مشاوره کنکور تجربی 1403

مشاوره کنکور تجربی

مشاوره کنکور تجربی 1403 با وجود تغییراتی که در نحوه برگزاری کنکور اتفاق افتاده حالا دیگر خیلی متفاوت شده است. بسیاری از متدها و روشهای مشاوره کنکور تجربی دیگر برای کنکور 1402 و 1403 جواب نمی دهد. از آنجایی که  کنکور تجربی بسیار پررقابت است پس حتما باید خودتان را آپدیت کنید تا از غافله کنکور عقب نمانید و به سبک جدید مشاوره بگیرید.

اگر دنبال مشاوره کنکور تجربی میگردید تا جزو برترین های کشور شوید، جای درستی آمده اید! در این مقاله میتوانید هم برای ثبت نام مشاوره کنکور تجربی اقدام کنید و هم اطلاعات مفیدی دریافت کنید تا بدانید مشاوره واقعی چیست و شامل چه چیزهایی می شود! انتخاب مشاور با آگاهی و چشمان باز، خیلی بهتر از انتخاب عجله ای است. هر وقت خواستید چیزی برای خودتان تهیه کنید به اندازه کافی در مورد نحوه کارکرد و تاثیر آن اطلاعات کسب کنید. چون کار اصلی را شما انجام می دهید که در مسیر حرکت میکنید. من مسعود کریمی مدیر آکادمی دورخیز قصد دارم در این مقاله شما را آگاه تر کنم تا با یک انتخاب درست دقیقاً به هدف بزنید.

اگر برای ثبت نام مشاوره عجله دارید از کادر زیر شماره خود را ثبت کنید تا یک جلسه مشاوره کنکور تجربی رایگان برای شما داشته باشیم و هرچه سریعتر شروع درس خواندن را شروع کنید. اما توصیه من این است که مقاله را تا انتها بخوانید.

مشاوره کنکور تجربی 1403 5
 مشاوره یعنی همراهی موثر و انتقال تجربیات موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته تجربی از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با مشاوره تخصصی، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی و مشاوره تلفنی تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید.

ثبت نام مشاوره تجربی

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

من به مشاوره کنکور تجربی نیازی ندارم!

دارم برای کنکور درس میخونم. خیلی خوب میدونم از کجا شروع کنم، چه منابعی تهیه کنم، چه درس‌هایی رو بخونم، خوب بلدم در هر روز هر درسی رو چقدر بخونم و چندتا تست بزنم! وقتی کتاب رو باز میکنم با روشی مطالعه می‌کنم که سریع باشه و زود بتونم یاد بگیرم یعنی بهترین روش مطالعه. من آزمون میدم و هنر آزمون دادن رو خیلی خوب بلدم! یعنی مهارت‌هایی دارم که دقت و سرعتم سر جلسه بالاست و نتایج آزمون هام خیلی خوب میشه! علاوه بر اینها روحیه خیلی قوی دارم و معمولا احساس اضطراب و نگرانی ندارم و صد در صد به خودم مطمئن هستم. ضعف علمی در هیچ درسی ندارم و خلاصه اینکه اوضاع خیلی خوبه و خودم رو با این اوضاع توی اوج می‌بینم و قطعا رتبه خیلی خوبی در کنکور مییارم.

من به مشاوره کنکور تجربی نیاز ندارم!

وضعیت بالا توصیف شرایط یک کنکوری ایده‌آل هست. اگر کسی شرایط بالا را داشته باشد به مشاوره کنکور تجربی نیازی ندارد! اما اگر در بیشتر موارد بالا مشکل داشته باشد حضور یک فرد آگاه و با تجربه و دلسوز میتواند مشکلات علمی، روحی و مشاوره‌ای او را حل کند! وقتی به کمک نیاز داریم باید درخواست کمک کنیم! مثل وقتی که بیمار می‌شویم و به پزشک مراجعه می‌کنیم.

حضور یک مشاور یا تیم قوی در کنار شما میتواند کمک بسیار خوبی برای عبور از سد مشکلات باشد. اینجاست که می گوییم یک مشاوره کنکور تجربی خوب و کاربلد انتخاب کنید. نه هر مشاوری یا هرکسی که خود را مشاور می نامد. در ادامه اطلاعاتتان را تکمیل میکنیم تا بتوانید خوب و بد را از هم تشخیص دهید.

6 نکته مشاوره ای برای  کنکور تجربی 1403

1. برنامه ریزی کنکور تجربی به سبک جدید

داشتن برنامه ریزی مناسب برای مطالعه مثل داشتن نقشه گنج است که بدون آن نمی‌توان به هدف رسید! برنامه ای برای کنکور شما مناسب است که حتما متناسب با هدف و توانایی شما باشد، مرور محور باشد و طبق منحنی فراموشی، مرورهای کافی را در خود داشته باشد. همچنین برنامه، باید مطابق با آزمون و برنامه کلاس های درسی باشد و به عبارتی 10 اصل بنیادی یک برنامه ریزی را داشته باشد تا بتواند نیاز شما را برآورده کند و موجب پیشرفت شما بشود. برنامه ریزی اصولی به شما کمک می‌کند پیشرفت کنید، کمتر خسته بشوید و زمان خود را به‌خوبی مدیریت کنید.

برای کنکور 1403 که تاثیر معدل قطعی است باید در برنامه ریزی کنکور تجربی هم یک بخش به آمادگی برای امتحانات و یک بخش به آمادگی برای کنکور اختصاص داده شود. برنامه ریزی برای کنکور باید نقاط ضعف و قوت شما را پوشش دهد تا بتوانید با استفاده از آن پیشرفت کنید. در آکادمی دورخیز یک برنامه ریزی حجمی – زمانی روزانه با توجه به شرایط خود از مشاورتان دریافت میکنید که کمک می‌کند عالی درس بخوانید و در آزمون هایی که مشاور از شما میگیرد هم درجه یک عمل کنید.

یک نمونه برنامه ریزی به سبک جدید را در قسمت زیر مشاهده میکنید. دقت کنید که برنامه شما برای خودتان نوشته می شود و یک برنامه از قبل آماده، نیست.

نمونه برنامه ریزی حجمی زمانی با تست و تمرین معین

مهم ترین نکته سبک جدید برنامه ریزی برای کنکور تجربی این است که همزمان شما را برای موفقیت در کنکور و امتحانات نهایی آماده کند. مطالعه تستی و تشریحی به طور همزمان، مهارت مهمی است که باید آن را به دست بیاورید. به هیچ وجه نباید از یکی غافل شوید. نکته بعدی این است که برای هر دو کنکور باید آماده شوید. هم کنکور اردیبهشت و هم کنکور تیر. در مقاله بالا این نکات مفصل بررسی شده است.

2. انتخاب بهترین منابع تستی و تشریحی برای کنکور رشته تجربی

از دیگر عواملی که باعث می شود در کنکور تجربی بهترین نتیجه را بگیرید، انتخاب بهترین منابع تستی و تشریحی است. خیلی از داوطلبان کنکور تجربی در ابتدای راه، کوهی از منابع را بدون داشتن اطلاعات کافی از هر منبع، تهیه می کنند و گمان می کنند با این کار می توانند موفقیت خودشان را تضمین کنند. در صورتی که این طور نیست. به علاوه، با توجه به اهمیت دروس نهایی با توجه به تغییرات کنکور 1403 مهم است بتوانید از بهترین و بروز ترین منابع بازار استفاده کنید تا نتیجه مناسب را بگیرید. حتماً الان می پرسید: چه طوری؟

پاسخ شما در این مقاله است. ما در مقاله زیر، بهترین منابع کنکور تجربی را به صورت سطح بندی شده معرفی کرده ایم تا شما بتوانید در هر سطحی که هستید، بهترین منبع را برای خودتان انتخاب کنید. فکر نکنید که لزوماً کتابی که رتبه یک کنکور از آن استفاده می کرده، بهترین منبع بوده و شما هم اگر از آن استفاده کنید، می توانید موفق شوید. ضمن اینکه بهترین مشاور کنکور تجربی، کسی است که بروز بوده، بتواند منابع مختلف کنکور در بازار را بررسی کند تا به شما  طبق سطح و توانایی خودتان، مناسب ترین منبع را معرفی کند.

دقت کنید که لزوماً منابعی که در سال‌های گذشته رتبه‌برترها استفاده می‌کردند، بهترین منابع برای شما نیست؛ با رقابت شدید انتشاراتی‌ها، تغییرات کنکور در هر سال و همچنین با توجه به سطح علمی‌خودتان در هر درس، نیاز است از بروز ترین و بهترین منابع مناسب سطح خودتان استفاده کنید.

مقاله مهم  بهترین منابع کنکور تجربی 1403

مشاوره کنکور تجربی 1403 به سبک جدید به ما میگوید که دوره ای که فقط باید کتاب تست می‌خریدید تمام شده است! دیگر کتاب های تست برای موفقیت‌تان کافی نیستند. شما باید کتاب‌های تست عمومی را حذف کنید و بجای آن‌ها کتاب های تشریحی و چند منظوره برای همه دروس امتحان نهایی دوازدهم با درسنامه های قوی و نمونه سوالات امتحانی تهیه کنید.

3. توجه به بودجه بندی کنکور تجربی

اگر می خواهید هدفمند درس بخوانید و از مطالعه خود نتیجه بگیرید، حتماً در مطالعه خود به بودجه بندی کنکور هم توجه کنید. مطالعه طبق بودجه بندی کنکور، باعث می شود که شما فصل های پرتکرار و پراهمیت را بشناسید و سعی کنید همه مطالب آن فصل ها را دقیق یاد بگیرید. تعداد دفعات مرور را هم برای فصل های مهم و پر سوال، بیشتر کنید تا مطالب این فصل ها ملکه ذهنتان شود و در آن ها به مهارت و تسلط برسید.

در مقاله ای که در این بخش برایتان قرار داده ایم هم می توانید به بودجه بندی کنکور 1403 رشته تجربی دسترسی پیدا کنید. حتماً از این مقاله استفاده کنید تا مطالعه دقیق تری داشته باشید.

مقاله مهم  بودجه بندی کنکور 1402 تجربی به صورت موشکافانه!

نکته مهم برای سبک جدید مشاوره کنکور تجربی این است که بودجه بندی امتحانات هم در کنار بودجه بندی کنکور اهمیت دارد. همیشه برای گرفتن نمره خوب در امتحانات باید بارم بندی امتحانات را ببینید و طوری انرژی و زمان تان را مدیریت کنید که بهترین نمره را بگیرید.

4. انتخاب هدف و آمادگی روحی برای کنکور تجربی

بعضی‌ها می‌گویند، فعلاً درس بخوانیم تا بعداً ببینیم چه پیش می‌آید! از مهم ترین عواملی که باعث موفقیت شما در کنکور تجربی می شود، انتخاب هدف است. شما باید برای موفقیت در کنکور یک هدف مشخص داشته باشید و رسیدن به آن هدف را با تک تک سلول های بدنتان بخواهید. یعنی همان ضرب المثل معروف که می گوید: خواستن، توانستن است! کافی است هدفتان را دقیق انتخاب کنید و بخواهید که به آن برسید. در این صورت است که برای رسیدن به آن تلاش می کنید و در راستای رسیدن به آن قدم بر می دارید و این یعنی شروع موفقیت!

پس از شما می خواهیم در شروع کار، هدفتان را دقیق انتخاب کنید و هر روز آن را به خودتان یادآوری کنید. در مقاله ای هم که در ادامه همین بخش برایتان قرار داده ایم، در رابطه با نحوه انتخاب هدف برایتان توضیح داده ایم. حتماً نگاهی به این مقاله بیندازید تا با فرمول از هدف تا هدف دورخیز، طعم شیرین موفقیت را بچشید.

مشاور کنکور تجربی

در مسیر رسیدن به این هدف، یعنی موفقیت در کنکور تجربی، هیچ وقت نباید ناامید شوید و باید خودتان را از همان ابتدا برنده این مسابقه بزرگ بدانید و قبول کنید که این حق شماست که برنده شوید. این روحیه قوی و جنگ جویانه، قطعاً مسیر شما را برای رسیدن به رتبه برتر کنکور هموار می کند.

مقاله مهم  چرا و چطور یک هدف خوب انتخاب کنیم؟ [فرمول با هدف تا هدف🎯]

همچنین از دیگر نکات مهم برای انتخاب هدف، آشنایی با رشته‌های دانشگاهی رشته تجربی است؛ شاید شما فقط معروف‌ترین رشته‌های دانشگاهی همچون پزشکی، دندان، دارو، دام‌پزشکی رابشناسید، اما آشنایی دقیقی با رشته‌هایی همچون فیزیوتراپی، پرستاری، گفتاردرمانی و… نداشته باشید که اتفاقاً با روحیات شما سازگاتر است. پیشنهاد می‌کنیم مقالات زیر را که به معرفی دقیق رشته‌های مختلف پرداخته‌ایم از دست ندهید و با دیدی بازتر برای هدف خود تلاش کنید.

با کلیک بر روی این جمله صفحه معرفی رشته‌های مختلف را می‌توانید بررسی کنید.

5. آشنایی با ضرایب دروس رشته تجربی

بعد از انتخاب هدف، باید مسیر رسیدن به هدفتان را به خوبی بشناسید. باید بدانید برای رسیدن به این خواسته، لازم است در هر درس چه درصدی را کسب کنید. شما باید با بررسی ضریب هر درس در رشته تجربی در کنکور تجربی به این نتیجه برسید.

بر اساس سبک جدید مشاوره کنکور 1403 و تغییرات آن، باید بدانید که درس زمین شناسی از دروس حذفی کنکور نیست! کسی که آشنایی کافی با این تغییرات ندارد، ممکن است به پیشنهاد دوستان یا مشاورین ناآشنا، این درس را کنار بگذارد و از اهمیت آن غافل شود؛ درحالیکه درس زمین‌شناسی با ضریب 1 از دروسی است که تا حدودی باید به آن توجه داشت و با روشی صحیح به مطالعه آن پرداخت.

طبیعتاً درس های زیست و شیمی به خاطر ضریب 9 و 7 در درجه اول اهمیت هستند. اما فردی که نیت رتبه برتر شدن دارد از هیچ درسی فرار نمیکند یا روی هیچ درسی بیش از اندازه سرمایه گذاری نمی کند. همه دروس جایگاه خود را دارند و به اندازه لازم و کافی باید مطالعه شوند.

رشته تجربی
درس دفترچه ضریب تعداد تست زمان پاسخگویی
زیست 1 12 45 45 دقیقه
فیزیک 2 7 30 40 دقیقه
شیمی 9 35 35 دقیقه
ریاضی 3 7 30 50 دقیقه
زمین شناسی 1 15 10 دقیقه

 

برای اینکه در این رابطه اطلاعات کامل تری داشته باشید، در مقاله ای جداگانه ضرایب دروس رشته تجربی را بررسی کرده ایم. حتماً از این مقاله استفاده کنید تا با اطلاعات و شناخت کامل تری از هدفتان، به سمت آن حرکت کنید.

مقاله مهم  ضرایب دروس کنکور تجربی

 

6 زمینه مشاوره کنکور تجربی (Copy)

6. روش مطالعه دروس کنکور تجربی

حتماً میدانید که روش مطالعه دروس برای کنکور با امتحانات مدرسه تفاوت دارد. برای کنکور باید طوری بخوانید که از پس سوالات تستی و مفهومی بربیایید. در مشاوره کنکور رشته تجربی مشاور باید این روش ها را به شما آموزش بدهد تا مطالعه تان هدفمند و ثمربخش شود. به هیچ وجه تصور نکنید که با روش های تشریحی می توانید درس ها را مطالعه کنید و نتیجه مطلوب بگیرید. با کلیک روی درس مورد نظر می توانید روش مطالعه آن را یاد بگیرید.

  1. روش مطالعه زیست کنکور
  2. روش مطالعه شیمی کنکور
  3. روش مطالعه ریاضی کنکور
  4. روش مطالعه فیزیک کنکور

در سبک جدید مشاوره کنکور تجربی 1403 حتماً باید روش مطالعه تشریحی برای موفقیت در امتحانات نهایی را بدانید. در سبک قدیم فقط مطالعه تستی کافی بود، اما حالا علاوه بر روش های مطالعه تستی باید روش های تشریحی نهایی را بدانید. بی توجهی به هرکدام از این ها مضر و خطرناک است.

 

در ویدئوی زیر چند نکته برای موفقیت در کنکور تجربی بیان شده ، حتماً ببینید.

 

نکته خبری: نحوه برگزاری کنکور 1403 رشته تجربی

بد نیست در مورد تغییرات کنکور بررسی مختصری داشته باشیم. پذیرش دانشگاه ها در کنکور 1402 و کنکور 1403 به بعد قرار است با تاثیر قطعی معدل همراه باشد. یعنی موفقیت شما هم به کنکور بستگی دارد هم به امتحانات نهایی. کنکور قرار شده فقط از دروس اختصاصی رشته تجربی باشد با تاثیر 60% و امتحانات نهایی سال دوازدهم هم تاثیر 40% دارند. این تاثیر در کنکور 1403 50%+50% می شود. اگر پشت کنکوری باشید و معدل نهایی تان بالا نباشد، نیاز به ترمیم معدل دارید. نکته بعدی این است که دو مرتبه برگزاری کنکور را خواهیم داشت. یکی در اردیبهشت ماه و دیگری در تیرماه. امتحانات نهایی هم که میدانید در خرداد ماه برگزار میشود. به جدول زیر توجه کنید.

سهم دروس عمومی و تخصصی در نمره کل سابقه تحصیلی
سال عمومی تخصصی جمع
1403 26% 14% 40%
1403 28% 22% 50%
1404 و بعد از آن 30% 30% 60%

به خاطر ترافیک امتحانات و کنکور ظرافت هایی در مشاوره کنکور تجربی وجود دارد که در این مقاله به آن میپردازیم. همه این تغییرات باعث میشود که نیاز به مشاوره کنکور تجربی 1403 به سبک جدید احساس شود.

 

5 ویژگی بهترین مشاور تحصیلی کنکور تجربی

اگر  مشاوره کنکور یک درخت باشد تا اینجا ریشه های اصلی آن را با هم بررسی کردیم. حالا باید تنه درخت را بیشتر بشناسیم. باید بدانیم شخص مشاور باید چه ویژگی هایی داشته باشد. برای انتخاب بهترین مشاور رشته تجربی باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا برای سال کنکور که سالی پر از فراز و نشیب است، بهترین راهنما و دوست را برای خودتان انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله، ویژگی های بهترین مشاور رشته تجربی را بررسی کنیم.

ویژگیهای مشاوره کنکور تجربی

1. رتبه برتر کنکور رشته تجربی باشد

مشاوری که شما برای کنکور تجربی انتخاب می کنید، باید از رتبه برترهای کنکور های سال های قبل باشد. چون چنین فردی می تواند بهترین مشاوره کنکور تجربی را به شما ارائه دهد. این فرد است که مثل شما دانش آموز بوده و این روزها را گذرانده و شرایط فعلی شما را کاملاً درک می کند. این فرد است که پستی ها و بلندی های سال کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و بهترین عملکرد را در کنکور خود ارائه داده است. در دورخیز مشاورین کنکور تجربی رتبه برتر می توانند بهترین مشاوره کنکور تجربی را به شما ارائه بدهند.

2. نقاط ضعف و قوت شما را بشناسد

یکی دیگر از ویژگی های بهترین مشاوره کنکور تجربی ، این است که مشاور در قدم اول نقاط ضعف و قوت شما را با کمک خودتان بشناسد و طبق آن ها برای شما تصمیم بگیرد. این شناخت باعث می شود که مشاور کنکور تجربی شما، با شناختی که از مباحث مهم کنکور و روش های درست مطالعه دارد، شما را راهنمایی کند و در نهایت شما را به موفقیت بسیار نزدیک کند.

3. دلسوز، منظم و پیگیر باشد

بهترین مشاوره کنکور تجربی، مشاوره ای است که در آن مشاور، دلسوزانه و سخت‌گیرانه به کار شما نظارت کند و با دریافت گزارش کار روزانه، روند کار شما را زیر نظر داشته باشد. این پیگیری دقیق، باعث افزایش جدیت شما در مطالعه می شود و در نهایت باعث موفقیت شما خواهد شد.

4. برنامه ریزی مدون و مرور محور انجام بدهد

از مهم ترین ویژگی های بهترین مشاوره کنکور تجربی، ارائه یک برنامه ریزی شخصی است که قابل تغییر و انعطاف باشد و همچنین با مرورهای به موقع، باعث یادگیری بیشتر و بهتر شما شود. قطعاً می دانید که داشتن یک برنامه خوب که طبق اصول برنامه ریزی توسط بهترین مشاور کنکور تجربی نوشته شده، چقدر می تواند در موفقیت شما تاثیر گذار باشد. چون با یک برنامه اصولی شما می توانید چندین بار درس هایتان را بخوانید و مرور کنید و در آن ها به مهارت برسید.

5. فنون موفقیت در کنکور تجربی را به شما آموزش بدهد

یکی دیگر از ویژگی های بهترین مشاوره کنکور تجربی، آموزش فنون موفقیت در کنکور، یعنی روش مطالعه و تست زنی درست است. یک مشاور کنکور تجربی ایده آل، به شما آموزش خواهد داد که هر درس را به چه نحوه ای مطالعه کنید و با چه روشی برای هر درس تست بزنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. این یعنی بهترین مشاوره کنکور تجربی! چون بعضی ها فکر می کنند مشاوره خوب، صرفاً در برنامه ریزی خلاصه می شود. در صورتی که اینطور نیست. بهترین مشاور کنکور تجربی کسی است که شما را در زمینه مطالعه تک تک درس ها راهنمایی کند و به شما روش درست مطالعه و مهارت های تست زدن را آموزش بدهد.

با مشاورین آکادمی دورخیز می‌توانید از بهترین خدمات مشاوره لذت پیشرفت را تجربه کنید. اگر مایل به ثبت نام هستید از کادر زیر اطلاعات تان را ثبت کنید.

مشاوره کنکور تجربی 1403 5
 مشاوره یعنی همراهی موثر و انتقال تجربیات موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته تجربی از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با مشاوره تخصصی، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی و مشاوره تلفنی تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید.

ثبت نام مشاوره تجربی
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ثبت‌نام دریافت مشاوره کنکور تجربی 1403 در آکادمی دورخیز

مرکز مشاوره کنکور دورخیز با بهره گیری از تیم مشاورین با تجربه، انواع خدمات مشاوره کنکور تجربی و ارائه پکیج های مختلف مشاوره ای به دانش آموزان، موفقیت آن ها را برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر تضمین می کند. مشاوران مرکز مشاوره کنکور دورخیز خود برترین رتبه های کنکور تجربی در سال های اخیر هستند.

مشاوره کنکور تجربی 1403 دورخیز با معرفی منابع آموزشی معتبر، برنامه ریزی کنکور تجربی، روش های مطالعه و تست زنی و نحوه یادگیری اصولی و دراز مدت دروس، شما را در رسیدن به رتبه برتر در کنکور 1403 راهنمایی خواهد کرد. پشتیبانی کامل و همه جانبه مشاورین مرکز مشاوره کنکور دورخیز در تمام مراحل تا رسیدن به موفقیت وجود دارد و شما در این مسیر سخت، اصلاً تنها نیستید. برای پیوستن به تیم دورخیز تنها کافی است که فرم درخواست مشاوره را از طریق سایت تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناسان باشید. برنامه ریزی کنکور تجربی تخصصی، پیگیری پیشرفت تحصیلی و ارائه خدمات مشاوره روان شناسی، علمی و تخصصی را در مرکز خدمات مشاوره کنکور تجربی دورخیز تجربه کنید.

مراحل دریافت مشاوره کنکور تجربی از دورخیز

در آکادمی دورخیز به ترتیب مراحل زیر در مشاوره خصوصی با رتبه های برتر اجرا می‌شود:

  1. ثبت درخواست مشاوره توسط داوطلب در سایت
  2. تماس معارفه خدمات و شفاف سازی ذهن داوطلب
  3. یافتن نقاط ضعف مشاوره‌ای با مشاوره آنلاین هوشمند
  4. دریافت شرح حال و گذشته و تشکیل پرونده مشاوره‌ای
  5. آموزش فنون مطالعه، یادگیری سریع، تست‌زنی و …
  6. انتخاب مناسب‌ترین مشاور رتبه برتر تجربی برای شاگرد
  7. مشاوره منابع و کمک به انتخاب بهترین ابزار کمک درسی
  8. شروع برنامه ریزی درسی روزانه متناسب با شرایط شاگرد
  9. چکینگ و آنالیز گزارش مطالعه شاگرد هرشب در پیام‌رسان
  10. تماس‌های مشاوره‌ای منظم در طول هفته و ارائه نکات طلایی
  11. برگزاری آزمون‌های آزمایشی شخصی و آنلاین طبق پیشروی
  12. کمک به تحلیل آزمون شاگرد پس از آزمون‌های آزمایشی

اگر دنبال بهترین مشاوره کنکور تجربی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، قزوین، تبریز، کرمان، اهواز و … هستید دورخیز با خدمات آنلاین و از راه دور در کنار شماست. برای این کار تنها کافی است که در همین صفحه فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. کارشناسان و مشاوران مرکز مشاوره کنکور دورخیز با بررسی شرایط دانش آموزان و معرفی خدمات قابل ارائه بهترین پکیج ها را به شما پیشنهاد می نمایند.

مشاوران کنکور تجربی

مشاورین دورخیز در رشته های پزشکی، داروسازی و دندان پزشکی در دانشگاه های برتر ایران مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی و ایران و … مشغول به تحصیل هستند. بنابراین بهترین گزینه برای راهنمایی و برنامه ریزی دانش آموزان محسوب می شوند. مشاورین دورخیز ابتدا گزینش شده و سپس آموزش داده می‌شوند و پس از دوره کارآموزی مشغول به فعالیت می‌شوند. در کنار هر شاگرد علاوه بر مشاور خصوصی یک مشاور ارشد (روانشناس) هم حضور دارد تا همه چیز عالی و بی‌نقص پیش برود.

مشاوره-کنکور-دورخیز
مسعود کریمی
مدیر گروه مشاورین
رتبه کنکور 9
دانش‌آموخته مهندسی برق
علم و صنعت تهران
مشاورین کنکور دورخیز
حمیدرضا حسنی پور
مشاور کنکور تجربی
رتبه کنکور 31
دانشجوی پزشکی
علوم پزشکی شیراز
فهیمه جوادی منش
فهیمه جوادی‌منش
مشاور کنکور تجربی
رتبه کنکور 45
دانشجوی پزشکی
شهید بهشتی تهران
دکتر سجاد کیانی
سجاد کیانی
مشاور کنکور تجربی
رتبه کنکور 108
دانشجوی پزشکی
علوم پزشکی تهران

نرخ و قیمت ارائه مشاوره کنکور تجربی

گاهی ما برای کم کردن هزینه ها ، مهم ترین موارد در زندگی را کنار میگذاریم. غافل از اینکه در آینده ممکن است مجبور شویم چندین برابر آن هزینه مالی و زمانی بپردازیم. مثلا به سلامتی خود اهمیت نمیدهیم و در دوره بیماری مجبور میشویم هزینه های گزافی پرداخت کنیم. هزینه کردن برای مشاوره و راهنمایی گرفتن در واقع سرمایه گذاری است. اگر این سرمایه گذاری انجام نشود در آینده هزینه های تحصیل در رشته های پرهزینه یا دانشگاه های غیردولتی و شهریه ای، هزینه های یافتن شغل مناسب، هزینه های بیکاری و عقب ماندن از مسیر عادی زندگی ده ها یا صدها برابر هزینه مشاوره خواهد بود.

و اما سوالی که برای بسیاری از داوطلبان مطرح می‌شود این است که قیمت مشاوره کنکور تجربی در سال 1403 چقدر است؟ و چرا برخی مشاوران هزینه‌هایی بسیار بالاتر یا پایین‌تر از عرف را در نظر می‌گیرند؟

هزینه دریافت مشاوره کنکور تجربی در سال 1403 حدوداً بین 450 تا 1 میلیون و 500 هزار تومان را به‌صورت ماهیانه شامل می‌شود. شما با پرداخت ماهانه حدوداً 500 هزار تومان می‌توانید از خدمات نسبتاً کاملی همچون تماس هفتگی، چک کردن گزارش شبانه، تحلیل آزمون، انگیزش، معرفی منابع و… بهره‌مند شوید.

اما این‌که مشاورینی هستند که با قیمت‌های نامتعارف کار می‌کنند، بخشی از آن به سطح خدمات و تجربه‌ی کار مشاور بر می‌گردد؛ اصلی اقتصادی که می‌گوید: وقتی تقاضا زیاد باشد، قیمت هم بالا می‌رود و وقتی تقاضا (و تجربه‌ی کار) کم باشد، هزینه هم پایین می‌آید! نه دنبال مشاوره ارزان باشید و نه فریب مشاوره های ماهی چند میلیونی را بخورید. 

پس اگر دنبال مشاوره کنکور تجربی هستید حتما در نظر بگیرید که هزینه های ماهانه چند صد هزار تومان شما را از هزینه های میلیونی در آینده بی نیاز می کند. آکادمی دورخیز هم البته طرح های متفاوتی دارند که از هزینه اقتصادی به بالا را شامل میشود.

مشاوره کنکور تجربی رایگان!

در آکادمی دورخیز یک جلسه مشاوره کنکور تجربی به صورت رایگان میتوانید داشته باشید. در این جلسه وضعیت کلی شما ارزیابی می شود و برای موفقیت در کنکور تجربی توصیه هایی دریافت میکنید. برای این کار شماره تماس خود را در همین صفحه ثبت کنید تا کارشناسان آکادمی دورخیز با شما تماس بگیرند. اگر هم دنبال خواندن نکات بیشتری هستید مقاله مشاوره تحصیلی کنکور را مطالعه کنید.

 

مشاوره کنکور تجربی 1403 5
 مشاوره یعنی همراهی موثر و انتقال تجربیات موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته تجربی از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با مشاوره تخصصی، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی و مشاوره تلفنی تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید.

ثبت نام مشاوره تجربی
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سوالات متداول درباره دریافت مشاوره کنکور تجربی

آکادمی دورخیز با زبده ترین مشاورین که خودشان رتبه برتر هستند در این زمینه به شما کمک میکند. کافیست شماره تان را ثبت کنید تا با یک جلسه مشاوره کنکور تجربی رایگان راهنمایی تان کنیم.

قرار است در کنکور 1403 شاهد افزایش ظرفیت باشیم. اما برای اطمینان باید منتظر دفترچه انتخاب رشته بمانیم.

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
1 ماه قبل

عالی بود رتبه برتراتونو از کجا میشه دید؟

پشتیبانی سایت
پشتیبانی سایت
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
شما میتونید از این طریق (نظرات و نتایج) رتبه برتر و رضایتها رو ببینید

سیمین
سیمین
2 ماه قبل

باز جای شکرش باقیه حداقل شما دروغ نمیگین گروه راهبین سارا همتیو زده مدیرشه که امریکاست طرف اصلا از اونور دانش اموزای سارا همتیو زدن بعنوان رتبه موسسه که اصلا خودشونم خبر نداشتن با ۱ سال سابقه زدن ۷۲۹ تا پزشکی 😂😂 دروغ پشت دروغ از مافیای کنکورم بدترن

پشتیبانی سایت
پشتیبانی سایت
پاسخ به  سیمین
2 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
قطعا با صحبت و موارد دروغین کسی راه مستقیم و درست رو پیش نمیبره.
خوشحالم که مجموعه ما تونسته نظرشمارو جلب کنه.

ali
ali
3 ماه قبل

فوق العاده این

پشتیبانی سایت
پشتیبانی سایت
پاسخ به  ali
2 ماه قبل

آرزوی موفقیت برای شما.

حاج احمد حاجی زاده
حاج احمد حاجی زاده
5 ماه قبل

قیمتشون رو از کجا بدونم

پشتیبانی سایت
پشتیبانی سایت
پاسخ به  حاج احمد حاجی زاده
5 ماه قبل

سلام
برای اطلاع از هزینه ها با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۱۰۷۱

فاطمه حیدری
فاطمه حیدری
3 سال قبل

مشاوران واقعا زحمت می کشن
همش پیگیرن دمشون گرم .👌👌

مشاور ارشد دورخیز
مشاور ارشد دورخیز
پاسخ به  فاطمه حیدری
3 سال قبل

سلام فاطمه خانم:)
ممنون که نظرتون رو با ما درمیان گذاشتین و واقعاً خوشحالیم که رضایت شما رو می بینیم و مطمئنیم که علت این رضایت،با تجربه بودن و همچنین با علم کار کردن مشاورین در دورخیزه:)

dorsa_hj
dorsa_hj
3 سال قبل

من چهار ماهه که از موسسه دورخیز مشاوره خص.وصی میگیرم ،خیلی خوبین شما بخاطر پیشرفت هام مدیونتون هستم

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  dorsa_hj
3 سال قبل

ممنون درسا خانم. خوشحالم که تونستیم کمکت کنیم

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .