قوانین و مقررات آکادمی دورخیز

  1. ارسال سفارشات پستی کتاب و پکیج‌ها، از طریق پست پیشتاز 8  الی 10 روز زمان می‌‎برد. تمامی سفارش ها در روز کاری بعد از ثبت سفارش یا روز بعد از آن ارسال خواهند شد.
  2. کد رهگیری مرسولات در زمان تحویل به پست برای مشتری پیامک خواهد شد.
  3. رساندن مرسوله فقط یک بار به عهده دورخیز است و در صورت تحویل نگرفتن توسط مشتری یا ثبت آدرس اشتباه هزینه ارسال مجدد و مسئولیت تاخیر در ارسال به عهده مشتری است.
  4. حقوق کلیه محصولات تولیدی و تالیفی آکادمی دورخیز تنها برای این موسسه محفوظ است. مشتریان با خرید محصولات موظف هستند حق مولف و تهیه کننده را رعایت کرده و از کپی کردن یا نشر محتوا در شبکه‌های اجتماعی یا ارسال محتوا برای دیگران خودداری نمایند. در صورت تخلف، دورخیز حق پیگیری قضایی این موضوع را برای خود محفوظ می‌داند.
  5. پشتیبانی تلفنی دورخیز و پشتیبانی آنلاین همه روزه از ساعت 8 صبح الی 9 شب در تمامی ساعات و روزها پاسخگوی سوالات شما می‌باشد. برای خرید کتاب و محصولات مشاوره‌ای مشاوره تلفنی رایگان ارائه می‌شود و کلیه محصولات پس از خرید دارای پشتیبانی آنلاین می‌باشند.
  6. دقت بفرمائید بعد از تحویل سفارشات به پست و ارائه کد رهگیری، پیگیری وضعیت سفارش از دسترس دورخیز خارج شده و بایستی توسط خریدار انجام پذیرد.
  7. در انتخاب و خرید محصولات و خدمات دقت فرمائید چون امکان استرداد وجه وجود ندارد.

تمام کوشش ما در مجموعه دورخیز این است که ارائه خدمات و محصولات به رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمک کند.