مشاور تحصیلی حضوری در تهران

مشاوره تحصیلی حضوری در تهران

مشاوره تحصیلی حضوری در تهران

مشاوره کنکور در تهران برای داوطلبان تهرانی طرفداران خودش را دارد. برخی از دانش آموزان هنگامی که حضوری با مشاور خود در ارتباط باشند، نتایج بهتری در درس خواندن می گیرند. دلیل این امر آن است که مشاوره حضوری کنکور باعث می شود لحن و مفهوم توضیحات مشاور در هر جلسه به طور عمیق تری به دانش آموز منتقل شود.

این موضوع آن چنان تاثیرگذار است که با وجود گسترش مشاوره های آنلاین، مشاوره تحصیلی حضوری کنکور هنوز در جایگاه خود پرطرفدار است. برای اینکه بیشتر متوجه شدت تاثیرگذاری مشاوره کنکور حضوری بشوید، در این مقاله درمورد مزایای مشاوره تحصیلی حضوری کنکور به طور مفصل صحبت می کنیم و اگر به دنبال مشاوره کنکور در تهران هستید این مقاله شما را در این زمینه راهنمایی می کند.

فهرست مطالب این مقاله پنهان

 

 

آکادمی دورخیز برای مشاوره تحصیلی حضوری در تهران در تهران، مشاوره آنلاین و مکمل هم در نظر گرفته است. یعنی انتخاب مشاوره حضوری کنکور در آکادمی دورخیز درواقع یک تیر و چند نشان است. پس از نظر نظارت و پیگیری پیوسته هم خیالتان کاملا راحت باشد.

 

مشاوره کنکور در تهران توسط مهندس مسعود کریمی

مشاوره حضوری کنکور در تهران  تحت نظر مهندس مسعود کریمی مدیر آکادمی دورخیز انجام می شود. ایشان رتبه برتر دو کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده و از دانشگاه علم و صنعت تهران فارغ التحصیل شده و مطالعات و تحقیقات گسترده ای در زمینه روانشناسی موفقیت تحصیلی داشته است. قسمتی از سوابق و رزومه:

مشاوره حضوری کنکور تهران مهندس کریمی

  •  بیش از 10 سال سابقه کار کنکوری و تحصیلی با دانش آموزان دبیرستانی و داوطلبین کنکور. ایشان قریب به چهار هزار نفر را تحت مشاوره مستقیم و غیرمستقیم داشته است. ثمره این مشاوره ها قبولی تعداد بسیاری از دانش آموزان از سراسر کشور در برترین دانشگاه ها و رشته ها بوده است.
  • یکی از مهم ترین سوابق مهندس کریمی آموزش و تربیت مشاورین کنکور است. در این سال ها بیش از 300 نفر به کمک آموزش ها و تجربیات ایشان توانسته اند راهکارها و اصول مشاوره و راهنمایی داوطلبین کنکور را بیاموزند. آقای کریمی بر اساس سه رکن آمادگی روحی ، علمی و مهارتی مشاورین موفقی را آموزش داده است.
  • مهندس مسعود کریمی با برگزاری کلاس ها و کارگاه های مشاوره و برنامه ریزی کنکور از سال 1390 به بسیاری از دانش آموزان و داوطلبین کنکور در زمینه موفقیت تحصیلی، آمادگی روحی و انگیزشی، هدف گذاری، برنامه ریزی درسی و انتخاب رشته کنکور کمک کرده تا راه درست را از بیراهه تشخیص بدهند و سریع و بدون هرگونه ریسک به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود برسند.
  • طراحی و پیاده سازی سامانه مشاوره هوشمند کنکور به عنوان یک سامانه آنلاین و ابتکاری یکی از دستاوردهای مهندس کریمی و حاصل تجربه و تحقیقات آموزشی و مشاوره‌ای ایشان بوده است که در حال حاضر بدون محدودیت، روزانه به صدها دانش آموز کنکوری و دبیرستانی بر حسب نیاز و مشکلات شخصی راهنمایی و راهکارهای موفقیت تحصیلی را ارائه می نماید.

 

student2
با کمک مشاور شما هم در کنکور رتبه برتر میشوید!

برای رزرو مشاوره حضوری کنکور در تهران با مهندس مسعود کریمی کافیست با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید. پس از آن برای هماهنگی نزدیک ترین زمان مشاوره با شما تماس خواهیم گرفت.

در جلسه مشاوره ضمن پاسخ به سوالات شما، مشکلات و موانع روحی، علمی و مهارتی شما شناسایی شده و برای حل همه مشکلات راهکارهای عملی ارائه می شود.

ثبت نام مشاوره حضوری

با پر کردن این فرم برای رزرو زمان مشاوره حضوری در تهران با شما تماس می گیریم.

 

 

در این مقاله در مورد خدمات مشاوره تحصیلی حضوری در تهران در آکادمی دورخیز به طور کامل توضیح می دهیم. آکادمی دورخیز در خصوص مشاوره آنلاین کنکور محبوب ترین و مطمئن ترین مرکز مشاوره برای دانش آموزان است. این سابقه درخشان در مشاوره حضوری کنکور در تهران هم به چشم می خورد. مشاوره کنکور در تهران در آکادمی دورخیز انجام می شود. پس دانش آموزان می توانند با خیال راحت برای دریافت مشاوره حضوری کنکور در تهران به آکادمی دورخیز مراجعه کنند. با ما همراه باشید.

مواردی که تا به این جا گفتیم، فقط بخش کوچکی از خدمت ما بود. پس برای معرفی خدمات اصلی حتما این مقاله را کامل و به طور دقیق بخوانید. شگفت زده خواهید شد! به این دلیل که از حل مشکلات فردی مثل اضطراب و عدم تمرکز و تنبلی تا نوشتن استراتژی موفقیت مخصوص شما، در کنار شما خواهیم بود.

 

مشاوره حضوری کنکور چه نقشی دارد؟

مشاوره تحصیلی حضوری کنکور مزایای زیادی دارد. در این قسمت هرکدام از ویژگی هایش را به طور کامل بررسی می کنیم. میدانید که دانش آموزان کنکوری با چالش های زیادی در مسیر کنکور مواجه می شوند. این چالش ها از حس ناامیدی و سردرگمی تا حس عدم مطالعه موثر و افت تراز و درصد و همچنین ابهامات در نحوه برنامه ریزی در درس خواندن گسترده است.

با توجه به چالش های زیاد دانش آموزان کنکوری، برای نتیجه گرفتن باید یک مشاور با تجربه را درکنار خود داشته باشند. به این دلیل که یک مشاور کنکور با تجربه می تواند تمام نگرانی ها و چالش های کنکور را برای شما حل کند. به این ترتیب می توانید با خیال راحت روی مطالعه و پیشرفت خود تمرکز کنید.

مشاوره کنکور حضوری در جلسات حضوری با دانش آموز به طور کامل صحبت می کند. دانش آموز می تواند با خیال راحت درمورد تک به تک مشکلاتش درمسیر کنکور صحبت کند. پس یکی از مزایای مشاوره حضوری کنکور این است که ارتباط رو در رو و با همدلی و همراهی زیادی بین مشاور و دانش آموز برقرار می شود.

مشاوره تحصیلی حضوری در تهران و خدماتش

یکی از مهمترین مسائلی که باعث می شود دانش آموزان بیشتر و بهتر به توصیه های مشاور خود گوش دهند، همین برقراری ارتباط موثر است. به این ترتیب دانش آموزان می توانند مشاوره تحصیلی حضوری در تهران را انتخاب کنند تا با رتبه های برتر به طور تاثیرگذارتری در ارتباط باشند.

رتبه های برتر در آکادمی دورخیز به مشاوره حضوری کنکور در تهران مشغول هستند. اما تنها رتبه برتر بودن ملاک انتخاب آن ها به عنوان مشاور در آکادمی دورخیز نیست! در آکادمی دورخیز مجموعه ای از رتبه های برتر با تجربه به عنوان مشاور انتخاب می شوند.

رتبه های برتر با تجربه یعنی مشاورهایی که درمورد انواع چالش های کنکوری مطلع هستند. علاوه بر آن، با آموزش اصولی درمورد راهکارهای روانشناسی و مشاوره کنکور برای راهنمایی دانش آموزان آماده شده اند. جالب است که بدانید تمام مشاوران در آکادمی دورخیز رتبه های برتر مجربی هستند که بهترین گزینه برای راهنمایی و هدایت دانش آموزان در مسیر کنکور می باشند.

رمز اصلی موفقیت دانش آموزان در آکادمی دورخیز، ارتباط موثر آن ها با مشاورین با تجربه است. این که مشاور بتواند دانش آموز را به خوبی با مسیر کنکور همراه کند، هنر بزرگی است. این مورد وقتی امکان پذیر است که مشاور تجربه و مطالعه کافی برای شناخت شخضیت و عادت های مطالعاتی دانش آموز داشته باشد.

 

به محض این که با مشاورین دورخیز ارتباط بگیرید متوجه تمام موارد بالا می شوید. همچنین مشاور تحصیلی حضوری در تهران این ارتباط را چندین برابر بیشتر و موثرتر می کند. مشاوره حضوری کنکور یعنی یک همراه همیشگی برای برداشتن موانعی که درمسیر کنکور شما قرار گرفته است.

 

 

student2
با کمک مشاور شما هم در کنکور رتبه برتر میشوید!

برای رزرو مشاوره حضوری کنکور در تهران با مهندس مسعود کریمی کافیست با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید. پس از آن برای هماهنگی نزدیک ترین زمان مشاوره با شما تماس خواهیم گرفت.

در جلسه مشاوره ضمن پاسخ به سوالات شما، مشکلات و موانع روحی، علمی و مهارتی شما شناسایی شده و برای حل همه مشکلات راهکارهای عملی ارائه می شود.

ثبت نام مشاوره حضوری

با پر کردن این فرم برای رزرو زمان مشاوره حضوری در تهران با شما تماس می گیریم.

 

 

خدمات مشاوره تحصیلی حضوری در تهران در آکادمی دورخیز

در این قسمت به معرفی انواع خدماتی که آکادمی دورخیز برای مشاوره تحصیلی حضوری در تهران در تهران ارائه می کند، می پردازیم. برای مشاوره حضوری تحصیلی، آکادمی دورخیز خدمات متفاوت و هیجان انگیزی را درنظر گرفته است. این خدمات از ریشه یابی و حل مشکلات فردی تا آموزش انواع روش های مطالعه و تست زنی برای رسیدن به رتبه برتر را در بر می گیرند.

برای موفقیت در کنکور تنها درس خواندن کافی نیست. حتی درس خواندن با برنامه ریزی مناسب هم به تنهایی موثر نیست. حتما می گویید پس کلید موفقیت در یاد گرفتن مهارت آزمون است. اما نه! همه این موارد وقتی موثر است که آرامش ذهنی و قوای انگیزشی کافی برای مواجهه با چالش های کنکوری را داشته باشید.

مشاوره حضوری کنکور در کنار شما خواهد بود تا به همه نکات بالا دسترسی داشته باشید. یعنی قرار است که با مشاوره کنکور حضوری به همه این مهارت ها برسید. مشاورها راهکارهای لازم را به شما ارائه می دهند. همچنین برای این که هرکدام از آن ها به نتیجه برسند تحت نظارت مشاور حتما تمرین می کنید.

 

مشاور تحصیلی حضوری در تهران برای ریشه یابی و حل مشکلات فردی

یکی از مراحل اصلی برای موفقیت، شناسایی موانع آن است. برای مثال مشکلات فردی از جمله ترس از کنکور، اضطراب کنکور، نداشتن اعتماد به نفس و … باعث می شود که روند صحیح درس خواندن مختل شود. در اکثر مواقع هم دانش آموز خودش از وجود چنین مشکلاتی با خبر نیست.

مشاوره کنکور در تهران

حتما برای شما هم پیش آمده است که چنین سوالاتی را از خود بپرسید. مثلا من خیلی به پزشکی علاقه دارم پس چرا اراده مطالعه منظم و اجرای برنامه را ندارم؟ مشکل از نحوه درس خواندن من هست؟ یا شاید واقعا انگیزه ای ندارم؟ شاید من اصلا برای این رتبه و رشته ساخته نشده ام؟

همه این سوال ها از نگرانی های شایع بین دانش آموزان کنکوری است. اما هیچ کدام از آن ها واقعیت ندارد. منشا این فکر ها به مشکلات فردی و شخصیت دانش آموزان بر می گردد. مثل ناامیدی، ترس، افت اعتماد به نفس و … . پس در چنین مواردی به جای این که خودتان و هدفتان را سرزنش کنید، باید از مشاور کمک بگیرید.

به این ترتیب یکی از مهمترین مراحلی که طی مشاوره حضوری کنکور می توانید از آن استفاده کنید، حل مشکلات بین فردی است. در مشاوره کنکور حضوری چون ارتباط کلامی و چشمی بهتری برقرار می شود. دانش آموزان کلام مشاور را بهتر می پذیرد. در نتیجه راهکارهای حل مشکل خیلی زودتر تاثیر می گذارد.

پس برای موفقیت در کنکور این بار به طور مطمئن تری قدم بردارید. یعنی به طور پایه ای و اصولی به کمک مشاوران دورخیز موانع و مشکلات را شناسایی کنید. اتفاقا در مشاوره حضوری کنکور می توانید به اطمینان خیلی بیشتری، مشاور دورخیز را امین خود بدانید و درمورد مشکلات خود راهکار بگیرید.

 

مشاوره کنکور در تهران برای انتخاب هدف و انگیزش

برخی از دانش آموزان در انتخاب هدف خود دچار مشکل هستند. حتی گاهی در میانه مسیر کنکور بارها هدف خود را تغییر می دهند و سردرگم می مانند. اما انتخاب درست هدف و تداوم تلاش برای رسیدن به آن از مسیر مناسب، لازمه موفقیت شماست.

یکی دیگر از خدماتی که آکادمی دورخیز در مشاوره کنکور در تهران ارائه می کند، مشاوره انتخاب هدف است. در کنار آن باید هدف به نوعی انتخاب شود که انگیزه لازم را برای دانش آموز به همراه داشته باشد. حتی اکثر دانش آموزانی که هدف درستی انتخاب کردند، انگیزه کافی برای تلاش را ندارند.

 

پس مسئله ایجاد انگیزه و حفظ آن در مسیر کنکور اهمیت خیلی زیادی دارد. در مشاوره تحصیلی حضوری در تهران شما می توانید از مشاوره انگیزشی آکادمی دورخیز هم استفاده کنید. ما با مشاوره حضوری کنکور، راهکارهای ایجاد انگیزه را به شما یاد می دهیم. یعنی در مواقع حساس ماهی گیری را از مشاوران مجرب ما یاد میگیرید!

در برهه های حساسی در مسیر کنکور حجم چالش های فکری دانش آموزان به حداکثر می رسد. انقدر افکار ناامید کننده به شما حمله می کند که باور می کنید احتمالا به رتبه دلخواه خود نمی رسید. این چالش ها می توانند ذهن شما را جوری متاثر کند که تا روز ها از درس خواندن دور بمانید.

اما وقتی که یاد بگیرید چگونه می شود انگیزه پایداری را برای خود ایجاد کنید، دیگر در این چالش ها به دام نمی افتید. یعنی از قبل یاد می گیرید که راه کنترل هر یک از این افکار چیست. به این ترتیب روز های مفید مطالعاتی خود را از دست نمی دهید.

مشاوره حضوری کنکور در تهران

ویژگی مثبت دیگر این کار این است که تمرکز بالاتر و کیفیت مطالعه بیشتری خواهید داشت. به این دلیل که یکی از موارد کاهش تمرکز دانش آموزان در هنگام مطالعه، نگرانی درمورد آینده و ناامیدی است. وقتی که یاد بگیرید انگیزه خود را حفظ کنید، با آرامش و بازده بیشتری درس خواهید خواند.

با استفاده از مشاوره حضوری کنکور دیگر انتخاب هدف و حفظ انگیزه دغدغه شما نخواهد بود. یعنی حتی درمورد حفظ انگیزه هم راهکارهایی دریافت می کنید که به فکرهای ناامید کننده ذهن شما آرامش می دهد. به این ترتیب با کوله بار سبک تری برای رسیدن به رتبه و تراز برتر کنکوری تلاش خواهید کرد.

 

مشاوره کنکور در تهران برای تعیین استراتژی شخصی موفقیت

مشاوره تحصیلی حضوری در تهران در آکادمی دورخیز خدمات زیادی برای تعیین استراتژی کنکور به شما ارائه می دهد. اما چرا استراتژی شخصی برای موفقیت؟ به این دلیل که هر دانش آموز ویژگی های شخصیتی و شرایط خانوادگی متفاوتی دارد. پس برای رسیدن به یک هدف، هر دانش آموز باید مسیر مخصوص به خودش را طی کند.

با مشاوره کنکور حضوری، در قدم اول با تست های شخصیت شناسی مختلف، به عادت های مطالعاتی شما پی می بریم. در قدم بعدی مشاوران مجرب دورخیز راهکارهایی را برای اصلاح هرکدام از عادت های مطالعاتی شما ارائه می کنند. علاوه بر آن با شناسایی نقاط ضعف و نقاط قوت درسی شما برنامه ریزی اصولی انجام می شود. پس جنبه دوم و مهم استراتژی موفقیت این است که نقاط ضعف شما اصلاح شود و نقاط قوت را در همچنان در سطح بالا نگهداریم. درواقع آکادمی دورخیز در مشاوره کنکور در تهران می تواند از هرجهت شما را برای موفقیت در کنکور مجهز کند.

دورخیز با مشاور تحصیلی حضوری در تهران، دغدغه تقویت توان مطالعاتی و قوای روحی شما در سال کنکور را دارد. خدماتی که می توانید در هریک از این حوزه ها دریافت کنید جزئیات بسیار بیشتری دارند. حتما برای این که از ویژگی های کامل هرکدام از آن ها آشنا شوید، با آکادمی دورخیز تماس بگیرید.

student2
با کمک مشاور شما هم در کنکور رتبه برتر میشوید!

برای رزرو مشاوره حضوری کنکور در تهران با مهندس مسعود کریمی کافیست با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید. پس از آن برای هماهنگی نزدیک ترین زمان مشاوره با شما تماس خواهیم گرفت.

در جلسه مشاوره ضمن پاسخ به سوالات شما، مشکلات و موانع روحی، علمی و مهارتی شما شناسایی شده و برای حل همه مشکلات راهکارهای عملی ارائه می شود.

ثبت نام مشاوره حضوری

با پر کردن این فرم برای رزرو زمان مشاوره حضوری در تهران با شما تماس می گیریم.

 

مشاوره تحصیلی حضوری برای معرفی بهترین منابع کنکور

یکی از چالش های بزرگ دانش آموزان کنکوری انتخاب بهترین منابع کنکور است. نکته ای که وجود دارد این است که در ابتدا باید از منابعی استفاده کنید که آموزش مناسبی داشته باشند. اما سطح تسلط دانش آموزان در درس های مختلف متفاوت است. پس باید انتخاب منابع با توجه به توانایی های شما و توسط مشاور کنکور انجام شود.

علاوه بر آن روش های جمع بندی، منابع کنکوری متفاوتی را می طلبد. پس ممکن است انتخاب بهترین منابع کنکور در هر بازه زمانی برای شما گیج کننده باشد.

مشاوره تحصیلی حضوری در تهران در دورخیز به شما کمک می کند تا بهترین منابع کنکور را مطابق سطح درسی خود انتخاب کنید. همچنین با مشاوره کنکور حضوری می توانید با هدف گذاری های انجام شده، منبعی را انتخاب کنید که مطابق با هدف خودتان باشد.

مشاوره تحصیلی کنکور در تهران

مثلا دانش آموزی که توانایی ویژه ای در یک درس دارد باید کتابی مطابق با همان سطح انتخاب کند. برای مثال دانش آموزی که در درس شیمی خیلی مسلط است. اگر کتابی با سطح متوسط را انتخاب کند از حل کردن سوالات آن به مرور کسل می شود. و این امر باعث می شود که به شدت دچار افت تحصیلی شود!

علت افت تحصیلی بعد از انتخاب منبع مطالعاتی اشتباه چیست؟ این که وقتی سطح کتاب خیلی کمتر یا خیلی بیشتر از سطح تسلط شما باشد، از مطالعه خسته می شوید. اگر سطح کتاب قوی تر باشد، ناامید می شوید. اما اگر سطح کتاب ضعیف تر باشد هم مغرور می شوید. هردو این حالت ها باعث می شود که تسلط خود را کم کم از دست بدهید.

پس انتخاب منبع مناسب برای مطالعه یکی از مهمترین قسمت های مسیر کنکور شماست. در مشاوره حضوری کنکور با آکادمی دورخیز به راحتی می توانید منبع مناسب سطح تسلط خود را پیدا کنید. مشاورین دورخیز سطح تحصیلی شما را می سنجند. پس دیگر نگران نباشید. کافی است با ما همراه باشید.

 

مشاوره حضوری کنکور برای برنامه ریزی درسی روزانه

آکادمی دورخیز با مشاوره کنکور در تهران، امکان استفاده از برنامه ریزی درسی روزانه را نیز برای شما فراهم کرده است. مشاور شما با توجه به سطح درسی و هدف شما، برنامه ریزی اصولی و روزانه را برای شما طراحی می کند.

پس برای استفاده از مشاوره حضوری کنکور در تهران خیالتان از دریافت برنامه ریزی روزانه مناسب هم راحت باشد. دقت کنید که دریافت برنامه به صورت روزانه به مطالعه شما نظم می دهد. همچنین مشاور کنکور می تواند با دقت بیشتری بر روند پیشرفت شما نظارت کند.

همچنین برنامه های روزانه شما توسط مشاوره آنلاین و مکمل پیگیری می شود. این مشاوره مکمل را در ادامه به طور مفصل تری توضیح می دهیم. اما بدانید که تک به تک جزئیات اجرایی شما روزانه توسط مشاورین دورخیز بررسی می شود. برای ما خیلی مهم است که با استفاده از مشاوره کنکور حضوری حتی یک روز را از مسیر موفقیت خود عقب نمانید.

 

مشاوره کنکور حضوری برای تکنیک های مطالعه و تست زنی

یکی از سوالات پرتکرار دانش آموزان کنکوری این است: چرا هر چقدر که درس می خوانم ولی نتیجه نمی گیرم؟ چرا با این که تست های زیادی می زنم اما درصد خوبی در آزمون ندارم؟ چرا با برنامه درس می خوانم ولی ترازم هربار بیشتر افت می کند؟

در جواب همه این سوال ها باید گفت که دلیل این مشکلات این است که روش صحیح مطالعه و تست زنی را بلد نیستید. در واقع مطالعه و تست زنی شما باید بازده بالایی داشته باشد. برای این موضوع باید از تکنیک های مطالعاتی و تست زنی استفاده کنید.

مشاوره حضوری کنکور تکنیک های مطالعاتی و تست زنی را به طور کامل به شما آموزش می دهد. حتی برخی از مشکلاتی که با عدم تمرکز در حین مطالعه مرتبط است، با اصلاح روش مطالعه برطرف می شود. پس برای موفقیت حتما از این ویژگی که در مشاوره کنکور حضوری هم ارائه می شود، استفاده کنید.

 

مشاوره حضوری کنکور برای مهارت های آزمون دادن

موفقیت در آزمون های آزمایشی مهارتی است که تک به تک دانش آموزان کنکوری باید آن را یاد بگیرند. درواقع این طور نیست که هرکسی روش مطالعه درستی داشته باشد در آزمون هم رتبه و تراز خوبی بیاورد. این که از دانش خود در زمان محدود آزمون چطور استفاده کنید خیلی مهم تر است.

مشاوره حضوری کنکور دورخیز این امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده است. درواقع با مشاوره کنکور حضوری می توانید مهارت های آزمون دادن را یاد بگیرید. همچنین می توانید این مهارت ها را تحت نظارت مشاور کنکور خود بارها و بارها تمرین کنید.

آکادمی دورخیز با مشاوره کنکور در تهران به دانش آموزان کمک می کند که همه مهارت های لازم برای موفقیت در کنکور را یادبگیرند. پس اگر در هر موردی دچار مشکل هستید، حتما با مشاوین دورخیز درمیان بگذارید تا راهکار موثر را دریافت کنید.

 

مزایای مشاوره کنکور در تهران با دورخیز

در بخش های قبلی با خدماتی که آکادکی دورخیز با مشاوره حضوری کنکور در تهران ارائه می دهد، آشنا شدید. در این بخش به بررسی مزایای استفاده از مشاوره تحصیلی حضوری در تهران می پردازیم. در قدم اول مشاوره کنکور حضوری باعث می شود با اطمینان بیشتری با مشاور خود َآشنا شوید.

مشاور تحصیلی حضوری در تهران

در مشاوره حضوری کنکور ارتباط کلامی و چشمی بهتری برقرار می شود. این دو موضوع از موارد کلیدی مشاوره است. درواقع هنگام صحبت کردن، مشاور مطمئن می شود که دانش آموز با تمرکز کامل به حرف ها و راهکارها توجه می کند.

همچنین دانش آموز با برقراری ارتباط کلامی و چشمی در مشاوره کنکور حضوری، خودش از نزدیک می بیند که مشاور چقدر دلسوزانه برای پیشرفت دانش آموز تلاش می کند. همچنین آکادمی دوخیز با ارائه مشاوره کنکور در تهران امکان این را فراهم کرده که مشاور و دانش آموز با احساس همدلی بالاتری با هم در ارتباط باشند.

تک به تک خدماتی که برای مشاوره کنکور حضوری دورخیز گفته شد، جزو مزایای مشاوره حضوری کنکور هستند. این خدمات وقتی به صورت حضوری ارائه شود می توانند تاثیرگذاری بسیار بیشتری داشته باشند. پس با دانستن ویژگی های گسترده و بینظیر مشاوره حضوری کنکور در تهران توسط آکادمی دورخیز، می توانید برای ثبت نام اقدام کنید.

 

بهترین موسسه مشاوره کنکور در تهران

خب حالا که مزایا و خدمات مشاوره کنکور در تهران در موسسه دورخیز را توضیح دادیم میخواهیم با افتخار اعلام کنیم که از دیدگاه تنوع و کیفیت خدمات و درصد قبولی های کنکور سراسری، همچنین از دید کادر متخصص و آموزش دیده ، آکادمی دورخیز بهترین موسسه مشاوره کنکور در تهران می باشد. پس می توانید با خاطری آسوده به تجربیات و دانش تیم دورخیز اعتماد کنید و مسیری کاملاً مطمئن را برای آینده خود انتخاب کنید.

 

مشاوره و پیگیری آنلاین مکمل

ویژگی فوق العاده ای که در مشاوره حضوری کنکور دورخیز از آن بهره مند می شوید، مشاوره و پیگیری آنلاین و مکمل است. یعنی اصلا به این صورت نخواهد بود که روند اجرایی شما تا قرار مشاوره کنکور حضوری بعدی به حال خودش بماند.

مشاوران دورخیز در مشاوره کنکور در تهران، بعد از ارتباط با هر دانش آموز روند پیشرفتش را به طور آنلاین هم پیگیری می کنند. این ویژگی باعث می شود که راهکاری هایی که در جلسات مشاوره حضوری کنکور ارائه می شود، به طور کامل اجرایی شود.

مشاوره و پیگیری آنلاین مکمل باعث می شود که تحت هر شرایطی بتوانید مشکلات خود را با مشاور خود در میان بگذارید. حتی اگر در روند اجرای برنامه ها یا تکنیک ها به مشکلی خوردید، مشاور برای برطرف کردن آن ها به طور آنلاین هم کنار شما خواهد بود.

مشاوره حضوری کنکور در تهران در آکادمی دورخیز از هرجهت برنامه ریزی شده و کامل است. یعنی هر دغدغه ای که دارید را در مشاوره حضوری کنکور می توانید حل کنید. حتی از نظر پیگیری و دریافت گزارش کار شبانه برای برنامه های درسی هم کنار شما هستیم. به این ترتیب ارتباط دائمی مشاور و دانش آموز حفظ می شود.

 

نحوه ثبت نام و رزرو مشاوره کنکور در تهران

جهت رزرو جلسه مشاوره با مهندس مسعود کریمی کافیست فرم زیر را پر کنید. پس از آن از پشتیبانی آکادمی با شما تماس گرفته و زمان حضور در آکادمی برای شما فیکس خواهد شد. همچنین در صورت نیاز به برنامه ریزی خصوصی در همان جلسه برنامه کوتاه مدت یا بلند مدت کاملاً شخصی برای دانش آموز تنظیم می شود.

student2
با کمک مشاور شما هم در کنکور رتبه برتر میشوید!

برای رزرو مشاوره حضوری کنکور در تهران با مهندس مسعود کریمی کافیست با کلیک روی دکمه زیر فرم را تکمیل کنید. پس از آن برای هماهنگی نزدیک ترین زمان مشاوره با شما تماس خواهیم گرفت.

در جلسه مشاوره ضمن پاسخ به سوالات شما، مشکلات و موانع روحی، علمی و مهارتی شما شناسایی شده و برای حل همه مشکلات راهکارهای عملی ارائه می شود.

ثبت نام مشاوره حضوری

با پر کردن این فرم برای رزرو زمان مشاوره حضوری در تهران با شما تماس می گیریم.

 

نشانی: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، ابتدای خیابان سیمای ایران، پلاک 1

تلفن: 28421071-021

 

Loader image

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، ابتدای خیابان سیمای ایران، مجتمع آموزشی پیامبر اعظم، آکادمی دورخیز

شما می توانید فرم رزرو داخل این مقاله را تکمیل کنید یا با شماره 28421071-021 تماس بگیرید.

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .