روش تحلیل آزمون آزمایشی

آموزش تحلیل کردن آزمون

یکی از مراحل یادگیری درست و اصولی ارزیابی اطلاعات و مطالب مطالعه شده است. هر فرد کنکوری می تواند با شرکت در آزمون های آزمایشی دانسته های خود را محک بزند. اهداف شرکت در آزمون، داشتن برنامه و هدف کوتاه مدت، یادگیری و تمرین مدیریت زمان و خود ارزیابی است. بدون تحلیل آزمون به هیچ یک از این اهداف نمی توان رسید.

با این حال شاید سوالات ریز برای شما هم مطرح شده باشد که:

  • آیا تحلیل آزمون واجب است؟
  •  چه طور یک آزمون را تحلیل کنیم؟
  • تحلیل آزمون برای دروس مختلف فرقی دارد؟

در ادامه این مقاله به بررسی جواب این سوالات می پردازیم.

تحلیل آزمون

 

تحلیل آزمون چیست و چرا مهم است؟

همان طور که می دانید شرکت در آزمون آزمایشی برای آمادگی کنکور کاری ضروری است. با شرکت در آزمون ها می توان علاوه بر یادگیرفتن نکات جدید، مهارت های شرکت در کنکور را نیز  تقویت کرد. تحلیل آزمون یکی از مهم ترین وظایف هر فرد کنکوری است.

تحیلی آزمون یکی از مهارت هایی است که هر کنکوری باید آن را یاد بگیرد. پس از دادن هر آزمون باید آن را بدون در نظر گرفتن نتیجه تحلیل کنید. به جد می توان گفت تحلیل آزمون از خود آزمون و نتیجه آزمون مهم تر است. پس از تحلیل آزمون ، نقاط ضعف و قوت مشخص می شود و برنامه ادامه راه روشن می شود. تحلیل آزمون زمینه ساز رشد و پیشرفت در آزمون ها بعدی است. و جزو مهم ترین کارهایی است که یک داوطلب موفق باید انجام دهد.

تحلیل آزمون به صورت اصولی نیازمند صرف زمان مناسب و دقت کافی است. یعنی با انداختن نگاهی ساده و کلی نمی توان آزمون را تحلیل کرد. برای تحلیل ازمون باید:

  • سوالات درستی را که شانسی زده اید تشخیص دهید و راه حل صحیح شان را یاد بگیرید.
  • سوالاتی که غلط زده اید را پیدا کرده و علت غلط زدن را بفهمید و راه حل درست را یاد بگیرید.
  • سوالات نزده تان را با دقت بررسی کنید. و روش درست حل را هم یاد بگیرید.

حتماً تا اینجا متوجه شده اید که تحلیل سرسری کافی نیست. و فقط وقت‌تان را هدر می دهد. دقت کنید که آزمون دادن یک مهارت است و باید ابتدا برای آن آموزش ببینید. بنابراین توصیه می‌کنیم ابتدا اصول و روش‌های صحیح آزمون دادن را یاد بگیرید. تیم مشاورین دورخیز تمام اصول صحیح مطالعه، تست‌زنی و آزمون دادن را در پکیج فنون موفقیت در کنکور، به شما آموزش می‌دهد.

فنون موفقیت در کنکور
پکیج فنون موفقیت در کنکور

این پکیج شامل آموزش روش مطالعه دروس و فنون و تکنیک‌های تست زنی و یادگیری مخصوص کنکور است.

با استفاده از این پکیچ می‌توانید مطالعه سریع و پربازدهی داشته باشید و سریعتر درس‌ها را یاد بگیرید و فراموش نکنید! همچنین بتوانید در آزمون‌های آزمایشی و کنکور با استفاده از تکنیک های تست زنی بهتر عمل کنید.

 

دفتر تحلیل آزمون تهیه کنید

در قدم اول باید یک دفتر مخصوص تحلیل آزمون داشته باشید. تا بتوانید نکات آزمون را در آن یادداشت کنید. در دفتر نکات آزمون، نیازی به نوشتن کل سوال نیست. برای دروس عمومی و دروسی حفظی تر مثل زیست یا فلسفه و منطق نوشتن نکته سوالات کافی است. همچنین برای تحلیل دروس تحلیلی 🙂 مثل فیزیک، ریاضی و مسائل شیمی، بهترین راه این است که سوالات مهم را بدون گزینه‌های آن بنویسید.

داشتن دفتر نکات آزمون به شما کمک می کند که تمام نکات آزمون ها را در طول یک سال تحصیلی در یک جا جمع کنید. ولی برای تحلیل برخی دروس که اهمیت کمتری دارند؛ می توانید نکات را در خود دفترچه هایلایت کنید.

در ادامه به ترتیب روش تحلیل آزمون در همه دروس را توضیح می دهیم تا بخوبی این مهارت مهم را یاد بگیرید.

تحلیل آزمون

 

چطور آزمون را تحلیل کنیم؟

تحلیل درس ادبیات

از اولین سوال شروع کنید و به ترتیب سوالات را بخوانید. دلیل غلط زدن سوالات را پیدا کنید. بعد از خواندن هر تست اگر نکته مهمی در سوال بود؛ مثلاً بیتی از نظر قرابت معنایی خیلی خاص بود؛ نکته را در دفتر خود یادداشت کنید. در تست‌های لغت و املا، لغاتی را که در لیست آخر کتاب و خلاصه نویسی ها نبوده است را اضافه کنید. اصطلاح و کنایه های خاص را هم میتوانید در دفتر خود بنویسید.

فقط ” نکات مهم ” را بنویسید. می توانید این نکات را در درسنامه هم هایلات کرده یا علامت بزنید. همچنین می توانید لغات با املای مهم را در همان دفترچه آزمون هایلایت کنید. سعی کنید با تحلیل یک یه یک سوالات، نحوه چیدمان و سبک طراحی شان را یاد بگیرید.

مقاله مهم  روش مطالعه ادبیات فارسی

تحلیل درس عربی

عربی ۳ تیپ سوال دارد.

  1.  ترجمه: فنون ترجمه را یاد بگیرید و اگر لغتی را بلد نبودید به کتاب برگردید و بخوانید. همچنین می توانید تمام لغات مهم یا ناآشنای متن ها و سوالات را در دفتر نکات خود بنویسید.
  2. قواعد: اگر در قواعد مشکل داشته باشید بایستی جزوه و درسنامه را خوب مطالعه کنید، نکات جدید و خاص را در درسنامه علامت بزنید تا بتوانید بعداً مرور کنید.
    نکته ای که وجود دارد این است که قواعد عربی به ظاهر بسیار سخت به نظر می رسند. ولی اگر برای همین قواعد سخت مدت زمان کوتاهی اختصاص دهید به راحتی قادر به حل تست هایش خواهید بود.
  3. تست های درک مطلب: اگر مشکل دارید شبی چند عدد تست درک مطلب حل کنید. منابع درک مطلب عربی که تنها به این موضوع از درس عربی اختصاص دارند؛ موجود است. می توانید با یک برنامه ریزی ساده به این مبحث از درس عربی نیز مسلط شوید!
مقاله مهم  روش مطالعه عربی

تحلیل درس دین و زندگی

درس دین و زندگی دو تیپ سوال دارد.

  1. تیپ اول: از مفهوم و پیام آیات سوال میپرسند. اگر نکته ای را نمی دانید؛ به سراغ کتاب دین و زندگی تان بروید. آیه ای که در امتحان آمده را پیدا کنید. حال هرچه نکته مهم راجع به آن به تازگی یاد گرفته اید؛ کنارش یادداشت کنید. این کار در مرورهای آینده تان کمک بزرگی خواهد کرد.
    تست زدن منظم هر شب آیات کتاب می تواند بسیار مفید باشد. می توانید از تست های غلط یا نزده آزمون ها نیز استفاده کنید. البته منابعی فقط درباره آیات وجود دارند. با تمرین مکرر آیات می توان بخش هایی از آن ها را حفظ کرد و با حفظ شدن آیات بخش عمده ای از سختی این مدل سوالات را حل خواهد شد.
  2. تیپ دوم: سوالاتی که از متن کتاب درسی پرسیده می شوند. اگر سوالی را اشتباه پاسخ داده اید؛ در متن کتاب آن جمله را علامت بزنید تا بعداً بتوانید آن را مرور کنید. این سبک از تست ها بسیار ساده و غیر تکنیکی اما پرخطر هستند. یعنی با خواندن تنها چند جمله و حفظ کردن آنها سرنوشت این نوع تست ها مشخص می شود!
مقاله مهم  روش مطالعه دین و زندگی

تحلیل آزمون

تحلیل درس زبان انگلیسی

انگلیسی چهار دسته تست دارد.

  1. تست های گرامر: اگر مشکل دارید جزوه و درسنامه خود را با دقت مطالعه کنید و از هر مبحث تست بزنید.  سوالات ابتدایی زبان، در دفترچه کنکور، تست های گرامر هستند. به همین دلیل، اگر داوطلب در گرامر مشکل داشته باشد با دیدن سوالات ناخودآگاه اضطراب بیشتری حس میکند. سوالات گرامر مثل قواعد عربی هستند. به همین دلیل؛ با در نظر گرفتن زمانی کوتاه، به راحتی می شود از پس سوالات گرامر برآمد.
  2. تست های لغت: اگر با لغات جدیدی آشنا شدید آن ها را یادداشت کنید. این یادداشت برداری، مجموعه خلاصه شده نتیجه کار خودتان است؛ که نزدیک به آزمون ها با مرورشان می توانید به تمام لغات مهم مسلط شوید‌.
  3. تست های ریدینگ و کلوز تست: اول سعی کنید تکنیک های حل این سوالات را یاد بگیرید. برای تقویت این مباحث شبی یک ریدینگ و یک کلوز تست را حل کنید؛ تا به مرور زمان مشکلتان برطرف شود.
مقاله مهم  روش مطالعه زبان انگلیسی

بطور کلی در دروس عمومی اگر بتوانید تست زدن های مکرر به صورت روتین را در برنامه تان بگنجانید، نتیجه ای بسیار متفاوت تر از قبل خواهید گرفت. این کار مانند قدم های کوچکی است که به نتایجی بزرگ ختم می شود. منابع تستی شما می تواند همین سوالات حل نشده یا غلط حل شده آزمون هایتان باشد. پس از این کار بسیار مهم غافل نشوید.تعداد تست ها می تواند از یکی شروع شود تا سی الی چهل تست در هر شب برسد. در کل از هر تعدادی شروع می کنید؛ تعداد آن را در طول زمان افزایش دهید.

مقاله مهم زیر برای مدیریت زمان در آزمون معجزه می کند. اگر در انتهای دفترچه اول وقت کم میاورید حتماً این مقاله را مطالعه کنید.

مقاله مهم  مدیریت زمان در آزمون

تحلیل درس زمین شناسی

در دفترچه دروس اختصاصی تجربی، اولین درسی که با آن روبه‌رو می‌شویم زمین‌شناسی است. با این حال تعداد زیادی از داوطلبان آن را خالی می گذارند. برای تحلیل این درس نیز سوال به سوال گزینه ها را بخوانید، اشکالات را در متن کتاب درسی پیدا کنید و نکات جدید را در دفتر نکات خود یادداشت کنید. در حین آزمون نیز زمان مناسبی را برای این درس اختصاص دهید. و پس از آن حتما سوال ها را تحلیل کنید.

تحلیل درس ریاضی و فیزیک

اشتباه کردن در این دو درس، ۳ حالت دارد.

  1.  سوالاتی که اصلا نظری در مورد آن تست ندارید و آن را جواب نداده است: برای تحلیل این سوالات باید جزوه و درسنامه را دقیق مطالعه کنید، تمرین ها را حل کنید و تست بزنید. اگر زمان لازم برای مطالعه مجدد را داشتید؛ مراحل بالا را به ترتیب انجام دهید. ولی اگر زمان تان محدود است و زمان لازم برای مطالعه مجدد را ندارید؛ می توانید با در میان گذاشتن این موضوع با مشاوری تان، در صورت نیاز مطلب را حذف کنید.
  2. سوالاتی که قسمتی از سوال را حل کرده است ولی آن را نصفه رها کردید: در این سوالات، تا حدی مطلب یاد گرفته شده است؛ ولی خیلی دقیق مطالعه نکرده‌ اید و نیاز به تمرین و تکرار بیشتر دارید. برای این مباحث جزوه و یا درسنامه را سطحی تر از حالت قبل مرور کنید و تعدادی تست بزنید و بعد به سراغ تحلیل تست آزمون بروید. شاید این حالت درصد زیادی از سوالات نادرست شما را تشکیل دهد. بنابراین با تلاشی اندک می توانید بر این گونه مباحث مسلط شوید.
  3.  بی دقتی هایی در آزمون اتفاق می افتد: در این حالت دقت خود را باید بالا ببرید. یک روش مهم برای افزایش دقت این است که بی دقتی های خود را یاد داشت کنید تا ذهنتان نسبت به این موضوع حساس شود. در این صورت در آزمون های بعدی احتمال اشتباه کردن کاهش پیدا می کند. دور بی دقتی های عمده تان خطی پر رنگ بکشید و نزدیک آزمون های بعد این موارد را مرور نمایید.

در انتها نکات و سوالاتی که مهم بودند؛ را در دفتر نکات خود وارد کنید.

مقاله مهم  راهکار افزایش دقت محاسبات

تحیلیل آزمون

تحلیل درس زیست شناسی

برای تحلیل درس زیست شناسی پس از هر آزمون، مباحثی که فراموش کرده، اشتباه زده بودید و یا شک داشتید را دوباره مطالعه و مرور کنید.  متن کتاب درسی و درسنامه را دقیق بخوانید و پس از آن تعدادی تست بزنید. تحلیل درس زیست شناسی حتما باید با یافتن نقاط ضعف همراه باشد. زیرا باید در دورهای بعدی مرور و مطالعه و در آزمون های بعدی این نقاط ضعف بر طرف شود.

حتماً نکات مهم و جدید ، اشکالات مکرر و سوالات مهم آزمون را دفتر نکات خود یادداشت کنید. اگر هم زمان با تحلیل آزمون، متناسب با هر سوال به متن کتاب درسی مراجعه کنید؛ در مرورهای بعدی متن کتاب، آن سوال نیز به یادتان می آید و نکات مهم خارج از متن کتاب هم دوره می شود.

مقاله مهم  روش مطالعه زیست شناسی کنکور

تحلیل درس شیمی

درس شیمی ۲ تیپ سوال دارد:

  1. سوالات تفسیری: برای تحلیل این سوالات به سراغ درس نامه و کتاب درسی بروید. در کنکورهای چند سال اخیر شاهد سبک خاصی از سوالات شیمی مانند سوالات موردی بوده ایم. سوالات موردی سوالاتی هستند که صحیح یا غلط بودن چند گزینه را می پرسند. این سوالات، متاسفانه تعداد زیادی از دانش آموزان را به دام می اندازند. مثلاً اگر فقط در شمارش تعداد غلط ها بی دقتی کنید؛ امتیاز آن تست را از دست می دهید :(.
  2. سوالات تحلیلی و حل کردنی: برای تحلیل این سوالات بهتر است؛  اگر با توجه به سوالات آزمون فهمیدید که مبحثی را بلد نیستید؛ جزوه یا درسنامه را مرور کنید و به فرمول ها و روابط نگاهی کنید. و بعد از همان مبحث چند عدد تست بزنید.
    در هر دو تیپ سوال سعی کنید نکات جدید و خاص را در دفتر نکات آزمون یادداشت کنید. تعداد زیاد تست زدن در مسائل شیمی به شما کمک می کند موقع آزمون راحت تر مسئله را حل کنید و به جواب برسید.
مقاله مهم  روش مطالعه شیمی کنکور

روش تحلیل آزمون دروس رشته انسانی

تحلیل دروس ادبیات و عربی اختصاصی

مشابه روش تحلیل همین دروس در دفترچه عمومی انجام می شود.

تحلیل درس اقتصاد

درس اقتصاد دارای ۲ تیپ سوال است.

  1. سوالات تفسیری: برای تحلیل این دسته سوالات به سراغ متن کتاب درسی بروید. و قسمت هایی که نیاز به مطالعه مجدد دارد را بخوانید. پس مطالعه متن کتاب به سراغ تست های مشابه تست آزمون رفته و تست بزنید. یادتان نرود که نکات مهم و جدید را در دفتر نکات خود وارد کنید. جون در این مبحث از سوالات موردی نیز استفاده می شود؛ باید تمامی مطالب را به خوبی یاد بگیرید.
  2. سوالات حل کردنی: اگر سوالی را اشتباه زده اید به سراغ کتاب درسی و درسنامه خود بروید و نکات را مرور کنید همچنین نگاهی به فرمول ها بیاندازید. پس از آن تعدادی تست بزنید.
مقاله مهم  روش مطالعه اقتصاد برای کنکور

تحلیل دروس روانشناسی و جامعه شناسی

برای مطالعه این دو درس لازم است که تمام پاراگراف های کتاب درسی را با جزئیات مطالعه کنید و از رمزگذاری و خلاصه نویسی استفاده کنید. تست های ترکیبی از تست های دشوار درس جامعه شناسی و برای پاسخ گویی به آن ها لازم است ارتباط بین قسمت های مختلف کتاب را پیدا کرده و در دفترچه نکات خو بنویسید. برای تحلیل این دروس سوالات را یکی یکی مطالعه کنید و نکات جدید را هایلات کرده و در دفتر نکات خود یادداشت کنید. همچنین همزمان متن کتاب را نیز مطالعه و مرور کنید.

تحلیل آزمون

تحلیل دروس جغرافیا و تاریخ

برای تحلیل این دو درس نکات جدید و مهم آزمون را در دفترچه هایلات کنید و اشکالات خود را از متن کتاب پیدا کرده و دوباره مطالعه کنید. در تحلیل درس تاریخ به متن کتاب توجه ویژه داشته باشید و تست زدن را اولویت دوم خود قرار دهید. و از هر قسمت چند تست حل کنید. بهترین منبع برای یادگیری جغرافیا نیز کتاب درسی است و برای یادگیری بهتر از خلاصه نویسی و جدول بندی و مرور به موقع استفاده کنید.

تحلیل دروس فلسفه و منطق

فلسفه و منطق با ضریب ۹ در کنکور انسانی اهمیت زیادی دارد. تست های درس منطق به صورت سخت و گمراه کننده طراحی می شوند پس یادداشت برداری یکی از راه هایی است که افزایش توانایی تست زدن توصیه می شود. علاوه بر این سوالات مهم آزمون را در دفتر نکات خود بنویسید و نکات مهم را ریز به ریز مطالعه کرده و در دفتر خود وارد کنید.

مقاله مهم  روش مطالعه منطق و فلسفه برای کنکور

 

بسیاری از دانش‌آموزان علی رغم تلاش و زحمت زیادی که برای کنکور صرف می‌کنند، در کنکور به رتبه های نجومی می‌رسند. علت اصلی این موضوع غافل شدن از مهارت‌های مهم کنکور است. آزمون مشاوره هوشمند دورخیز می‌تواند سطح آمادگی فنی و مهارتی شما را پیدا و آن را تحلیل کند. این تحلیل طوری است که به صورت آنلاین تمامی مشکلات مهارتی و مشاوره‌ای شما را کشف کرده و برای رفع آن‌ها راهکارهایی به صورت ویس و مقاله‌های مفید ارائه می‌کند.

آموزش تحلیل کردن آزمون 7
مشاوره هوشمند کنکور

آیا دوست دارید یک مشاور بسیار باهوش و حرفه‌ای به شما راهکارهای شخصی کسب رتبه برتر در کنکور را بگوید؟ آیا دوست دارید با دادن یک تست کوچک کلی توصیه و راهکار بگیرید تا با اجرای آنها موفقیت‌تان در کنکور تضمین شود؟

سامانه مشاوره هوشمند دورخیز ، هوشمندانه و حرفه‌ای به شما می‌گوید برای کنکور چکار کنید و چکار نکنید! چون شرایط شما را آنالیز میکند و توصیه‌های شخصی ارائه می‌کند! همین الان شروع کنید!

 

جمع بندی و نتیجه گیری

دوستان عزیز کنکوری با توجه به نکاتی که گفته شد می توانید پروسه انجام آزمون های آزمایشی را به معنی واقعی به اتمام برسانید. آزمون دادن فقط این نیست که چهار ساعت را در محل آزمون بگذرانید و بعد از آن روحیه تان را به دلیل سوالات غلط و نزده از دست دهید. با بررسی یک به یک و دقیق سوالات پس از هر آزمون، باید همه سوالات را یاد بگیرید. به طوری که اگر آن را مجدد در خانه حل کردید؛ درصدهای پایین را حداقل دو برابر کرده و درصدهای بالا را نیز بهتر کنید.

موفقیت در کنکور اتفاقی نیست. برای پشت سر گذاشتن این مرحله از زندگیتان، به یک نقشه دقیق نیاز دارید. نقشه ای که تمام پستی و بلندی ها را نشان دهد و چراغ راهتان باشد. ما به کمک رتبه های برتر کنکور سال های گذشته پکیجی طراحی کرده ایم؛ که شامل تمام نکاتی است که؛ دانستن آن ضامن موفقیت در کنکور است. به همین دلیل پیشنهاد می کنم برای یاد گرفتن این نکات پکیج موفقیت در کنکور را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

در اخر پیشنهاد می کنم که به صحبت های مریم پیاهی دانشجوی پزشکی البرز را که در دو پادکست جداگانه “تحلیل آزمون عمومی” و “تحلیل آزمون دروس تجربی” را توضیح داده است؛ گوش کنید.

برای دسترسی به دانلود رایگان باید ابتدا در سایت عضو شوید
لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
سعید
3 سال قبل

سلام سایتتون عالیه خیلی مقاله های آموزشی وپادکست های مفیدی داره واقعا ممنونم خسته نباشید خدا قوت سایتتون یکی از بهترین سایت های کنکوریه

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  سعید
3 سال قبل

سلام. مرسی سعیدجان. خداروشکر که تونستیم کمکت کنیم

فرزانه
فرزانه
3 سال قبل

سلام من در قواعد عربی ضعیف هستم …چطور باید تقویتش کنم کتاب تستی ک در این زمینه کمکم کنه چیه؟؟؟ . و خیلی ممنون از مقاله های بسیار مفیدتون

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  فرزانه
3 سال قبل

سلام بر شما. به مقاله بهترین منابع کنکور مراجعه کنید:
https://dourkhiz.com/?p=13534

مهدی
مهدی
3 سال قبل

سلام ممنون از کمکتون … راستش من کلاس یازدهم تو روستا زندگی میکنم و هدفم پزشکی هس الان چند روزه ک حالم خوب نیس و نمی تونم خوب درس بخونم التماس دعا

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  مهدی
3 سال قبل

سلام مهدی جان. آرزوی سلامتی واست داریم

پدرام منوچهری
پدرام منوچهری
3 سال قبل

بسیار بسیار عالی بود
تا حالا از این جنبه ب تحلیل آزمون دقت نکرده بودم.
نکات ریزی گفتین

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .