دانلود دفتر برنامه ریزی کنکور

دانلود رایگان دفتر برنامه ریزی pdf کنکور (+صوت راهنما)

دانلود دفتر برنامه ریزی pdf کنکور دورخیز به شما کمک می کند تا از مدیریت آسان، دقیق و اصولی روند مطالعاتی خودتون لذت ببرید. لینک دانلود دفتر برنامه ریزی درسی دورخیز به همراه دو صورت آموزشی و راهنما در انتهای این مقاله قابل دسترسی است.

در روش جدید برنامه ریزی روزانه، با نیم نگاهی به گذشته، برای روز های بعدی برنامه میریزید. شیوه درس خوندنتون در گذشته، بهترین راهنما برای اصلاح عادت های مطالعاتی شماست. پس برای اطمینان از درستی قدم هایی که بر می دارید، هر روز تحلیلشون کنید. با طراحی هوشمندانه دفتر برنامه ریزی درسی ، بررسی عملکرد روازنه هر دانش آموز به سادگی امکان پذیر است.

با استفاده از جدول برنامه ریزی روزانه، مرور های هر درس در وقت معین خود انجام می شود. علاوه بر آن، ثبت دقیق درس های مطالعه شده و حجم باقی مانده از هر درس، سرعت حرکت شما را تنظیم می کند. پس، اولویت بندی بین مطالعه دروس مختلف و مرور هرکدام از آن ها، برگ برنده ی کنکور شماست. بی توجهی به عملکرد روز های قبل باعث سردرگمی در ادامه ی برنامه می شود. آزمون و خطا در انتخاب استراتژی مطالعه، شدیدا از سرعت پیشرفت شما می کاهد. بنابراین، با انتخاب دفتر برنامه ریزی درسی مناسب از جزئی ترین تغییرات مطالعتون آگاه باشید.

توجه: این مقاله برای دانلود دفتر برنامه ریزی است. دفتر برنامه ریزی یک مجموعه جدول خالی در قالب مخصوص دارد که نتایج مطالعه خود را می توانید داخل آن ثبت و یادداشت کنید. اگر به دنبال انجام برنامه ریزی درسی برای کنکور هستید مقاله زیر را بخوانید.

مقاله مهم  برنامه ریزی کنکور

 

دانلود دفتر برنامه ریزی pdf برای کنکور

دفتر برنامه ریزی، مجموعه ای از چندتا جدول برای ثبت مطالعه است. جدول هایی برای ثبت اسم درس، مبحث مطالعه شده، ساعت مطالعه، تعداد تست و … .

اگه شما هم داوطلب کنکور 1403 هستید میتونید همین الان دفتر برنامه ریزی دورخیز برای کنکور 1403 دانلود کنید. فایل PDF دفتر برنامه ریزی دورخیز پرینت بگیرید و با صورت راهنما شروع کنید. با استفاده از دفتر برنامه ریزی کنکور دورخیز می توانید کیفیت و ساعت مطالعاتی خود را افزایش داده و به سبک رتبه های برتر کنکور درس بخوانید.

در ادامه درمورد فواید دفتر برنامه ریزی بیشتر بخوانید.

 

فواید دفتر برنامه ریزی برای کنکور

هنگام ثبت نام آزمون های آزمایشی، اولین چیزی که دریافت می کنید، بودجه بندی آزمون هاست. جدول راهبردی هر آزمون به شما یاد آوری می کند که در طی 2 تا 3 هفته باید به مباحث مورد نظر مسلط شوید. با محدود شدن زمان مطالعه، ضرورت برنامه ریزی مشخص می شود. اما برای افزایش تراز آزمون ها، فقط برنامه ریزی حرفه ای کافی نیست. کلید پیشرفت در آزمون های هفتگی، تحلیل مناسب آنهاست.

تحلیل آزمون فقط بررسی سوالات هر آزمون نیست. مهمترین نکته در تحلیل هرآزمون، ارزیابی نحوه ی اجرای برنامه است. اگر ثبت مناسبی از جزییات برنامه ی هرروزتون نداشته باشید، مشکلات پیدا نمی شوند. مثلا در ابتدای هفته می خواستید هر روز 10 ساعت مطالعه کنید، اما با 10 ساعت مطالعه مفید حتما تراز خیلی بهتری کسب می کردید. اما چرا نتیجه ی نهایی مطابق با ساعت مطالعه روزانه نیست؟ به این دلیل که احتمالا تایم مفید مطالعه هرروز، خیلی کمتر از 10 ساعت بوده است. پس ثبت جزییات مطالعه هر درس را جدی بگیرید.

ثبت ساعت مطالعه و تعداد تست هر درس، قدم اول برای پر کردن دفتر پلنر کنکور است. اما برای ارزیابی مناسب از برنامه هاتون باید همه ی جزییات را در نظر گرفت.

تایم خواب شبانه، مقدار استراحت بین هر بازه ی مطالعاتی و زمان استفاده از اینترنت حتما باید در جدول برنامه ریزی شما نوشته شوند. مثلا با نوشتن تایم استفاده از تلگرام، بزرگ ترین منبع اتلاف وقتتون شناسایی می شه!

مهمترین نکته جدول پلنر، مشخص کردن زمان مرور هر درس است. مرور به موقع، عامل حفظ تسلط شماست. اگر فراموش کنید که هر درسی کی مطالعه شده، مشخص کردن تایم مناسب مرور امکان پذیر نیست.

در یک کلام، دفتر برنامه ریزی برای کنکور به مسیر حرکت شما نظم می دهد. نوشتن جزئیات هرروز، برای افزایش ساعت مطالعه به کمکتون میاد. در نهایت، با پر کردن روزانه ی دفتر برنامه ریزی، زمان مناسب برای مرور هر درس مشخص می شود.

مقاله مهم  برنامه ریزی کنکور

 

دفتر برنامه ریزی pdf کنکور

فایل PDF دفتر برنامه ریزی درسی دورخیز، دارای جدول برنامه ریزی روزانه و ماهانه است. جدول های برنامه ریزی ریزی دورخیز در 27 صفحه برای سه ماه تنظیم شده اند. با دانلود رایگان پک برنامه ریزی دورخیز، علاوه بر دفتر به 2 صوت مشاوره ای هم دسترسی خواهید داشت.

تقسیم بندی جدول های برنامه ریزی درسی در دفتر دورخیز به صورت روزانه و هفتگی است. برنامه هرروزتون در جدول همان روز وارد می شود. در پایان هر نیم هفته؛ یعنی تا سه شنبه هر هفته، ارزیابی عملکرتون  باید در قسمت “نکات مشاوره ای نیم-هفته” وارد شود. با بررسی نکات نیم-هفته، ادامه ی روز های هفته را بهتر طی می کنید.

دانلود رایگان دفتر برنامه ریزی pdf کنکور (+صوت راهنما) 1

 

در پایان هر هفته، تمامی روز های هفته از نظر ساعت مطالعه ، تعداد تست، تایم مرور و … سنجیده می شود. نکات لازم برای برنامه هفته بعد در قسمت “نکات مشاوره ای هفته” ثبت می گردد.

دانلود رایگان دفتر برنامه ریزی pdf کنکور (+صوت راهنما) 3

 

وقتی نکاتی که هر هفته از برنامه اتون به دست میارید در قسمت نکات مشاوره ای یادداشت شوند، بعد از هرآزمون به راحتی نتایج قابلیت تحلیل دارند. بجای آنکه هر روز هفته را یک به یک تحلیل کنید، کافی است قسمت نکات مشاوره ای هر هفته را بررسی کنید.

چک لیست برنامه ریزی کنکور در دفتر دورخیز برای مرور هر درس در نظر گرفته شده است. قسمت “مرور کوتاه جلسه قبل” اهمیت مرور Flash Back را یاد آوری می کند. پس علاوه بر ثبت ساعت های مطالعه، با اصول مرور هر درس آشنا می شوید.

مرور سه گانه هر درس هم در چک لیست مرور ها آورده شده است. تیک خوردن هر خونه مرور، نشونه سطح تسلط هر درس شماست. به همین سادگی!

فایل جدول برنامه ریزی دورخیز به صورت PDF تهیه شده است. پک دفتر برنامه ریزی pdf کنکور 1403 را در انتهای این مقاله دانلود کنید. بعد از پرینت فایل دفتر برنامه ریزی دورخیز، به فایل های صوتی همراه حتما گوش دهید.

دانلود رایگان دفتر برنامه ریزی pdf کنکور (+صوت راهنما) 5
دفتر برنامه ریزی کنکور VIP دورخیز

دفتر برنامه‌ریزی VIP یک محصول فوق‌العاده جذاب و کاربردی است که می‌تواند مطالعه و عملکردتان را چند برابر بهتر کند! چاپ جدید این محصول کاملاً تمام رنگی، به همراه آموزش ویدئویی و آموزش بهبود راندمان مطالعاتی تهیه شده است تا برایتان معجزه کند! (ارسال پستی)

 

خلاصه ویژگی های دفتر برنامه ریزی درسی دورخیز

دفتر برنامه ریزی pdf دورخیز، فقط ثبت مطالعات روزانه نیست. همین حالا با ویژگی های منحصر به فرد دفتر برنامه ریزی دورخیز بیشتر آشنا شو!

  1. امکان تنظیم و کنترل ساعات مطالعه و استراحت
  2. نظارت بر کاهش زمان های اتلافی بین مطالعه
  3. مقایسه ی عملکرد کنونی با عملکرد قبلی شما؛ ایجاد حس خود رقابتی سالم
  4. تمرکز بر کنترل کیفیت عملکرد خودتان؛ ممانعت از رقابت ناسالم با دیگران
  5. بررسی روند کیفی برنامه و مشخص بودن استراتژی آینده؛ ایجاد آرامش ذهنی
  6. کنترل بر افزایش تدریجی ساعت مطالعه
  7. ایجاد و حفط  تعادل مطالعاتی بین دروس مختلف
  8. مشخص کردن میزان مرور هر درس
  9. بررسی میزان پیشرفت مطالعاتی در هر درس تنها با یک نگاه
  10. محدوده بندی کسری میزان مطالعه روزانه؛ برآورد بهتر مطالعات آینده
  11. مدیریت ساعت خواب؛ کنترل بهینه زمان خواب و بیداری
  12. مدیریت مدت زمان استفاده از تلگرام، اینترنت و‌…
  13. حفظ  تعهد به اجرای برنامه ریزی های شخصی
  14. امکان تحلیل واقعی عملکرد با ثبت جزییات مطالعاتی روزانه
  15. مشخص بودن استراتژی آینده؛ ایجاد نظم ذهنی

با این خدمات می توانید به راحتی مسیر موفقیت کنکور خود را مدیریت کنید.

مقاله مهم  مشاوره تلفنی کنکور با رتبه های برتر

 

نحوه استفاده از دفتر برنامه ریزی pdf برای کنکور 1403

مدیریت برنامه ریزی کنکور 1403 با نوشتن ساعت مطالعه و تعداد تست هر درس شروع می شود. اما مرور های اصولی به مطالعه ی شما کیفیت می بخشد. پس باید میزان مرور هر درس هوشمندانه ثبت شود. دفتر برنامه ریزی که در این صفحه مشاهده میکنید جایگزین خوبی برای دفتر برنامه ریزی قلم چی است دانلود pdf آن هم در دسترس است.

در قسمت اول جدول، نام درس و مبحث مطالعه شده یادداشت می شود. میزان پیشروری شما در درس خوانده شده؛ یعنی چقدر دیگه مونده! برای آنالیز راحتتر، این قسمت کسری پر شود.

 

اطلاعات درس در دفتر برنامه ریزی دورخیز

مرحله بعد، برای نوشتن تعداد تست از مبحث مطالعه شده است. بهتره که درصد تست ها رو هم بنویسی! تا بعدا راحتتر آنالیز بشه.

تست روزانه در دفتر برنامه ریزی

 

قبل از نوشتن مدت زمان مطالعه، باید چک لیست مرور ها پر شود. اینجوری نمیتونی از مرور نکردن فرار کنی! بعد از نوشتن تایم مطالعه هردرس، مجموع ساعت مطالعه هم محاسبه می شود.

ثبت مرور ها در دفتر برنامه ریزی

 

کلیدی ترین قسمت جدول برنامه ریزی، تعیین میزان خواب است. اصلاح الگوی خوابتون، کلید افزایش بازده مطالعاتی شماست. نوشتن مدت زمان استفاده از تلگرام و تلوزیون هم فراموش نشه!

ثبت تایم کار های حانبی در دفتربرنامه ریزی

 

خرید دفتر برنامه ریزی کنکور

با این همه مزیتی که یک دفتر برنامه ریزی دارد، اگر تصمیم بگیرید یک محصول چاپ شده و حرفه ای بخرید بسیار بیشتر به نفع شماست. از کادر زیر دفتر برنامه ریزی چاپی تمام رنگی دورخیز را می توانید تهیه کنید. این محصول امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه دانلودی دارد بعلاوه اینکه یک ویدئوی رایگان آموزشی هم همراه خود دارد.

دانلود رایگان دفتر برنامه ریزی pdf کنکور (+صوت راهنما) 5
دفتر برنامه ریزی کنکور VIP دورخیز

دفتر برنامه‌ریزی VIP یک محصول فوق‌العاده جذاب و کاربردی است که می‌تواند مطالعه و عملکردتان را چند برابر بهتر کند! چاپ جدید این محصول کاملاً تمام رنگی، به همراه آموزش ویدئویی و آموزش بهبود راندمان مطالعاتی تهیه شده است تا برایتان معجزه کند! (ارسال پستی)

 

وقت دانلود دفتر برنامه ریزی pdf دورخیز رسید!

با دانلود پک دفتر برنامه ریزی دورخیز، از سه فایل مشاوره ای به صورت همزمان استفاده کنید. این پک رایگان است.

فایل۱: صوت آشنایی با فواید دفتر برنامه‌ریزی – توسط دکتر رضا حیدری دانشجوی پزشکی دانشگاه سمنان

فایل۲: فایل pdf دفتر برنامه ریزی دورخیز ویژه زمستان

فایل۳: آموزش کامل نحوه پر کردن دفتر برنامه‌ریزی دورخیز – توسط مهندس مسعود کریمی مدیر گروه مشاورین دورخیز


نکات مهم:

  • برای دانلود دفتر برنامه ریزی رایگان باید عضو سایت شوید.
  • فایل اول پک کامل دفتر برنامه ریزی + راهنما‌های صوتی است.
  • فایل دوم فقط دفتر برنامه ریزی در فرمت pdf است.

مسعود کریمیمسعود کریمی

پک کامل دفتر برنامه ریزی دورخیز

برای دانلود باید عضو سایت شوید. فایل اول پک کامل دفتر برنامه ریزی + راهنمای صوتی است. فایل دوم فقط دفتر برنامه ریزی pdf است.
لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
49 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kosar
Kosar
1 سال قبل

سلام برای خرید دفتر برنامه ریزی چجوری انجام بدم؟

پشتیبانی سایت
پشتیبانی سایت
پاسخ به  Kosar
6 ماه قبل

سلام

برای دانلود فایل دفتر برنامه ریزی رایگان میتونید از انتهای مقاله اقدام کنید.
برای خرید دفتر برنامه ریزی vip دورخیز، از سایت دورخیز کلمه “دفتر برنامه ریزی” رو سرچ کنید و بعد از افزودن به سبد خرید مراحل رو دنبال کنید.

Maryam
Maryam
1 سال قبل

سلام ایام به کام
عذر میخوام لینکی برای دانلود نیست ،این پلن از دسترس خارج شده ¿¡¡

میلاد
میلاد
2 سال قبل

نمیتونم ثبت نام کنم کد تایید میخاد

Saeid
Saeid
2 سال قبل

تو واتساپ که پاسخ گو نستید

ساناز
ساناز
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
امکانش هست لینک دانلود رایگان دفتر برنامه ریزی رو بذارید؟؟
ممنون از لطف شما

پشتیبانی سایت
پشتیبانی سایت
پاسخ به  ساناز
6 ماه قبل

سلام
دانلود فایل دفتر از انتهای مقاله امکان پذیر است.

اسما آبرود
اسما آبرود
2 سال قبل

سلام
خیلی خوبه ازتون ممنون
واسه مشاوره دادن چقد پول میگیرین
ی چیز دیگه تو واتساپ گروه ندارین

مشاور دورخیز
مشاور دورخیز
پاسخ به  اسما آبرود
1 سال قبل

سلام. خوشحالیم که راضی بودید.
برای مشاوره و سوالاتی که دارید می‌توانید با شماره 02128421071 تماس بگیرید.

معصومه
معصومه
2 سال قبل

سلام
درنظر گرفتن قسمت مرور در این دفترچه کار فوق العاده ایه. مرسی

علی
علی
3 سال قبل

سلام اجازه دارم از pdf پاییز که رایگان قرار دادید برای زمستون و آینده استفاده کنم(فقط از نسخه pdf استفاده کنم و تاریخ ها رو عوض کنم) ??

شیوا سلیمانی
شیوا سلیمانی
پاسخ به  علی
2 سال قبل

اقا علی میشه لطفا پی دی اف اش برنامه برای من بفرستید 🙏سلام

علی
علی
3 سال قبل

سلام من عضو سایت شدم ولی فایل دانلود نمیشه لطفا درستش کنید. باتشکر

حدیثه
حدیثه
3 سال قبل

سلام من نمیتونم ثبت نام کنم برای دانلود برنامه میشه لطفا فایل pdf برام بفرستین؟