بهترین آزمون آنلاین کنکور

بهترین آزمون آزمایشی آنلاین کنکور کدام است؟

یکی از سوالات اساسی که همیشه ذهن داوطلبان را به خود مشغول کرده است ، این است که بهترین آزمون آزمایشی آنلاین کنکور کدام است ؟ با توجه به شرایط پیش آمده در کشور  و بیماری کرونا ، امکان آزمون حضوری وجود ندارد و همه موسسات آزمون ها را به صورت آنلاین برگزار می کنند . اگر شما هم داوطلب کنکور سراسری هستید و این سوال برایتان پیش آمده که بهترین آزمون آنلاین کنکور کدام است ، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

ویژگی های آزمون آزمایشی آنلاین

آزمون آزمایشی آنلاین باید یک برنامه مطالعاتی اصولی با بودجه بندی کاربردی داشته باشد تا دانش آموزان بتوانند دروس مشخص شده را به طور دقیق و کامل خوانده و به تسلط نسبی برسند . یک آزمون آزمایشی آنلاین استاندارد به گونه ای طراحی می شود تا تمام سرفصل ها و دروس مهم برای کنکور سراسری را دربرگیرد و تمام مباحث را پوشش دهد .

همچنین بهترین آزمون آزمایشی آنلاین ، آزمونی است که از هر لحاظ  بیشترین شباهت را با کنکور سراسری داشته باشد، سطح سوالات و جامعه آماری دو مولفه بسیار مهم برای شبیه سازی با کنکور سراسری است که می توانند کمک زیادی به داوطلبان جهت آمادگی برای کنکور کنند .

همانطور که می دانید در آزمون آزمایشی آنلاین احتمال تقلب دو برابر می شود و بهتر است که تا حد امکان بتوان از این تقلب جلوگیری کرد ، جا به جایی گزینه ها یکی از این راهکار ها برای جلوگیری از تقلب است .

یکی دیگر از ویژگی های مهم آزمون های آزمایشی آنلاین ،این است که موجب مرور های مکرر دروس برای داوطلبان شود تا به مرحله تثبیت برسند . در ادامه مقاله ما به بررسی آزمون های آنلاین موسسات به طور دقیق و با استفاده از جدول می پردازیم تا بهترین آزمون آزمایشی آنلاین کنکور را به شما معرفی کنیم .

 

بررسی آزمون های آنلاین قلم چی

موسسه قلم چی که سابقه بسیاری در زمینه کنکور دارد و به عبارت دیگر نام کنکور و قلم چی به هم گره خورده است ، جزء موسساتی است که دانش آموزان زیادی در آزمون های آن شرکت کرده و جامعه آماری بالایی دارد که البته بعد از عید از این جامعه آماری کاسته می شود .

آزمون های آنلاین قلم چی هر دو هفته یکبار در روز جمعه برگزار می شود که زمان بندی مناسبی است و برنامه ای منطبق با این زمان برای آزمون در نظر گرفته می شود .

بهترین آزمون آزمایشی آنلاین کنکور

سطح سوالات آزمون قلم چی دشوار تر از کنکور سراسری ارزیابی می شود و توجیهی که برای این موضوع ارائه شده ، این است که با بررسی سوالات دشوار برای کنکور بهتر آماده می شوید . اما گاهی این سوالات تاثیر منفی روی برخی از داوطلبان می گذارد.

برنامه آزمون قلم چی از بهترین برنامه های آزمونی است که امکان مرور زیاد به داوطلبان می دهد. هزینه آزمون های آنلاین قلم چی از موسسات دیگر بالاتر بوده و پرداخت آن برای هر کسی امکان پذیر نیست مگر آنکه بورسیه این کانون شوند . هزینه آزمون ها در سال 99 از یک میلیون و هفتصد تا دو میلیون و صد هزار تومان بود .

مشخصه آزمون نمره از 10
سطح سوالات 7
زمان بندی 10
کیفیت برگزاری 10
جامعه آماری 9
برنامه آزمون 10
کارنامه و پاسخنامه 10
هزینه آزمون 6

 

بررسی آزمون های آنلاین گاج

موسسه گاج جزء موسسه های نوپا می باشد که سابقه چندانی در کنکور ندارد اما برخلاف تصور اکثر افراد این موسسه از سطح سوالات خوبی برخوردار است و کتاب های این موسسه جزء کتاب های خوب برای کنکور محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد . اما جامعه آماری آزمون های آن به علت نوپا بودن آن ها پایین تر از آزمون های دیگر است .

انتخاب آزمون

آزمون های گاج هم مانند قلم چی هر دو هفته یکبار برگزار می شود که زمان بندی بسیار خوبی دارد و مناسب برای سنجش کیفیت و میزان مطالعه دانش آموزان است .

گاج در تنظیم برنامه مطالعاتی خود ضعیف عمل کرده است و نیاز به اصلاح دارد و ما این برنامه را ضعیف ارزیابی می کنیم . هزینه آزمون های آنلاین گاج کمتر از قلم چی است و در سال 99 برابر با یک میلیون و صد هزار تومان بود .

مشخصه آزمون نمره از 10
سطح سوالات 8
زمان بندی 10
کیفیت برگزاری 10
جامعه آماری 7
برنامه آزمون 8
کارنامه و پاسخنامه 10
هزینه آزمون 7

 

بررسی آرمون های آنلاین گزینه دو

موسسه گزینه دو با شعار شباهت سوالات آزمون ها با کنکور سراسری وارد میدان شده است . سوالات این آزمون استاندارد و شبیه به کنکور است که طرفداران زیادی هم دارد که باعث شده جامعه آماری آن از گاج بیشتر باشد .

آزمون های گزینه دو هر سه هفته یکبار برگزار می شود که بازه زمانی طولانی است . ما این آزمون ها را مواقعی که زمان زیادی تا کنکور مانده پیشنهاد می کنیم . برنامه مطالعاتی گزینه دو ، برنامه اصولی و خوبی است و امکان مرور های مکرر وجود دارد که یک امتیاز محسوب می شود .

آزمون آنلاین

هزینه آزمون های گزینه دو پایین تر از قلم چی است و می توان گفت تقریبا نصف آن است . هزینه هر آزمون گزینه دو در سال 99-1400 ، 69 هزار تومان است .

مشخصه آزمون نمره از 10
سطح سوالات 8.5
زمان بندی 9
کیفیت برگزاری 10
جامعه آماری 8
برنامه آزمون 6
کارنامه و پاسخنامه 10
هزینه آزمون 8

 

بررسی آزمون های آنلاین سنجش

آزمون های سنجش به دو بخش قبل از عید و بعد از عید تقسیم می شود .

آزمون های آنلاین سنجش قبل از عید

آزمون های آنلاین سنجش زمان خاصی ندارد و با نظم پیش نمی رود . زمان این آزمون ها از سه تا پنج هفته متغیر است که یک ویژگی منفی محسوب می شود . به همین دلیل جامعه آماری این آزمون ها قبل از عید چنگی به دل نمی زند اما وضعیت آن بعد از کاملا متفاوت است .

سطح سوالات آزمون سنجش هم مانند جامعه آماری آن ضعیف است و هیچ شباهتی به آزمون های جامع بعد از عید ندارد .به همین دلیل اکثر افراد آزمون های موسسات دیگر را انتخاب می کنند .

برنامه آزمون های آنلاین سنجش کمی کند پیش می رود و زمان دقیق آزمون مشخص نیست پس به داوطلبانی که دنبال برنامه دقیقی هستند ، پیشنهاد نمی شود . هزینه آزمون های آنلاین سنجش نسبت به ازمون های دیگر کمتر است و در کل حدودا 600 الی 700 هزار تومان می شود .

آزمون آزمایشی

 

مقاله مهم  برنامه ریزی رایگان کنکور

آزمون های آنلاین سنجش بعد از عید

آزمون های آنلاین سنجش بعد از عید کاملا متفاوت از این آزمون ها قبل از عید است . آزمون های جامعی که بعد از عید برگزار می شود جامعه آماری بسیار بالایی دارد و با استقبال بی نظیری مواجه می شود ، به همین دلیل ترازی که داوطلبان بعد از عید از این آزمون ها دریافت می کنند نزدیکی زیادی به تراز کنکور آن ها دارد .

زمان برگزاری این آزمون ها بعد از عید تقریبا یک ماهه است که زمان بندی خوبی دارد و مناسب برای جمع بندی است . همچنین سطح سوالات نیز بسیار استاندارد و شبیه به کنکور سراسری است که پیشنهاد می کنیم حتما در این آزمون ها شرکت کنید .

نکته مثبت این آزمون ها نسبت به سایرین این است که می توانید هزینه ی هر آزمون را جداگانه پرداخت کنید که در سال 99 ،  50 هزار تومان می شود .

مشخصه آزمون نمره از 10 قبل از عید نمره از 10 بعد از عید
سطح سوالات 6 10
زمان بندی 5 10
کیفیت برگزاری 10 10
جامعه آماری 6 9
برنامه آزمون 4 8
کارنامه و پاسخنامه 6 8
هزینه آزمون 9 10

 

بررسی آزمون های آنلاین تست پارک

در سایت تست پارک کنکور های سال های قبل به صورت آنلاین قرار گرفته است تا شما با استفاده از این آزمون های آنلاین آمادگی بیشتری برای کنکور کسب کنید . این آزمون  به صورت 5 مرحله و شامل دروس عمومی و اختصاصی هر رشته می باشد . هزینه 5 مرحله آزمون هر رشته 30 هزار تومان است .

مشخصه آزمون نمره از 10
سطح سوالات 8
زمان بندی 5
کیفیت برگزاری 9
جامعه آماری 5
برنامه آزمون 4
کارنامه و پاسخنامه 8
هزینه آزمون 10

 

بررسی آزمون های آنلاین کنکوریوم

موسسه کنکوریوم با ارائه پکیج شامل 12 کنکور سراسری سال های اخیر در زمینه آزمون های آنلاین فعالیت می کند . بعد از انجام این آزمون ها امکان مشاهده کارنامه  به صورت درصد در اپ کنکوریوم وجود دارد .

بهترین آزمون

هزینه پکیج های این موسسه برای  دروس تخصصی رشته تجربی 140 هزار تومان ، دروس تخصصی رشته ریاضی 120 هزار تومان ، دروس تخصصی رشته انسانی 140 هزار تومان ودروس عمومی 120 هزار تومان است .

مشخصه آزمون نمره از 10
سطح سوالات 8
زمان بندی 5
کیفیت برگزاری 6
جامعه آماری 6
برنامه آزمون 4
کارنامه و پاسخنامه 9
هزینه آزمون 10

 

بررسی آزمون های آنلاین ماز

این موسسه هم به صورت فروش پکیج های دوپینگ رشته ریاضی و تجربی در این زمینه فعالیت دارد و امکان رقابت را برای شما فراهم می کند . آزمون های این موسسه شامل دروس زیست ، شیمی و ریاضی است و درس فیزیک وجود ندارد که از معایب آن محسوب می شود .

آزمون آزمایشی

پس از پایان آزمون بلافاصله پاسخ نامه در اختیار شما قرار می گیرد و همان روز شاهد کارنامه خود هستید . این آزمون ها از تاریخ 25 اردیبهشت شروع می شود از از ساعت 14 هر روز تا ساعت 14 روز بعد زمان شرکت در آزمون است . هزینه پکیج دوپینگ ماز یک میلیون و صد و چهل و شش هزار تومان است .

مشخصه آزمون نمره از 10
سطح سوالات 8.5
زمان بندی 8
کیفیت برگزاری 8
جامعه آماری 7
برنامه آزمون 6
کارنامه و پاسخنامه 8
هزینه آزمون 7

 

بررسی آزمون های آنلاین مبتکران

موسسه مبتکران هم اقدام به برگزاری آزمون های انلاین کرده است .آزمون های آنلاین مبتکران به صورت دو هفته یکبار در روز جمعه برگزار می شود که تعداد این آزمون ها مجموعا 8 آزمون است .

آزمون آنلاین کنکور

مشخصه آزمون نمره از 10
سطح سوالات 8
زمان بندی 10
کیفیت برگزاری 10
جامعه آماری 8
برنامه آزمون 7
کارنامه و پاسخنامه 8
هزینه آزمون 10

 

نکاتی برای آزمون آنلاین کنکور

یکی از ویژگی های مهم برای داوطلبان که باید مدنظر قرار گیرد ، سطح علمی داوطلب می باشد . شما باید آزمونی را انتخاب کنید که با سطح دانش شما همخوانی داشته باشد تا باعث پیشرفت شما شود و شما را دچار اعتماد به نفس کاذب یا احساس ضعف کاذب نکند .

شما باید آزمون آزمایشی آنلاینی انتخاب کنید که متناسب با زمان باقی مانده تا کنکور سراسری باشد . اگر زمان باقی مانده تا کنکور سراسری کم باشد ، باید آزمونی انتخاب کنید که به شما کمک کند در زمان باقی مانده بهترین نتیجه را بگیرید .

عامل بعدی که در انتخاب آزمون آزمایشی آنلاین تاثیر می گذارد ، هزینه آزمون است . شرایط پرداخت هزینه آزمون آزمایشی آنلاین باید متناسب با شرایط شما بوده و برایتان امکان پذیر باشد .

مقاله مهم  برای کنکور چند ساعت درس بخوانیم و چندتا تست بزنیم؟

 

جمع بندی

ما همه توضیحات لازم را در مورد آزمون ها و شرایط آن ها به طور مفصل بیان کردیم .با توجه به این که شرایط هر فردی با دیگری متفاوت است ، شما باید با در نظر گرفتن شرایط و سطح دانش خود اقدام به انتخاب یکی از این موسسات کنید .

پیشنهاد دورخیز برای شرکت در آزمون های آنلاین در درجه اول با توجه به  سطح علمی خود آزمون قلم چی یا گاج برای قبل از عید و در صورتی که توان پرداخت هزینه آن را ندارید ، آزمون گزینه دو است . برای بعد از عید پیشنهاد می شود حتما در آزمون های سنجش شرکت کنید و تراز و رتبه خود را مورد بررسی قرار دهید .

از آن جایی که موسساتی مانند مبتکران و ماز سابقه طولانی  نسبت به سایرین ندارند ، پیشنهاد ما در مرحله اول موسساتی مانند قلم چی ، گاج ، گزینه دو و سنجش است .

شما می توانید از پکیج های موسسات کنکوریوم ، تست پارک و یا ماز برای زدن تست های کنکور های سراسری سال های قبل و بررسی آن ها استفاده کنید .

 

فارغ از اینکه در آزمون‌های کدام موسسه شرکت کنید، توصیه می‌کنیم ابتدا اصول و روش‌های صحیح آزمون دادن را یاد بگیرید. تیم مشاورین دورخیز تمام اصول صحیح مطالعه و آزمون دادن را در پکیج فنون موفقیت در کنکور، به شما آموزش می‌دهد.

فنون موفقیت در کنکور
پکیج فنون موفقیت در کنکور

این پکیج شامل آموزش روش مطالعه دروس و فنون و تکنیک‌های تست زنی و یادگیری مخصوص کنکور است.

با استفاده از این پکیچ می‌توانید مطالعه سریع و پربازدهی داشته باشید و سریعتر درس‌ها را یاد بگیرید و فراموش نکنید! همچنین بتوانید در آزمون‌های آزمایشی و کنکور با استفاده از تکنیک های تست زنی بهتر عمل کنید.

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدرضا بهوندی
احمدرضا بهوندی
1 سال قبل

سلام لطفاً درباره آزمون های آنلاین دورخیز کمی توضیح بدهید ؟

مشاور دورخیز
مشاور دورخیز
پاسخ به  احمدرضا بهوندی
1 سال قبل

سلام. این آزمون‌ها هر دو هفته یکبار و با بودجه بندی مناسب و استاندارد برگزار می‌شود. می‌توانید هم به صورت آنلاین آزمون دهید و هم سوالات را چاپ کنید.

lookmaster
lookmaster
2 سال قبل

واقعا انصاف نیست به پاسخنامه قلمچی و کیفیت برگزاری آزمون هاش اونم توی شرایط آنلاین 10 از 10 داده بشه.