آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان

آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99 

رشته مهندسی کامپیوتر از برترین رشته‌های گروه ریاضی است. رقابت بالایی که بر سر قبولی در این رشته وجود دارد، باعث می‌شود ظرفیت پذیرش پردیس خودگردان هم با رتبه‌های بالایی پر شود.

به دلیل همین تقاضای بالا رشته مهندسی کامپیوتر، در این مقاله به طور کامل درمورد آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99 صحبت می‌کنیم.

مقاله مهم  معرفی رشته مهندسی کامپیوتر

به این ترتیب می‌توانید آشنا شوید که چه دانشگاه‌های به نامی به صورت پردیس خودگردان هم در رشته مهندسی کامپیوتر پذیرش دارند. پس ادامه این مقاله را با دقت بیشتری بخوانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99

پردیس خودگردان رشته مهندسی کامپیوتر مزایای جالب توجهی دارد. به دلیل گستردگی پذیرش رشته‌های مهندسی، دانشگاه محل تحصیل می‌تواند نقش مهمی در بازار کار و موقعیت های شغلی شما داشته باشد.

به همین منظور پردیس خودگردان دانشگاه برای رشته مهندسی کامپیوتر موقعیت‌های بسیار خوبی را در دورنمای آینده شما قرار می‌دهد. پس با دقت آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99 را برای منطقه محل تحصیل خود بررسی کنید.

البته توجه کنید که شهریه رشته مهندسی کامپیوتر به صورت پردیس خودگردان بیشتر از هزینه دانشگاه آزاد است. پس با توجه به طول تحصیل 4 ساله مهندسی و میزان شهریه هر ترم تصمیم بگیرید که آیا برای شما در اولویت انتخاب هست یا خیر.

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99  منطقه 1

پذیرش پردیس‌های خودگردان مهندسی کامپیوتر هم باتوجه به رتبه کنکور شما در سهمیه انجام می‌شود. پس آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99 در منطقه‌های 1 تا 3 اندکی با هم متفاوت است.

در این قسمت درمورد آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99  جدول زیر را در اختیار شما قرار می‌دهیم. به دقت ارتباط بین رتبه و دانشگاه محل قبولی را بررسی کنید.

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر​ پردیس خودگردان در منطقه 1
رتبه در زیر گروه یک دانشگاه محل قبولی محل سکونت
1231 دانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهران تهران
1780 دانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهران تهران
1887 دانشگاه صنعتی شریف – تهران تهران
1709 دانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهران تهران
1832 دانشگاه صنعتی شریف – تهران تهران

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99  منطقه 2

برای آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99 در منطقه 2 به رتبه‌های جالبی بر می‌خورید. اگر این رتبه‌ها و دانشگاه هر کدام را با جدول قبلی مقایسه کنید متوجه می‌شوید که تاثیر سهیمه مناطق روی رتبه و قبولی به چه صورت است.

پس در جدول زیر می‌توانید آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99 برای منطقه دو را در دانشگاه‌های مختلف بررسی کنید.

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر​ پردیس خودگردان در منطقه 2
رتبه در زیر گروه یک دانشگاه محل قبولی محل سکونت
804 دانشگاه صنعتی شریف- تهران
928 دانشگاه صنعتی امیرکبیر- تهران

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99  منطقه 3

اگر آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99 در منطقه 3 را با دو منطقه قبلی مقایسه کنید متوجه نکات جالبی می‌شوید. در واقع قبولی از منطقه 3 به دلایل زیادی راحت تر است.

یکی به دلیل اینکه سهیه منطقه 3 اثر بیشتری روی رتبه کشوری می‌گذارد. از طرفی تقاضا از این منطقه برای پردیس خودگردان کمتر است. پس با رتبه بهتر و ظرفیت بیشتری که در اختیار شما قرار می‌گیرد، راحت‌تر می‌توانید به قبولی نزدیک شوید.

برای این که بتوانید با دقت بیشتری آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99 در منطقه 3 را بررسی کنید، جدول زیر را مطالعه کنید.

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر​ پردیس خودگردان در منطقه 3
رتبه در زیر گروه یک دانشگاه محل قبولی محل سکونت
576 دانشگاه صنعتی شریف- تهران
751 دانشگاه صنعتی امیرکبیر- تهران

 

جمع بندی

قبولی آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان 1400-99 طرفداران خودش را دارد. به این ترتیب که شما می‌توانید با پرداخت شهریه در دانشگاه‌های معروف کشور به تحصیل مشغول شوید.

این مزیت باعث می‌شود روز به روز قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر سخت‌تر شود. پس برای قبولی در این رشته حتما باید با برنامه ریزی اصولی و هدفمند درس بخوانید.

مقاله مهم  مشاوره تلفنی کنکور با رتبه های برتر

قبل از انتخاب رشته هم حتما درمورد مزایای تحصیل در پردیس خودگردان هر کدام از دانشگاه‌ها تحقیق کنید. به این ترتیب می‌توانید دانشگاهی را در اولویت قرار دهید که با مسیر آینده شما هم‌سو باشد.

همچنین مشاورین مجرب انتخاب رشته دورخیز می‌توانند نکات دقیق‌تر انتخاب رشته را به شما آموزش دهند. حال که قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر حساس و پر تقاضا است، پس برای انتخاب رشته اصلا آزمون و خطا نکنید.

 

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها