بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی

بهترین منبع و کتاب درس ریاضی و آمار کنکور انسانی 1403

معرفی بهترین منبع و کتاب درس ریاضی و آمار برای کنکور انسانی

ریاضی کنکور انسانی جز درس های سخت و چالش بر انگیز است. اما در مشاوره کنکور انسانی به دانش آموزان می گوییم که ضریب این درس در اکثر زیر گروه ها بالاست. پس برای رسیدن به رتبه خوب لازم است که درصد بالایی در این درس داشته باشید و در برنامه ریزی کنکور خود هم به این درس توجه ویژه داشته باشید. حتی اگر سطح خوبی در این درس ندارید با انتخاب بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی رسیدن به این درصد سخت نیست.

در این مقاله ابتدا نکاتی که برای انتخاب بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی لازم است بدانید را یاد آوری می کنیم. در ادامه با توجه به سطح تسلط شما از قوی تا ضعیف سه تا از بهترین منبع ریاضی کنکور انسانی را به شما معرفی می کنیم تا برای خرید کتاب کنکور مناسب کاملاً آگاهانه عمل کنید. پس ادامه این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

نکات مهم در انتخاب بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی

برای انتخاب بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی باید به نکاتی توجه کنید. اول از همه باید توجه داشته باشید که کتاب را مطابق با سطح علمی خود انتخاب کنید. در قدم بعدی باید به نحوه توضیحات درسنامه دقت کنید. درسنامه باید تمام نکات لازم برای حل کردن تست های کنکور را به شما آموزش دهد.

همچنین با داشتن برنامه ریزی کنکور مناسب باید به توانید حجم منطقی از درسنامه را هربار مطالعه کنید. علاوه بر آن باید تست های کافی و تیپ بندی شده در بهترین کتاب تست ریاضی کنکور انسانی باشد. به این ترتیب می توانید قدم به قدم تسلط خود را در هر درس افزایش دهید.

مقاله مهم  بودجه بندی کنکور 1402 انسانی به صورت موشکافانه!

به طور خلاصه برای خرید کتاب کنکور به عنوان بهترین منبع ریاضی کنکور انسانی این قسمت را به دقت بخوانید:

  1. کتاب باید مطابق با سطح تسلط شما باشد. (قوی، متوسط، ضعیف)
  2. آموزش های درسنامه برای هر درس و مبحث به طور کامل و دقیق باشد.
  3. تست ها به تعداد کافی و به همراه تیپ بندی های مختلف طراحی شده باشند.
  4. سطح بندی تست ها باید به درستی رعایت شده باشد. (آسان تا سخت)
  5. پاسخ نامه تشریحی باید نکات هر تست را به خوبی بررسی کرده باشد.

حالا که با نکات لازم قبل از خرید بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی آشنا شدید. در ادامه مطلب به معرفی انواعی از بهترین منبع ریاضی کنکور انسانی می پردازیم. پس با توجه به سطح تسلط خود می توانید بهترین کتاب تست ریاضی کنکور انسانی را در ادامه این مقاله پیدا کنید.

 

بهترین منبع و کتاب ریاضی و آمار کنکور انسانی برای سطح قوی

بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی برای سطح قوی، کتاب ریاضی و آمار مهر و ماه است. با این کتاب به راحتی می توانید به درصد 100 در کنکور برسید. اما لازم است که سطح تسلط قوی در درس ریاضی داشته باشد. به این ترتیب با درسنامه ها و تست های این کتاب می توانید تسلط خود را افزایش دهید.

این کتاب به صورت جامع و تک جلدی است. یعنی تمام مطالب کتاب درسی ریاضی و آمار انسانی از دهم تا دوازدهم را در خود جای داده است. این کتاب 392 صفحه دارد و به صورت دو رنگ چاپ شده است. برای خرید این کتاب به اسم کامل آن توجه کنید:

  • کتاب ریاضی و آمار انسانی جامع مهر و ماه

در ادامه در مورد جزئیات درسنامه و تست های این کتاب بیشتر توضیح می دهیم. پس ادامه مطلب را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی برای سطح قوی

 

تحلیل درسنامه کتاب ریاضی و آمار رشته انسانی جامع مهر و ماه

درسنامه های این کتاب نکات لازم برای هر درس را به خوبی توضیح داده است. لحن کتاب به نحوی است که به راحتی می توانید به عمق مطالب برسید. علاوه بر آن هر فرمول به طور مفهومی بیان شده است. همچنین حجم هر درسنامه به طور منطقی نوشته شده است.

 

تحلیل تست های کتاب ریاضی و آمار رشته انسانی جامع مهر و ماه

تست های این کتاب به نحوی طراحی شده اند که آن را به بهترین کتاب تست ریاضی کنکور انسانی تبدیل کرده اند. یعنی با این تست ها می توانید با سخت ترین سوالات احتمالی در کنکور هم آشنا شوید. به بیان دیگر سطح تست های این کتاب فراتر از کنکور است. اما این همان ویژگی است که شما را برای 100% زدن آماده می کند.

گرچه همه سوالات این کتاب به آن اندازه سخت نیستند. در این کتاب به انواعی از تست ها دسترسی خواهید داشت. یعنی از سطح متوسط تا چالشی و سخت می توانید تست بزنید. به این ترتیب با همه تیپ بندی های تست های کنکور آشنا می شوید.

 

بهترین منبع و کتاب ریاضی و آمار کنکور انسانی برای سطح متوسط

بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی برای سطح متوسط، کتاب ریاضی و آمار خیلی سبز است. درسنامه ها و تست های این کتاب به نحوی طراحی شده اند که سطح تسلط دانش آموزان متوسط را افزایش دهند. پس اگر در این درس متوسط هستید با استفاده از این کتاب می توانید به درصد خیلی خوبی در کنکور برسید.

این کتاب به صورت جامع است. یعنی برای همه مباحث دهم تا دوازدهم درسنامه های آموزشی و تست کافی دارد. نام کامل این کتاب را قبل از خرید کتاب تست ریاضی انسانی به خاطر داشته باشید:

  • کتاب ریاضی و آمار انسانی جامع خیلی سبز

در ادامه ویژگی های درسنامه ها و تست های این کتاب را به طور کامل بررسی می کنیم. پس برای این که این کتاب را با اطمینان بیشتری انتخاب کنید ادامه مطلب را به دقت بخوانید.

بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی برای سطح متوسط

 

تحلیل درسنامه های کتاب ریاضی و آمار رشته انسانی خیلی سبز

درسنامه های این کتاب به طور کامل هر مطلب را توضیح می دهد. علاوه بر آن در قسمت درسنامه تست های حل شده برای هر مبحث وجود دارد. به این ترتیب برای هر مبحث می توانید مثال های حل شده زیادی را بررسی کنید. این روش باعث می شود که هر مطلب را با کیفیت خیلی بیشتری یاد بگیرید.

 

تحلیل تست های کتاب ریاضی و آمار رشته انسانی خیلی سبز

نحوه طراحی تست های این کتاب باعث شده است که به بهترین کتاب تست ریاضی کنکور انسانی تبدیل شود. تست ها با سطح بندی مناسب از آسان به سخت مرتب شده اند. یعنی بعد از مطالعه درسنامه می توانید قدم به قدم با تست ها پیش بروید.

در ابتدا به تعداد مناسبی از تست های تالیفی دسترسی خواهید داشت. در بخش بعدی سوال های کنکور های سراسری هم قرار گرفته است. با این تست ها می توانید برای آزمون های آزمایشی و کنکور به خوبی آماده شوید. علاوه بر آن در انتها پاسخ های تشریحی به طور کامل نکات هر تست را بررسی کرده اند.

نکته جالب برای پاسخ های تشریحی این است که در مواقع نیاز برای برخی از تست ها دو روش حل در نظر گرفته است. پس حتما تست ها را با پاسخ نامه تحلیل کنید. تحلیل تست ها درواقع بخشی از آموزش شماست.

 

بهترین منبع و کتاب ریاضی و آمار کنکور انسانی برای سطح ضعیف

بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی برای سطح ضعیف، مجموعه کتاب های ریاضی و آمار سیر تا پیاز گاج است. این کتاب درسنامه های خیلی کاملی دارد که تمام مفاهیم را توضیح می دهد. نحوه بیان مطالب به شیوه ای است که حتی با سطح ضعیف هم کم کم می توانید به تسلط بالایی برسید.

به این دلیل که ریاضی جز مهمترین درس های کنکور انسانی است. حتی اگر سطح ضعیفی دارید باید حتما تسلط خود را در این درس افزایش دهید. یعنی برای رسیدن به رتبه خوب لازم است که درصد خوبی در ریاضی انسانی داشته باشید.

درسنامه های سیر تا پیاز واقعا سیر تا پیاز مطالب ریاضی انسانی را برای شما تدریس می کند. با مطالعه منظم این درسنامه و حل کردن تمرین ها و تست های آن می توانید به راحتی به تسلط خوبی برسید. البته که حجم این کتاب ها کمی زیاد است. اما این حجم برای یادگیری کامل شما ضروری است.

کتاب های سیر تا پیاز ریاضی انسانی در سه جلد ارائه می شود. به این ترتیب که کتاب دهم، یازدهم و دوازدهم هر کدام به صورت جداگانه هستند. توجه کنید که برای رسیدن به درصد خوبی در کنکور لازم است که هر سه جلد را تهیه کنید و به ترتیب مطالعه کنید.

برای خرید این کتاب ها حتما اسم های کامل آن ها را به خاطر بسپارید:

  1. کتاب ریاضی و آمار انسانی دهم سیر تا پیاز گاج
  2. کتاب ریاضی و آمار انسانی یازدهم سیر تا پیاز گاج
  3. کتاب ریاضی و آمار انسانی دوازدهم سیر تا پیاز گاج

در قسمت بعدی به بررسی جز به جز درسنامه ها و تست های این کتاب ها می پردازیم. پس برای این که با ویژگی های این کتاب ها بیشتر آشنا شوید، حتما ادامه مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی

 

تحلیل درسنامه کتاب ریاضی و آمار رشته انسانی سیر تا پیاز گاج

در درسنامه های این کتاب، هر درس به صورت کامل مفهومی توضیح داده شده است. لحن کتاب به صورتی است که به راحتی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید و درس ها را به خوبی یاد بگیرید. در قسمت درسنامه حتی پرس و پاسخ هایی وجود دارد که از پایه به هر مبحث پرداخته است.

با حل کردن مثال های درسنامه واقعا از سطح صفر می توانید به درصد خیلی خوبی برسید. پس صبور باشید و قدم به قدم با درسنامه پیش بروید. در این کتاب حتی به 227 سوال امتحانی با پاسخ تشریحی دسترسی دارید. یعنی حتی اگر هیچ چیزی از ریاضی و آمار یاد نگرفته باشید این کتاب به کمک شما می آید.

در قسمت درسنامه ها در مجموع حدود 216 مثال و تست آموزشی می بینید. این ها اولین قدم برای آموزش مفهومی شما هستند. علاوه بر این که در پاسخ نامه تشریحی هم نکات زیادی نوشته شده است که برای تسلط نهایی به هر مثال باید آن ها را به خوبی یاد بگیرید.

 

تحلیل تست های کتاب ریاضی و آمار رشته انسانی سیر تا پیاز گاج

تست های این کتاب به تعداد کافی و با سطح بندی بینظیری مرتب شده اند. حدود 600 تست در هر کتاب وجود دارد. این تست ها از سطح آسان به سخت به خوبی دسته بندی شده اند. علاوه بر آن، تست های کنکور های سراسری را هم در این کتاب می بینید.

در انتها هم برای تست ها، پاسخ های تشریحی وجود دارد. فراموش نکنید که با تحلیل تست ها می توانید یادگیری خود را تکمیل کنید. پس با حوصله و قدم به قدم این تست ها را تحلیل کنید.

 

نتیجه گیری

درس ریاضی انسانی بسیار در قبولی شما اثرگذار است و خرید کتاب تست مناسب راهگشای خوبی برای موفقیت در این درس است. برای انتخاب و خرید بهترین کتاب ریاضی کنکور انسانی لازم است که سطح تسلط خود را بدانید. سپس با توجه به آن می توانید بهترین منبع ریاضی کنکور انسانی را برای خود انتخاب کنید. در این مقاله هم در ابتدا نکات لازم برای انتخاب بهترین کتاب تست ریاضی کنکور انسانی را توضیح داده ایم.

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .