگاهی می خواهید درس بخوانید؟ برای انتخاب دانشگاه خود دقت کنید که بهترین شرایط برای درس خواندن در رشته مورد علاقه شما را داشته باشد. چون اگر قرار باشد رتبه برتر کنکور شوید باید رشته و دانشگاهی را هدف خود قرار دهید که از درس خواندن در آنجا لذت ببرید.

اینکه به رشته ای که در دانشگاه انتخاب می کنید علاقه داشته باشید بسیار مهم است اما کافی نیست. برای اینکه یاد بگیرید چطور رتبه برتر شوید، باید مسیر رسیدن به هدف خود را هم بشناسید. مسیر یعنی بدانید چه درس هایی را باید بخوانید، در چه آزمون هایی باید شرکت کنید و از چه منابعی باید مطالعه کنیدو … .

پایه درسی ضعیف

بعد از اینکه هدف خود را پیدا کردید و مسیر رسیدن به آن را شناختید، سخت ترین مرحله شروع می شود. سخت ترین مرحله برای یاد گرفتن اینکه چطور رتبه برتر شویم، این است که از مسیر مناسب خارج نشویم! یعنی برنامه هرروز خود را کامل اجرا کنید، ناامید نشوید، تنبلی نکنید و تا می توانید تلاش کنید.

انتخاب هدفی که به آن علاقه دارید، پیدا کردن مسیر مناسب رسیدن به هدف و خارج نشدن از مسیر سه گام مهم برای این است که بتوانید به رتبه برتر کنکور برسید. حالا در ادامه با جزئیات بیشتری درمورد اینکه چطور رتبه برتر شوید و چطور از پایه درسی ضعیف به رتبه خوبی در کنکور برسید، صحبت می کنیم.

 

بسیاری از دانش‌آموزان علی رغم تلاش و زحمت زیادی که برای کنکور صرف می‌کنند، در کنکور به رتبه های نجومی می‌رسند. علت اصلی این موضوع غافل شدن از مهارت‌های مهم کنکور است. آزمون مشاوره هوشمند دورخیز می‌تواند سطح آمادگی فنی و مهارتی شما را پیدا و آن را تحلیل کند. این تحلیل طوری است که به صورت آنلاین تمامی مشکلات مهارتی و مشاوره‌ای شما را کشف کرده و برای رفع آن‌ها راهکارهایی به صورت ویس و مقاله‌های مفید ارائه می‌کند.

4 کار واجب برای رتبه برتر شدن با پایه درسی ضعیف 2
مشاوره هوشمند کنکور

آیا دوست دارید یک مشاور بسیار باهوش و حرفه‌ای به شما راهکارهای شخصی کسب رتبه برتر در کنکور را بگوید؟ آیا دوست دارید با دادن یک تست کوچک کلی توصیه و راهکار بگیرید تا با اجرای آنها موفقیت‌تان در کنکور تضمین شود؟

سامانه مشاوره هوشمند دورخیز ، هوشمندانه و حرفه‌ای به شما می‌گوید برای کنکور چکار کنید و چکار نکنید! چون شرایط شما را آنالیز میکند و توصیه‌های شخصی ارائه می‌کند! همین الان شروع کنید!

 

چرا پایه درسی ضعیف مانعی برای موفقیت در کنکور نیست؟

گفتیم که موفقیت در کنکور یک مهارت است که می توانید به راحتی یاد بگیرید و سطح درسی خود را بهتر کنید. حتی دانش آموزانی که پایه درسی قوی تری دارند، برای موفقیت در کنکور باید مهارت های لازم آن را یاد بگیرند. پس اینکه چطور رتبه برتر شویم فقط به مهارت های کنکور مرتبط است و پایه درسی ضعیف یا قوی دلیل موفقیت نیست.

پایه درسی فقط سرعت رسیدن به هدف شما را تحت تاثیر قرار می دهد. یعنی دانش آموزی با پایه درسی ضعیف باید تلاش بیشتری برای یاد گرفتن مهارت های کنکوری داشته باشد. اما افرادی که پایه درسی قوی تری دارند می توانند با سرعت بیشتری به موفقت برسند، به شرطی که با مهارت های لازم برای رتبه برتر شدن آشنا باشند.

مقاله مهم  14 ویژگی اصلی رتبه های برتر کنکور

پس اگر پایه درسی ضعیف باعث شده که از موفقیت در کنکور ناامید شوید، بدانید که تلاش و پشتکار قوی و یاد گرفتن مهارت های موردنیاز می تواند شما را کاملا برای موفقیت در کنکور ورزیده کند. در ادامه این مقاله درمورد راهکارهایی که به شما کمک می کند از پایه درسی ضعیف به رتبه برتر کنکور برسید، صحبت می کنیم. پس هر راهکار را با دقت بخوانید و تمرین کنید تا به موفقیت نزدیک تر شوید.

 

4 کار واجب برای رسیدن به رتبه برتر کنکور با پایه درسی ضعیف

قبل از اینکه با راهکارهایی به شما بگوییم که چطور رتبه برتر کنکور شوید، بدانید که این مهارت ها را باید هرروز تمرین کنید. تمرین زیاد و مداوم باعث می شود که به نتیجه ایده آل خود برسید. پس فقط آشنایی با راهکارها کافی نیست، اجرای دقیق هرکدام از آن ها برای موفقیت ضروری است.

حتی علاقه و انگیزه ای که برای رسیدن به هدف دارید باید هرروز شارژ شود تا توان رسیدن به همه برنامه های خود را داشته باشید. پس راهکارهایی که در ادامه می گوییم را یادداشت کنید و هرروز چک کنید که آیا همه آن ها را به درستی انجام می دهید یا خیر.

 

1- یادگیری کامل مطالب با منابع مناسب کمک آموزشی

گفتیم که پایه درسی ضعیف مانع رسیدن به رتبه برتر در کنکور نیست. چون با روش های اصولی می توانید به سطح درسی بالاتر برسید. پس همیشه برای موفقیت باید بدانید چه مهارت هایی لازم است به دست بیاورید و برای رسیدن به هرکدام از آن ها تلاش کنید. مهم نیست که در حال حاضر هیچ کدام از مهارت های لازم برای رسیدن به رشته مورد نظر خود را ندارید، چیزی که اهمیت دارد این است که برای به دست آوردن آن مهارت ها با نهایت قدرت تلاش کنید.

رتبه برتر شویم

اولین مهارت لازم برای اینکه بدانید چطور رتبه برتر شویم این است که پایه درسی خود را تقویت کنید. چون برای اینکه از پس سوالات کنکور به خوبی بربیایید در قدم اول باید به سطح علمی خوبی برسید. سوالات کنکور از مطالب کتاب درسی طرح می شوند اما به سادگی مطالب نوشته شده در کتاب نیستند. یعنی طراح کنکور هر مبحث کتاب درسی را با دید پیچیده تری مورد سوال قرار می دهد. پس برای جواب دادن به سوالات کنکور باید از منابع کمک آموزشی مناسبی استفاده کنید، تا به سطح علمی مناسبی برسید.

دقت کنید که برای پیدا کردن منبع آموزشی مناسب خود، فریب تکنیک هی سریع حل تستی که در دی وی دی های آموزشی تبلیغ می شود را نخورید. شما برای اینکه پایه درسی ضعیف خود را قوی کنید باید مطالب را از پایه بخوانید و با مفهوم اصلی هر مبحث به طور کامل آشنا شوید. تکنیک های سریع حل تست به راحتی فراموش می شوند و نه تنها پایه درسی شما را به سمت قوی شدن نمی برند که باعث می شود بیشتر سردرگم شوید.

سوالات کنکور به حدی پیچیده طراحی می شوند که اگر شما با مفهوم اصلی هر مبحث آشنا نباشید، نمی دانید که هر تکنیک را باید برای چه سوالی استفاده کنید. دقت کنید که وقت شما در سال کنکور بسیار ارزشمند است، پس آن را برای کارهایی که واقعا شما را به موفقیت می رسانند استفاده کنید. به دنبال راه های سریع برای موفقیت نباشید، اگر می خواهید یاد بگیرید که چطور رتبه برتر شوید باید در مسیری قرار بگیرید که واقعا شما را  قوی تر کند.

مقاله مهم  دانلود رایگان دفتر برنامه ریزی pdf کنکور (+صوت راهنما)

بهترین منبع کمک آموزشی برای پایه درسی ضعیف، استفاده از درسنامه های کتاب های کمک آموزشی موجود در بازار است. بیشتر کتاب های کمک آموزشی درسنامه های استانداردی دارند که می توانید به راحتی به آن ها اعتماد کنید. البته درسنامه ها هم برای سطح های مختلف آموزشی نوشته می شوند. برای تقویت پایه درسی ضعیف از درسنامه هایی استفاده کنید که ریز به ریز نکات کتاب درسی را با متن روان توضیح داده باشد و تمرین ها و مثال های زیادی را برای هر مبحث حل کرده باشد تا بتوانید کاملا با موضوع هر بحث آشنا شوید.

دقت کنید که ممکن است حتی با استفاده از کتاب های آموزشی قوی، همچنان برخی مطالب را یاد نگیرید. در این شرایط می توانید از فیلم های آموزشی که ه رمبحث را به طور کامل آموزش می دهند استفاده کنید. البته دقت کنید که نباید همه ی مطالب کتاب را با فیلم آموزشی یاد بگیرید چون بسیار وقت گیر است.

به اندازه هر یکساعتی که شما مبحثی را با فیلم آموزش می بینید، باید بعد از آموزش فیلم، همان مطالب را به اندازه دو ساعت از کتاب، درسنامه و جزوه مناسب مطالعه کنید و به اندازه کافی تست حل کنید تا واقعا مطالب را یاد بگیرید. پس در استفاده از فیلم های آموزشی زیاده روی نکنید. فقط و فقط همان مبحثی که نتوانسته اید از خواندن درسنامه یاد بگیرید را از فیلم نگاه کنید.

مقاله مهم  دی وی دی کنکور بخریم یا نخریم ؟ (هرآنچه باید از DVD و فیلم بدانید!)

 

برای مثال اگر مبحث دنباله ها ریاضی را از درسنامه کمک آموزشی مطالعه کرده اید و همچنان در قسمت دنباله هندسی دچار مشکل هستید، فقط همین مبحث دنباله هندسی را از فیلم یاد بگیرید و لازم نیست که کل فصل دنباله ها را از فیلم ببینید. به خودتان اعتماد داشته باشید!

حالا که به طور کلی درمورد نکات لازم برای انتخاب منبع مناسب آموزشی صحبت کردیم. در اینجا به جمع بندی انواع منابع کمک آموزشی می پردازیم که بهترین روش برای ارتقا پایه درسی ضعیف خود را یاد بگیرید. برای مطالعه باید به ترتیب زیر از منابع آموزشی استفاده کنید:

  1. مطالعه کتاب درسی
  2. مطالعه از درسنامه کتاب های کمک آموزشی قوی موجود در بازار (درسنامه ای را انتخاب کنید که همه نکات کتاب درسی را با جزئیات توضیح داده باشد.)
  3. برای شروع از منبعی برای تست زدن استفاده کنید که از تمام نکات کتاب درسی، تست های زیاد با سطح متوسط داشته باشد تا هم مطالبی که خواندید را محک بزنید هم با هربار تست زدن به نکات جدیدی که در درسنامه نبوده است برسید.
  4. فصلی که امروز از کتاب و درسنامه مطالعه کردید و تست های آموزشی آن را حل کردید، مجددا 5 روز دیگر به همین ترتیب مطالعه کنید. این روند را تا 4 بار تکرار کنید. بعد از چهارمین نوبت مطالعه و تست زنی، حداقل 100 تست از آن فصل خواهید زد.
  5. اگر بعد از 4 بار مطالعه و تست زدن، مبحثی از آن فصل را همچنان یاد نگرفته بودید از فیلم های آموزشی مناسب برای همان تک مبحث استفاده کنید. دقت کنید که باید از فیلم هایی استفاده کنید که مطالب آن مبحث را به طور کامل برای شما توضیح دهد. استفاده از فیلم هایی که فقط تکنیک های سریع به شما آموزش می دهند، ممنوع!
  6. در آخر وقتی کاملا با مفهوم هر فصل آشنا شدید باید به سراغ کتاب های تست با سطح بالاتر بروید تا اطلاعات خود را به چالش بکشید و تمام نکات ریز آن فصل را از تست ها استخراج کنید.

پس منبع آموزشی مناسبی را انتخاب کنید که از پایه و اصولی، مطالب را به شما آموزش دهد و سطح کتاب تست خود را از تست های متوسط انتخاب کنید و بعد از رسیدن به تسلط کافی از تست هایی با سطح بالاتر استفاده کنید. توجه کنید که برای یادگیری مطالب به هیچ وجه به سمت تکنیک های سریع نروید و مفهوم اصلی مطالب را به طور کامل یاد بگیرید.

 

2- آشنایی با نحوه مطالعه و مرور هر درس

در قدم اول گفتیم که باید پایه درسی ضعیف خود را با انتخاب منابع آموزشی قوی ارتقا دهید. اما توجه کنید که روش مطالعه درس های مختلف با یکدیگر متفاوت است. برای مثال نحوه مطالعه فیزیک با زیست متفاوت است و باید یاد بگیرید که هر درس را چطور باید مطالعه کنید.

وقتی بدانید هر درس باید چطور مطالعه شود می توانید با بازده خیلی بیشتری درسنامه های کمک آموزشی خود را مطالعه کنید. مثلا وقتی که فیزیک می خوانید بعد از مطالعه هر فرمول باید حداقل 10 مثال مرتبط با آن را حل کنید. اما وقتی زیست می خوانید باید به شکل های کتاب درسی و قید هایی که در هر جمله آورده می شود توجه کنید.

رتبه برتر شویم

بعد از اینکه یاد گرفتید هر درس را چطور مطالعه کنید باید بدانید که هر درس چطور مرور شود. مرور برای تقویت پایه درسی ضعیف و رسیدن به رتبه برتر کنکور لازم و ضروری است. اما مرور هر درس با درس دیگر متفاوت است. برای مثال برای مرور زیست شناسی متن کتاب و درسنامه را مجددا می خوانید و تست های نکته دار را مجددا بررسی می کنید. اما برای مرور درس ریاضی اگر فقط فرمول ها را بخوانید کافی نیست، باید برای هر فرمول 5 تست مرتبط با سطح سختی متفاوت را حل کنید تا در ذهنتان مرور شود که از هر فرمول چطور باید استفاده کنید.

مقاله مهم زیر را هم بخوانید:

مقاله مهم  مرور درس ها در کنکور با روش‌های حرفه‌ای

 

3- آشنایی با نحوه تست زدن و جمع بندی هر درس

یک گام مهم برای اینکه بدانید چطور رتبه برتر شوید این است که تسلطی که در هر درس به دست می آورید را تا روز کنکور حفظ کنید. هرچه به کنکور نزدیک تر می شوید حجم مطالبی که لازم است مرور کنید بیشتر می شود. پس بعد از اینکه مطئن شدید به تسلط اولیه در هر فصل رسیده اید، تست های مهم، پرتکرار و نکته دار هر فصل را علامت دار کنید. تست های علامت دار به شما کمک می کند که در زمان کمی بتوانید نکات زیادی را مرور کنید.

برای مثال اگر می خواهید کل مطالب فیزیک یازدهم را در 4 ساعت مرور کنید، اول فرمول های هر درس را در نیم ساعت مرور کنید و بعد برای هر فرمول، تست هایی که علامت دار کرده اید را مجددا حل کنید. این تست های علامتدار دوباره تمام نکاتی که برای استفاده از فرمول ها در هر سوال لازم است که بدانید را برای شما یاد آوری می کند.

پیشنهاد ما مقاله های زیر است که واجب هستند:

مقاله مهم  تست آموزشی و زمان دار چیست؟ چرا اهمیت زیادی دارد؟
مقاله مهم  تکنیک های تست زنی حرفه ای کنکور (35 تکنیک نایاب)

 

4- پیدا کردن منبع انگیزشی قوی

هرروز که برنامه درسی خود را شروع  می کنید باید به خود یاد آوری کنید که بعد از این همه تلاش که حالا دیگر مطمئن هستید در مسیر درستی دارد انجام می شود، به هدف و رشته مورد علاقه خود می رسید. ترسیم هدفی که رویای آن را دارید باید هرروز انجام شود تا فراموش نکنید که دلیل این همه تلاش چیست.

از پایه درسی ضعیف رتبه برتر شویم

اگر در اول راه مطالعه، در یادگیری مطالب دچار مشکل شدید یا اگر تراز پایینی در آزمون ها به دست آورید ناامید نشوید. یادآوری شدت علاقه ای که به هدف خود دارید باعث می شود که شکست پایان راه شما نباشد بلکه با هربار شکست سعی می کنید نکات جدیدی یاد بگیرید تا برای رسیدن به رتبه برتری که در نظر دارید کاملا آماده باشید.

تمامی راهکارهایی که گفتیم تا یاد بگیرید چطور رتبه برتر شوید و پایه درسی ضعیف خود را بهتر کنید، باید هرروز در ذهن شما مرور شود. باید همه راهکارها را تمرین کنید تا بتوانید با دقت کافی آن ها را اجرا کنید. اجرای دقیق این راهکارها باعث می شود از مسیر درست خارج نشوید و به رشته مورد علاقه خود برسید.

مقاله مهم  عکس انگیزشی کنکور همراه با متن انگیزشی

 

نتیجه گیری

مهمترین کلید رسیدن به موفقیت در کنکور این است که بدانید پایه درسی ضعیف مانعی برای شما نیست. برای اینکه رتبه برتر کنکور شوید باید مهارت های کنکور دادن را یاد بگیرید. یعنی از منبع مناسب آموزشی استفاده کنید، مرور هر درس را به موقع انجام دهید، به اندازه کافی تست بزنید و هرروز مسیری که در پیش دارید را بررسی کنید که از راه خارج نشوید. تلاش شما و شناخت دقیق مسیری که برای رسیدن به هدف خود باید طی کنید برای موفقیت کافی است. پس راهکارهای گفته شده را با تلاش مناسب انجام دهید تا پایه درسی ضعیف خود را ارتقا داده و رتبه برتر کنکور شوید.

پس درس خواندن هم مثل هر کار دیگری اصول و روش‌های خاص خودش را دارد که باید یاد بگیرید. اگر می‌خواهید مطالعه صحیح و اصولی داشته باشید و بهترین نتیجه را بگیرید، توصیه می‌کنیم از پکیج فنون موفقیت در کنکور استفاده کنید.

فنون موفقیت در کنکور
پکیج فنون موفقیت در کنکور

این پکیج شامل آموزش روش مطالعه دروس و فنون و تکنیک‌های تست زنی و یادگیری مخصوص کنکور است.

با استفاده از این پکیچ می‌توانید مطالعه سریع و پربازدهی داشته باشید و سریعتر درس‌ها را یاد بگیرید و فراموش نکنید! همچنین بتوانید در آزمون‌های آزمایشی و کنکور با استفاده از تکنیک های تست زنی بهتر عمل کنید.

 

برای دسترسی به دانلود رایگان باید ابتدا در سایت عضو شوید
لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یک بنده خدا
یک بنده خدا
2 سال قبل

به نظرم من پایه ضعیف به چند قسمت تبدیل میشه
۱ کسی که توی سال ها قبل مخصوصا توی راهنمایی کمی ضعف محاسباتی داره ، منظور از محاسبات چهار عمل اصلی نیست بلکه قواعدی از محاسبات که در سال هشتم و نهم روشون کار میشه که اون های که این دوسال را مثل خودم آنلاین خواندن یکم میلنگن و اصلا نمره آخر ترم ملاک نیست بلکه اون درس تو حافظه کوتاه مدت بوده و کم‌کم رفته
2 ضعف خیلی شدید درسی
مثلا بلد نبودن چهار عمل اصلی مثلا من واقعا خیلی هارا میشناسم ضرب و تقسیم قوی ندارن یا واقعا مخرج مشترک گیری بلد نیستن مساعلی مربوط به ابتدایی …
و باید این ضعف جبران شه
حالا چه جوری ؟ خب اگه طرف بیاد ده بار هم مثال ریاضی دهم را بخونه و مشکلش رفع نمیشه باید بفهمه که تو چی مشکل داره
مثلا تو مخرج مشترک گیری بده ویدیو ازش ببینه و کلی تمرین حل کنه و دو روز براش وقت بذاره همین جوری …
ادامه بده …
اگر تونست پایه ابتدایی را جبران کنه که جبرانش خیلیی راحته بره سراغ راهنمایی ، می‌تونه معلم خصوصی هم بگیره و ازش بخواد براش کل سه سال را ببینده شاید چند ماه وقت بگیره اما اول باید از قسمت ها مرتبط با راهنمایی که.با پایه تحصیلی اش در ارتباطه شروع کنه و کاملا ریاضی خودش را یاد بگیره بعد بره قسمت بستن کل قسمت های راهنمایی که با دبیرستان در ارتباطه …
بعد از این که کل تمرین های کتاب درسی کامل کانل یاد گرفت و تونست ریاضی راهنمایی هم جبران کنه طوری که نمره های بالای هجده و نوزده بشه بعد بره سراغ تست
ولی پیشنهاد میکنم معلم خصوصی بگیرید تا برید آموزشگاه که بتونه پایه تون را تقویت کنه آموزشگاه فقط درس های همون پایه را یاد میده

به نظرم اگر این روند را ادامه بدید تا قبل از عید هم جمعش کنید نتیجه اش را می‌بینید

و بعد شروع کنید به تست وای کار را در تابستان هم ادامه بدید تا کامل کامل هم تستی هم تشریحی را یاد بگیرین

و از اول مهر مثل یک فرد با پاایه فوق العادههههه در درس ریاضی که نسبت مستقیم با فیزیک و شیمی داره بریدجلو اون موقع هم کارتون راهت تره هم میتونید شروع کنید و مطالعتون را گسترش بدید مبتکران بخونید .

حالاااا چه جوری این همه درس خوند؟؟؟؟

اپل مطمعن شید که مشکلاتی مثل بیش فعالی و عدم تمرکز ندارید تکه دارید برید پیش دکتر و بهتون قرص میده و درست میشه

بعدش برید پیش مشاور

و از عمههههه مهمتر قانون جذب یادتون نرههه باهاش فوق العاده تمرین کنید یه سرچ بزنید یا چند تا کتاب بخونید کار های مورد نیاز را انجام بدید و تاثیرش را بگیرید

براساس تجربه فقط پیشنهاد دادم روش را

Z Mm
Z Mm
2 سال قبل

واقعا من درگیر فیلم و کلیپ شدم.حالا ک ب خودم اومدم.نه بلدم تست حل کنم.نه تونستم خودمو ب برناهمهای کانون برسونم.😑بقدری حالم بده ک اصلا قابل توصیف نیس.امروز وقتی سولات کانون رو دیدم ناامید شدم.چون اصلا نتونستم حلشون کنم.

مهدیس
مهدیس
3 سال قبل

دقیقن
من علاقم ب ادبیات بود همش درگیر المپیاد اینا بودم ولی ب اجبار خونواده تجربی خوندم دوسال پشت موندم

مشاور ارشد دورخیز
مشاور ارشد دورخیز
پاسخ به  مهدیس
3 سال قبل

حیف:(

miss.ghrbani
miss.ghrbani
3 سال قبل

ب خودم امید وار شدم🙃

*good*

مشاور ارشد دورخیز
مشاور ارشد دورخیز
پاسخ به  miss.ghrbani
3 سال قبل

عالیه..هیچ وقت خودتونو دست کم نگیرین:)

سعید
سعید
3 سال قبل

خیلی خیلی ممنون ، کلی روحیه م با خوندن مقاله تون بیشتر شد ،یادگرفتم که ضعف هام چیه

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  سعید
3 سال قبل

موفق باشی 🙂

غزال مجیدی
غزال مجیدی
پاسخ به  مهندس مسعود کریمی
3 سال قبل

با برنامه درس خوندن میتونیم موفق بشیم هر چن پایه ضعیفتری داشته باشیم.
البته نباید برنامه رو صرفن برا رفع تکلیف مشاور انجام بدیم😊

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .