مشاوره کنکور انسانی 1403

مشاوره کنکور انسانی

تغییرات کنکور 1403 موجب شده تا مشاورین اکادمی دورخیز خودشان را طبق این تغییرات به آخرین متدهای مشاوره کنکور انسانی آپدیت کنند. اگر به دنبال مشاوره کنکور انسانی هستید یا میخواهید با یادگیری اصول مشاوره کنکور انسانی برای خودتان برنامه بچینید، در این مقاله سبک جدید مشاوره کنکور انسانی 1403 را ارائه می‌کنیم. باید بدانید که بخشی از روش‌های سنتی مشاوره و برنامه ریزی حالا دیگر برای کنکور جوابگو نیستند. پس این مقاله را تا انتها بخوانید.

اگر برای ثبت‌نام مشاوره کنکور انسانی عجله دارید می‌توانید از کادر زیر درخواست خود را ثبت کنید. در اسرع وقت با شما تماس انجام می‌شود. بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید، چون هرقدر اطلاعات‌تان کامل‌تر باشد از مشاوره‌تان بیشتر و بهتر بهره میبرید!

مشاوره کنکور انسانی 1403 5
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته انسانی از رتبه های برتر کنکور در تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با مشاوره تخصصی، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی و مشاوره تلفنی تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید.

ثبت نام مشاوره انسانی

چرا مشاوره کنکور انسانی برای شما مفید است ؟

یکی از سوالات متدوال این است که آیا ضروری است حتماً برای کنکور مشاوره بگیریم؟! در پاسخ باید گفت استفاده از خدمات مشاوره کنکور با رقابتی‌تر شدن جو کنکور، می‌تواند به شما در موفقیت کمک زیادی کند؛ اما منظورمان از کمک چیست؟ مشاور رتبه برتر کنکور انسانی که خود یکبار این مسیر را با موفقیت طی کرده، همچنین در مسیر مشاوره تجربه زیادی دارد، می‌تواند به شما کمک کند در مواجه با خطرات احتمالی این مسیر آگاه شوید، اشتباهات متداول را انجام ندهید، همچنین مهم‌ترین سرمایه‌تان (زمان) را صرف آزمون و خطا نکنید. در عوض بتوانید از راهنمایی‌های فردی آگاه استفاده کنید تا در مسیر موفقیت بهتر بتوانید قدم بردارید.

اگر خودتان شیوه درست برنامه ریزی کردن را در برهه‌های مختلف زمانی بلدید، می‌توانید انگیزه خود را در تمام این مسیر تامین کنید، روش مطالعه خاص هر درس و انواع تست زنی را بلدید، تحلیل آزمون می‌دانید و اطلاع از بهترین منابع کنکور با توجه به قوانین جدید کنکور 1403 و با توجه به سطح علمی خود دارید، نیازی به دریافت مشاوره ندارید. اما اگر در این موارد مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات مشاوره کنکور انسانی استفاده کنید.

در ضمن تغییرات کنکور 1403، باعث می‌شود که تجربیات دوستانتان که در سال‌های گذشته کنکور داده‌اند به تنهایی نتواند به شما برای موفقیت در کنکور کمک کند، بلکه نیاز به همراهی دارید که از چم و خم مسیر آگاه باشد و شما را به بهترین شکل بتواند راهنمایی کند.

اولین سوالی که از یک مشاور پرسیده می شود این است که برای کنکور 1403 چگونه و از کجا شروع کنم؟ پاسخ به این سوال را در مقاله زیر آماده کرده ایم. به شما می گوییم که 8 اقدام مهم برای اینکه برای کنکور شروعی طوفانی داشته باشید کدام اند؟ آن را از دست ندهید.

مقاله مهم  از کی برای کنکور 1403 شروع کنیم؟ برای کنکور 1403 از کجا شروع کنیم؟ 🏃

و اما بقیه مقاله درباره چیست؟ برنامه ریزی اصولی یعنی چه؟ منظور از هدف گذاری چیست؟ در دانشگاه چه درس‌هایی می‌توانیم بخوانیم؟ مهم‌ترین دروس رشته انسانی چیست؟ بهترین منابع کمک درسی برای رشته انسانی کدامند؟ تغییرات کنکور 1403 شامل چه چیزهایی می‌شود؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می‌دهیم. در ضمن کلی مطالب مفید آموزشی و مشاوره‌ای را به شما آموزش می‌دهیم. برای همین توصیه می‌کنم ادامه مقاله را از دست ندهید:)

 

مشاور کنکور انسانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

حتما میخواهید بدانید بهترین مشاور کنکور انسانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد. 4 تا ویژگی مهم مشاوره کنکور انسانی استاندارد را که ما در آکادمی دورخیز ارائه میکنیم را در ادامه بررسی میکنیم.

ویژگیهای مشاوره کنکور انسانی

رتبه برتر کنکور سال های گذشته رشته انسانی باشد

یک شرط مشاور خوب این است که خودش رتبه برتر شده باشد. در غیر اینصورت نمی تواند شرایط یک داوطلب کنکوری را درک کند. کنکوری موفق تجربیات ارزشمندی دارد که می تواند در اختیار داوطلب کنکور بگذارد. راهنمایی های رتبه برتر معمولاً عملی و آزمایش شده است پس قابل اعتماد است. در آکادمی دورخیز ما به این موضوع اکتفا نمی‌کنیم، مشاورین دورخیز از بین بهترین رتبه های برتر انتخاب شده و آموزش می بینند. چه چیزی از این بهتر؟

پیگیر، دلسوز و منظم در آماده سازی شما برای کنکور رشته انسانی باشد

بهترین نوع مشاوره آن است که در آن مشاور دلسوزانه و دقیق به پیشرفت شما در مسیر کنکور نظارت می‌کند و با دریافت گزارش کارهای روزمره‌تان، روند تحصیلی شما را با دقت ویژه زیر نظر داشته باشد. این نوع پیگیری دقیق، می‌تواند به شما کمک کند تا جدیت و تمرکز بیشتری در مسیر کنکور داشته باشید و در نهایت به هدف دلخواهتان برسید.

برنامه ریزی درسی فردی مناسب برای کنکور رشته انسانی ارائه کند

یکی از ویژگی‌های بارز بهترین مشاوره کنکور انسانی، ارائه یک برنامه ریزی فردی و قابل تنظیم است که به شما امکان انعطاف‌پذیری می دهد. این برنامه ریزی با تمرکز روی مرورهای منظم و به موقع توسط بهترین مشاور کنکور انسانی ایجاد می‌شود، که به شما کمک می‌کند تا به یادگیری بیشتر و بهتری دست پیدا کنید و از فراموشی مطالب درسی جلوگیری شود. داشتن یک برنامه ریزی مدون و مبتنی بر اصول، تأثیر چشمگیری بر موفقیت دانش‌آموزان دارد. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا درس‌های مختلف را چندین بار مرور کنید و به مهارت‌های لازم برای قبولی در آزمون کنکور تجربی برسید.

روش های مطالعه و تست زنی کنکور رشته انسانی را آموزش بدهد

یکی از ویژگی‌های برجسته بهترین مشاوره کنکور انسانی، آموزش روش های مطالعه کنکوری است، به ویژه آموزش روش‌های مطالعه و تست‌زنی صحیح. یک مشاور کنکور تجربی ایده‌آل، به شما خواهد آموخت که هر درس را به چه نحوی مطالعه کنید و با چه روش‌هایی برای هر درس تست بزنید تا بتوانید بهترین عملکرد را از خود نشان دهید. بعضی افراد ممکن است فکر کنند مشاوره تنها به برنامه‌ریزی اکتفا می‌کند، اما در واقعیت این‌طور نیست. بهترین مشاور کنکور انسانی آن است که شما را در زمینه مطالعه هر یک از دروس راهنمایی کرده و روش‌های درست مطالعه و مهارت‌های تست‌زنی را به شما آموزش بدهد.

 

 

نکات مهم و اطلاعات لازم برای آمادگی در کنکور انسانی

اگر بخواهید مشاوره کنکور انسانی بگیرید لازم است که مهم ترین نکات مشاوره‌ای را بدانید در اینصورت هم در انتخاب مشاور و هم در استفاده از مشاور موفق‌تر عمل می‌کنید. در آکادمی دورخیز بر اساس همین اصول پایه‌ای مشاوره کنکور ارائه می‌شود.  در ویدئوی زیر هم مطالبی برای موفقیت در کنکور انسانی گفته شده، حتما تماشا کنید.

 

7 اصل مهم برنامه ریزی کنکور انسانی

در برنامه ریزی کنکور انسانی 1403 باید 7 اصل را رعایت کرد. این اصول را در ادامه مقاله با هم بررسی می کنیم.

مشاوره کنکور انسانی

  1. تنوع دروس انسانی زیاد است. بنابراین باید طبق ضرایب دروس زمان خود را تقسیم کنید و به مطالعه بپردازید. روی هر درس به اندازه ضریبش وقت بگذارید.
  2. در برنامه ریزی هفتگی رشته انسانی باید درس هایی به صورت روتین وجود داشته باشد. در این روتین روزانه باید به درس های دیربازده بیشتر توجه شود و مبحث هایی مثل قرابت معنایی، آرایه ادبی، ترجمه عربی و عروض علوم و فنون تمرین شود.
  3. یکی دیگر از اصول برنامه ریزی کنکور انسانی، شروع شدن برنامه مطالعه از درس های تحلیلی است. سعی کنید درس هایی که در آن ها مشکل دارید و یا درس های مهم تری هستند را در ابتدای برنامه خود قرار بدهید.
  4. دو درس سنگین را پشت سر هم مطالعه نکنید. مثلاٌ درس هایی مثل ریاضی و فلسفه و منطق و عربی. پشت سرهم مطالعه کردن این درس ها باعث می شود زود از درس خواندن خسته شوید و برای ادامه برنامه انرژی کافی نداشته باشید.
  5. سعی کنید درس ها را در زمان های مشخص بخوانید. باید زمان شروع و پایان برنامه درسی شما مشخص باشد و هر روز طبق همان جلو بروید.
  6. در برنامه ریزی هفتگی رشته انسانی، تایم های مطالعه درس ها باید بین 60 تا 90 دقیقه با استراحت های 5 تا 15 دقیقه ای باشد. سعی کنید برای مطالعه درس هایی مثل فلسفه و منطق و ریاضی تایم های 90 دقیقه ای در نظر بگیرید.
  7. برای نوشتن برنامه درسی برای کنکور انسانی تنوع درسی در هر روز باید زیاد باشد. سعی کنید روزانه حداقل 5 کتاب درسی را در زمان های هر چند کوتاه مطالعه کنید. باید سعی کنید همه درس ها را کنار هم جلو ببرید.

 

نمونه جدول برنامه ریزی کنکور انسانی 1403

حالا می خواهیم با بررسی یک جدول برنامه ریزی کنکور انسانی، همه مواردی که به عنوان اصول برنامه ریزی کنکور انسانی گفتیم را ببینیم. این یک نمونه برنامه ریزی کنکور انسانی است که از این برنامه کنکور انسانی رایگان می توانید ایده بگیرید و تا حدودی به برنامه ریزی های خود نظم بدهید.

نمونه برنامه ریزی کنکور انسانی به سبک جدید

 

معرفی رشته‌ های دانشگاهی انسانی

در این قسمت می خواهیم رشته های کنکور انسانی در دانشگاه را معرفی کنیم. برای اینکه بدانید برای قبولی در رشته مورد علاقه خود، باید چه درس هایی را بیشتر و بهتر بخوانید، حتما جدول زیر را بررسی کنید، این جدول بخش مهمی از مشاوره کنکور انسانی است که توسط مشاورین باتجربه در نظر گرفته می شود.

زیرگروه های رشته انسانی در مشاوره کنکور انسانی

 

دسته بندی رشته نام رشته های مهم
ادبیات، حقوق و فلسفه علوم قضایی، آموزش الهیات، آموزش زبان عربی، آموزش زبان و ادبیات فارسی، ادیان و مذاهب، حقوق، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی، فرهنگ و معارف اسلامی، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه، مترجمی زبان عربی، معارف اسلامی
علوم و ارتباطات اجتماعی آموزش علوم اجتماعی، امنیت اطلاعات، جامعه شناسی، روزنامه نگاری، علوم ارتباطات اجتماعی، مددکاری اجتماعی، مردم شناسی
اقتصاد، مدیریت و حسابداری اقتصاد، حسابداری، روابط عمومی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت بیمه اکو، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی، هتلداری
سیاسی، تاریخ و جغرافیا آموزش تاریخ، آموزش جغرافیا، باستان شناسی، تاریخ، تاریخ اسلام، جغرافیا، زبان شناسی، علوم سیاسی
علوم تربیتی و روانشناسی آموزش ابتدایی، آموزش تربیت بدنی، آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه، آموزش مشاوره و راهنمایی، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، مشاوره

 

نکته قابل توجه این است که در رشته انسانی تعداد زیادی رشته خوب وجود دارد که دست شما را در انتخاب رشته دانشگاهی باز می کند. بسیاری از این رشته ها آینده شغلی خوب و قابل قبولی دارند. مهم ترین رشته های پر طرفدار در گروه انسانی حقوق، علوم قضایی، مدیریت، حسابداری، مشاوره/ف رواشناسی و مجموعه رشته های دانشگاه فرهنگیان هستند.

 

برای بررسی دقیق‌تر هریک از رشته‌های دانشگاهی ادبیات و علوم انسانی اینجا کلیک کنید.

 

ضرایب دروس کنکور انسانی 1403

با توجه به تغییرات کنکور 1403، زیرگروه‌ها از کنکور انسانی حذف شده‌اند. در سال‌های 1401 به قبل، هر یک از رشته‌های دانشگاهی مربوط به یک زیرگروه از 5 زیرگروه انسانی بودند. همچنین ضرایب دروس دبیرستان در هر زیرگروه متفاوت بود. اما در کنکور 1403، زیرگروه‌ها حذف شدند و هر یک از دروس زیر برای هر رشته‌ای در دانشگاه ضریب مشخصی دارد. ضرایب دروس کنکور انسانی را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید.

رشته انسانی
دفترچه درس ضریب تعداد تست زمان پاسخگویی
1 ریاضی 6 20 30 دقیقه
فارسی 8 30 30 دقیقه
علوم اجتماعی 5 15 25 دقیقه
روانشناسی 2 15
2 عربی 5 20 20 دقیقه
تاریخ 5 13 20 دقیقه
جغرافیا 5 12
فلسفه و منطق 5 20 20 دقیقه
اقتصاد 2 15 15 دقیقه

 

اگر یک داوطلب انسانی بخواهد 43 ساعت مطالعه کنکوری داشته باشد باید برای هر درس به اندازه ضریب ان وقت بگذارد. یعنی برای ریاضی 6 ساعت، فارسی 8 ساعت، علوم اجتماعی 5 ساعت و … . که البته بر حسب راهبرد میتواند اندکی تغییر نماید.

 

نکته مهم

با توجه به تاثیر قطعی معدل در نتیجه کنکور، اصلاً نباید از اهمیت دروسی که در کنکور نیست اما در نهایی هست غافل شد! درس ادبیات، دینی، زبان و سلامت دوازدهم را جدی بگیرید و در برنامه‌ریزی خود، این دروس را لحاظ کنید!

 

اهمیت توجه به بودجه بندی رشته انسانی

در برنامه ریزی کنکور انسانی 1403 یک گام فراتر این است که مطالعه خودتان را به نهایت حالت بهینه برسانید و از وقت و انرژی خود بهترین استفاده را ببرید. چطور؟ با سرمایه گذاری روی درس ها و فصل هایی که پر سوال تر و مهم تر هستند. به این قضیه “بودجه بندی” می گویند. باید با بودجه بندی رشته انسانی 1403 آشنا شوید. پس همین حالا مقاله زیر را هم بخوانید تا دیگر چیزی کم نماند.

مقاله مهم  بودجه بندی کنکور 1402 انسانی به صورت موشکافانه!

 

روش مطالعه دروس رشته انسانی

حتماً میدانید که روش مطالعه دروس برای کنکور با امتحانات مدرسه تفاوت دارد. برای کنکور باید طوری بخوانید که از پس سوالات تستی و مفهومی بربیایید. همچنین برای کنکور امسال باید حواستان به امتحانات تشریحی نیز باشد. به نوعی تلفیق تستی و تشریحی خواندن را باید در نظر بگیرید. در بهترین مشاوره کنکور انسانی، مشاور باید این روش ها را به شما آموزش بدهد تا مطالعه تان هدفمند و ثمربخش شود. به هیچ وجه تصور نکنید که با روش های فقط تشریحی با فقط تستی می توانید درس ها را مطالعه کنید و نتیجه مطلوب بگیرید. مشاوره کنکور انسانی روش های مطالعه ویژه کنکور را به شما آموزش می دهد.

با کلیک روی درس مورد نظر می توانید روش مطالعه آن را یاد بگیرید.

مشاوره کنکور انسانی 1403 5
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته انسانی از رتبه های برتر کنکور در تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با مشاوره تخصصی، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی و مشاوره تلفنی تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید.

ثبت نام مشاوره انسانی

اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری کنکور 1403 رشته انسانی

بد نیست در مورد تغییرات کنکور بررسی مختصری داشته باشیم. پذیرش دانشگاه ها در کنکور ۱۴۰۲ و کنکور ۱۴۰۳ به بعد قرار است با تاثیر قطعی معدل هم همراه باشد. یعنی موفقیت شما هم به کنکور بستگی دارد هم به امتحانات نهایی. کنکور قرار شده فقط از دروس اختصاصی رشته انسانی با تاثیر ۶۰% باشد و امتحانات نهایی سال دوازدهم هم تاثیر ۴۰% دارند. این تاثیر در کنکور ۱۴۰۳ ۵۰%+۵۰% می شود. اگر پشت کنکوری باشید و معدل نهایی تان بالا نباشد، نیاز به ترمیم معدل دارید. نکته بعدی این است که دو مرتبه برگزاری کنکور را خواهیم داشت. یکی در اردیبهشت ماه و دیگری در تیرماه. امتحانات نهایی هم که میدانید در خرداد ماه برگزار میشود. به جدول زیر توجه کنید.

سهم دروس عمومی و تخصصی در نمره کل سابقه تحصیلی
سال عمومی تخصصی جمع
۱۴۰۲ ۲۶% ۱۴% ۴۰%
۱۴۰۳ ۲۸% ۲۲% ۵۰%
۱۴۰۴ و بعد از آن ۳۰% ۳۰% ۶۰%

نکته: در تاریخ به‌روز رسانی این مقاله (31 شهریور 1402) مجلس شورای اسلامی تغییرات کنکور را لغو کرده است اما هنوز این لغو قطعی نیست و به تصویب شورای نگهبان نرسیده و به سازمان سنجش هم ابلاغ نشده است. بنابراین محتوای این مقاله هم بر اساس کنکور 1402 است و بعید است که لغو تغییرات در کنکور 1403 اثرگذار باشد. امیدواریم قوانین طوری باشد که به عدالت آموزشی کمک کند و از فشار و استرس شما داوطلبین کم کند.

 

ثبت‌نام دریافت مشاوره برای کنکور انسانی سال 1403

آکادمی دورخیز، به واسطه تیم مشاورین با تجربه‌ای که در اختیار دارد، خدمات مشاوره کنکور انسانی را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل پکیج‌های مختلف مشاوره‌ای است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در کنکور و رشته دلخواهشان موفقیتی قطعی داشته باشند. مشاوران آکادمی دورخیز، با بهره‌گیری از تجربه خود و داشتن برترین رتبه‌های کنکور انسانی اخیر، به شما راهنمایی می‌کنند.

در مشاوره کنکور انسانی سال ۱۴۰۳ دورخیز، شما با معرفی منابع آموزشی معتبر، برنامه‌ریزی کنکور انسانی، روش‌های مطالعه، تست‌زنی، و نحوه یادگیری اصولی و درازمدت دروس، به دست آوردن رتبه برتر در کنکور را آسان می‌کنید. همچنین، پشتیبانی کامل و همه‌جانبه مشاوران در تمام مراحل مسیر تحصیلی شما وجود دارد. شما در این مسیر تنها نیستید.

برای ثبت‌نام در خدمات مشاوره آکادمی دورخیز، کافی است فرم درخواست مشاوره را از طریق سایت تکمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان باشید. در اینجا، برنامه‌ریزی کنکور انسانی تخصصی، پیگیری پیشرفت تحصیلی، و ارائه خدمات مشاوره روان‌شناسی، علمی و تخصصی ارائه می‌شود.

مراحل دریافت مشاوره کنکور انسانی

مراحل دریافت مشاوره کنکور انسانی از آکادمی دورخیز به شرح زیر است:

  1. ثبت درخواست مشاوره توسط داوطلب در سایت.
  2. تماس معارفه خدمات و شفاف‌سازی ذهن داوطلب.
  3. یافتن نقاط ضعف مشاوره‌ای با مشاوره آنلاین هوشمند.
  4. دریافت شرح حال و گذشته و تشکیل پرونده مشاوره‌ای.
  5. آموزش فنون مطالعه، یادگیری سریع، تست‌زنی و…
  6. انتخاب مناسب‌ترین مشاور برای شاگرد.
  7. مشاوره منابع و کمک به انتخاب بهترین ابزار کمک درسی.
  8. شروع برنامه‌ریزی درسی روزانه متناسب با شرایط شاگرد.
  9. چکینگ و آنالیز گزارش مطالعه شاگرد هرشب در پیام‌رسان.
  10. تماس‌های مشاوره‌ای منظم در طول هفته و ارائه نکات طلایی.
  11. برگزاری آزمون‌های آزمایشی شخصی و آنلاین طبق پیشرفت.
  12. کمک به تحلیل آزمون شاگرد پس از آزمون‌های آزمایشی.

اگر به دنبال بهترین مشاوره کنکور انسانی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، قزوین، تبریز، کرمان، اهواز و… هستید، آکادمی دورخیز با خدمات آنلاین و از راه دور در کنار شماست. برای ثبت‌نام، فرم درخواست مشاوره را در همین صفحه تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. کارشناسان و مشاوران ما با بررسی شرایط شما و معرفی بهترین پکیج‌ها، به شما پیشنهادات خود را ارائه می‌دهند.

مشاوران کنکور انسانی 1403

مشاورین دورخیز در رشته های حقوق، روانشناسی و فرهنگیان در دانشگاه های برتر ایران مشغول به تحصیل هستند. بنابراین بهترین گزینه برای راهنمایی و برنامه ریزی دانش آموزان محسوب می شوند. مشاورین دورخیز اول گزینش شده و سپس آموزش داده می‌شوند و پس از دوره کارآموزی مشغول به فعالیت می‌شوند. در کنار هر شاگرد علاوه بر مشاور خصوصی یک مشاور ارشد (روانشناس) هم حضور دارد تا همه چیز عالی و بی‌نقص پیش برود.

مشاوره-کنکور-دورخیز
مسعود کریمی
مدیر گروه مشاورین
رتبه کنکور 9
دانش‌آموخته مهندسی برق
علم و صنعت تهران
عرفان میرزایی
عرفان میرزایی
مشاور کنکور انسانی
رتبه کنکور 6
دانشجوی حقوق
دانشگاه تهران
مشاورین دورخیز زهرا سعیدی پور
زهرا سعیدی پور
مشاور کنکور انسانی
رتبه کنکور 9
دانش‌آموخته روانشناسی
دانشگاه تهران
محمدابراهیم سلیمانی
محمدابراهیم سلیمانی
مشاور کنکور انسانی
رتبه کنکور 14
دانشجوی حقوق
دانشگاه تهران

 

راستی رتبه 5 کنکور سال 1401 از دورخیز مشاوره گرفته بود. اگر خواستی مصاحبه اش رو از این لینک بشنوید.

مصاحبه با رتبه 5 کشور در کنکور 1401 پرهام سنکیان 1
مصاحبه با پرهام سنکیان شاگرد دورخیز – رتبه 5 کشوری

 

 

هزینه و قیمت مشاوره کنکور انسانی

گاهاً ما برای کاهش هزینه‌ها، موارد مهمی در زندگی خود را نادیده می‌گیریم، در حالی که در آینده ممکن است مجبور شویم هزینه‌های بسیار بیشتری را پرداخت کنیم، مثل هزینه‌های درمان در زمان بیماری. فراموش کردن این نکته که سرمایه‌گذاری در مشاوره و راهنمایی می‌تواند به ما کمک کند، ممکن است در آینده هزینه‌های مالی و زمانی بیشتری را ایجاد کند. به عنوان مثال، عدم توجه به سلامتی خود و عدم مراجعه به پزشک منجر به پرداخت هزینه‌های زیادی درمانی در آینده می‌شود. مشاوره و راهنمایی انتخاب ضروری است و به نوعی سرمایه‌گذاری در آینده شما حساب می‌شود.

بسیاری از داوطلبان سوال می کنند که چقدر هزینه برای مشاوره کنکور انسانی در سال 1403 منطقی است و چرا بعضی از مشاوران هزینه‌های بسیار متفاوتی را اعلام می‌کنند؟

هزینه دریافت مشاوره کنکور انسانی در سال 1403 حدوداً بین 450 تا 1.500 هزار تومان را به‌صورت ماهیانه شامل می‌شود که شما با پرداخت حدوداً 550 هزار تومان می‌توانید از خدمات نسبتاً کاملی مثل تماس هفتگی، چک کردن گزارش شبانه، تحلیل آزمون، انگیزش، معرفی منابع و… بهره‌مند شوید.

البته همه این قیمت‌ها  با توجه به سطح خدمات و تجربه مشاور متفاوت هستند، اصلی‌ترین عامل مؤثر در تعیین هزینه‌ها عرضه و تقاضا است. وقتی تقاضا برای مشاوره بالا باشد، هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کند. همچنین تجربه و مهارت مشاوران هم نقش مهمی در تعیین قیمت دارد. بنابراین، افراد باید با دقت مشاور مناسب برای خود را انتخاب کنند و قیمت‌ها را با کیفیت خدمات مقایسه کنند.

به هر حال، هزینه مشاوره کنکور در مقایسه با هزینه‌های آینده، می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری معقول در تحصیلات و آینده شغلی دانش‌آموز در نظر گرفته شود.

مشاوره رایگان کنکور انسانی

در آکادمی دورخیز یک جلسه مشاوره کنکور انسانی به صورت رایگان میتوانید داشته باشید. در این جلسه وضعیت کلی شما ارزیابی می شود و برای موفقیت در کنکور انسانی توصیه هایی دریافت میکنید. اگر بخواهید ثبت‌نام کنید و یک مشاور رتبه برتر داشته باشید در این جلسه یک راهنمایی خوب دریافت می‌کنید. برای این کار شماره تماس خود را در همین صفحه ثبت کنید تا کارشناسان آکادمی دورخیز با شما تماس بگیرند.

مشاوره کنکور انسانی 1403 5
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

برای موفقیت در کنکور رشته انسانی از رتبه های برتر کنکور در تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. ما با مشاوره تخصصی، آموزش تکنیک ها و برنامه ریزی و مشاوره تلفنی تا آخرین لحظه مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم! برای درخواست مشاوره خصوصی با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید.

ثبت نام مشاوره انسانی

 

سوالات متداول درباره دریافت مشاوره کنکور انسانی

خدمات آکادمی دورخیز کامل ترین خدمات مشاوره ای می باشد. استفاده از رتبه های برتر آموزش دیده و نظارت مشاورین ارشد با تجربه ، کیفیت خدمات دورخیز را به بالاترین سطح رسانده است.

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
26 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
...
...
1 سال قبل

سلام برای رفتن به دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی باید به درس های کدوم زیرگروه توجه کنم؟

مشاور دورخیز
مشاور دورخیز
پاسخ به  ...
1 سال قبل

سلام. زیرگروه 4 و 5

Sari
Sari
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
برای رشته حقوق دانشگاه تهران (علامه طباطبایی) درسارو چه درصدی توی کنکور بزنیم قبولی رو میاریم؟
لدفن جواب بدین🙂💔

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  Sari
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
میانگین عمومی 70 – میانگین اختصاصی 70 البته تمرکز باید روی دروس زیرگروه 1 باشه. میانگین این دروس باید 80 باشه.

Melin
Melin
2 سال قبل

سلام من پشت کنکوری هستم میخواستم بدونم اگه از الان شروع کنم ب خوندن و برنامه ریزی،میتونم تا خرداد جمع بندی کنم تمام دروسو؟

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  Melin
1 سال قبل

سلام. با ما تماس بگیرید تلفنی راهنمایی تون میکنیم. 28421071-021

Nazanin miri
Nazanin miri
2 سال قبل

Mmnon az rahnmayi hay khobton

علی
علی
2 سال قبل

سلام
من اطلاعاتم را برای مشاوره تلفنی دیروز وارد کردم ولی با من تماس گرفته نشده….
ممنون میشم پیگیری کنید

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  علی
2 سال قبل

سلام. تماس انجام شد

ستاره بخشی نژاد
ستاره بخشی نژاد
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من یازدهم انسانی هستم و برای مشاوره و برنامه تحصیلی و کتاب های تست و غیره میخواستم باشما مشورت کنم و شرایطتون رو بدونم اما کسی تماس نگرفت با من

طلا
طلا
3 سال قبل

سلام ممنون خیلی مفیدبود فقط یک سوال داشتم من سال یازدهمی رشته انسانی هستم میخواستم بدونم فقط برای برنامه ریزی چه هزینه ای دریافت میکنید؟ تلفنی امکان پذیره یاحتمابایدثبت نام کنم؟

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  طلا
3 سال قبل

سلام. باید ثبت نام کنید. از 185 تا 600 تومان شهریه متغیره

آرمان کاویی
آرمان کاویی
3 سال قبل

سلام چرا وقتی میخوام در خواست ثبت نام برنامه ریزی رو انجام بدم نمیاره؟

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  آرمان کاویی
3 سال قبل

سلام. کافیه فرم رو تکمیل کنی تا همکاران دورخیر باهات تماس بگیرند. اگر درخواستت فوریه تماس بگیر با شماره 09101801700

حسینی
حسینی
پاسخ به  آرمان کاویی
3 سال قبل

سلام من هرکاری میکنم نمیتونم ثبت نام کنم میشه. حداقل بگین هزینه مشاوره خصوصی تون چقدره؟

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  حسینی
3 سال قبل

هزینه ها از 185 تومان ماهانه تا 600 تومان. قبلش باید تعیین سطح انجام بشه تا طرح مناسب پیشنهاد بشه

سجاد جدگال
سجاد جدگال
پاسخ به  آرمان کاویی
2 سال قبل

من هزینه ندارم می تونم رایگان ازتون مشاوره بگیرم🥰🥰

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  سجاد جدگال
2 سال قبل

سلام. از مطالب رایگان کانال تلگرام استفاده کنید. سوالات تون رو هم میتونید در کانال پرسش از دورخیز بپرسید
https://t.me/dourkhiz
https://t.me/soal_dourkhiz

Farzaneh
Farzaneh
3 سال قبل

تا کی میتونم پکیج تابستون رو سفارش بدم؟؟؟

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  Farzaneh
3 سال قبل

سلام. تا 15 تیرماه

الناز
الناز
3 سال قبل

من الان ی هفتس ک برا مشاور خصوصیتون درخواست دادم ولی کسی بهم زنگ نزده!!!!!!!!!!!
پس کی ؟؟؟؟………تابستون تموم شدااااااااااااااااااااا

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  الناز
3 سال قبل

سلام الناز خانم. تماس با شما انجام شد.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .