مشاوره تضمینی کنکور

مشاوره تضمینی کنکور آیا حقیقت دارد؟

مشاوره تضمینی کنکور در این روزهایی که تعداد موسسات و مشاورین کنکور از تعداد دانش آموزان بیشتر شده است، واژه ای است که بسیار رواج پیدا کرده است. از آنجایی که یافتن موسسه معتبر برای دریافت خدمات مشاوره ای بسیار مشکل است، دانش آموزان به دنبال موسسه ها یا افرادی هستند که بتوانند تضمینی برای موفقیت آنها در کنکور باشند.

مشاوره تضمینی کنکور چیزی است که این روزها بسیار دیده میشود و گروه های آموزشی و مشاوره ای برای کسب اعتماد دانش آموزان از مشاوره تضمینی کنکور، مشاوره کنکور تجربی تضمینی ، مشاوره کنکور انسانی تضمینی و … حرف می زنند. دانش آموزانی که برای شروع راه کنکور و ادامه ی مسیر به دنبال مشاوری قابل اعتماد و تاثیر گذار هستند، همیشه دنبال تضمینی بودن مشاوره هستند. اما آیا مشاوره تضمینی کنکور حقیقت دارد؟ در این مقاله به این موضوع میپردازیم. تا انتها با ما همراه باشید!

 

student2
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

اگر دنبال مشاوره کنکور تضمینی یا قبولی تضمینی هستید، اول باید نسبت به کیفیت مشاوره مطمئن شوید. ما به شما می گوییم که چطور این کیفیت را تضمین میکنیم و دانش آموزان سالهای قبلی ما چه نتایجی گرفتند. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید! مسیر جدیدی پیش روی شماست

مشاوره تضمینی کنکور

با پر کردن این فرم ظرف 24 ساعت با شما تماس میگیریم و برای ثبت نام راهنماییتان میکنیم!

 

در ادامه مقاله مشاوره تضمینی کنکور را بررسی میکنیم و خواهیم دید تا چه میزان داشتن مشاور میتواند تضمینی برای موفقیت درکنکور باشد. اگر به دنبال پیدا کردن مشاوری قابل اعتماد برای شروع مسیر کنکور هستید اما در این باره اطلاعات کافی ندارید، حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مشاوره تضمینی کنکور

مشاوره تضمینی کنکور چیست؟

انتخاب یک مشاور مطمئن و با تجربه در سال کنکور از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است. مشاور تحصیلی نقش موثری در موفقیت دانش آموزان در آزمون کنکور را دارد و از طرفی سال کنکور زمان آزمون و خطا کردن نیست و انتخاب اشتباه میتواند منجر به از دست رفتن زحمات  یک سال دانش آموزان شود. ما در دوره ای هستیم که در سراسر کشور و در هر شهر و منطقه ای تعدادی موسسه که خدمات مشاوره ای به دانش آموزان کنکوری ارائه میدهند وجود دارد. در این بین دانش آموزان به دنبال موسساتی هستند که تضمین کننده موفقیت آنها در کنکور باشند، بنابراین اصطلاح مشاوره تضمینی کنکور بسیار به چشم میخورد.

مشاوره تضمینی کنکور، کسب قبولی در رشته پزشکی تضمینی، مشاوره کنکور تجربی تضمینی، رتبه برتر تضمینی، فروش سوالات کنکور، قبولی در فلان رشته با قرارداد محضری و … واژه هایی هستند که موسساتی و افرادی که به دنبال فریب دانش آموزان هستند، برای تبلیغات خود بسیار به کارمیبرند.

 

این طور موسسات ادعا میکنند تنها با استفاده از برنامه تحصیلی یا فروش dvd و ثبت نام در کلاسهای آنها میتوانید در کنکور موفق شوید و حتی برای دریافت مبلغ بیشتر تاجایی پیش میروند که دانش آموزان را با قرار دادهای ساختگی محضری فریب دهند و با این روش داوطلبان بیشتری را جذب کنند.

 

موفقیت در کنکور نیز مانند هر موفقیت دیگری نیازمند تلاش و پشتکار فرد میباشد و به عوامل زیادی از جمله شرایط فیزیکی و روانی و محیط تحصیلی دانش آموز نیز وابسته است. بله مشاوره تضمینی کنکور زمانی حقیقت دارد که تضمین کننده خدماتی که موسسات و افراد ارائه میدهند باشد. هیچ فردی نمیتواند تضمین کند که دانش آموز حتما در کنکور به موفقیت میرسد زیرا این موفقیت مستلزم تلاش های بسیاری است.

اما از آنجایی که عده ای همواره به دنبال راه میانبری برای رسیدن به موفقیت بدون تلاش هستند، فریب این واژه هارا میخورند غافل از اینکه هم زمان و هم بودجه زیادی صرف میکنند اما به نتیجه نمیرسند.

پس چگونه مشاوره کنکور خوب پیدا کنم؟ از کجا بفهمم مشاور من میتواندمن را به اهدافم برساند یا خیر؟

برای اینکه بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم، باید شناخت کافی از ویژگی ها و وظایف یک مشاور کنکور متخصص را کسب کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مشاوره تضمینی کنکور

 

مشاور کنکور کیست و چه وظایفی دارد ؟

کدام منبع را انتخاب کنم؟ در کدام آزمون آزمایشی شرکت کنم؟ روش درس خواندن برای سال کنکور چگونه است؟ چقدر تست بزنم؟

گاهی در مسیر کنکور سوالاتی از این قبیل برای دانش آموزان ایجاد میشود. از آنجایی که سال کنکور دانش آموزان وقت زیادی برای آزمون و خطا ندارد باید مطمئن ترین راه را انتخاب کنند و مشاور کنکور کسی است که در این مسیر میتواند همراه دانش آموز باشد و ابهامات ذهنی دانش آموز را رفع کند و به دانش آموز انگیزه و دلگرمی برای رسیدن به هدفهایش را بدهد.

 

student2
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

اگر دنبال مشاوره کنکور تضمینی یا قبولی تضمینی هستید، اول باید نسبت به کیفیت مشاوره مطمئن شوید. ما به شما می گوییم که چطور این کیفیت را تضمین میکنیم و دانش آموزان سالهای قبلی ما چه نتایجی گرفتند. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید! مسیر جدیدی پیش روی شماست

مشاوره تضمینی کنکور

با پر کردن این فرم ظرف 24 ساعت با شما تماس میگیریم و برای ثبت نام راهنماییتان میکنیم!

 

مشاور کنکور میتواند در سرنوشت یک دانش آموز کنکوری بسیار تاثیر گذار باشد و وظایف مهمی را به عهده دارد که شامل موارد زیر است:

  • برنامه ریزی دقیق هفتگی/روزانه
  • پیگیری شبانه و بررسی گزارش کار دانش آموز و ثبت بازخورد
  • جلسات مشاوره انگیزشی
  • بررسی و تحلیل کارنامه آزمون های آزمایشی
  • تماس منظم با دانش آموز
  • تماس با والدین و ایجاد ارتباط سازنده جهت رفع مشکلات دانش آموز

مشاور کنکور باید آموزشهای لازم را دیده باشد و با راهکارهای جدید مشاوره ای آشنا باشد. متاسفانه در سالهای اخیر شاهد مشاورانی بودیم که اطلاعات به روز شده ای ندارند و با برنامه های غیراستاندارد و و راهکاری های غیر منطقی آسیب جدی به دانش آموزان وارد میکنند. مشاوری که انتخاب میکنید باید از سختیها و بازهای مختلف کنکوری اطلاع داشته باشد به همین دلیل ترجیحا بهتر است مشاور شما خودش رتبه برتر کنکور باشد.

 

سعی کنید با مشاوری در ارتباط باشید که دلسوز باشد و نتیجه کنکور شما برای او اهمیت داشته باشد. هر مشاور رتبه برتر یا معروفی الزاما مشاور خوبی نیست! حتما بررسی کنید مشاور شما ویژگی های یک مشاور خوب را داشته باشد و در روند مطالعه ی شما تاثیر مثبت بگذارد.

در پست ( چگونه یک مشاور خوب پیدا کنیم؟) میتوانید درباره انتخاب یک مشاور متخصص اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین برای مطالعه بیشتر در این زمینه پست “آیا داشتن مشاور برای کنکور لازم است؟” را مطالعه کنید.

 

مقاله مهم  آیا مشاور برای کنکور لازم است؟ تاثیر مشاور در قبولی کنکور چقدر است؟

 

 

نقش دانش آموز در مسیر مشاوره چیست؟

لازم است اول این درک متقابل را داشته باشید که قرار نیست مشاور کنکور کسی باشد که دائما بالای سر شما باشد و بگوید چه کاری انجام دهید. اگر همچین تصوری دارید، ممکن است از مسیر کنکور به راحتی عبور بکیند؛ اما قطعا یک جا به مشکل برمیخورید و قطعا نیاز دارید همواره کسی مراقب شما باشد. این تصور را کاملاً از ذهنتان دور کنید چون به شخصیت شما آسیب میزند شما باید بدانید در عین حال که شخصیت مستقلی دارید، از کسی هم کمک می گیرید.

همانطور که در آغاز مقاله اشاره شد، طی کردن مسیر موفقیت در سال کنکور تنها وابسته به داشتن مشاوره تحصیلی نیست. مهم ترین و تاثیر گذار ترین عامل موفقیت، تلاش و پشتکار و روحیه جنگنده و خستگی ناپذیر دانش آموز است. داشتن یک مشاور تحصیلی مانند داشتن نقشه راه برای سفر میباشد، صرفا با داشتن نقشه راه نمیتوان به هدف رسید در این بین عوامل زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم.

اگر به دنبال این هستید که از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرید ابتدا باید دلایل خود برای این تصمیم را بدانید. چرا؟ چون دلیل شما نباید این موضوع باشد که چون فکر میکنید اگر مشاور بگیرید دیگر به موفقیت میرسید به سمت دریافت خدمات مشاوره ای جذب شوید. این که فکر کنید مشاور شما قرار است به جای شما درس بخواند بسیار تفکر اشتباهی است اول باید ببینید چرا میخواهید مشاور بگیرید سپس به دنبال مشاور خوب بگردید.

مشاوره تضمینی کنکور

 

چه کسانی نباید مشاوره تحصیلی داشته باشند؟

  • دانش آموزی که هر کاری دلش میخواهد انجام میدهد. عده ای از دانش آموزان حتی با وجود اینکه مشاور آنها اطلاعات خوبی به آنها منتقل میکند، باز هم کار خود را انجام میدهند و اصلا به راهنمایی ها و صحبت ها توجهی نمیکنند. این افراد میخواهند حتما خودشان متوجه بشوند که مسیر اشتباهی را طی میکنند.
  • دانش آموزی که به مشاور خود اعتماد ندارد. اعتماد به مشاور یکی از اصل های انتخاب مشاور (البته نه هر مشاوری، مشاور خوب) میباشد. وقتی دانش آموز به مشاور خود اعتماد نداشته باشد حتی اگر برنامه را به خوبی اجرا کند، نتیجه نمیگیرد و به خاطر فکر و باور غلط خود پیشرفت نمیکند.
  • دانش آموزی که گزارش کار دروغی تحویل میدهد یا کارنامه آزمون آزمایشی خود را در اختیار مشاور نمیگذارد. گزارش کار دروغ یعنی خیانت به خود. اگر سهل انگاری میکنید واقعا تقصیر از جانب شماست. اگر مشکلی دارید حتما به مشاور خود اطلاع دهید، شاید راهکاری به شما ارائه دهد. در مورد کارنامه نیز همینطور میباشد. اگر مشاور کارنامه شما را نبیند نمیتواند به شما کمک کند.
  • دانش آموزی که حس خوب به مشاور خود ندارد. اگر به مشاور خود حس خوبی نداشته باشید به سختی میتوانید ارتباط برقرار کنید و در اجرای برنامه دچار مشکل میشوید.

 

student2
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

اگر دنبال مشاوره کنکور تضمینی یا قبولی تضمینی هستید، اول باید نسبت به کیفیت مشاوره مطمئن شوید. ما به شما می گوییم که چطور این کیفیت را تضمین میکنیم و دانش آموزان سالهای قبلی ما چه نتایجی گرفتند. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید! مسیر جدیدی پیش روی شماست

مشاوره تضمینی کنکور

با پر کردن این فرم ظرف 24 ساعت با شما تماس میگیریم و برای ثبت نام راهنماییتان میکنیم!

 

مشاوره فعالیتی است که قرار است شما را توانمند کند؛ به عبارت دیگر بعد از هر جلسه مشاوره باید چیزی به دانش شما اضافه شود، که میتواند یک تکنیک، یا راه حل برای مشکلات، جواب برای سوال هایتان یا حتی یک احساس خوب باشد. روند مشاوره صحیح قرار است شما را در بلند مدت تغییر دهد و شما باید در این مدت یک ورژن بهتر از خودتان بسازید و عادت های بد خود را ترک کنید. پس اگر آماده تغییر نیستید واقعا به نفع شماست که مشاور نگیرید.

مقاله مهم  مشاوره خصوصی کنکور

 

وظیفه دانش آموزان در مشاوره چیست؟

  • به مشاور خود هرگز دروغ نگویید، سعی کنید همواره گزارش کار خود را صادقانه تحویل دهید.
  • با خودتان روراست باشید و ساعت مطالعه با کیفیت تحویل مشاور بدهید.
  • توقعات معقول و منطقی داشته باشید و سعی کنید در جهت ایجاد اعتماد متقابل تلاش کنید.
  • آماده پذیرش سختی ها باشید؛ دریافت مشاوره با هدف جهت دار و هدفمند کردن تلاش شما میباشد نه پایانی برای پشتکار داشتن و سختی کشیدن.
  • مصمم و هدفدار باشید زیرا با داشتن هدف مشخص مشاور شما میتواند برنامه شخصی شما را دقیقا با اهدافتان هماهنگ کند.
  • اگر مشاور دارید دائما از مشاورهای دیگر سوالات خود را نپرسید که اثبات کنید مشاور شما اشتباه میکند.

مشاوره تضمینی کنکور آیا حقیقت دارد؟ 7

 

 

آیا موفقیت در کنکور بدون داشتن مشاور امکان پذیر است؟

قانون مشخصی وجود ندارد که شما برای موفقیت در کنکور حتما باید مشاور داشته باشید. وجود مشاور میتواند خیلی کمک کننده باشد اما مشاور قرار نیست سحر و جادو کند؛ بدون مشاور هم میشود به موفقیت رسید. مهم ترین کاری که ما مشاورها برای دانش آموزان انجام میدهیم برنامه ریزی است! پس اگر میتوانید برنامه درست و دقیق بنویسید اصل راه را خودتان طی کرده اید.

اگر منابع آموزشی را نمیشناسید، با روش های مطالعه و تست زنی آشنایی ندارید و نمیتوانید برای خود برنامه ریزی کنید و به برنامه خود متعهد باشید و حتما باید کسی روی عملکردتان نظارت داشته باشد، حتما باید از یک مشاور کمک بگیرید. داشتن مشاور در سال کنکور الزامی نیست اما دلایل زیادی وجود دارد که نشان میدهد مشاوران نقش تعیین کننده ای را میتوانند در زمینه موفقیت در کنکور ایفا کنند.

  • سال کنکور سال آزمون و خطا و انتخاب های اشتباه نیست! اگر از پس خود برنمیاید یا سردرگم هستید و اشتباهات زیادی دارید، سعی کنید حتما مشاور بگیرید! هر چقدر هم که هزینه کنید ارزشمند است، زیرا بحث آینده شما در میان است. اما نه هر مشاوری!!!

 

مقاله مهم  مشاوره رایگان کنکور در 10 قدم

 

جمع بندی

  • با توجه به نکات گفته شده، مشاوره تضمینی کنکور بدین معنا که موسسه ای بخواهد تضمین کننده صد در صدی قبولی دانش آموزان یا ضامن رتبه برتر شدن آنها باشد، صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و واژه ای فریب دهنده است.
  • اما اگر موسسه ای کیفیت خدماتی که به دانش آموز ارائه میدهد را تضمین کند؛ بدین معنا که دانش آموز رزومه موسسه را مورد بررسی قرار دهد و از کادر مجرب و حرفه ای برای ارائه خدمات استفاده کند؛ در این صورت اگر دانش آموز به موقع شروع به مطالعه کند و حتما تلاش کند با کیفیت و دقیق برنامه ای که دریافت میکند را اجرا کند میتوان گفت تا حد زیادی قبولی این دانش آموز در رشته دلخواه و رتبه مورد نظرش امکان پذیر است.
  • دانش آموزی که بدون تلاش کردن و مطالعه دقیق و موثر میخواهد در کنکور عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد، حتی با بهترین مشاورها و اساتید نیز نمیتواند نتیجه دلخواهش را بدست بیاورد. موثرترین عامل موفقیت در کنکور تلاش و پشتکار دانش آموزان است

ما در آکادمی دورخیز وعده فلان رتبه یا فلان رشته را به دانش آموز نمیدهیم. هدف ما آموزش مهارتهای لازم به دانش آموزان است که بتوانند با استفاده از این مهارت ها نه تنها در کنکور بلکه در کل زندگی عملکرد موفق داشته باشند. ما همواره تلاش کردیم به دانش آموزان کمک کنیم تا منظم تر و با کیفیت تر درس بخوانند. رتبه برتر و دانشگاه عالی نتیجه طبیعی این کارهای ماست، اگر دانش آموز هم همکاری کند قطعا مشاوره تضمینی کنکور تحقق پیدا می کند.

 

student2
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

اگر دنبال مشاوره کنکور تضمینی یا قبولی تضمینی هستید، اول باید نسبت به کیفیت مشاوره مطمئن شوید. ما به شما می گوییم که چطور این کیفیت را تضمین میکنیم و دانش آموزان سالهای قبلی ما چه نتایجی گرفتند. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید! مسیر جدیدی پیش روی شماست

مشاوره تضمینی کنکور

با پر کردن این فرم ظرف 24 ساعت با شما تماس میگیریم و برای ثبت نام راهنماییتان میکنیم!

 

طبق بررسی های گروه حقوقی آکادمی دورخیز، از لحاظ قانونی چنین چیزی وجاهت و ارزش قانونی ندارد. این کلمه هم برای فریب دادن داوطلبین کنکور گفته می شود. برخی افراد سودجو با استفاده از این عبارت کلاهبرداری های چند صد میلیونی از داوطلبین انجام می دهند.

به جرات می توان گفت این مورد یکی از بزرگترین شایعات و دروغ هایی است که با آن کلاهبرداری های میلیاردی شده است. داوطلبین کنکور نباید ساده لوح و زودباور باشند. چون که امنیت سوالات کنکور همیشه در بالاترین سطح بوده و امکان لو رفتن سوالات صفر است.

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .