بهترین منابع رشته هنر

بهترین منابع و کتاب‌های کنکور هنر 1402

معرفی بهترین منبع و کتاب های کنکور هنر 1402

برای موفقیت در کنکور هنر 1402 باید به منابع اصلی و کمک آموزشی آن تسلط کامل داشته باشید. به این دلیل که کتاب های اختصاصی ویژه ای دارد که باید به دقت بررسی شود. اگر به کنکور هنر علاقه دارید حتما این مقاله را به خوبی مطالعه کنید. ابتدا درمورد کتاب های درسی اصلی رشته هنر صحبت می کنیم. سپس به معرفی بهترین کتاب منابع کنکور هنر 1402 می پردازیم. پس هم باید با کتاب های درسی این رشته آشنا شوید هم با بهترین منابع کنکور هنر 1402 که به صورت کتاب های کمک آموزشی ارائه می شوند. در مشاوره کنکور همیشه معرفی برای خرید کتاب تست معتبر و مفید جزو کارهای مهم است. پس تا انتها همراه ما باشید!

هدف اصلی این مقاله بررسی بهترین منابع کنکور 1402 است. به این ترتیب می توانید با انواع کتاب های کمک آموزشی که برای هر درس وجود دارد آشنا شوید. به این ترتیب می توانید کتابی را انتخاب کنید که شما را هرچه بیشتر به هدف نزدیک کند.

فهرست مطالب این مقاله پنهان

اما قبل از این که به معرفی کتاب های کمک آموزشی بپردازیم باید با کتاب های درسی کنکور هنر 1402هم آشنا شوید. منابع درس های عمومی با رشته های تجربی و ریاضی مشترک است. اما برای درس های اختصاصی کتاب های درسی مخصوص به رشته هنر وجود دارد. لیست کتاب های درسی مربوط به کنکور هنر ر ساله توسط سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  اطلاع رسانی می شود.

مقاله مهم  مشاوره کنکور هنر 1402

بعد از این که با کتاب های درسی هنر آشنا شدید به سراغ بهترین منابع کنکور هنر 1402 می رویم. پس این مقاله را با دقت تا انتها مطالعه کنید. همچنین بهترین منابع کنکور هنر 1402 را در این جا می توانید سطح بندی شده مشاهده کنید. به این ترتیب می توانید با توجه به سطح تسلط علمی بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

منابع اصلی کنکور هنر 1402 در واقع همان کتاب های درسی هستند. برای درس های اختصاصی مطالعه کتاب های درسی اهمیت ویژه ای دارد. پس قبل از هر چیزی باید با لیست این کتاب ها آشنا شوید.

دقت کنید که تنها با مطالعه کتاب های درسی هم نمی توانید به رتبه و تراز خوبی در کنکور دست پیدا کنید. چرا که سوال های کنکور به نکات مفهومی می پردازند که برای تسلط به آن ها باید حتما با داشتن بهترین منابع کنکور هنر 1402 تمرین کنید. با ما همراه باشید.

منابع دروس عمومی کنکور هنر

درس های عمومی کنکور هنر همان درس های عمومی مشترک بین رشته های تجربی و ریاضی است. اما در این قسمت برای کنکور هنر 1402 لیست کتاب های درسی را با سال چاپ هرکدام برای شما مرتب کرده ایم.

منابع دروس عمومی کنکور هنر 1402
نام درس نام کتاب سال چاپ
زبان و ادبیات فارسی فارسی 1 دهم 98
فارسی 2 یازدهم 99
فارسی 3 دوازدهم 1400
عربی عربی و زبان قرآن 1  دهم 98
عربی و زبان قرآن 2 یازدهم 99
عربی و زبان قرآن 3 دوازدهم 1400
فرهنگ و معارف اسلامی دین و زندگی 1 دهم 98
دین و زندگی 2 یازدهم 99
دین و زندگی 3 دوازدهم 1400
زبان انگلیسی زبان خارجی 1 دهم 98
انگلیسی 2 یازدهم 99
انگلیسی 3 دوازدهم 1400

 

حال در قسمت بعد به سراغ کتاب های درسی اختصاصی رشته هنر می رویم. اگر به هنر علاقه مند هستید از مطالعه لیست این کتاب ها حتما خوشحال می شوید.

 

منابع دروس اختصاصی کنکور هنر

کتاب های درسی اختصاصی رشته هنر یکی از منابع مطالعاتی اصلی شماست. برای این که بتوانید از بهترین منابع کنکور هنر 1402 به خوبی استفاده کنید، در قدم اول باید کتاب های درسی را به خوبی بخوانید.

در این جدول لیست کامل کتاب های درسی اختصاصی هنر را با توجه به کد کتاب مرتب کرده ایم. به این ترتیب با چک کردن کد مخصوص به هر کتاب می توانید مطمئن شوید منبع درستی را در دست دارید.

منابع دروس اختصاصی کنکور هنر 1402
نام کتاب کد کتاب
مبانی هنرهای تجسمی 210639
طراحی 1 210638
طراحی 2 211644
آشنایی با بناهای تاریخی 210628
خط در گرافیک 212621
ترسیم فنی و نقشه کشی 210626
کارگاه نقاشی 211648
عکاسی 1 210644
عکاسی 2 211618
طراحی اندام و لباس 494/8
کارگاه طراحی نقوش سنتی 1 359/77
حجم سازی 1 212638
آشنایی با صنایع دستی ایران 1 359/30
مبانی نظری و ساختار موسیقی ایرانی 210659
شناخت سازهای ارکستر سمفونیک 1 210660
شناخت سازهای ارکستر سمفونیک 2 211664
سازشناسی ایرانی 210658
شناخت مواد و مصالح 210627
کاربرد رایانه در نقشه‌کشی 212664
حجم شناسی و ماکت شناسی 212627
پایه و اصول  صفحه آرایی 212620
مبانی تصویر سازی 212619
اصول و مبانی طراحی صحنه 211624
اصول و مبانی ماسک و گریم 212625
تاریخ هنر ایران 210648 و 212648
تاریخ هنر جهان 211642
دانش فنی پایه – پویانمایی (انیمیشن) 210655
طراحی شخصیت در پویانمایی 210656
متحرک سازی دو بعدی 210653
دانش فنی تخصصی – پویانمایی (انیمیشن) 212656
طراحی فضا و صحنه در پویانمایی 211653
تولید پویانمایی سه بعدی صحنه ای 211654

 

در قسمت بعدی به بررسی مفصل بهترین منابع کنکور هنر 1402 می پردازیم. یعنی بهترین کتاب های کمک آموزشی موجود در بازار را برای هر درس به شما معرفی می کنیم. پس قدم به قدم توضیحات هر تیتر را بخوانید و یادداشت برداری کنید.

 

سطح بندی کتاب های تست کنکور هنر

در این مقاله بهترین منابع کنکور هنر 1402 را به صورت سطح بندی شده به شما معرفی می کنیم. به این ترتیب می توانید بدون نگرانی با توجه به میزان تسلط خود بهترین کتاب را انتخاب کنید و خرید کتاب کنکور خود را انجام دهید.

موضوع سطح بندی کتاب ها بیشتر برای درس های عمومی جلوه می کند. در مورد درس های اختصاصی هنر، منابع کمک آموزشی موجود در یک کتاب به طور کامل همه سطح ها را پوشش می دهند.

به این صورت که نحوه نگارش مطالب در بهترین منابع کنکور هنر 1402 برای درس های اختصاصی به صورت قدم به قدم از آموزش پایه ای شروع می شود و بعد به مفاهیم و سوال های چالشی می رسد.

همچنین برای برخی از حوزه های هنر کتاب هایی را برای مطالعه بیشتر به شما معرفی می کنیم. این کتاب ها به صورت جامع و مرجع مطالب را به شما آموزش می دهند. پس مناسب داوطلبانی است که از خواندن این کتاب ها لذت می برند. در ادامه نام دقیق هر کتاب را برای شما با توضیحات کامل قرار می دهیم.

 

بهترین منبع و کتاب فارسی کنکور هنر

فارسی کنکور باید به صورت موضوعی خوانده شود. به این صورت که تست های قرابت معنایی و آرایه جز روتین تستی روزانه شما باشد. پس با توجه به همین رویکر منابع فارسی کنکور را معرفی می کنیم.

 

بهترین منبع و کتاب فارسی کنکور هنر سطح متوسط و قوی

بهترین کتاب فارسی کنکور برای دانش آموزان قوی و متوسط کتاب های فارسی نشر الگو هستند. این کتاب ها به صورت موضوعی و جداگانه به بررسی مطالب فارسی پرداخته اند.

در کتاب قرابت معنایی نشرالگو تست های گسترده و کاملی قرار داده شده است. در کتاب آرایه های ادبی علاوه بر تست های زیاد، تیپ های تستی مختلف هم قرار شده است که می توانید نحوه برخورد با هرکدام را تمرین کنید.

با خرید کتاب کنکور دستور زبان نشرالگو، این کتاب برای هر مبحث درسنامه مختصر و تست های مفصلی دارد که به یادگیری هرچه بیشتر این درس کمک می کند. در کتاب لغت و املا نشرالگو هم معنی کلمات، زنجیره های املایی به همراه تست های مختلف تالیفی و کنکوری به تعداد زیاد قرار گرفته اند.

بهترین کتاب فارسی کنکور

 

برای خرید این کتاب ها با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد محصول با این آیدی وجود ندارد محصول با این آیدی وجود ندارد محصول با این آیدی وجود ندارد

 

بهترین منبع و کتاب فارسی کنکور هنر سطح ضعیف

برای دانش آموزان با سطح ضعیف در درس فارسی کتاب های هفت خوان خیلی سبز را توصیه می کنیم. در این مجموعه کتاب ها همه مباحث به جز قرابت معنایی، درسنامه های کاربردی و مناسبی دارند که به آموزش هرچه بیشتر شما کمک می کنند. در کتاب قرابت معنایی هم تست های زیادی طبقه بندی شده اند که باعث می شود مهارت حل تست های قرابت معنایی را به خوبی یاد بگیرید.

بهترین کتاب فارسی کنکور برای سطح متوسط و ضعیف

 

برای خرید این کتاب ها با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد محصول با این آیدی وجود ندارد محصول با این آیدی وجود ندارد محصول با این آیدی وجود ندارد

 

همچنین اگر تمایل دارید که درس به درس پیش بروید می توانید از کتاب فارسی جامع خیلی سبز استفاده کنید. این کتاب برای شروع مطالعه فارسی انتخاب خوبی است. اما برای رسیدن به درصدهای بالاتر باید رویکرد موضوعی را در پیش بگیرید.

بهترین کتاب فارسی کنکور درس به درس

 

برای خرید این کتاب ها با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد محصول با این آیدی وجود ندارد

 

مطالعه ویژه قرابت معنایی

برای این که در قسمت قرابت معنایی به درسنامه آموزشی کاملی دسترسی داشته باشید، می توانید از کتاب قرابت معنایی هامون سبطی کمک بگیرید.

این کتاب از لحاظ آموزشی فوق العاده است. اما برای مطالعه فشرده کنکوری حجم زیادی دارد. پس حتما با توجه به  برنامه ریزی روزانه خود میزان مطالعه این کتاب را تنظیم کنید که بتوانید بازدهی مناسبی از آن داشته باشید.

بهترین کتاب قرابت معنایی فارسی کنکور

 

برای خرید کتاب تست تناسب مفهومی و قرابت معنایی با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد

 

بهترین منبع و کتاب عربی کنکور هنر

عربی یکی از مهمترین درس های عمومی کنکور است. اکثر دانش آموزان در این درس ضعف دارند. با این وجود درصد بالا در این درس سکوی پرتاب شما می شود. طبیعتا برای رسیدن به درصد خوب عربی هم به کتاب های کمک آموزشی حرفه ای نیاز دارید که در این قسمت به شما معرفی می کنیم تا خرید کتاب کمک درسی عربی را به درستی انججام دهید.

 

بهترین منبع و کتاب عربی هنر سطح قوی

برای داوطلبانی که سطح قوی در درس عربی دارند، مجموعه ای از درسنامه های قوی و تست های سخت و چالشی را معرفی می کنیم. همه این موارد در کتاب عربی نردبام خیلی سبز وجود دارند. این کتاب جز منابع رتبه های برتر کنکور است.

بهترین کتاب عربی کنکور

 

برای خرید این کتاب با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد

 

بهترین منبع و کتاب عربی هنر سطح متوسط و ضعیف

برای سطح متوسط و ضعیف کتابی معرفی می کنیم که قدم به قدم تمامی مفاهیم عربی را به شما آموزش می دهد. در کنار آن برای تک به تک مباحث مهم از جمله ترجمه و تعریب تا انواع قواعد تست های طبقه بندی شده با سطح قابل قبولی داشته باشد.

همه این ویژگی در کتاب عربی جامع خیلی سبز قرار دارند. پس می توانید با این کتاب حتی با سطح ضعیف قدم به قدم به درصدهای بالایی در کنکور برسید.

بهترین کتاب عربی کنکور برای سطح متوسط و ضعیف

 

برای خرید این کتاب با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد

 

مطالعه ویژه درک مطلب عربی

برای درک مطلب عربی بهتر است کتابی مخصوص داشته باشید. به این ترتیب می توانید در بهترین حالت یک روز در میان حل تست های درک مطلب را درون برنامه خود داشته باشید. پیشنهاد ما کتاب درک مطلب موضوعی خیلی سبز است که برای تسلط به درک مطلب عربی فوق العاده است.

درک مطلب هرساله حداقل 5 تست عربی کنکور را شامل می شود. اما برخلاف ظاهر تست هایش، خیلی سخت نیست و می توانید با تست زنی منظم روی پاسخ صحیح این تست ها در کنکور حساب باز کنید.

بهترین کتاب درک مطلب عربی کنکور

 

برای خرید این کتاب با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد

 

بهترین منبع و کتاب دین و زندگی کنکور هنر

دین و زندگی درسی است که می تواند تراز خیلی خوبی برای شما به همراه بیاورد. با درصدهای خیلی بالا در این درس می توانید تا حدی نواقص سایر درس های عمومی را هم جبران کنید.

پس برای مطالعه دین و زندگی حتما از منبع کمک آموزشی مناسبی استفاده کنید. بهترین کتاب دین و زندگی کنکور را در این قسمت معرفی می کنیم.

 

بهترین منبع و کتاب دین و زندگی هنر سطح قوی

داوطلبانی که در درس دین و زندگی بسیار قوی هستند باید هربار بعد از مطالعه این درس، خود را به حل کردن تست های چالشی و سخت دعوت کنند.

برای این منظور کتاب دین و زندگی سفیر خرد به نگارش مسلم بهمن آبادی، بهترین کتاب دین و زندگی کنکور است. در این کتاب تمام مهارت های آموزشی و تستی لازم برای رسیدن به درصد بالای دینی را به دست می آورید. توجه کنید که این کتاب در دو جلد پایه و دوازدهم چاپ می شود.

بهترین کتاب دین و زندگی کنکور

 

برای خرید این کتاب با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد محصول با این آیدی وجود ندارد

 

بهترین منبع و کتاب دین و زندگی هنر سطح متوسط و ضعیف

کتاب دین و زندگی جامع خیلی سبز بهترین کتاب دین و زندگی کنکور برای سطح متوسط و ضعیف است. این کتاب درسنامه های آموزشی خیلی مفصل و کاملی دارد. به طوری که تک به تک آیه ها و نکات آن ها را بررسی کرده است. همچنین نکات متن و کلید واژه ها به خوبی مشخص شده اند.

علاوه بر آن تست های تالیفی این کتاب با توجه به رویکرد کنکور سراسری طرح شده اند. پس می توانید به منبع خوبی از تست های استاندارد دسترسی داشته باشید.

بهترین کتاب دین و زندگی کنکور برای سطح متوسط و ضعیف

 

برای خرید این کتاب ها با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد محصول با این آیدی وجود ندارد

 

مطالعه ویژه پیام آیات

پیشنهاد می کنیم برای تسلط بیشتر بر روی آیات و نکات آن ها کتابی مخصوص تهیه کنید. به این ترتیب می توانید تمام آیات کتاب درسی را با ریز به ریز پیام ها و نکاتش در اختیار داشته باشید. کتاب پیام آیات لقمه مهر و ماه، کتابچه ای کوچک است که برای تسلط به پیام آیات دینی فوق العاده است. پس می توانید از این کتاب برای بررسی تمامی پیام آیات دین و زندگی استفاده کنید.

بهترین کتاب پیام آیات کنکور

 

برای خرید کتاب تست لقمه مهر و ماه با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد

 

بهترین منبع و کتاب زبان انگلیسی کنکور هنر

برای خرید کتاب کنکور در درس زبان، باید کتابی را انتخاب کنید که از نظر تدریس گرامر و تکنیک های حل تستی آن ها، لغات را هم در بربگیرد. به این دلیل که تعداد زیادی از سوالات زبان کنکور به لغت ها اختصاص داده شده است. پس باید به انواعی از تست های مختلف لغت و گرامر دسترسی داشته باشید. تا بتوانید نحوه نگاه طراحان تست به هر مبحث را پیش بینی کنید. به این منظور در این قسمت بهترین کتاب زبان کنکور را با توجه به سطح بندی به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین منبع و کتاب زبان انگلیسی هنر سطح  متوسط و قوی

برای سطح قوی و متوسط همچنان وجود درسنامه آموزشی قوی و کاربردی لازم است. به این ترتیب می توانید نکات فرار زبان انگلیسی را به طور منظم مرور کنید. کتاب زبان مبتکران شهاب اناری بهترین کتاب زبان کنکور برای سطح متوسط و ضعیف است.

این کتاب به همراه کتابچه واژگان ارائه می شود. همچنین در کتاب اصلی مجموعه کاملی از تست های لغت، گرامر، کلوز تست و درک مطلب زبان را در بر می گیرد.

بهترین کتاب زبان کنکور

 

برای خرید این کتاب با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد

 

بهترین منبع و کتاب زبان انگلیسی هنر سطح ضعیف

برای داوطلبانی که سطح ضعیفی در درس زبان انگلیسی دارند، کتابی با درسنامه کامل ولی روان تر معرفی می کنیم. کتاب زبان جامع خیلی سبز بهترین کتاب زبان کنکور برای سطح ضعیف است. به این دلیل که تمامی مفاهیم کنکوری را با زبان ساده آموزش می دهد. این کتاب همچنین برای تمامی مباحث از جمله لغت، گرامر، درک مطلب و کلوز تست، انواع گوناگون و قابل توجهی تست دارد. در کنار این کتاب هم کتابچه واژگان ارائه می شود.

بهترین کتاب زبان کنکور برای سطح ضعیف

 

برای خرید این کتاب با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد

 

مطالعه ویژه درک مطلب زبان انگلیسی

برای تسلط حرفه ای به درک مطلب زبان انگلیسی، کتاب ” از متن نهراسیم” نوشته کیاسالار را به شما معرفی می کنیم. در این کتاب تست های درک مطلب از آسان به سخت مرتب شده اند. همچنین نکات لازم برای تست زنی درک مطلب هم آموزش داده شده است. با تست زنی منظم از این کتاب می توانید قدم به قدم تسلط خود را در تست های درک مطلب افزایش دهید.

بهترین کتاب درک مطلب زبان کنکور

 

برای خرید این کتاب با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید.

محصول با این آیدی وجود ندارد

 

بهترین منبع و کتاب برای درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور هنر

درک عمومی ریاضی و فیزیک یکی از قسمت های چالشی و مهم در کنکور هنر است. اکثر داوطلبان رشته هنر از سختی این درس شکایت می کنند. اما در این قسمت بهترین کتاب درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور را به شما معرفی می کنیم. به این ترتیب می توانید به خوبی با این درس سخت ارتباط برقرار کنید. در نهایت هم به درصد خیلی خوبی برای این درس در کنکور می رسید.

اولین و بهترین کتاب درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور از انتشارات کارنامه کتاب است. این کتاب به صورت جامع و گسترده همه مطالبی که برای کنکور باید یاد بگیرید را پوشش می دهد.

بهترین کتاب درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور کارنامه کتاب

 

با مطالعه این درسنامه علاوه بر توضیحات کامل هر بخش، به تمرین ها و مثال های متعددی در هر بخش مواجه می شوید. همچنین در پایان هر مبحث هم تعدادی تست به همراه پاسخ تشریحی قرار داده شده است. به این ترتیب می توانید با حل کردن تست ها، کیفیت مطالعه و یادگیری خود را ارزیابی کنید.

این کتاب در دو جلد مکمل ارائه می شود. جلد اول که همان درسنامه و مقداری تست است که درمورد آن به طور کامل توضیح دادیم. جلد دوم به صورت کتاب تمرینی برای دسترسی شما به تمرین ها و تست های بیشتر طراحی شده است.

بهترین کتاب درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور کارنامه کتاب

 

دومین و بهترین کتاب درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور مربوط به نشر راه اندیشه است. درواقع با کتاب درک عمومی ریاضی و فیزیک راه اندیشه می توانید در یک کتاب به درسنامه ها و تست های لازم دسترسی داشته باشید. تست های این کتاب به صورت تالیفی همراه با پاسخ نامه تشریحی هستند. در پایان هر فصل هم سوالات کنکور مربوطه به خوب بررسی شده اند.

درک عمومی بهترین کتاب درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور راه اندیشه

 

درنهایت سومین و بهترین کتاب درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور مربوط به انتشارات مبتکران است. دراین کتاب آموزش به صورت نکته ای انجام شده است و از توضیحات اضافی خود داری کرده است. به این ترتیب یادگیری مطالب را آسان تر کرده است. همچنین جدول ها تا حد امکان خلاصه شده اند که بهتر در خاطر بمانند.

بهترین کتاب درک عمومی ریاضی و فیزیک کنکور مبتکران

 

در آخر هر بخش هم تست ها به همراه پاسخ نامه تشریحی قرار دارند. این تست ها بیشتر مفهومی طرح شده اند. همچنین سوالات کنکور سال های قبل را به طور کامل بررسی کرده است.

از کتاب های معرفی شده به عنوان بهترین کتاب درک ریاضی و فیزیک کنکور می توانید تنها یک کتاب را به عنوان منبع اصلی خود انتخاب کنید.

 

بهترین منبع و کتاب درک عمومی هنر کنکور هنر

درک عمومی هنر یکی از درس های شیرین و در عین حال تراز آور برای کنکور هنر است. برای این که ازمطالب گسترده این درس را به خوبی در ذهن خود طبقه بندی کنید باید حتما از کتاب کمک آموزشی مناسب در کنار کتاب درسی خود استفاده کنید.

برای درک عمومی هنر 3 کتاب کمک آموزشی عالی به شما معرفی می کنیم. هر سه این کتاب ها از جمله بهترین منابع کنکور هنر 1402 برای درس درک عمومی هنر هستند.

کتاب درک عمومی هنر انتشارات کلک معلم در 2 جلد به بررسی کامل مطالب درک عمومی هنر می پردازد. این کتاب درسنامه های کاملی دارد که کمک می کند تا مطالب را در قدم اول خوب یاد بگیرید و در قدم دوم بهتر در ذهن خود طبقه بندی کنید.

کتاب دوم برای درک عمومی هنر از انتشارات راه اندیشه است. این کتاب هم جز بهترین منابع کنکور هنر 1402 برای درس درک عمومی هنر شناخته می شود. به این دلیل که در کنار درسنامه های آموزشی مناسب، تست های تالیفی و کنکوری را به همراه پاسخ های تشریحی در کتاب آورده است.

بهترین کتاب درک عمومی هنر کنکور راه اندیشه

سومین منبع شما برای درک عمومی هنر می تواند کتاب آبی قلم چی باشد. برای تست های بیشتر و تسلط عمیق تر روی مطالب می توانید از این کتاب استفاده کنید. کتاب درک عمومی هنر آبی قلم چی تست های طبقه بندی شده و شناسنامه داری را به شما ارائه می کند. پس برای تست زنی بیشتر حتما از این کتاب استفاده کنید.

بهترین کتاب درک عمومی هنر کنکور آبی قلم چی

 

منابع درک عمومی هنر برای مطالعه بیشتر

برا ی این که برای این درس به آموزش گسترده تری دسترسی داشته باشید کتاب های مرجعی را در این قسمت به شما معرفی می کنیم. این کتاب ها می توانند پایه علمی خیلی قوی برای شما بسازند. اما وقت زیادی می برد پس در سال منتهی به کنکور خیلی توصیه نمی شود.

تاریخ هنر گامبریج، هنر در گذر زمان هلن گاردنر، تاریخ هنر پرویز مرزبان و تاریخ سینما مسعود مهرابی چهار کتاب مهم و مرجع برای مطالعه بیشتر شماست.

 

بهترین منبع و کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی کنکور هنر

خلاقیت تصویری و تجسمی به ارزیابی دانش گرافیکی و تحلیل تصاویر توسط هنرآموزان می پردازد. پس در این درس باید با مبانی هنرهای تجسمی و سبک شناسی آثار هنری آشنا باشید.

در کنار یاد گرفتن دانش گرافیکی باید قدرت استدلال خود را با تست های کنکور محک بزنید. پس علاوه بر درسنامه جامع به تست های چالشی هم نیاز دارید.

برای این درس هم 2 کتاب معرفی می کنیم که برای انتخاب بهترین منابع کنکور هنر 1402 به شما قدرت انتخاب خیلی خوبی می دهد. اولین کتاب به اسم خلاقیت تصویری و تجسمی انتشارات کارنامه کتاب است.

این کتاب همه ویژگی های لازم برای این درس را با خود دارد. درسنامه آموزشی کامل به همراه تمرین ها و تست های کافی به همراه پاسخ نامه تشریحی از ویژگی های قابل توجه این کتاب است. همچنین سوالات کنکور هنر سال های قبل با پاسخ نامه تشریحی کامل دراین کتاب به خوبی بررسی شده اند.

بهترین کتاب خلاقیت تصویری کنکور کارنامه کتاب

 

برای این که با تست های بیشتر به مطالب تسلط بیشتری پیدا کنید، کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی انتشارات اتود را به شما معرفی می کنیم. در این کتاب تست های طبقه بندی شده از آموزشی تا چالشی کنار هم مرتب شده اند. پس به عنوان منبع مکمل برای تست می توانید از این کتاب استفاده کنید. تست های این کتاب بر اساس تست های کنکور سال های قبل طرح شده است و تست های تالیفی را در بر نمی گیرد.

بهترین کتاب خلاقیت تصویری کنکور اتود

 

منابع خلاقیت تصویری و تجسمی برای مطالعه بیشتر

برای این که به درسنامه های مفصل تری دسترسی داشته باشید دو کتاب مرجع را در این قسمت برای خلاقیت تصویری و تجسمی به شما معرفی می کنیم. مبانی هنر های تجسمی غلامحسین نامی و مبانی هنرهای آرمین هوفمان بهترین منابع آموزشی برای این درس هستند.

اگر زمان کافی برای مطالعه دارید انتخاب این کتاب ها می توانند به ایجاد نگرش عمیق تری در شما کمک کند. پس حتما با توجه به میزان فرصتی که در اختیار دارید، کتاب خود را انتخاب کنید.

 

بهترین منبع و کتاب خلاقیت نمایشی کنکور هنر

خلاقیت نمایشی برای افزایش قدرت تخیل و درک تصویر هنرآموزان طراحی شده است. پس بهترین منابع کنکور هنر 1402 برای درس خلاقیت نمایشی باید علاوه بر اطلاعات عمومی در این حوزه به اطلاعات شما درمورد سینما، نمایش و تلوزیون بپردازد.

شاید به ظاهر این درس تا حدی حفظی باشد اما در کنکورهای سال های اخیر به تجزیه و تحلیل تکنیک های تئاتر و سینما بسیار تاکید شده است. پس باید کتابی در اختیار داشته باشید که از لحاظ آموزش و تست بسیار غنی باشد.

برای این درس 4 کتاب از منابع رتبه های برتر کنکور هنر را به شما معرفی می کنیم. هر کدام از این کتاب ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که توضیح می دهیم.

اولین و بهترین کتاب خلاقیت نمایشی کنکور مربوط به انتشارات راه اندیشه است. این کتاب علاوه بر آموزش مناسب به شما امکان استفاده از منبع عظیمی از تست های چالشی را می دهد. تست های این کتاب براساس کنکورهای سال های گذشته طراحی شده اند. به این ترتیب با کمتر تست های تالیفی دور از کنکور مواجه نمی شوید. از طرفی پاسخ های تشریحی هر تست به استخراج نکات هر تست بیشتر کمک می کنند.

بهترین کتاب خلاقیت نمایشی کنکور راه اندیشه

 

دومین کتاب برای خلاقیت نمایشی، کتاب آبی قلم چی است. در این کتاب به تعداد زیادی از تست های طبقه بندی شده و شناسنامه دار دسترسی دارید. پس می توانید به راحتی مطالب و حفظیات هر درس را با تست زنی منظم در ذهن خود طبقه بندی کنید. البته در کتاب خلاقیت نمایشی آبی قلم چی به تست های تالیفی  به همراه پاسخ نامه تشریحی کامل نیز دسترسی خواهید داشت.

بهترین کتاب خلاقیت نمایشی کنکور آبی قلم چی

 

سومین کتابی که در زمینه خلاقیت نمایشی شاهکار است، کتاب خلاقیت نمایشی از انتشارات شباهنگ می باشد. در این کتاب در قدم اول مفاهیم سینما و تئاتر به طور کامل توضیح داده می شود. در قدم بعدی با چینش تست های کنکور سطح تسلط و یادگیری شما را می سنجد. همچنین پاسخ نامه تشریحی به شما کمک می کند تا همه نکات تست ها را ریز به ریز یاد بگیرید. در واقع در درسنامه های این کتاب مجموعه کاملی از آموزش منطبق با بهترین و کامل ترین کتاب های مرجع در این زمینه فراهم آمده است.

بهترین کتاب خلاقیت نمایشی کنکور شباهنگ

 

چهارمین منبع برای خلاقیت نمایشی از انتشارات کارنامه کتاب است که نگارش جالبی دارد. آموزش در این کتاب با استفاده از پرسش ها و پاسخ های تشریحی انجام می شود.

بهترین کتاب خلاقیت نمایشی کنکور کارنامه کتاب

 

در ادامه آن ها هم مجموعه کاملی از تست های تالیفی مفهومی و استدلالی قرار داده شده است. به این ترتیب قدم به قدم از پرسش های تشریحی به تست های مفهومی مسلط می شوید.

همچنین در بخشی هم تست های کنکور مرتب شده اند که این کتاب را به نسخه تستی کاملی برای این درس تبدیل می کند. علاوه بر آن پاسخ نامه تشریحی کامل می تواند به عنوان منبع کمکی برای تکمیل آموزش شما بعد از تست زنی باشد.

 

بهترین منبع و کتاب خلاقیت موسیقی کنکور هنر

در درس خلاقیت موسیقی با ساز شناسی و تئوری موسیقی آشنا می شوید. اگر به رشته های موسیقی علاقه دارید، از مطالعه این درس بسیار لذت خواهید برد.

کتاب های کمک آموزشی خلاقیت موسیقی علاوه بر تکمیل آموزش باید شما را با انواع تست های کنکوری آشنا کنند. به همین دلیل در این قسمت 3 منبع مکمل آموزشی و تستی را به شما معرفی می کنیم. کتاب خلاقیت موسیقی راه اندیشه به همراه درسنامه های آموزشی، تست ههای کنکور را نیز در بر می گیرد. یعنی منبع کامل و کم حجمی برای مطالعه کنکوری شماست.

بهترین کتاب خلاقیت موسیقی کنکور راه اندیشه

 

دومین کتاب نام آشنا برای خلاقیت موسیقی از انتشارات کارنامه کتاب است. در این کتاب مبانی موسیقی و سازشناسی در درسنامه های آموزشی به طور کامل و کنکوری بررسی شده است. همچنین در این کتاب تعداد قابل توجی تست قرار داده است. همچنین در میان درسنامه های آموزشی تمرین های حل شده وجود دارد. به این ترتیب با مطالعه این کتاب می توانید به خوبی برای پاسخ گویی به سوالات کنکور آماده شوید.

بهترین کتاب خلاقیت موسیقی کنکور کارنامه کتاب

 

سومین کتابی که جز بهترین منابع کنکور هنر 1402 برای درس خلاقیت موسیقی است، از انتشارات اتود است. این کتاب منبع مکملی برای تست زنی شماست. در این کتاب به انواع تست های کنکوری و یا مبتنی بر کنکو ر به همراه پاسخ نامه های تشریحی کامل، دسترسی خواهید داشت. توجه کنید که این کتاب درسنامه آموزشی ندارد. پس به عنوان تنها منبع شما نمی تواند گزینه خوبی باشد. اما به عنوان منبع تستی مکمل فوق العاده به تسلط شما کمک می کند.

بهترین کتاب خلاقیت موسیقی کنکور اتود

 

 

منابع خلاقیت موسیقی برای مطالعه بیشتر

دو کتاب کامل و مرجع برای آموزش و مطالعه مفصل تر خلاقیت موسیقی در این قسمت به شما معرفی می کنیم. درسنامه های این کتاب ها می توانند تا سال ها پشتوانه شما برای مبانی موسیقی و ساز شناسی باشند.

تئوری موسیقی پورتراب و ساز شناسی پرویز منصوری نام این دو کتاب مرجع است. توجه کنید که درصورتی این کتاب ها را برای کنکور مطالعه کنید که فرصت کافی دارید. پس برای جمع بندی ها و یا در زمان کم توصیه نمی شوند.

 

بهترین منبع و کتاب ترسیم فنی کنکور هنر

ترسیم فنی مطالب متنوع و مهمی را شامل می شود. از جمله این مباحث می توان به هندسه و ترسیمات دو بعدی، پرسپکتیو، سایه و انعکاس، اندازه گیری و معماری اشاره کرد.

برای این که جز رتبه های برتر کنکور هنر باشید لازم است که درصد خوبی در این درس به دست آورید. همانطور که از مباحث این درس پیداست، برای تسلط کافی بر هرکدام باید هم آموزش خوبی داشته باشید هم به تعداد خیلی زیاد تست بزنید.

اولین و بهترین کتاب برای ترسیم فنی از انتشارات کارنامه کتاب است. در این کتاب مطالب هر فصل به صورت منسجم و پیوسته توضیح داده شده است. هر قسمتی که نکات بیشتری لازم داشته باشد هم در حاشیه کتاب تحت عنوان نمات اضافه نوشته شده است.

به این ترتیب با این که همه مطالب را پوشش می دهد اما حجم زیاد و خسته کننده ای ندارد. همچنین تعداد زیادی تصویر هم در درسنامه های این کتاب قرار دارد که به فهم بهتر هر قسمت کمک زیادی می کند.

بهترین کتاب ترسیم فنی کنکور کارنامه کتاب

 

دومین و بهترین کتاب مربوط به انتشارات راه اندیشه است. این کتاب هم آموزش کاملی دارد به طوری که کمک می کند ارتباط بین هر مبحث و مسائل کنکوری را به خوبی یاد بگیرید. علاوه بر آن همه مطالب با توجه به میزان اهمیت آن ها در کنکور بررسی شده اند و زیاده گویی نکرده است.

بهترین کتاب ترسیم فنی کنکور راه اندیشه

 

سومین کتابی که برای ترسیم فنی حتما باید مورد توجه قرار بگیرد، کتاب ترسیم فنی آبی قلم چی است. در این کتاب تست های طبقه بندی شده به تعداد زیاد و به صورت موضوعی قرار گرفته اند.

بهترین کتاب ترسیم فنی کنکور آبی قلم چی

 

پس برای درس ترسیم فنی از دو منبع اول آموزشی گفته شده یکی را انتخاب کنید. اما برای تست حتما کتاب آبی قلم چی را در نظر داشته باشید. به این دلیل که تست زنی منظم برای درس ترسیم فنی مهم و بسیار ضروری است.

 

بهترین منبع و کتاب خواص مواد کنکور کنکور هنر

خواص مواد یکی از درس های پر حجم رشته هنر است که مطالب حفظی و استدلالی را در کنار هم دارد. پس برای این که بتوانید در این درس موفق باشید حتما آموزش قوی را در کنار تست باید داشته باشید.

اولین و بهترین کتاب خواص مواد کنکور از انتشارات مبتکران است. این کتاب از هر جهت منبع کاملی برای خواص مواد محسوب می شود. درسنامه های آموزشی کامل در کنار مجموعه حساب شده ای از تست های تالیفی و کنکوری به همراه پاسخ های تشریحی در این کتاب در کنار شما هستند که قدم به قدم به تسلط بیشتری در این درس برسید.

بهترین منابع و کتاب‌های کنکور هنر 1402 32

 

کتاب بعدی که درسنامه کاملی برای خواص مواد دارد از انتشارات کارنامه کتاب است. این کتاب تمامی مطالب کنکوری را به طور کامل و ریز به ریز آموزش داده است. اما از نظر تستی کامل نیست. در کنار این کتاب حتما باید منبع مکملی برای تست ها تهیه کنید.

بهترین کتاب خواص مواد کنکور کارنامه کتاب

 

سومین منبع کمک آموزشی خواص مواد که از نظر تستی به خوبی طراحی شده است، آبی قلم چی است. در این کتاب تست های کنکوری و تالیفی به تعداد زیاد با صورت طبقه بندی شده قرار گرفته اند. پس می تواند به عنوان منبع مکمل تستی انتخاب خیلی خوبی باشد.

بهترین کتاب خواص مواد کنکور آبی قلم چی

 

جمع بندی

در این مقاله بهترین منابع کنکور هنر 1402 را به طور کامل به شما معرفی کردیم. برای هر درس منابع مختلف با جزئیات بررسی شده اند. به این ترتیب می توانید بهترین انتخاب را با توجه به میزان تسلط خود داشته باشید. اگر در انتخاب بهترین منابع کنکور هنر 1402 برای خود به مشکل خوردید حتما از مشاورین دورخیز کمک بگیرید.

در کتابسرای دورخیز ما آماده هستیم با توجه به سطح و نیاز شما بهترین منابع کنکور هنر را معرفی کنیم. خرید کتاب تست کنکور هنر در کتابسرای دورخیز آنلاین انجام می شود. برای سفارش کتاب میتوانید تماس بگیرید یا در سایت ثبت سفارش کنید. برای ورود به کتابسرای دورخیز روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به کتابسرای دورخیز

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها