مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور + فرم ثبت نام

قبل از گرفتن مشاوره تحصیلی کنکور میخواهیم اطلاعات تان را افزایش دهیم. ابتدا باید ببینید کلیات مشاوره تحصیلی چیست و چه توقعی باید از مشاور داشته باشید. سپس میتوانید مشاوره تحصیلی تان را انتخاب کنید. قبل از آگاهی و اطلاعات کامل مشاوره نگیرید! چون نتیجه آنطور که باید و شاید رضایت بخش نمی شود. در این مقاله میتوانید شماره تماس تان را ثبت کنید تا خیلی سریع یک مشاوره رتبه برتر ، حرفه ای و کاربلد همراهتان شود. اما توصیه جدی این است که قبل از آن، این مقاله را تا انتها بخوانید.

قرار است در این مقاله مشاوره تحصیلی کنکور شما باشیم. بعد از پایان دوران تحصیلات ابتدایی و متوسطه اکثر دانش‌ آموزان تصمیم می گیرند پا را فراتر گذاشته و وارد دوره تحصیلات تکمیلی و دانشگاهی شوند. به همین دلیل هر ساله در زمان مشخصی آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها به منظور سنجیدن دانسته های علمی داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود.

با توجه به حجم بالای متقاضیان هر ساله شاهد رقابت سختی برای قبولی در رشته محل های برتر هستیم. به همین دلیل اهمیت و حساسیت نحوه مطالعه دروس و برنامه ریزی صحیح واضح است. برای رسیدن به موفقیت در این مسیر داشتن مشاوره تحصیلی کنکور می‌ تواند موثر و مفید باشد. در این مقاله قصد داریم مشاور تحصیلی کنکور شما باشیم و به سوالات زیر جواب بدهیم:

  1. چطور برای کنکور درس بخوانم؟
  2. آزمون آزمایشی چقدر مهم است؟
  3. کتاب و منابع درسی باید چطور باشند؟
  4. چطور با انگیزه بمانم؟
  5. چطورمشاوره درسی کنکور بگیرم؟

در آخر با خواندن این مقاله از یک داوطلب معمولی به یک کنکوریِ زرنگ و همه چیز دان تبدیل می شوید. قول! :))

 

مشاوره تحصیلی کنکور

اگر شما هم یکی از هزارن داوطلب کنکور سراسری هستید؛ برای رسیدن به نتیجه بهتر و سبقت از باقی رقبا در کنکور، باید از تمامی تکنیک ها و روش های صحیح مطالعه کنکوری مطلع باشید. مشاوره تحصیلی کنکور با آموزش این نکات می تواند شما را یک مقدم به تصاحب صندلی در دانشگاه مورد نظر خود نزدیکتر می‌ کند.

 

مشاوره تحصیلی کنکور

کار مشاوره تحصیلی کنکور فقط یاد دادن تکنیک ها و روش های مطالعه نیست بلکه با طراحی یک برنامه اصولی متناسب با توانایی های شما و تقویم کنکوری راه را برای مطالعه موثر و مرورهای متعدد هموار می کند و می تواند مانع کم کاری و تنبلی هایی که از هیچ انسانی بعید نیست باشد.

برای موفقیت در کنکور و رسیدن به رتبه و نتیجه مطلوب ، باید حداقل چند ماه تا یک سال تلاش کنید. اگر حتی یک اشتباه کوچک در مسیر درس خواندن شما وجود داشته باشد، و این اشتباه کوچک تصحیح نشده و تا روز کنکور تکرار شود؛ نهایتا یک نتیجه بزرگ و منفی به همراه خواهد داشت.

سال کنکور سال حساسی است و شما فرصتی برای آزمون و خطا در این سال سرنوشت ساز ندارید. پس همراهی با یک مشاوره تحصیلی کنکور خوب و دلسوز که تجربه موفقیت در کنکور را داشته و عمل به توصیه های او مانع تکرار این اشتباهات و مانع اتلاف وقت شما خواهد شد. در نهایت برطرف کردن اشتباهات و قرار گرفتن در مسیر درست مطالعه از فواید داشتن مشاور تحصیلی کنکور است.

اگر برای ثبت نام مشاوره درسی کنکور عجله دارید فرم زیر را تکمیل کنید. در غیر اینصورت تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

student2
با کمک مشاور در کنکور رتبه برتر میشوید!

دورخیز برای رساندن شما به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان در کنار شماست! مشاوره تحصیلی دورخیز شامل برنامه ریزی، فنون تست زنی و آزمون است و شما را برای رسیدن به برترین دانشگاه کمک می‌کند.

برای ثبت‌نام و توضیحات مشاوره تحصیلی کنکور توسط رتبه‌های برتر روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ثبت نام مشاوره تحصیلی

با پر کردن این فرم برای ثبت‌نام مشاوره تحصیلی با شما تماس می گیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

چطور هدف انتخاب کنیم؟

اگر قبل از رفتن به سفر مقصد خود را انتخاب نکنیم چه می شود؟ آیا سرنوشتی جز سرگردانی و گم شدن خواهی داشت؟ اگر آب و هوای مقصدی که انتخاب می کنیم با علایق و امکانات ما سازگار نباشد چه؟ آیا نتیجه ای جز سرخوردگی و خستگی خواهیم داشت؟ مسیر کنکور هم مثل مسیر رفتن به یک سفر دور و دراز است. پس باید قبل از حرکت و بستن بار و بندیل هدف و مقصد خود را انتخاب کنیم. این یک موضوع مهم در مشاوره تحصیلی کنکور است.

حالا این سوال پیش می آید چه هدفی را انتخاب کنیم؟

  1. هدف باید دقیق و‌ شفاف باشد: جملاتی شبیه “میخوام یه رتبه خوب بیارم” یا ” یه رشته خوب قبول شم” هدف های مناسبی نیستند. شما باید دقیق مشخص کنید که مهر سال بعد سر کلاس چه رشته ای و در چه دانشگاهی نشسته اید. سپس رتبه و درصدهای لازم برای رسیدن به این هدف را مشخص کرده و متناسب با آن برنامه ریزی کنید.
  2. هدف باید بزرگ و هیجان انگیز باشد: هدف چیزی است که وقتی به آن فکر می کنید ذوق تمام وجودتان را بگیرد و با تمام سلول های بدنتان تلاش کنید تا به آن برسید.
  3. هدف باید واقع گرایانه باشد: یعنی انتخاب هدف باید متناسب با توانایی ها و امکانات ، سابقه تحصیلی و علایق شما باشد.
  4. هدف باید نوشته شده و مرتب مرور شود: بعد از انتخاب هدف آن را روی یک کاغذ نوشته و جلو چشمتان بچسبانید تا هیچ وقت آن را فراموش نکنید.
  5. هدف باید به اهداف کوتاه مدت تبدیل شود: تبدیل هدف به اهداف کوتاه مدت باعث می شود که از تلاش خسته نشوید. و هر روز دلیلی برای شروع مجدد داشته باشید.

انتخاب هدف در مشاوره تحصیلی

یکی دیگر از نقش های مشاوره تحصیلی کنکور کمک به شما در انتخاب یک هدف استاندارد و متناسب با شرایط و ویژگی های شما به صورت واقع گرایانه است. مشاوره تحصیلی کنکور بدون قضاوت و با دیدی بازتر می تواند در این مرحله به شما کمک کند. اگر هنوز هدفی انتخاب نکردید، ما در آکادمی دورخیز به شما کمک میکنیم تا یک هدف عالی که با توانایی و علایق شما متناسب باشد انتخاب کنید.

 

 

چطور برای کنکور درس بخوانیم؟

مطالعه برای کنکور و موفقیت در آن شامل سه مرحله است. مطالعه اصولی، تست زنی و تمرین و در اخر مرور فراوان. حذف و یا کم کاری در هر یک از مراحل مانع موفقیت شما خواهد شد. همون طور که پیشتر گفته شد یکی از وظایف مشاوره تحصیلی کنکور آموزش روش مناسب مطالعه ، تست زنی و مرور و در نظر گرفتن برنامه و زمان مناسب برای اجرای هر یک از این هاست.

 

مطالعه اصولی

قبل از شروع مطالعه باید به دو نکته توجه کنید:

  1. تعیین هدف: قبل از شروع باید هدف خود را مشخص کنید. یعنی، این درس را به چه منظوری می خوانید، آیا می خواهید فقط نکته‌های اصلی درس با بخوانید یا همه مطالب کتاب را بفهمید. علاوه بر این میزان پیش رویی و تعداد تست‌هایی که قرار است بزنید هم باید مشخص باشد.
  2. تعیین مدت زمان مطالعه: تعیین زمان و مقدار مطالعه به فرد آرامش می‌ دهد و این آرامش موجب افزایش میزان یادگیری و سرعت مطالعه می‌ شود.

با توجه به این دو نکته داشتن یک برنامه درست و اصولی و کمک گرفتن از مشاوره تحصیلی کنکور از مقدمات یک مطالعه موثر و اصولی است. در ادامه مراحل مطالعه اصولی را با هم مرور می کنیم:

  1. پیش خوانی : مرحله پیش خوانی به شما کمک می‌کند که علاوه بر یک آشنایی مقدماتی با موضوع، نکات اصلی و فرعی را تا حد بسیار زیادی تشخیص دهید.
  2. سوال کردن : سوال کردن به طور قابل توجهی تمرکز ، دقت و سرعت عمل شما را افزایش می‌ دهد و یادگیری راحتتر می‌ کند.
  3. خواندن : هدف از مرحله خواندن فقط فهمیدن و انتقال اطلاعات از کتاب به حافظه است. و نیازی نیست کتاب را خط به خط حفظ کنیم.
  4.  تفکر : در این مرحله سعی کنید درباره مطالب و مثال‌ها فکر کنید و از مطالب تصویرسازی ذهنی داشته باشید.
  5. از حفظ گفتن : بعد از پشت سر گذاشتن دو مرحله قبلی وقت آن است که تمامی مطالب را حفظ کنید. مطالب را به زبان خودتان و آن ‌طور که راحت‌ تر هستید، بازگو کنید. و نیازی نیست که واو به واو کتاب را حفظ باشید.

 

 

تست زنی و تمرین

از آن جایی که کنکور یک آزمون تستی است لازمه موفقیت در آن تست و تمرین است. همان طور که می دانید بلد بودن تمامی مطالب ضامن موفقیت شما در کنکور نیست! بلکه مهارت و سرعت عمل در این آزمون 3 ساعتی حرف اول را می زند. یکی از مهم ترین عواقب کمتر تست زدن ، سردرگمی در حین آزمون و افتادن در دام استرس است. پس اگر تا حالا خوب تست نمی زپی از همین امروز شروع کن و هر روز به صورت مرتب تست بزن. یک داوطلب کنکوری بهتر است به ازای هر یک ساعت مطالعه حداقل بین ۱۰ تا ۱۵ تست هم حل کند. در مشاوره تحصیلی کنکور روی این موضوع خیلی تاکید میکنیم.

چطور برای کنکور درس بخوانیم - مشاوره درسی

در کل دو مدل تست زنی داریم:

  1. تست آموزشی : این تست ها بلافاصله بعد از مطالعه و به منظور تکمیل مطالعه زده می شوند. تست های آموزشی باید دانه به دانه زده و تحلیل شوند. تعداد این تست‌ ها باید در برنامه شما مشخص باشد. پس از مشاوره تحصیلی کنکور خود بخواهید نوع و تعداد تست های برنامه تان را به طور دقیق مشخص کند.
  2. تست سنجشی : وقتی تقریبا ۲/۳ تست های هر مبحث را زدید حالا زمان این است که خود را محک بزنید و از تست های سنجشی استفاده کنید. در این حالت باید تعدادی از سوال ها را به طور رندوم علامت دار کرده سپس زمان مناسبی را در نظر گرفته و شروع به حل کردن سوالات می کنید. بهتر است پاسخ ها را وارد پاسخ برگ کرده و پس از اتمام زمان آزمون جواب های خود را تصحیح کرده و سوال ها را تحلیل کنید.
مقاله مهم  تست آموزشی و زمان دار چیست؟ چرا اهمیت زیادی دارد؟

 

مرور فراوان

متاسفانه اگر درس ها را مرور نکنید تمام زحمات قبلی شما از بین می روند. 🙁 پس لازم است مرورهای مناسبی را در برنامه خود جای دهید. دورخیز به عنوان مشاوره تحصیلی کنکور شما در این مقاله ۵ مرحله مرور را به شما پیشنهاد می کند.

اولین مرور : تا ۲۴ ساعت بعد از مطالعه اولیه. این مرحله به تورق سریع معروف است.

دومین مرور : ۵ تا ۱۰ روز بعد از مطالعه

سومین مرور : ۳ الی ۴ هفته بعد از مطالعه

چهارمین مرور : ۲ ماه بعد از مطالعه

پنجمین مرور : ۴ ماه بعد از مطالعه

 

یکی از خدمات آکادمی دورخیز آموزش روشهای مطالعه، یادگیری سریع، تست زنی اصولی و آزمون حرفه ای است. اگر از متخصصین دورخیز مشاوره درسی کنکور دریافت کنید ، به یک کنکوری آگاه و درجه یک تبدیل میشوید.

student2
با کمک مشاور در کنکور رتبه برتر میشوید!

دورخیز برای رساندن شما به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان در کنار شماست! مشاوره تحصیلی دورخیز شامل برنامه ریزی، فنون تست زنی و آزمون است و شما را برای رسیدن به برترین دانشگاه کمک می‌کند.

برای ثبت‌نام و توضیحات مشاوره تحصیلی کنکور توسط رتبه‌های برتر روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ثبت نام مشاوره تحصیلی

با پر کردن این فرم برای ثبت‌نام مشاوره تحصیلی با شما تماس می گیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

آزمون آزمایشی چقدر مهم است؟

اهمیت شرکت در آزمون های آزمایشی بر کسی پوشیده نیست و هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان کنکور در آزمون های آزمایشی مختلف شرکت می کنند و می توان با قاطعیت گفت که اکثر رتبه های برتر حداقل در یک آزمون آزمایشی شرکت کرده اند. در ادامه اهمیت شرکت در آزمون های آزمایشی را لیست می کنیم:

مشاوره درسی کنکور + آزمون در آن

 

  • کسب تجربه با شرکت در آزمون های آزمایشی : بدن شما باید عادت کند که چیزی در حدود ۴ ساعت سر جلسه آزمون با انرژی عالی حاضر شود و این توانایی فقط با شرکت مرتب در آزمون های آزمایشی تقویت می شود.
  • داشتن یک برنامه جامع با شرکت در آزمون های آزمایشی : آزمون های آزمایشی یک برنامه راهبردی جامع دارند و این برنامه راهبردی مسیر شما تا کنکور رو مشخص می کند.
  • وجود جامعه آماری بالا در آزمون های آزمایشی : اهمیت جامعه آماری وقتی مشخص می شود که شما کنکوری ها بخواهید خود را با دیگران مقایسه کنید.

مشاوره تحصیلی کنکور می تواند شما را در انتخاب آزمون آزمایشی مناسب شما راهنمایی کند.

شاگردان ما در دورخیز از خدمات آزمون شخصی استفاده میکنند. آزمون شخصی را مشاور تحصیلی از دانش آموز میگیرد و سرفصل های آن دقیق با میزان پیشروی درس ها هماهنگی دارد. اگر نمیتوانید با برنامه آزمون های قلم چی و … هماهنگ شوید بهترین راهکار، استفاده از آزمون شخصی است.

 

کتاب و منابع درسی باید چطور باشند؟

با سنگین شدن رقابت در کنکور سراسری، منابع بسیاری وارد بازار شدند. بسیاری از این منابع وقت گیر، حجیم، غیر استاندارد هستند و ممکن است زمان زیادی را از داوطلب بگیرد. پس انتخاب منابع مناسب یکی از مقدمات موفقیت در کنکور است. منابع کنکور به دو دسته آموزشی و تست زنی تقسیم می شوند که شامل DVDها و پکیج‌ های آموزشی، جزوات و کتاب های کمک آموزشی هستند.

از نظر دورخیز به عنوان مشاوره تحصیلی کنکور شما ، اولویت با کتاب های درسی است و باید هر داوطلب پس از مطالعه و تسلط بر کتب درسی ، به سراغ کتاب های کمک آموزشی و تستی برود. بهتر است برای هر درس یک منبع را تهیه کرده و روی آن تسلط یابید زیرا تعدد منابع ممکن است در ابتدای مسیر باعث اطمینان یک منبع را تهیه کرده و روی آن تسلط یابید زیرا تعدد منابع ممکن است در ابتدای مسیر باعث اطمینان شما شود اما پس از گذشت زمان کوتاهی باعث ایجاد سردرگمی می گردد.

هر داوطلب بهتر است کتابی را تهیه کند که ساده تر درک کرده و فهم آن برایش راحت تر است. یکی دیگر از وظایف مشاوره درسی کنکور کمک به شما در انتخاب بهترین منابع مناسب شما در هر درس است. در آکادمی دورخیز شاگردان با ثبت نام خود از همان ابتدا لیستی از بهترین منابع مناسب سطح و وضعیت تحصیلی خود را دریافت میکنند.

 

چطور در رقابت تنگاتنگ با انگیزه بمانیم؟

در ادامه قصد داریم به عنوان مشاوره تحصیلی کنکور شما راز های با انگیزه ماندن را برایتان برملا کنیم😁

  1. دیگران را در جریان برنامه‌ درس خواندن خود قرار دهید. ( مثلا مشاوره تحصیلی کنکور ، خانواده و دوست صمیمی )
  2. از هر کاری که مشغول آن هستید؛ دست بکشید و شروع به درس خواندن کنید.
  3. از مطالبی که می‌خوانید یادداشت‌ بردارید.
  4. به خودتان انگیزه بدهید.
  5. برای خودتان جایزه در نظر بگیرید.
  6. حواس‌ پرت‌کن‌ ها را حذف کنید.
  7. زمانی را به کاری غیر از درس خواندن اختصاص دهید.
  8. ‌مکانی برای درس خواندن پیدا کنید که در آنجا حواس‌تان پرت نشود.
  9. به دلخواه‌ خود از موسیقی یا نویز سفید استفاده کنید.
  10. وقت‌ کُش‌ ها را از دسترس خود دور کنید.
  11. قبل از درس خواندن ورزش کنید، غذا بخورید و استراحت کنید.

با رعایت نکات بالا و داشتن یک برنامه درست و اصولی همیشه پر انرژی و با انگیزه خواهید بود.

انگیزه در مشاوره درسی کنکور

در تیم دورخیز، به شاگردان خصوصی مشاوره انگیزشی داده میشود. این مشاوره انگیزشی روحیه داوطلب را بالا میبرد و در روزهای سخت کنکور کمک میکند فرد استقامت کافی را از خود نشان دهد. فراموش نکنید تنها کسانی در کنکور رتبه برتر میشوند که در مقابل سختی ها استقامت کنند و راه را تا انتها ادامه دهند.

 

ضرایب دروس در کنکور

در ادامه این مقاله و به عنوان مشاوره تحصیلی کنکور شما قرار است درباره ضرایب درس های کنکور صحبت کنیم. در کنکور سالهای قبل بحث زیرگروه مطرح بود که در کنکور 1402 و 1403 به بعد زیرگروه ها حذف شدند. در حال حاضر فقط دروس اختصاصی در کنکور وجود دارند و ضرایب این دروس به شرح جدول زیر می باشد. این جدول را شورای سنجش و پذیرش دانشجو منتشر کرده است.

ضرایب دروس در کنکور 1402 و کنکور 1403

 

طبق جدول بالا، باید زمان خود را بین درس ها به همین نسبت تقسیم کنید. مثلا اگر برای مطالعه تستی در رشته تجربی 54 ساعت در هفته زمان میگذارید، باید 1.5 ساعت به زمین شناسی، 10.5 ساعت به ریاضی، 18 ساعت به زیست شناسی، 10.5 ساعت به فیزیک و 13.5 ساعت به شیمی اختصاص دهید. دادن وزن مناسب به هر درس طبق ضریب آن درس شما را به موفقیت می رساند.

نکته کلیدی این است که مطالعه تشریحی نهایی را باید در کنار مطالعه تستی داشته باشید. چرا که در کنکور نوع جدید ، تاثیر معدل نهایی 40% به بالا است و در قبولی دانشگاه فوق العاده تعیین کننده است.

 

تلاش و پشتکار ، ستون اصلی موفقیت

در این مقاله به عنوان مشاوره تحصیلی کنکور به شما می گوییم که خرید چند ده میلیون کتاب و شرکت در کلاس های آنچنانی هیچ وقت ضامن موفقیت شما نیست! موفقیت در کنکور مثل موفقیت در یک امتحان ساده نیست که بشود با یک شب تا صبح درس خواندن به موفق شد. موفقیت در کنکور نیازمند تلاش و پشتگار متدوام و خستگی ناپذیر است. حداقل ماه ها حرکت رو به هدف👌🏻💪🏻

نقش تلاش در مشاوره تحصیلی کنکور

 

مشاوره درسی کنکور را از چه کسی دریافت کنم؟

وقتی مریض می شوید پیش چه کسی می روید؟ پیش پزشک یا دختر عمه تان؟ وقتی توی یک جنگل انبوه گم می شوید با چه کسی تماس می گیرید؟ گروه نجات و پلیس یا پسر عمویتان؟ کنکور هم متخصصین خود را دارد. کسانی که به سلامت از این مسیر عبور کردند و موفق شدند. پس مشاوره و کمک در مسیر سرنوشت ساز کنکور را به دختر خاله و دوست صمیمی نسپارید و پیش متخصص این کار بروید.

دورخیز یک گروه جوان از تعدادی از رتبه برترهای کنکور که همگی آموزش دیده اند و سرد و گرم موفقیت در مسیر کنکور را چشیده اند با 12 سال تجربه مشاوره اینجاست تا مشاوره تحصیلی کنکور شما باشد و در این راه به شما کمک کند. در صفحه مشاوره کنکور اطلاعات بیشتری در مورد خدمات و تیم دورخیز وجود دارد که می‌توانید مشاهده کنید. برای داشتن بهترین مشاور تحصیلی کنکور کافیست شماره تلفن خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

student2
با کمک مشاور در کنکور رتبه برتر میشوید!

دورخیز برای رساندن شما به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان در کنار شماست! مشاوره تحصیلی دورخیز شامل برنامه ریزی، فنون تست زنی و آزمون است و شما را برای رسیدن به برترین دانشگاه کمک می‌کند.

برای ثبت‌نام و توضیحات مشاوره تحصیلی کنکور توسط رتبه‌های برتر روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ثبت نام مشاوره تحصیلی

با پر کردن این فرم برای ثبت‌نام مشاوره تحصیلی با شما تماس می گیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

دورخیز جمعی از متخصصین کنکور و رتبه های برتر می باشند. شما میتوانید از مشاوره تحصیلی کنکور آکادمی دورخیز استفاده کنید. کافیست با شماره 28421071-021 تماس بگیرید.

داشتن پیش دانشگاهی نظام قدیم، دوازدهم نظام جدید یا فوق دیپلم. یکی از این مدارک برای ثبت نام و شرکت در کنکور کافیست.

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها