مشاوره کنکور منحصرا زبان

مشاوره کنکور زبان 1402 | کنکور منحصراً زبان

همان طور که می دانید؛ کنکور سراسری هر سال در ۵ رشته برگزار می شود که شامل کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و منحصرا زبان است. هر داوطلب کنکور می تواند از بین سه کنکور تجربی، ریاضی و انسانی یکی را انتخاب کند. در حالیکه تمامی داوطلبان بدون محدودیت می توانند در کنکور زبان و هنر شرکت کنند. در ادامه این مقاله به بررسی راه های موفقیت در کنکور زبان و مشاوره کنکور زبان 1402 و همچنین برنامه ریزی کنکور زبان می پردازیم و به سوالات زیر پاسخ می دهیم.

  • کنکور زبان کی برگزار می شود؟
  • برای کنکور زبان چه درس هایی را باید بخوانیم؟
  • بهترین منابع زبان تخصصی کدام اند؟
  • پس از قبولی در کنکور زبان در چه رشته هایی میتوانیم درس بخوانیم؟
  • بازار کار رشته های زبان چه طور است؟
  • بهترین مشاوره کنکور منحصرا زبان کدام است؟
  • برنامه ریزی کنکور زبان چه ویژگی هایی دارد؟

مشاوره کنکور زبان

 

آشنایی با کنکور منحصرا زبان و مشاوره کنکور منحصرا زبان

همانطور که گفته شد؛  یکی از این رشته های کنکور سراسری، کنکور منحصرا زبان است. کنکور منحصرا زبان معمولاً بعد از ظهر روز کنکور تجربی، در ساعت ۱۵ ( ۳ عصر) برگزار می شود. در کنکور ۹۹ حدود ۳۴ هزار نفر دواطلب شرکت در کنکور منحصرا زبان هستند. علاوه بر زبان انگلیسی این کنکور برای کسانی که به زبان های آلمانی، فرانسوی، چینی، ایتالیایی، ژاپنی، استانبولی و …  تسلط دارند نیز برگزار می شود. با این تفاوت که سوالات زبان تخصصی به جای انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و یا … است.

کنکور زبان هم مانند کنکور سایر رشته ها، دو دفترچه عمومی و اختصاصی دارد. که دفترچه اختصاصی دارای ۷۰ سوال اختصاصی زبان است و دفترچه عمومی هم مثل بقیه کنکورها ۱۰۰ سوال دارد. کل زمان آزمون با وجود ۱۷۰ سوال ۱۸۰ دقیقه یا ۳ ساعت کنکور زبان، هم سوالات زبان عمومی و هم زبان تخصصی را دارد. همان طور که گفته شد اگر در زبان هایی مانند المانی یا فرانسوی توانایی دارید؛ می توانید هنگام ثبت نام برای کنکور منحصرا زبان، آن زبان را به عنوان زبان تخصصی انتخاب کنید و به سوالاتش پاسخ دهید.

مطالعه برای کنکور زبان سخت تر از مطالعه برای سایر رشته های کنکور است چون منبع جامعی برای مطالعه وجود ندارد و سوالات، هر سال با تغییرات زیادی رو به رو هستند.

 

مشاوره کنکور زبان 1402 | کنکور منحصراً زبان 2
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته زبان از رتبه های برتر این رشته در تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با مشاوره تخصصی، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی و مشاوره تلفنی تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید

ثبت نام مشاوره زبان

 

کنکور زبان شناور است!

کنکور زبان شناور است. یعنی می توانید در کنکور زبان به صورت مستقل یا همراه با یک کنکور دیگر مانند ریاضی شرکت کنید. شرکت در کنکور زبان برای تمام داوطلبان کنکور آزاد است. بیشتر شرکت کنندگان در کنکور زبان را داوطلبان سایر رشته ها تشکیل می دهند. به همین دلیل، کنکور زبان را یک کنکور فرعی می دانند؛ و تمام وقت و تمرکز خود را برای نتیجه بهتر در آن صرف نمی کنند. بیشتر افرادی که در زبان قوی هستند؛ برای اطمینان از قبول شدن در دانشگاه، در کنکور زبان نیز شرکت می کنند. در هر دو صورت مطالعه هدفمند و برنامه ریزی کنکور زبان برای موفقیت شما مهم و اثرگذار خواهد بود.

مشاوره کنکور منحصرا زبان

 

آینده شغلی و رشته های دانشگاهی رشته زبان

از رشته های دانشگاهی پر طرفدار در کنکور زبان در سال های اخیر، می توان به زبان و ادبیات انگلیسی، تربیت دبیر( دانشگاه فرهنگیان)، آموزش زبان و مترجمی زبان اشاره کرد. به جز تربیت دبیر زبان، سایر رشته ها برای زبان های آلمانی، فرانسوی، چینی و … نیز وجود دارند. این رشته ها در دانشگاه هایی مثل دانشگاه تهران ( با زدن روی کلمه رنگی می توانید وارد صفحه اصلی سایت دانشکده زبان دانشگاه تهران شوید. دانشکده بسی خوشگل و دلبر است:))، دانشگاه شهید بهشتی، فردوسی  مشهد و … ارائه می شوند.

افراد با مدرک زبان می توانند در بانک، شرکت های گردشگری، شرکت های هواپیمایی، شرکت های بازرگانی، دارالترجمه، وزارت خارجه، آموزشگاه های تدریس زبان و … مشغول به کار شوند. و یا به عنوان استاد دانشگاه و یا دبیر زبان استخدام گردند. علاوه بر این ها افرادِ با انگیزه می توانند در فضای مجازی و به صورت انلاین نیز تدریس کنند.

مشاوره کنکور زبان 1402 | کنکور منحصراً زبان 2
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته زبان از رتبه های برتر این رشته در تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با مشاوره تخصصی، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی و مشاوره تلفنی تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید

ثبت نام مشاوره زبان

 

زیر گروه های رشته زبان

همان طور که گفته شد؛ کنکور زبان در زبان های مختلف بر گزار می شود. به همین دلیل دانشجویان می توانند در ۴ زیر گروه انتخاب رشته کرده و شرکت کنند. شما قبل از ثبت نام در کنکور با کمک مشاوره کنکور زبان 1402، باید زبان کنکور اختصاصی را انتخاب کنید. در جدول زیر لیست زیر گروه های کنکور زبان و دروس ارائه شده در هر کدام را می بینید.

رشته های کنکور سراسری زبان های خارجی
زیرگروه نام رشته
زیرگروه ۱ آموزش زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات انگلیسی ، مترجمی زبان انگلیسی ، کاردانی آموزش زبان انگلیسی ، کاردانی مترجمی زبان انگلیسی
زیرگروه ۲ زبان و ادبیات آلمانی، مترجمی زبان آلمانی
زیرگروه ۳ زبان و ادبیات فرانسه، مترجمی زبان فرانسه
زیرگروه ۴ زبان و ادبیات ایتالیایی، زبان و ادبیات اسپانیایی، زبان روسی، زبان و ادبیات چینی، زبان و ادبیات ارمنی، زبان و ادبیات اردو، زبان و ادبیات ترکی استانبولی، زبان و ادبیات ژاپنی

مشاوره کنکور منحصرا زبان

 

انتخاب بهترین منابع کنکور زبان 1402

با توجه به وجود reference های متفاوت برای کنکور زبان و نبودن کتاب مشخصی برای آن، داشتن یک کتاب کمک آموزشی جامع و مناسب از واجبات است. از بین ۷۰ سوال دفترچه تخصصی، ده سوال اول دفترچه سوالات گرامر هستند که این سوالات منبع و مرجع خاصی ندارند. سوالات واژگان ۱۵ عدد هستند و معمولاً معنی دوم واژه ها مد نظر قرار گرفته می شود. در ادامه پنج تا از سوالات، ترکیب کلمات یا مرتب کردن جمله هستند. ده سوال دیگر سوالات کاربرد زبانی هستند که با داشتن دایره لغات مناسب حل می شوند. ده سوال کلوز تست نیر در آزمون وجود دارد، برای حل این سوالات تسلط بر گرامر و لغت و تمرین زیاد لازم است‌.

بیست سوال انتهایی آزمون نیز سوالات ریدینگ هستند. که این ریدینگ ها شامل دو متن طولانی می باشند و برای حل سوالات ریدینگ باید دانش زبانی و گرامر قوی داشته باشید. در ادامه به معرفی بهترین منابع زبان تخصصی می پردازیم. در جدول زیر منابع رسمی کنکور زبان و بهترین منابع زبان تخصصی از نظر مشاوره کنکور زبان را می بینید.

بهترین منابع زبان تخصصی
گرامر Grammar In Use intermediate
کتاب گرامر تخصصی انتشارات خیلی سبز تالیف دکتر علیرضا جابری
واژگان Essential Words for the Toefl
Vocabulary Builder جلد 1 و 2
504 (Mary Bromberg )
New bridging the gap انتشارات سازمان سنجش
Essential idioms in English (  Robert J. Dixon )
English Idioms In Use (Felicity O’Dell)
Oxford advanced learner’s dictionary
درک مطلب Longman Preparation Course for the TOEFL Test
Steps to understanding ( L.A. Hill – Oxford University Press )
کتاب درک مطلب به زبان ساده تالیف دکتر شهاب اناری یا از متن نترسیم مشاوران آموزش تالیف رضا کیاسالار
منابع کلی کتاب زبان تخصصی انتشارات مبتکران  – شهاب اناری
کتاب زبان تخصصی انتشارات شبقره – رضا کیاسالار

با توجه به اهمیت زیاد دروس عمومی در کنکور زبان، و ضریب بالای آن ها نسبت به درس زبان تخصصی برای آشنایی با بهترین منابع کنکور عمومی به مقاله زیر مراجعه کنید.

مقاله مهم  بهترین منابع کنکور 1403 | نکات اورژانسی انتخاب منابع کنکور

 

برنامه ریزی کنکور زبان 1402

همان طور که گفته شد؛ افرادی که در کنکور زبان شرکت می کنند دو دسته هستند:

  1. افرادی که هدف اصلی آن ها شرکت در کنکور زبان است.
  2. افرادی که به عنوان یک کنکور فرعی، در کنکور زبان شرکت می کنند.

برنامه ریزی  کنکور زبان برای این دو گروه متفاوت است. اگر جزو گروه اول هستید؛ باید مثل داوطلبان رشته های دیگر، تمام وقت و انرژی خود را روی مطالعه منابع زبان بگذارید. اما اگر جزو دانش آموزان شناورید و به کنکور زبان به عنوان یک کنکور فرعی نگاه می کنید؛ باید به صورت مستمر زبان بخوانید. موفقیت در کنکور زبان نیازمند برنامه ریزی طولانی مدت است و یک شبه درس خواندن جواب نمی دهد. بنابراین برنامه ریزی کنکور زبان باید اصولی انجام شود. یکی از فاکتورهای برنامه ریزی اصولی کنکور زبان این است که به صورت روتین زبان بخوانید. مثلا هر شب یک کلوز تست یا ریدینگ جواب دهید و یا تعدادی واژه را مرور کنید.

برای مطالعه زبان بهتر است ابتدا به سراغ واژه ها و لغات جدید بروید و پس از یادگرفتن آن ها گرامر را بخوانید. در مرحله بعدی برای تسلط بر روی هر دو موضوع تست بزنید و در آخر به سراغ تست های درک مطلب بروید. برای آشنایی بیشتر با نحوه  مطالعه و یادگیری زبان به مقاله زیر مراجعه کرده و آن را با دقت بخوانید.

مقاله مهم  روش مطالعه زبان انگلیسی

همان طور که گفته شد برای موفقیت در کنکور زبان، تسلط بر روی دروس عمومی لازم است. پس افرادی که فقط برای کنکور زبان تلاش می کنند باید زمان کافی برای مطالعه دروس عمومی در نظر بگیرند. ضریب دروس عمومی در کنکور زبان مطابق ضرایب این دروس در سایر کنکورهاست. یعنی ضریب ادبیات ۴، دینی ۳ و عربی و زبان عمومی ۲ می باشد. علاوه بر این ها ضریب درس زبان تخصصی هم ۴ است. داشتن یک مشاوره کنکور منحصرا زبان به شما در حفظ تعادل بین دروس کمک می کنند تا برنامه ریزی بدون نقصی انجام دهید.

  • نکته: دیدن فیلم های زبان اصلی و یا با زیر نویس هم در تقویت زبان موثر است. پس موقع استراحت از این کار غافل نشوید. :))

مشاوره کنکور منحصرا زبان

 

مقاله مهم  برنامه ریزی کنکور 1403 مطابق با آخرین تغییرات

 

یادگیری لغت، گرامر، درک مطلب، کلوز

تست های کنکور زبان در 6 تیپ هستند:

  1. Grammar
  2. Vocabulary
  3. Sentence Structure
  4. Language Functions
  5. Cloze Test
  6. Reading Texts

همان طور که بالاتر گفته شد؛ شما باید در اولین مرحله لغات جدید هر مبحث را مطالعه کنید و خوب به خاطر بسپارید. داشتن دایره لغات گسترده حل سوالات درک مطلب و کلوز تست را خیلی راحتتر می کند. یادگیری لغات زبان به مطالعه مستمر و مرور همیشگی نیاز دارد. یعنی مطالعه مقطعی و جهادی 🙂 راه گشا نیست. برای مرور دائمی می توانید از وفت های تلف شده خود استفاده کنید. برای مثال در راه رفت و امد به خانه، قبل از خواب و … لغت زبان دوره کنید. بعد از مطالعه واژه های جدید باید به سراغ مطالعه گرامر بروید. برای تسلط بهتر روی گرامر و واژه های جدید لازم است به صورت روتین تست بزنید. یکی دیگر کارهایی که برای افزایش فهم زبان انگلیسی می شود؛ دیدن فیلم های انگلیسی است. در مرحله اخر برای افزایش مهارت زدن تست درک مطلب و کلوز تست به صورت مستمر تست بزنید.

 

مشاوره کنکور زبان 1402 | کنکور منحصراً زبان 2
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته زبان از رتبه های برتر این رشته در تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با مشاوره تخصصی، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی و مشاوره تلفنی تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید

ثبت نام مشاوره زبان

 

مرور مستمر و دائمی مطابق منحنی فراموشی

یک بخش مهم مشاوره و برنامه ریزی کنکور زبان 1402 تکرار و مرور همیشگی است. طبق منحنی فراموشی، فراموشی اطلاعات از ۲۰ دقیقه اول بعد از مطالعه شروع می شود. به همین دلیل بهتر است ۲۰ دقیقه بعد از خواندن مفاهیم آن ها را دوره کنیم. بعد از ۵ بار مرور یک مطلب، فراموش کردن آن دور از ذهن است. و آن مطلب در ذهن شما ثبت می شود.

همان طور که گفته شد مرور اول ۲۰ دقیقه پس از مطالعه، مرور دوم ۲۴ ساعت بعد و مرور سوم ۵-۱۰ روز بعد باید انجام شود. با انجام این سه مرحله شیب منحنی فراموشی کمتر می شود. اما با انجام مرور ۴ و ۵ احتمال فراموشی کمتر هم می گردد. مرور چهارم یک ماه بعد و مرور پنجم سه الی چهار ماه بعد باید انجام شود. با این روش لغات و مطالب حفظی از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت منتقل می شود. اگر به برنامه ریزی کنکور زبان فکر میکنید که شما را به هدفتان برساند مرور درس های زبان که درسی فرار و فراموش شدنی است، بسیار اهمیت دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد روش مرور درس ها مقاله زیر را بخوانید.

مقاله مهم  مرور درس ها در کنکور با روش‌های حرفه‌ای

مشاوره کنکور منحصرا زبان

 

بهترین آزمون آزمایشی کنکور زبان

یادگیری اصولی ۵ مرحله دارد که شامل ادراک، تسلط، تثبیت، ارزیابی و جمع بندی می باشد. شما برای ارزیابی مطالب خوانده شده و به دنبال آن جمع بندی اصولی مطالب باید در کنکورهای آزمایشی شرکت کنید. علاوه بر ارزیابی مطالب خوانده شده، با شرکت در آزمون ها، مدیریت زمان و نحوه عملکرد خود بر سر آزمون را محک می زنید و مدیریت آزمون را تمرین می کنید. همچنین برنامه آزمون های آزمایشی مثل یک نقشه راه هستند و مانع گمراهی شما می شوند. شما با داشتن یک مشاوره کنکور منحصرا زبان می توانید تمامی مطالب هر آزمون را در فاصله زمانی معین بخوانید و خود را بسنجید.

برای انتخاب یک آزمون آزمایشی خوب باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. جامعه آماری بالا و کافی
  2. سوالات استاندارد و مشابه کنکور سراسری
  3. برنامه راهبردی منطقی با تعداد مرور کافی و حجم مناسب مطالبی که بین دو آزمون باید مطالعه شود
  4. فاصله زمانی مناسب بین دو آزمون و تعداد کافی آزمون ها
  5. هزینه مناسب 🙂

هیچ یک از آزمون های آزمایشی تمام ویژگی های بالا را یک جا ندارد. مثلا آزمون های قلمچی با وجود برنامه خوب و منطقی و جامعه آماری مناسب، سوالات استاندارد و مطابق کنکور ندارند و هزینه بالاتری نسبت به بقیه آزمون ها دارند. در عوض آزمون های گاج با وجود سوالات بسیار خوب و هزینه مناسب، به دلیل جدید بودن جامعه آماری بالایی ندارند. آزمون های گزینه دو هم سوالات بسیار خوب و مشابه کنکور دارند و هزینه ثبت نام نیز معقول است. جامعه آماری این آزمون ها کمتر از قلمچی و بیشتر از گاج است. برنامه راهبردی خوبی هم دارد ولی فاصله زمانی بین آزمون ها سه هفته است و تعداد آزمون ها کمتر از دو تای قبلی است.

در انتخاب آزمون آزمایشی باید توجه کنید که برنامه راهبردی آزمون آزمایشی مهم است. چون قالب و مسیر شما را برای برنامه ریزی کنکور زبان تعیین می کند.

سوالات آزمون های سنجش را در دو بازه قبل و بعد از عید باید بررسی کرد. برنامه این آزمون ها قبل از عید چنگی به دل نمی زند. همچنین سطح سوالات متوسط رو به پایین است و با سوالات کنکور و سنجش های بعد از عید تفاوت زیادی دارند. با این وجود نسبت به سایر آزمون ها ارزانتر هستند. اما آزمون های بعد از عید سنجش با فاصله زمانی تقریبا ۲۰ روزه برگذار می شوند که بسیار مناسب است. علاوه بر این سطح سوالات استاندارد و مشابه کنکور می باشد.

برای انتخاب بهترین آزمون آزمایشی مقاله زیر را از دست ندهید!

مقاله مهم  بهترین آزمون آزمایشی کنکور 1401 (قلم چی، گاج، گزینه2 یا سنجش؟)

مشاوره کنکور زبان

 

جمع بندی و مرور نهایی برای شرکت در کنکور زبان 1402

همان طور که گفته شد؛ آخرین مرحله یادگیری جمع بندی است. شما با یک جمع بندی خوب و کامل می توانید قبولی خود را تضمین کنید. برای جمع بندی در گام اول لازم است که تمام مطالبی که از قبل خوانده اید را دوره کرده و نکات مهم را تثبیت کنید. بعد از این به بررسی نقاط ضعف و قوت خود بپردازید. به طوری که نقاط ضعف تقویت شوند و نقاط قوت در شرایط ایده آل بمانند. داشتن یک مشاوره کنکور زبان و کمک گرفتن از او در مدیریت و توازن بین دروس در زمان جمع بندی لازم است. حدود 45 روز الی دو ماه برای جمع بندی مناسب و کافی است. پس بهتر است جمع بندی را از اردیبهشت ماه شروع کنید. زدن آزمون های شبیه ساز کنکور و شرکت در کنکورهای آزمایشی در این تایم از واجبات است.

از بین کتاب های جمع بندی مناسب کنکور زبان، می توان به کتاب های فیل زبان مبتکران و خط ویژه زبان گاج اشاره کرد‌. هر دو این کتاب ها دارای درسنامه خلاصه و جمع و جور با نکات بسیار مهم هستند. در کنار درسنامه آزمون هایی نیز دارند. البته کتاب گاج سطح سوالات بالاتری دارد. با این وجود شما با داشتن یک خلاصه درسنامه خوب و علامت دار کردن سوالات کتاب های خود در طول سال کنکور می توانید نسبت به این کتاب های جمع بندی بی نیاز شوید.

برای آشنایی بیشتر با روش های جمع بندی و منابع لازم برای آن به دو مقاله زیر سر بزنید.

مقاله مهم  روش های جمع بندی کنکور - پایانی به روش قهرمان ها
مقاله مهم  معرفی بهترین منابع جمع بندی کنکور 1401

 

بهترین مشاوره کنکور زبان 1402 در آکادمی دورخیز

همان طور که گفته شد؛ دو دسته داوطلب کنکور منحصراً زبان وجود دارد. دسته اول هدف اصلیشان کنکور زبان است و دسته دوم به عنوان کنکور فرعی به آن نگاه می کنند. در هر دو گروه، برای موفقیت و گرفتن نتیجه مناسب داشتن یک مشاوره کنکور منحصرا زبان لازم است. توازن بین دروس و اهمیت دادن به تمام درس های عمومی و اختصاصی برای موفقیت در کنکور زبان واجب است. مشاوره کنکور زبان 1402 شما را از سردرگمی بین مطالب و منابع مختلف نجات می دهد. گروه مشاوره دورخیز با داشتن مشاوران متخصص، نیاز شما را به مشاوره کنکور منحصرا زبان برآورده می کند. مشاورین گروه ما همگی از رتبه های برتر کنکور بوده اند و با برنامه ریزی کنکور زبان که اصولی و حرفه ای انجام می شود در مسیر رتبه برتر شده به شما کمک می کنند.

مشاوره کنکور زبان 1402 | کنکور منحصراً زبان 2
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته زبان از رتبه های برتر این رشته در تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با مشاوره تخصصی، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی و مشاوره تلفنی تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید

ثبت نام مشاوره زبان

شادی سپهریانشادی سپهریان

مشاوره صوتی رایگان

در این ویس شادی سپهریان دانشجوی پزشکی لرستان به صورت خلاصه تمامی نکات لازم برای شرکت در کنکور زبان را توضیح داده است. پیشنهاد می کنم حتما این ویس را گوش دهید
مدت زمان : ۹ دقیقه
لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .