بهترین مرکز مشاوره کنکور

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور در تهران

مسیر کنکور برای دانش آموزان کنکوری یک مسیر تاریک و پر پیچ و خم است که عبور از آن نیاز به یک همراه و راهنمای دلسوز و آشنا به سختی های راه دارد. کنکور یکی از مهمترین مراحل زندگی دانش آموزان است که می تواند برای آنها سرنوشت ساز باشد. پس بهترین کار این است که برای یک شروع پر قدرت در این مسیر سخت و دشوار از یک همراه و مشاوره خوب کمک بگیریم.

در این مقاله به همه ی سوالات شما در مورد انتخاب بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور پاسخ میدهیم. پس اگر به دنبال انتخاب بهترین موسسه مشاوره تحصیلی کنکور هستید این مقاله را از دست ندهید.

بهترین مرکز مشاوره کنکور کدام است؟

هنگامی که برای خرید کالا به یک فروشگاه بزرگ مراجعه می کنید ملاک های مختلفی برای انتخاب یک محصول دارید که باعث میشود یک کالا را به کالای دیگر ترجیح دهید. انتخاب بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور نیز از میان تعداد زیاد مراکز مشاوره تحصیلی که در شهرهای کوچک و بزرگ وجود دارد کار آسانی نیست!

برای اینکه بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید باید ملاک های درستی برای خود انتخاب کنید تا بتوانید با کیفیت ترین و به صرفه ترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور را پیدا کنید. در ادامه این مقاله در مورد ملاک های مختلف انتخاب بهترین مرکز مشاوره کنکور به طور مفصل توضیح داده ایم.

 

آیا استفاده از خدمات بهترین موسسه مشاوره کنکور ضرورت دارد؟

فکر کنید قرار است روزی به شهری سفر کنید که تا به حال به آنجا نرفته اید و مسیر حرکت را نیز نمی شناسید، آیا بدون داشتن نقشه راه و یا یک راهنمای خوب میتوانید در زمان مشخص به این شهر برسید؟! مسلماً پاسخ این سوال خیر است.

کنکور، همانند یک مقصد دور و ناشناخته است که برای رسیدن به آن داشتن یک راهنمای آگاه لازم است. به همین دلیل استفاده از خدمات بهترین موسسه مشاوره تحصیلی کنکور بسیار مهم و ضروری است.

 

ضرورت استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی

 

مزایای استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور

حال که به ضرورت داشتن مشاوره کنکور پی بردیم باید در مورد انتخاب بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور صحبت کنیم. همراه بودن با بهترین مرکز مشاوره کنکور باعث میشود داوطلبان بتوانند با وجود همه محدودیت‌ها حداکثر استفاده را از وقت و انرژی خود داشته باشند.

یکی دیگر از مزایای بهترین مرکز مشاوره کنکور کمک کردن به دانش آموزان در جهت کاهش استرس و اضطراب آنها و همراهی دائمی مشاوران جوان با دانش آموزان است. این خود باعث می شود زمانی که دانش آموزان در شرایط روحی خوبی قرار ندارند و استرس بسیار زیادی دارند بتوانند با کمک گرفتن از مشاوران خود این اضطراب ها را پشت سر بگذارند.

مشاورانی که برای مشاوره تحصیلی در بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور گزینش می‌شوند، از بهترین منابع کنکور و نحوه مطالعه هر درس اطلاع دارند و می توانند در این زمینه هم به دانش آموزان کمک کنند.

 

ویژگی‌های بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور چیست؟

وقتی می خواهیم در مورد ویژگی های بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور صحبت کنیم اولین مسئله ای که به آن فکر می کنیم این است که آیا مشاورانی که در این مرکز است مشغول فعالیت می باشند اطلاعات و دانش کافی در زمینه کنکور را دارند یا خیر؟

علاوه بر این بسیار مهم است مرکز مشاوره تحصیلی که با آن در ارتباط هستیم، دارای یک روانشناس بسیار خوب نیز باشد و بتواند دغدغه های یک دانش آموز کنکوری را به خوبی درک کند و به او کمک کند؛ سال کنکور همراه با چالش‌های زیادی است که در صورت مواجۀ نادرست با آن‌ها، سلامت روان ما را به خطر می‌اندازد! برای همین نیاز است از راهنمایی‌های صحیح و اصولی افرادی استفاده کنیم که به اصول و فنون مشاوره آشنا باشند و مانع از آسیب بیشتر به ما شوند.

شاید باورش برای شما سخت باشد اما هستند مشاوران و مراکز مشاوره تحصیلی‌ای که برعکس عمل می‌کنند! یعنی با راهنمایی‌های غیر اصولی و اشتباه، سلامت روان ما را بیشتر به خطر می‌اندازند و ما را با اضطراب بیشتر، کمال‌گرایی و اهمال‌کاری بیشتر و… همراه می‌کنند و در نهایت باعث افت عملکرد تحصیلیمان و مشکلات دیگری می‌شوند. پس در این باره، دقت زیادی به‌ خرج بدهید تا بعداً دچار دردسر نشوید!

همچنین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور باید به گونه ای عمل کند که انگیزه دانش آموزان را برای دنبال کردن برنامه تقویت کند و روز به روز به فعال و پویاتر شدن دانش آموز کمک کند.

 

مشاوره خصوصی چیست؟ چه فرقی با مشاوره گروهی دارد؟ در مقاله زیر که یکی از بهترین مقالات در مورد مشاوره خصوصی است، بخوانید:

مقاله مهم  مشاوره خصوصی کنکور

 

ارائه بهترین مشاوره کنکور در تهران

اگر بخواهیم سرنوشت تحصیلی خود را به دست موسسه ای بسپاریم که در ارائه بهترین مشاوره کنکور سرآمد باشد، باید بدانیم یکی از ویژگی های مهم بهترین موسسه مشاوره تحصیلی کنکور این است که از  مشاورانی استفاده کند که خود از رتبه های برتر کنکور بودند و تجربه کافی و موفق در زمینه کنکور دارند و همچنین موانع پیش روی دانش آموزان کنکوری را می دانند.

بسیار مهم است که مشاوران در زمینه تقویت انگیزه و روحیه دانش آموز فعال و آگاه باشند تا بتوانند دانش آموز از همه جوانب تامین کنند.

 

معرفی بهترین منابع و کتاب‌های کمک آموزشی

یکی از خدماتی که مشاوران رتبه برتری موسسات کنکور انجام میدهند، ارائه اطلاعات در زمینه منابع کنکور است. بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور باید بتواند:

  • متناسب با سطح تحصیلی و اهداف دانش آموزان منابع استاندارد را معرفی کند. چون یکی از مهمترین مراحل درس خواندن برای کنکور انتخاب منبع درست و متناسب با ویژگی‌های هر دانش آموز است.
  • منابع حتماً نیاز است شخصی‌سازی شده باشد. اگر منبعی که به دانش آموزان معرفی می شود برای آنها شخصی سازی شده نباشد باعث می شود که دانش آموزان قوی انگیزه خود را از دست بدهند و دانش آموزان ضعیف احساس ناامیدی کنند.
  • همچنین این منابع پیشنهادی، باید حتماً بروز باشند! هرساله انتشارات مختلف آموزشی در رقابت با یکدیگر، سعی می‌کنند کتاب‌های کمک آموزشی بهتری ارائه کنند. بهترین مشاور تحصیلی کنکور با بررسی آخرین تغییرات هر درس، بهترین منابع را در هر درس به دانش آموز معرفی می‌کند تا او را در مسیر موفقیت به بهترین شکل راهنمایی کند.

 

مقالات زیر، معرفی بهترین منابع کنکور با توجه به سطح بندی دانش آموزان است. آن را از دست ندهید.

مقاله مهم  بهترین منابع کنکور تجربی 1403
مقاله مهم  بهترین منابع کنکور انسانی 1403 (+بهترین منابع امتحانات نهایی)
مقاله مهم  بهترین منابع کنکور ریاضی 1403

 

ارائه آزمون شخصی سازی شده بر اساس نیاز دانش آموز

آیا تابحال خوب مطالعه کرده‌ام؟ چگونه بفهمم مسیری که می‌روم درست است یا نه؟ پیشرفت داشته‌ام یا پسرفت؟ هنگامی که دانش آموز درحال مطالعه بر اساس یک برنامه هدفمند و مشخص است، باید ملاکی داشته باشد تا بتواند میزان پیشرفت خود را بسنجد.

بهترین ملاک سنجش پیشرفت فرد مقایسه او با خودش است نه با سایر دانش آموزان. به همین منظور بهترین موسسه مشاوره تحصیلی کنکور، مرکز مشاوره ای است که برای هر دانش آموز آزمون های شخصی سازی شده و متناسب با سطح و برنامه او داشته باشد. به این ترتیب با سنجش دانش آموزان با آزمون شخصی‌سازی شده، به دانش آموز این امکان داده می‌شود تا میزان پیشرفت یا پسرفت خود را بفهمد و بتواند بهتر در این مسیر جلو برود.

 

پشتیبانی

تصور کنید میخواهید یک باغچه کوچک با تعدادی درخت داشته باشید. آیا صرف کاشتن نهال در این باغچه شما میتوانید یک محیط سرسبز بسازید؟ 🙄 آیا نهال هایی که میخواهید پرورش بدهید به مراقبت مداوم نیاز ندارند؟ درس خواندن برای کنکور نیز همین طور است، دانش آموزان به صرف داشتن برنامه و تهیه منابع نمی‌توانند به نتیجه دلخواه خود برسند.

برای اینکه دانش آموزان بتوانند نتیجه بهتری از زحمات خود بگیرند باید توسط یک مشاور به صورت دائمی پشتیبانی شوند. تا هر زمان که خواستند بتوانند با مشاور خود ارتباط داشته باشند و به طور دقیق بر روند کار آنها نظارت شود. در این صورت دانش آموزان می توانند به اطمینان حاصل کنند که مسیری که در حال طی کردن آن هستند درست است.

در کنار این موضوع، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور، موسسه‌ای است که قسمت پشتیبانی دارد تا دانش‌آموزان در صورتی که نیاز بود نکته‌ای را به اطلاع موسسه برسانند که مطرح کردنش با مشاور برایشان راحت نبود، یا هر مسئله‌ای درباره روند مشاوره، بتوانند با پشتیبان مرکز مشاوره کنکور در ارتباط باشند.

پشتیبان بهترین موسسه کنکور

 

هزینه معقول و در عین حال کیفیت بالای آموزش و مشاوره

در برخی کلان شهرها دیده می شود موسسات مشاوره ای خدمات مشاوره ای خود را با قیمت های نجومی ارائه میدهند که خود نمی تواند دلیل مناسبی برای ضمانت کیفیت خدمات آموزش و مشاوره آنها باشد. همینطور در بعضی شهرها نیز دیده می شود افرادی به عنوان مشاور بدون داشتن تخصص لازم با هزینه بسیار ناچیز به ارائه خدمات به اصطلاح مشاوره ای می‌پردازند.

در واقع نمی‌توانیم بگوییم می شود خدمات مشاوره ای تخصصی و خوب را با مبلغ بسیار ناچیز دریافت کرد. در مقابل خدمات مشاوره‌ای در زمینه کنکور دارای هزینه‌ای عرفی و معقول است؛ پس لازم است برای انتخاب بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور به دنبال یک موسسه با قیمت معقول و کیفیت بالا باشیم.

 

رضایت دانش‌آموزان سال‌‍‌های گذشته

یکی از راه های تشخیص بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور بررسی میزان رضایتمندی دانش آموزان سال های گذشته است. سابقه کاری خوب یا ضعیف هر موسسه کنکور با استفاده از مشاهده آمار قبولی دانش آموزان موسسه و رضایت مندی دانش آموزان آن مشخص میشود.

پیگیری مداوم پشتیبان های مشاوره ای، برنامه ریزی دقیق، معرفی منابع مناسب و همراهی مشاور در انگیزه بخشی و پیگیری وضعیت روحی دانش آموز ملاک های رضایت دانش آموزان از  بهترین موسسه مشاوره تحصیلی کنکور هستند.

 

مقاله مهم  مشاوره تضمینی کنکور آیا حقیقت دارد؟

 

 قیمت بهترین مرکز مشاوره کنکور

همانطور که در بخش‌های دیگر توضیح دادیم قیمت خدمات مرکز های مشاوره با توجه به نوع خدمات، کیفیت فعالیت های مشاوره ای، سابقه کار و … متفاوت است. طبیعتاً بعضی موسسات به اصطلاح مشاوره ای وجود دارند که با وجود ارائه خدمات در قبال هزینه های نجومی دیدگاهی تجاری به فعالیت های مشاوره ای دارند و به صورت حرفه ای فعالیت نمی کنند.

همچنین برخی موسسات نیز با ارائه دادن خدمات غیر تخصصی در قبال هزینه های بسیار ناچیز می توانند باعث به خطر افتادن آینده علمی دانش آموزان شوند.

در نتیجه باید برای انتخاب بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور به صورت منطقی عمل کنیم. هزینه فعالیت های مشاوره ای در موسسات مختلف به صورت میانگین از ۳۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ می باشد که میتوان با پرداخت هزینه ای حدود ۴۵۰ هزار تومان یک طرح مشاوره ای خوب خدمات نسبت مناسب به طور ماهانه دریافت کرد.

قیمت بهترین موسسه کنکور

 

 بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور در تهران و ایران

اعتقاد ما این است که خدمات تخصصی و کامل در کنار کادر متخصص یک تیم مشاوره ای را به بهترین تبدیل می کند. در آکادمی دورخیز تمام تلاش خود را کرده ایم که طیف کاملی از خدمات مورد نیاز داوطلب کنکور را فراهم کنیم

  1. آموزش فنون لازم برای موفقیت در کنکور از جمله مهارت تست زنی روش های صحیح مطالعه و انتخاب منابع مناسب
  2. برنامه ریزی شخصی سازی شده و متناسب با شرایط و خصوصیات هر دانش آموز
  3. ارتباط با مشاور رتبه برتران گزینش شده به صورت تلفنی، آنلاین و روزانه
  4. برگزاری آزمونهای آزمایشی شخصی‌سازی شده و گروهی جهت سنجش وضعیت تحصیلی و مطالعه دانش آموز
  5. امکان ارتباط با مشاور ارشد به عنوان پشتیبان مشاوره که خود دارای سابقه کار بسیار خوب و روان شناس است

موارد بالا گوشه ای از خدمات دورخیز برای دانش آموزان خود است. تیم بسیاری قدرتمندی از رتبه های برتر کنکور در دورخیز برای ارائه این خدمات در کنار شما هستند. داشتن رتبه های تک رقمی در سالهای گذشته تایید کننده موثر بودن خدمات ما است.

 

جمع بندی

در این مقاله به طور مفصل ضرورت داشتن مشاور تحصیلی برای حرکت در مسیر کنکور و مزایای استفاده از مشاوره پرداختیم. با توجه به مسائل ذکر شده برای استفاده از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور ملاک های مشخصی از جمله معرفی بهترین منابع، ارائه آزمون های شخصی سازی شده، پشتیبانی دائمی، هزینه معقول و کیفیت مناسب و… را در نظر بگیریم.

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها