کانال-مشاوره-کنکور-تلگرام

بهترین کانال مشاوره کنکور در تلگرام 😍

امروزه شکل درس خواندن خیلی متفاوت از دوران پدر و مادرهای ما شده است. استفاده از سایتها و کانال های آموزشی ، درس خواندن را برای همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور آسان تر کرده است. در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین کانال تلگرام مشاوره کنکور آشنا کنیم. اگر دنبال یک کانال مشاوره کنکور می گردید که در آن کلی صوت های آموزشی و ویدیوهای انگیزشی رایگان پیدا کنید و همه اخبار کنکور را در لحظه دنبال کنید ، فقط کافیه در کانال مشاوره کنکور دورخیز عضو شوید.😍

کانال تلگرام کنکور

 

بهترین کانال تلگرام مشاوره کنکور

می توان از گوشی و تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی برای بهتر درس خواندن و پیشرفت استفاده کرد. بستگی دارد به اینکه در چه سایتها و کانالهایی عضویت داشته باشید. شما می توانید در کانال مشاوره کنکور دورخیز هر چیزی را که برای برنامه ریزی و پیشرفت نیاز داشته باشید ، پیدا کنید. از صوت های مشاوره ای مشاوران رتبه برتر دورخیز گرفته تا اخبار مربوط به کنکور و انتخاب رشته و مدارس و …

مقاله مهم  چطور برای کنکور موبایل و فضای مجازی را محدود کنیم؟ (با 6 راهکار قطعی)

 

تمام تلاش ما در جهت این است که همه بچه های ایران بتوانند برنامه ریزی داشته باشند و پیشرفت کنند. برای همین ، عضویت در کانال مشاوره کنکور دورخیز کاملا رایگان است و هیچگونه ثبت نام و پرداخت هزینه ای ندارد. فقط کافیه به آدرس t.me/dourkhiz بروید و وارد کانال تلگرام دورخیز شوید.

هرچند با ورود به کانال مشاوره کنکور دورخیز می توانید به سادگی به همه مطالب دسترسی پیدا کنید ولی می خواهیم در ادامه یکم بیشتر در مورد محتوا و خدمات کانال برایتان توضیح دهیم.

برای عضویت در کانال تلگرام مشاوره کنکور روی تصویر زیر کلیک کنید.

کانال تلگرام کنکور

 

صوت های مشاوره ای رایگان کنکور

جذابترین بخش کانال مشاوره کنکور دورخیز ، صوت های مشاوره ای آن است. این فایل های صوتی توسط خود مشاوران رتبه برتر دورخیز تهیه می شود و در آنها در مورد همه موضوعات صحبت می کنند و به شما مشاوره می دهند.

به راحتی و به صورت کاملا رایگان می توانید در مورد هر موضوعی صوت مشاوره ای مربوطه را پیدا کرده و دانلود کنید. با این کار می توانید از مشاوره و تجربیات همه مشاورین رتبه برتر دورخیز استفاده کنید.

حتی اگر دورخیزی هستید و با یکی از مشاورین رتبه برتر ما هم کار می کنید ، باز هم این صوتها را دانلود کرده و گوش دهید. در دورخیز یک تیم با شما کار می کند و مشاوره می دهد ؛ نه فقط یک نفر.

صوت های مشاوره ای رایگان کانال مشاوره کنکور

 

ویدیوها و متن های انگیزشی

ما برای هر روز شما برنامه داریم و تا روز کنکور در کنارتان هستیم. برای همین ، صبح هر روز را با یک متن یا ویدیو انگیزشی شروع می کنیم. فقط کافی است مدتی به صورت پیوسته با کانال مشاوره کنکور دورخیز همراه باشید تا تاثیر مثبت آن را روی خلق و خو و عادات روزمره خود ببینید.

مقاله مهم  عکس انگیزشی کنکور همراه با متن انگیزشی

 

سحرخیزی و شروع پرانرژِی و با انگیزه ، کل روزتان را می سازد و بازدهی کارتان را بالا می برد. باید عادتها و طرز فکر افراد موفق را در زندگی خودتان پیاده کنید تا شما هم در درس و کار خودتان موفق شوید.

برای عضویت در کانال تلگرام مشاوره کنکور روی تصویر زیر کلیک کنید.

کانال تلگرام کنکور

 

اخبار کنکور

در کانال مشاوره کنکور دورخیز فقط اخبار موثق را با شما به اشتراک می گذاریم. به هیچ وجه به شایعات دامن نمی زنیم و اخبار نامعتبر را در کانال منتشر نمی کنیم. اخبار غلط و شایعات فقط باعث ایجاد نگرانی و استرس الکی در شما  می شود.

شما می توانید تمام اخبار مرتبط به کنکور و آموزش و پرورش را در کانال تلگرام ما با ذکر منبع خبر، پیدا کنید. خلاصه وقتی که در بهترین کانال مشاوره کنکور عضو باشید ، دیگه خیالتان راحت است که در جریان همه خبرها و اتفاقات قرار می گیرید.

 

نمونه برنامه ریزی و کارنامه های افزایش تراز شاگردان

یکی از بخش های مورد علاقه دورخیزی ها ، دیدن نمونه برنامه ریزی و کارنامه های شاگردهایمان است. این کار حس رقابت را در آنها تقویت می کند و تلاش می کنند روز به روز پیشرفت کنند و خودشان را بالا بکشند.

اگر هنوز دورخیزی نشده اید ، می توانید با دیدن نمونه برنامه و نتایج شاگردهایمان با مطالعه و برنامه ریزی اصولی آشنا شوید. با مقایسه کارنامه ها و مشاهده پیشرفت تراز بچه ها ، می توانید به خوبی ببینید که کار با مشاورین رتبه برتر دورخیز چه تحولی ایجاد می کند. 🙂

نمونه کارنامه پیشرفت تراز شاگردان دورخیز

 

معرفی مشاورین رتبه برتر دورخیز

برای اینکه به خوبی با تیم مشاورین دورخیز آشنا شوید و ببینید چه کسانی برای موفقیت شما تلاش می کنند ، بخش جدیدی را به کانال مشاوره کنکور دورخیز اضافه کردیم و آن بیوگرافی مشاورین رتبه برتر موسسه است.

خواندن تجربیات مشاوران موسسه که خودشان رتبه برترهای سال های گذشته هستند و مسیری که شما الان دارید طی می کنید را سال های گذشته با موفقیت طی کرده اند ، به شما کمک بزرگی می کند.

جواب برخی سوالاتتان را می توانید در تجربیات آن ها پیدا کنید. شاید سال آینده این شما باشید که تجربه موفقیت خودتان را در اختیار بقیه می گذارید.

برای عضویت در کانال تلگرام مشاوره کنکور روی تصویر زیر کلیک کنید.

کانال تلگرام کنکور

 

استفاده از تخفیف های دورخیزی

اگر می خواهید از تخفیف های خدمات مشاوره ای و محصولات ما بهره مند شوید ، حتما در کانال تلگرام ما عضویت داشته باشید. تقریبا با هر مناسبت و حتی بی مناسبت ، تخفیف هایی را روی خدمات و محصولاتمان قرار می دهیم که می توانید در کانال از آنها مطلع شوید.

تخفیف های کانال مشاوره کنکور دورخیز

 

گروه تلگرام کنکور بهتر است یا کانال مشاوره کنکور ؟

در سال کنکور باید تمرکز بالایی داشته باشید و از هر عاملی که باعث حواس پرتی و اتلاف وقت شما شود ، دوری کنید. همان طور که استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی در سال کنکور می تواند مفید باشد ، در عین حال مخرب و زیان بار هم می تواند باشد.

بین گروه تلگرام کنکور و کانال مشاوره کنکور تفاوتهایی است که باید به آنها توجه کنید. شما فکر می کنید عضویت در کدام یک مفید تر است؟

به طور کلی عضویت در گروه های کنکوری را توصیه نمی کنیم ؛ زیرا وقت زیادی را از شما می گیرد. در گروه های تلگرامی برخلاف کانال ، امکان چت کردن هست و هر کسی می تواند مطلب بگذارد و نظر بدهد. بنابراین محتوای زیادی در گروه ها به اشتراک می گذارند که همه آنها هم مفید نیستند.

گپ زدن و صحبت با بقیه یکی دیگر از مشکلات گروه تلگرام کنکور است ؛ زیرا باعث دوری از فضای درس می شود و شما را وارد بحث های حاشیه ای می کند.

از طرفی کسانی که گروه مشاوره کنکور ایجاد می کنند معمولا مقاصد خوبی ندارند. در ابتدا به اسم مشاوره ، گروه کنکوری ایجاد می کنند ولی بعد مدتی اقدام به تبلیغات گسترده و جذب دانش آموز ، صرفا برای کسب درآمد ، می کنند . این افراد ، متقلب و غیر حرفه ای  هستند و آینده شما برای آنها هیچ اهمیتی ندارد. امیدواریم از کانال مشاوره کنکور دورخیز لذت ببرید.

برای عضویت در کانال تلگرام مشاوره کنکور روی تصویر زیر کلیک کنید.

کانال تلگرام کنکور

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها