بهترین منابع کنکور ریاضی

بهترین منابع کنکور ریاضی 1404

اگر می‌خواهید در کنکور ریاضی بدرخشید و به دانشگاه دلخواه خود راه پیدا کنید، انتخاب منابع مناسب اولین گام است. اما با توجه به تنوع بالای منابع موجود، انتخاب بهترین‌ها کار ساده‌ای نیست. در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم تا با بررسی دقیق و کارشناسی شده، بهترین منابع کنکور ریاضی را شناسایی کنید و بهترین بازدهی را از مطالعه خود بگیرید.

ما در این مقاله به موارد زیر می پردازیم:

  • ارائه نکات مهم برای انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی
  • معرفی بهترین منابع کنکور ریاضی متناسب با هر سطح
  • پاسخ به سه سوال اساسی و مهم در مورد بهترین منابع کنکور ریاضی

برای کنکور ریاضی چه کتاب هایی بخوانیم؟ قبل از خرید کتاب کنکور ، شناسایی منابع کنکور ریاضی یک اصل مهم برای یک خرید صحیح است. در این مقاله بهترین منابع کنکور ریاضی 1404 را به صورت مفصل و جامع بررسی کرده ایم تا خرید منابع کنکور را با چشمانی باز انجام دهید! همچنین برای دانستن نکات طلایی انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی پیشنهاد می کنیم مقاله “بهترین منابع کنکور 1404” را مطالعه کنید و با رعایت نکاتی که در مقاله آورده شده مناسب ترین منابع را برای خودتان انتخاب کنید.

ویژگی متمایز این مقاله سطح بندی کتاب های تست برای همه گروه ها است. شما در سطح ضعیف، متوسط و قوی می توانید با استفاده از دستورالعمل موجود در این مقاله بهترین منابع کنکور ریاضی 1404 را برای موفقیت خود پیدا کنید. توصیه های این مقاله با بررسی همه منابع موجود در بازار ارائه شده و از انتشارات خاصی طرفداری نکرده ایم و البته خودمان هم کتاب چاپ نمی کنیم.😉

نکات مهم برای انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی

برای خرید بهترین منابع کنکور ریاضی باید توجه کنید که هیچ وقت بهترین منبع به طور مطلق وجود ندارد و بهترین منبع برای هرکس متفاوت است. در انتخاب منبع مناسب، سطح داوطلب است که اهمیت دارد. یعنی انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی، نسبت به سطح شما انجام شود. به عبارتی منبعی که رتبه یک کنکور از آن استفاده کرده است، لزوماً کتاب مناسبی برای همه داوطلبان نیست. ممکن است فردی به آموزش قوی تر نیاز داشته باشد. اما داوطلبی دیگر تست و تمرین قوی لازم داشته باشد.

بنابراین نیاز است شما اول سطح خود را بشناسید و سپس طبق آن، بهترین منبع را برای خود انتخاب کنید. ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین منابع کنکور ریاضی 1404 را در سه سطح معرفی کنیم. این گونه همه داوطلبان می توانند از آن استفاده کنند. البته منابع کنکور ریاضی نظام جدید متنوع هستند و ما سعی کرده ایم با حفظ این تنوع، بهترین کتاب های تست را معرفی کنیم.

نکته مهم

لازم است ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که در سال کنکور، ممکن است منابع زیادی برای مطالعه به شما معرفی شود اما شما باید توجه کنید که استفاده هم زمان از چند منبع تستی اصلاً درست نیست و شما باید بهترین منبع را انتخاب کنید و آن را مطالعه کنید تا مطالعه تان بازده بیشتری داشته باشد.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی

 

بهترین منابع و کتاب های حسابان کنکور ریاضی

در این بخش می خواهیم بهترین منابع کنکور رشته ریاضی در درس حسابان را در سه سطح معرفی کنیم. همانطور که می دانید حسابان یک درس حلیاتی است و برای رسیدن به تسلط در این درس باید تمرین های زیادی را حل کنید تا به خوبی بتوانید با مدل ها و تیپ تست های مختلف آشنا شوید برای این کار بهتر است در ابتدا آموزش مناسبی ببینید که این آموزش می تواند توسط معلم، کتاب خودآموز و یا ویدیوهای آموزشی باشد.

اما فراموش نکنید که آموزش همه راه نیست و بعد از آن نوبت حل تمرین و تست ها می رسد تا به خوبی به مطالب این درس تسلط پیدا کنیم برای این کار بهتر است از یک منبعی که متناسب با سطح خودمان است استفاده کنیم تا دچار مشکل نشویم.

در آخر فراموش نکنید مرور بخشی از کار ماست و بهتر است در بازه های زمانی مختلف مرور داشته باشید تا مطالب فراموشتان نشود و بتوانید به خوبی از تمامی مطالب در سر جلسه آزمون استفاده کنید. برای آشنایی با بهترین منابع کنکور ریاضی در درس حسابان در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه  روش مطالعه ریاضی کنکور

بهترین منابع کنکور ریاضی

کتاب های حسابان کنکور ریاضی سطح قوی

اگر در این درس سطح قوی دارید، به شما پیشنهاد می کنیم برای مطالعه کتاب هایی با درسنامه خوب و کامل، از کتاب حسابان نشرالگو استفاده کنید که از بهترین منابع ریاضی کنکور در درس حسابان است. چون ویژگی اکثر کتاب های نشر الگو در دروس اختصاصی همین تست های قوی و نکته دار اما درسنامه های نسبتاٌ کوتاه و ضعیف است. پس اگر نیاز به درسنامه بیشتری داشتید در کنار کتاب حسابان نشر الگو از درسنامه کتاب خیلی سبز استفاده کنید.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس حسابان برای سطح قوی

کتاب های حسابان کنکور ریاضی سطح متوسط

اگر سطح متوسطی دارید و به درسنامه کامل و تست های متوسط نیاز دارید ریاضی و حسابان جامع خیلی سبز بهترین انتخاب برای شما است. این کتاب به صورت موضوعی مطالب هر سه پایه را در خود گردآوری کرده است. تست ها سطح بندی شده و خوب هستند و برای چالش بیشتر هم در این کتاب تست وجود دارد. این کتاب از دو جلد تشکیل شده که جلد اول شامل درسنامه به صورت موضوعی و تست های طبقه بندی شده است و جلد دوم شامل پاسخ تشریحی تست ها می باشد.

تعداد کل این تست ها 3622 تا است که از آسان به دشوار چیده شده اند و تعداد تست هر فصل متناسب با اهمیت هر فصل متغیر است. در کل می توان گفت این کتاب برای دانش آموزانی با سطح متوسط جزو بهترین منابع کنکور ریاضی در درس حسابان می باشد.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس حسابان برای سطح متوسط

کتاب های حسابان کنکور ریاضی سطح ضعیف

اگر سطح بالایی در درس حسابان ندارید و در این درس در سطح ضعیفی قرار دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از کتاب حسابان میکرو طلایی گاج استفاده کنید که بهترین منابع کنکور ریاضی در درس حسابان برای سطح ضعیف است. این کتاب درسنامه خوبی دارد و سعی کرده نکات درسی را تشریح کند. این کتاب با داشتن تست های متوسط نیاز شما را برآورده می کند.

این کتاب در 14 فصل نوشته شده است که ساختار آن به این شکل است که در ابتدا تست ها و پاسخنامه قرار دارد و سپس درسنامه مربوط به آن فصل آورده شده است که در کل شامل: 1800 تست واجب، 800 تست جمع بندی، 350 تست چالشی و 54 خلاصه درس کاربردی می باشد به همین علت بهترین منابع کنکور ریاضی در حسابان برای سطح علمی ضعیف حساب می شود.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس حسابان برای سطح ضعیف

 

بهترین منابع و کتاب های گسسته و احتمال کنکور ریاضی

درس گسسته و آمار و احتمال جزو دروس حلیاتی رشته ریاضی است و برای کسب درصدهای خوب در آن باید تعداد تمرین کافی حل کرده باشید به همین علت انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی در درس گسسته و آمار و احتمال اهمیت زیادی دارد زیرا که باید منبع انتخاب شده کاملا با سطح علمی شما مطابقت داشته باشد تا در مطالعه آن دچار مشکل نشوید.

روش مطالعه این درس به این شکل است که در ابتدا باید آموزش کافی ببینید و سپس با حل تست و تمرین کافی به تسلط برسید و در گام بعدی با دادن آزمون هایی سرعت پاسخگویی خود را در تست ها افزایش دهید تا در کنکور دچار کمبود وقت نشوید. برای دانستن بهترین منابع کنکور ریاضی در درس گسسته و آمار و احتمال همراه ما باشید.

کتاب های ریاضیات گسسته و آمار و احتمال کنکور ریاضی سطح قوی

اگر در این درس سطح بالا و رو به بالایی دارید، پیشنهاد دورخیز به شما کتاب نشرالگو است که از بهترین منابع گسسته کنکور و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در این درس است. این کتاب درسنامه خلاصه ای دارد اما از نظر تست، بسیار قوی است و می توانید از آن نتیجه خوبی بگیرید.

این کتاب در 548 صفحه تالیف شده است که شامل درسنامه هایی روان و ساده، بانک تست عالی و پاسخنامه تشریحی و کامل می باشد تعداد تست های این کتاب در مجموع شامل: 477 پرسش چهارگزینه‌ای در درسنامه‌ها، 1567 پرسش چهارگزینه‌ای در آزمون‌ها،  ۵۱۳ پرسش چهارگزینه‌ای دست‌گرمی و در نهاست 93 آزمون‌ مبحثی و جامع از کتاب‌های ریاضیات گسسته و آمار و احتمال می باشد به همین علت این کتاب یکی از بهترین منابع کنکور ریاضی در درس گسسته و آمار و احتمال است.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس گسسته و آمار و احتمال برای سطح قوی

کتاب های ریاضیات گسسته و آمار و احتمال کنکور ریاضی سطح متوسط

اگر در فهم و حل مسائل این درس سطح متوسطی دارید، دورخیز به شما کتاب جامع گسسته و آمار و احتمال خیلی سبز را پیشنهاد می کند. این کتاب که از بهترین منابع کنکور ریاضی 1404 در درس گسسته هست، درسنامه کاملی دارد و تست های آن هم خوب است و به همین علت از بهترین منابع گسسته کنکور هستند. این کتاب در 576 صفحه تالیف شده و دارای 2014 تست می باشد.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس گسسته و آمار و احتمال برای سطح متوسط

کتاب های ریاضیات گسسته و آمار و احتمال کنکور ریاضی سطح ضعیف

اگر در درس گسسته قوی نیستید و در حل مسائل آن احساس ضعف می کنید، کتاب گسسته میکروطلایی گاج را به شما پیشنهاد می کنیم که بهترین منبع گسسته کنکور برای شما است. این کتاب به نسبت بقیه منابع درسنامه کامل تر و تست های ساده تری داد و بهترین انتخاب برای شماست.

این کتاب در 512 صفحه تالیف شده است. ترتیب فصل های این کتاب منطبق بر کتاب درسی نیست ودرسنامه  به زبانی ساده و روان نوشته شده است، مجموع 1500 تست بانک تست خوب و جامعی را تشکیل داده است  که در آن تست های مهم تر علامت دار شده اند تا در دوران جمع بندی از آن ها استفاده کنید. پاسخنامه نیز بسیار دقیق و کامل است و حتی درصورت لزوم، تک‌تک گزینه‌های دیگر را نیز بررسی شده است. در مجموع این کتاب جزو بهترین منابع کنکور ریاضی در درس گسسته و آمار و احتمال با سطح ضعیف است.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس گسسته و آمار و احتمال برای سطح ضعیف

 

بهترین منابع و کتاب های هندسه کنکور ریاضی

هندسه یکی از دروس مهم در رشته ریاضی است که کسب درصدهای بالا در این درس می تواند تاثیر زیادی در رتبه شما داشته باشد. برای به دست آوردن درصدهای بالا باید یک مطالعه اصولی و پرباردهی داشته باشید و گام اول برای یک مطالعه خوب داشتن منابعی باکیفیت است پس به همین علت انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی در درس هندسه اهمیت زیادی دارد.

برای مطالعه خوب در این درس در ابتدا باید درسنامه کتاب را خوب بیاموزید و در گام بعدی به سراغ حل تمرین ها و تست های کتاب بروید و به این نکته توجه کنید که بعد از هر تست به سراغ پاسخنامه بروید و راه حل پیشنهادی کتاب را نیز مطالعه کنید زیرا گاهی مولف چندین راه حل مختلف برای حل یک تست را آموزش داده است. بعد از تمامی این ها فراموش نکنید که در بازه های مختلفی فرصت مرور داشته باشید تا مطالبی که مطالعه کرده اید فراموشتان نشود.

کتاب های هندسه کنکور ریاضی سطح قوی

اگر برای حل تست های چالشی هندسه آمادگی دارید و می خواهید در درس هندسه حریف بطلبید، برای خرید کتاب کنکور به شما کتاب هندسه نشرالگو را پیشنهاد میکنیم. این کتاب درسنامه قوی ندارد ولی بانک تست بسیار خوبی است و از بهترین منابع کنکور ریاضی 1404 و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در درس هندسه است.

چیدمان کتاب ها بر اساس کتاب درسی است و در مجموع دارای 891 تست در سال دهم، 695 تست در سال یازدهم و 924 تست در سال دوازدهم می باشد که هر فصل متناسب با سطح سختی تعداد تست به خود اختصاص می دهد. در انتها نیز پاسخنامه تشریحی قرار داده شده که به طور کامل به تمامی تست ها پاسخ داده شده است.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس هندسه برای سطح قوی

کتاب های هندسه کنکور ریاضی سطح متوسط

اگر در درس هندسه سطح متوسط و معمولی دارید به شما کتاب های هندسه خیلی سبز را پیشنهاد می کنیم. این کتاب که بهترین منبع هندسه کنکور هستند، درسنامه نسبتاٌ خوبی دارند و تست های آن ها هم استاندارد و مطابق کنکور است. این کتاب ها شامل دو جلد: جلد اول مختص به پایه دهم + یازدهم و جلد دوم شامل پایه دوازدهم می باشد.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس هندسه برای سطح متوسط

کتاب های هندسه کنکور ریاضی سطح ضعیف

اگر سطح ضعیف یا خیلی ضعیفی دارید، هندسه را با کتاب های سیر تا پیاز گاج می توانید از صفر صفر یاد بگیرید و به خوبی رشد کنید. در کتاب های سیر تا پیاز گاج درسنامه های کامل و مسائل تشریحی وجود دارد که پایه اولیه هندسه را بنا می کند. همچنین به اندازه کافی هم تست وجود دارد تا با روش های تست زنی هندسه هم آشنا شوید.

این مجموعه دارای 578 تست در سال دهم، 564 تست در سال یازدهم و 550 تست در سال دوازدهم می باشد که پاسخ آن ها به طور دقیق و کامل در قسمت پاسخنامه کتاب قرار دارد به همین می توان گفت کتاب های سیر تا پیاز گاج از بهترین منابع کنکور ریاضی در درس هندسه با پایه ضعیف می باشد.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس هندسه برای سطح ضعیف

 

بهترین منابع و کتاب های فیزیک کنکور ریاضی

درس فیزیک یک درس مهم و تاثیرگذار در رشته ریاضی است. داشتن یک منبع آموزشی و تستی خوب در این درس که یادگیری و تسلط شما را تضمین کند مهم است. اولین گام در مطالعه درس فیزیک خواندن درسنامه و آموزش مطالب است اما به هیچ وجه فکر نکنید که فقط با خواندن درسنامه می توانید به درصدهای خوبی برسید زیرا لازمه این کار حل تعداد کافی تست و تمرین است تا به تسلط برسید به همین علت بعد مطالعه درسنامه حل تست ها را فراموش نکنید. در ادامه در سه سطح بهترین منابع کنکور ریاضی در درس فیزیک را معرفی میکنیم.

پیشنهاد مطالعه  روش مطالعه فیزیک کنکور

کتاب های فیزیک کنکور ریاضی سطح قوی

اگر در درس فیزیک سطح خوب و رو به بالایی دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از کتاب نشرالگو که بهترین منبع فیزیک کنکور و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی برای درس فیزیک است، استفاده کنید. البته این کتاب درسنامه مفصلی ندارد و شما را با تست های خود به چالش می کشد. سبک درسنامه این کتاب ها خلاصه اما کاربردی می باشد و تست ها نیز در دو سطح طراحی شده است که تست های سطح 2 چالشی تر می باشد، در پاسخنامه نیز توضیح تشریحی و کافی داده شده و حتی درصورت نیاز، هر 4 گزینه تست مربوطه به‌صورت کامل تشریح شده و نکات برجسته آن سوال نیز درصورت لزوم در پاسخ‌نامه آورده شده است.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس فیزیک برای سطح قوی

کتاب های فیزیک کنکور ریاضی سطح متوسط

اگر در درس فیزیک نه خیلی قوی و نه ضعیف هستید و یا به عبارتی سطح متوسط دارید، پیشنهاد دورخیز به شما کتاب فیزیک خیلی سبز است. این کتاب ها که بهترین منبع فیزیک کنکور برای این سطح هستند، به علت تست های متنوعی که دارند، نیاز طیف وسیعی از دانش آموزان را برآورده می کنند. چیدمان فصل ها مطابق کتاب درسی بوده و تعداد سوال ها نیز نیاز دانش آموز را به خوبی برآورده می کند.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس فیزیک برای سطح متوسط

کتاب های فیزیک کنکور ریاضی سطح ضعیف

اگر در درس فیزیک سطح بالایی ندارید و در مفاهیم ابتدایی فیزیک مشکل دارید، به شما کتاب سیر تا پیاز گاج که از بهترین منابع کنکور ریاضی 1404 در درس فیزیک است را پیشنهاد می کنیم. این کتاب مفاهیم را خیلی روان توضیح داده و آموزش کاملی را ارائه داده است. البته نمی توان از این کتاب تست های قوی و سطح بالا انتظار داشت. در پاسخنامه نیز نکات مربوط ب سوال آورده شده است و  به‌طورکلی پاسخنامه، حاوی مطالب مفید و خلاصه است.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس فیزیک برای سطح ضعیف

 

بهترین منابع شیمی کنکور ریاضی

فصل‌‌های شیمی به طور کلی از مطالب حفظی، مفهومی و مسئله ای تشکیل یافته اند بنابراین برای مطالعه هر فصل، باید به هر سه مدل سوال مسلط شوید. در کنار این موضوع، باید طبق روش مطالعه شیمی کنکور پیش بروید به این صورت که در ابتدا سعی کنید مباحث پایه ای که پیش‌نیاز سایر بخش‌ها هستند را یاد بگیرید. به طور مثال این مباحث شامل اتم، ساختار اتم، آرایش الکترونی، جدول تناوبی و آشنایی با انواع یون‌ها و ترکیبات یونی است و موازنه و استوکیومتری نیز در اولویت دوم هستند. سپس به سراغ مباحث دیگر بروید. در ادامه بهترین منابع کنکور ریاضی 1404 در درس شیمی را سه سطح بررسی می کنیم.

پیشنهاد مطالعه  روش مطالعه شیمی کنکور

کتاب های شیمی کنکور ریاضی سطح قوی

برای سطح قوی شیمی کتاب شیمی جامع IQ انتشارات گاج را توصیه میکنیم. این کتاب تست های بسیار قوی و سطح بالایی را ارائه می کند. اگر شیمی شما از سطح متوسط فراتر است و به دنبال درصدهای بالای 80% هستید این کتاب در دو جلد برای شما منتشر شده است. جلد اول این کتاب بانک تست و پاسخ تشریحی است و در جلد دوم درسنامه های پیشرفته برای کسب درصد بالای شیمی کنکور ارائه شده است که در مجموع می توان گفت این کتاب جزو بهترین منابع کنکور ریاضی در درس شیمی برای سطح قوی می باشد.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس شیمی برای سطح قوی

کتاب های شیمی کنکور ریاضی سطح متوسط

اگر در درس شیمی سطح متوسط رو به بالا یا تقریباً قوی دارید، پیشنهاد دورخیز به شما، کتاب شیمی مبتکران (تک جلدی دهم و یازدهم و دو جلدی دوازدهم) است. این کتاب درسنامه کاملی دارد و به شیوه یک کلاس درس مطالب را به زبانی ساده آموزش می دهد. تست های کتاب هم سطح متوسطی دارند. البته حجم کتاب ها کمی زیاد است و شامل 4 جلد می شود. نویسنده آقای بهمن بازرگانی از مولفین باسابقه و خوب در این درس هستند.

در این کتاب تست های مهم با VIT مشخص شده اند که با حل آن ها شما میتوانید مفاهیم کلیدی درس را یاد بگیرید و برای زمان کم می تواند مفید باشد. این کتاب بدون شک بهترین منابع کنکور ریاضی در درس شیمی می باشد.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس شیمی برای سطح متوسط

کتاب های شیمی کنکور ریاضی سطح ضعیف

اگر در این درس سطح خوبی ندارید، در خرید کتاب خیلی سبز جامع (۲ جلدی) را انتخاب کنید. این کتاب دارای درسنامه خوب و کاملی است و تست هایی با سطح متوسط دارد و به شما کمک می کند تا مطلب را بهتر یاد بگیرید. همچنین تست های سری Z کمی قوی تر و چالشی تر هستند. حسن بزرگ کتاب خیلی سبز درسنامه قوی مفصل و مفهومی آن است و به علت حجم منطقی (2 جلد برای کنکور) مطالعه این کتاب را برای دانش آموزان ضعیف و حتی متوسط توصیه میکنیم. به واقع این کتاب جزو بهترین منابع کنکور ریاضی 1404 می باشد که می تواند تا درصدهای بالا را برای شما تضمین نماید.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس شیمی برای سطح ضعیف

همانطور که می دانید در سال های اخیر نمرات امتحانات نهایی تاثیر قطعی و زیادی روی نتیجه کنکور می گذارند و می تواند قبولی شما را تحت تاثیر قرار دهد به همین علت باید نمرات خوبی در این امتحانات به دست بیاورید تا نتیجه دلخواهتان برسید برای این کار باید منابع مناسبی داشته باشید تا با مطالعه آن منابع به نمرات بالا برسید برای این کار پیشنهاد می کنیم مقاله “بهترین منابع امتحانات نهایی” را با دقت مطالعه کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین منابع کنکور ریاضی 1404

چگونه می‌توان از میان انبوهی از منابع موجود، بهترین‌ منابع کنکور ریاضی را انتخاب کرد؟

انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی از میان انبوهی از گزینه‌ها، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اما با توجه به نکات زیر می‌توانید این انتخاب را هوشمندانه‌تر کنید:

1. شناخت سطح خود:

  • پایه ضعیف: اگر پایه ریاضی شما ضعیف است، به منابعی نیاز دارید که مفاهیم را به صورت ساده و گام‌به‌گام توضیح دهند و تمرین‌های زیادی برای تقویت پایه داشته باشند.
  • پایه متوسط: اگر پایه متوسطی دارید، به منابعی نیاز دارید که علاوه بر مباحث پایه، به مباحث پیشرفته‌تر و تست‌های کنکوری نیز بپردازند.
  • پایه قوی: اگر پایه قوی دارید، می‌توانید به سراغ منابعی بروید که تست‌های چالشی و مباحث تخصصی‌تر را پوشش می‌دهند.

2. بررسی نظرات و تجربیات دیگران:

  • رتبه‌های برتر: از تجربه رتبه‌های برتر کنکور در انتخاب منابع استفاده کنید.
  • اساتید و مشاوران: نظرات اساتید و مشاوران کنکور را جویا شوید.
  • سایت‌ها و انجمن‌های آموزشی: در سایت‌ها و انجمن‌های آموزشی به دنبال نظرات دیگر دانش‌آموزان باشید.

3. توجه به ویژگی‌های منابع:

  • جامعیت: منبع باید تمام مباحث کنکور را پوشش دهد.
  • سادگی و روشنی بیان: مطالب باید به زبانی ساده و روان بیان شده باشند.
  • تعداد و تنوع تست‌ها: بهترین منابع کنکور ریاضی باید تعداد کافی تست متنوع و مرتبط با کنکور داشته باشد.
  • پاسخنامه تشریحی: وجود پاسخنامه تشریحی کامل و دقیق برای رفع اشکالات در بهترین منابع کنکور ریاضی ضروری است.
  • بروزرسانی: بهترین منابع کنکور ریاضی باید با تغییرات اخیر کتاب‌های درسی و سوالات کنکور هماهنگ باشد.

آیا مطالعه کتاب درسی به تنهایی می تواند موجب موفقیت در کنکور ریاضی شود؟

خیر، مطالعه صرف کتاب درسی به تنهایی برای موفقیت در کنکور ریاضی کافی نیست.

اگرچه کتاب درسی پایه و اساس هر درسی است و مطالعه دقیق آن ضروری است، اما برای کسب نتیجه مطلوب در کنکور، به ویژه در درس ریاضی، به منابع تکمیلی و تمرین‌های بیشتری نیاز دارید.

چرا کتاب درسی به تنهایی کافی نیست؟

  • عمق و گستردگی مطالب: کتاب‌های درسی به دلیل محدودیت‌های زمانی و آموزشی، نمی‌توانند تمام نکات ریز و جزئی و تست‌های متنوعی که در کنکور مطرح می‌شود را پوشش دهند.
  • تمرین کافی: برای تسلط بر مفاهیم ریاضی، حل تمرین‌های متنوع و متعدد ضروری است که کتاب درسی به تنهایی نمی‌تواند این نیاز را برطرف کند.
  • تغییرات در سوالات کنکور: سوالات کنکور هر ساله تغییر می‌کنند و ممکن است شامل مباحثی باشند که در کتاب درسی به صورت مستقیم مطرح نشده‌اند.
  • روش‌های مختلف حل سوالات: کتاب درسی معمولاً یک روش حل برای هر مسئله ارائه می‌دهد، در حالی که در کنکور ممکن است نیاز به استفاده از روش‌های مختلف و خلاقانه باشد.

چه راهکارهایی برای کسب درصدهای بالا در ریاضی کنکور وجود دارد؟

کسب درصد بالا در ریاضی کنکور نیازمند تلاش مستمر، برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از روش‌های مطالعه موثر است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین راهکارها اشاره می‌کنیم:

1. فهم عمیق مفاهیم:

  • تکرار و تمرین: مفاهیم را به صورت مکرر مرور کنید و با حل تمرین‌های متنوع، آن‌ها را در ذهن خود تثبیت کنید.
  • استفاده از مثال‌های متنوع: برای درک بهتر مفاهیم، از مثال‌های مختلف و کاربردی استفاده کنید.
  • پرسش سوال: هر جا که به مشکلی برخوردید، از معلم، دوستان یا منابع آموزشی کمک بگیرید.

2. حل تست‌های متنوع و زیاد:

  • تست‌های کنکور سال‌های گذشته: حل تست‌های کنکور سال‌های گذشته به شما کمک می‌کند تا با سبک سوالات کنکور آشنا شوید و نقاط ضعف خود را شناسایی کنید.
  • تست‌های کتاب‌های کمک آموزشی: از کتاب‌های تست مختلف استفاده کنید تا با انواع سوالات روبرو شوید.
  • تست‌زنی زمان‌دار: برای عادت کردن به شرایط آزمون، تست‌زنی را در زمان محدود انجام دهید.

3. برنامه‌ریزی منظم:

  • تقسیم‌بندی زمان: برای هر مبحث و هر نوع تمرین، زمان مشخصی در نظر بگیرید.
  • اولویت‌بندی مباحث: مباحث مهم‌تر و سخت‌تر را در اولویت قرار دهید.
  • انعطاف‌پذیری: برنامه‌ریزی خود را انعطاف‌پذیر نگه دارید تا بتوانید با تغییرات احتمالی کنار بیایید.

4. استفاده از منابع مناسب:

  • کتاب درسی: پایه و اساس مطالعه شما باید کتاب درسی باشد.
  • کتاب‌های تست: برای تمرین و تسلط بر مباحث، از کتاب‌های تست متنوع استفاده کنید.
  • جزوات آموزشی: جزوات اساتید برتر می‌تواند به شما در درک بهتر مفاهیم کمک کند.
  • فیلم‌های آموزشی: فیلم‌های آموزشی می‌توانند برای درک بهتر مفاهیم پیچیده مفید باشند.

5. مشورت با مشاور:

  • مشاور تحصیلی: یک مشاور تحصیلی می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی، انتخاب منابع و رفع مشکلات کمک کند.

یادتان باشد: موفقیت در کنکور ریاضی نیازمند تلاش مستمر و برنامه‌ریزی دقیق است. با رعایت این نکات و استفاده از منابع مناسب، می‌توانید به موفقیت دلخواه خود دست پیدا کنید.

 

خلاصه مقاله بهترین منابع کنکور ریاضی

ما در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا شما را در انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی 1404 راهنمایی کنیم. همانطور که خواندیم کتاب های نشرالگو، جامع خیلی سبز و میکروطلایی گاج در درس حسابان، کتاب های نشرالگو، پایه + دوازدهم خیلی سبز و سیرتا پیاز گاج در درس هندسه، کتاب های نشرالگو، پایه+دوازدهم خیلی سبز و سیرتا پیاز گاج در درس فیزیک، کتاب های جامع نشرالگو، جامع خیلی سبز، میکروطلایی گاج در درس گسسته و آمار و احتمال و همچنین کتاب های آی کیو جامع گاج، مبتکران و پایه+دوازدهم خیلی سبز در درس شیمی به ترتیب برای سطوح قوی، متوسط و ضعیف بهترین منابع کنکور ریاضی هستند.

مشاوران خبره و با تجربه آکادمی دورخیز با راهنمایی در همه موارد مورد نیازتان شما را چندین پله از سایر رقبا پیش می اندازند. تیم دورخیز با تلاش شبانه روز خود سعی می کنند با ارائه خدمات فوق العاده، شما را به آرزوها و اهدافتان برسانند. برای کمک گرفتن از رتبه برترهای آموزش دیده کافیست به صفحه مشاوره کنکور بروید تا این خدمات ارزنده را دریافت کنید.😊

نکته مهم: هر سوالی در مورد بهترین منابع کنکور ریاضی دارید، می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا مشاوران ما در سریع ترین زمان به آن پاسخ بدهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
52 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
معصومه
5 ماه قبل

به نظر من برای مطلع شدن از منابع کنکور ریاضی متناسب در هر دوره باید از سازمان سنجش استفاده کنید و با مطالعه همه منابع، در این رقابت تنگاتنگ جام موفقیت را از آن خود کنید.

امین
2 سال قبل

سلام من برای هر درس تقریبا از سه کتاب کمک آموزشی تستی استفاده کردم اما بجز درس شیمی برای دروس تخصصی اصلا کتاب رو استفاده نکردم اما از درصد هام راضی هستم میخواستم بدونم برای کنکور ضرر نمی‌بینم ؟

مشاور دورخیز
پاسخ به  امین
2 سال قبل

سلام. خیر مشکلی نیست. کتاب‌های کمک آموزشی توی دروس ریاضیات و فیزیک مطالب درسی رو کامل پوشش داده‌اند.

الیاس
2 سال قبل

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما پشتیبانی و مشاوران دورخیز خواستم یک سؤالی ازتون بپرسم
بنده دوازدهم ریاضی هستم و تمام کتابای دروس تخصصی خیلی سبز رو تهیه کردم
میخواستم ببینم من به عنوان منبع دوم برم سراغ کتابای نشرالگو یا نردبام خیلی سبز؟ حتی درس شیمی
ممنون از پاسخگوبیتون

مشاور دورخیز
پاسخ به  الیاس
2 سال قبل

به عنوان منبع دوم، کتاب‌های موج آزمون نشر الگو مناسب هستند.
اگر سطح بالایی دارید به سراغ کتاب‌های نردبام بروید؛ در غیر اینصورت خیر.

فائزه
2 سال قبل

ببخشید من برای حسابان iQ پلاس دارم و برای فیزیک گاج میکرو بنظرتون خوبه

مشاور دورخیز
پاسخ به  فائزه
2 سال قبل

سلام. کتاب‌های IQ معمولا در همه دروس سطح بالایی دارند.
فیزیک گاج میکرو سطح متوسطی دارد. خوب بودن کتاب‌ها بستگی به سطح شما دارد.

nima
2 سال قبل

برای منی که سطح بالا در حسابان دارم نردبام بهتره یا نشر الگو؟

مشاور دورخیز
پاسخ به  nima
2 سال قبل

سلام. کتاب نردبام بیشتر جنبه مکمل دارد و منبع تست های سخت برای تسلط بیشتر است.

امیر امیری
2 سال قبل

سلام و عرض خسته نباشید. من دانش آموز دهم رشته ریاضی فیزیک هستم. بین شیمی دهم خیلی سبز و مبتکران تک جلدی مونده ام. همینطور برای سال های بعد به نظر شما کدام را تهیه کنم؟ بعد وقتی که مثلا کتاب شیمی دهم خیلی سبز را تمام کردم ، وسط های تابستان دهم کتاب شیمی جامع ایکیو هم بگیرم، یا باید سال کنکور بگیرم؟
بین فیزیک دهم ریاضی خیلی سبز و میکرو طبقه بندی مونده ام. همینطور برای سال های بعد. به نظر شما کدام را تهیه کنم؟ و برای یک درجه سخت تر نشرالگو را بگیرم یا نردبام.؟
برای درس عربی و دینی و زبان به نظر شما من همین الان برای هر کدام یک کتاب جامع بگیرم، بهتر نیست؟
عربی: جامع خيلي سبز یا جامع میکرو طبقه بندی
زبان: جامع خیلی سبز یا جامع ایکیو
دینی: جامع سفیر خرد یا میکرو طبقه بندی
برای درس ادبیات به نظر شما برای دهم و یازدهم و دوازدهم یک کتاب جامع بگیرم مثلا جامع ادبیات خیلی سبز. یا اینکه کتاب های تک سال بگیرم. شما کدام مورد را پیشنهاد می دهید. و بهترین کتاب را معرفی کنید.

لطفا در مورد مطالبی که در بالا ذکر شد، بهترین نتیجه و بهترین منابع را معرفی کنید.

مشاور دورخیز
پاسخ به  امیر امیری
2 سال قبل

سلام. کتاب شیمی مبتکران مناسب است. برای خرید کتاب‌های جامع اختصاصی عجله نکنید.
فیزیک میکرو و نشر الگو.
بله برای عمومی‌‌ها دیگر به کتاب تست احتیاج ندارید.

عرشیا
2 سال قبل

این نظر منه که بهترین ترکیب کتاب اینه برای سطح متوسط و ضعیف:
فارسی:
قرابت نشر الگو
واژه و املا نشر الگو
ارایه نشر الگو
دستور خیلی سبز
عربی:
جامع خیلی سبز
دینی:
جامع خیلی سبز
زبان:
میکرو طلایی
حسابان:
جامع خیلی سبز
هندسه:
میکرو طلایی
امار و گسسته:
میکرو طلایی
فیزیک:
خیلی سبز
شیمی:
خیلی سبز
برای جمع بندی هم فصل ازمون و موج ازمون خوبه

مانا
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر من سال آینده دوازدهمی هستم میخواستم بپرسم توی سال جدید میتونم از منابعی متفاوت از سال های پیش استفاده کنم یا استفاده از همون منابع قبلی بهتره؟

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  مانا
2 سال قبل

سلام وقت بخیر. کتاب های هر سالی اگر برای همان سال تهیه شده مشکلی ندارد.

جاوید
2 سال قبل

درود بر شما…ببخشید آیا نمیشه فقط کتاب سیر تا پیاز فیزیک رو مطالعه کرد و در کنکور نتیجه گرفت؟؟
ممنون میشم از پاسخگوییتون

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  جاوید
2 سال قبل

سلام. برای درصدهای خیلی بالا کافی نیست. برای شروع از صفر عالیست

معتی
2 سال قبل

سلام الان کتاب سفارش بدیم کی میاد

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  معتی
2 سال قبل

سلام. 4 روز تا یک هفته به دستتون میرسه

عرشیا
پاسخ به  مهندس مسعود کریمی
2 سال قبل

این نظر منه که بهترین ترکیب کتاب اینه برای سطح متوسط و ضعیف:
فارسی:
قرابت نشر الگو
واژه و املا نشر الگو
ارایه نشر الگو
دستور خیلی سبز
عربی:
جامع خیلی سبز
دینی:
جامع خیلی سبز
زبان:
میکرو طلایی
حسابان:
جامع خیلی سبز
هندسه:
میکرو طلایی
امار و گسسته:
میکرو طلایی
فیزیک:
خیلی سبز
شیمی:
خیلی سبز
برای جمع بندی هم فصل ازمون و موج ازمون خوبه

آتنا
2 سال قبل

سلام
من هدفم رو گداشتم برای دانشگاه شریف
به همین علت هم الان که پایه نهم هستم برای کنکور شروع کردم، ریاضی و فیزیک و شیمی خود کتاب های درسی رو تا سال دوازدهم خوندم و تابستون امسال میخوام کتاب هایی که در زمینه فارسی و فیزیک و شیمی و ریاضی معرفی کردید تهیه کنم و شروع کنم، میخواستم ببینم اگه به این روش پیش برم خوبه؟ در کل شما چه برنامه ریزی ای رو پیشنهاد میکنید؟

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  آتنا
2 سال قبل

سلام. بسیار خوب بله خوب هستش. بهتره پایه به پایه پیش برید. یعنی اول دهم بعد یازدهم بعد دوازدهم، کتاب درسی در کنار کمک درسی

درودی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید ممنون از وب سایت خوبتون.
من الان یازده انسانی هستم.
اما می خوام رشته مو عوض کنم.
ریاضی فیزیک بخونم.
به نظر شما ما از کدام منبع برای درس ها استفاده کنم من منابع کنکوری که گذاشتید رو خوندم به نظر شما بین گاج(میکرو طبقه بندی, سیر تا پیاز) و نشر الگو و خیلی سبز کدوم رو بردارم.
می خوام درسنامه خوب و کاملی داشته باشه و همچنین تست هاش هم خوب باشه.
برای هر کدام از درس ها یا همه از یکی هرجور به نظر شما میتونم بهتر به من کمک کنه تا هم بتونم مطلب رو کامل بگیرم تسلط خوبی پیدا کنم.
سپاس🙏🙏🙏🙏

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  درودی
2 سال قبل

سلام. با شما تماس گرفته شد

امیر
3 سال قبل

سلام خسته نباشید ، من سال دوم که می‌خوام کنکور بدم (ریاضی) سال اول اونجایی که میخواستم قبول نشدم …
درسایی مثل حسابان و شیمی … کامل کتاب درسی رو یاد دارم فقط یک کتاب میخام که تست داشته باشه و متنوع باشه تست هاش ، بهترینش رو معرفی میکنید؟!

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  امیر
2 سال قبل

سلام.توی همین مقاله معرفی شده

مریم
3 سال قبل

سلام دین و زندگی کامل میکروطلایی سطح قوی هست ؟

مشاور دورخیز
پاسخ به  مریم
2 سال قبل

سلام. خیر

مهدیار ابدالی
3 سال قبل

سلام ،خسته نباشید من امسال دوازدهم میرم و با توجه به این که در سال بعد کنکور هم دارم معلمان و مشاوران مدرسه به ما کتاب هایی معرفی کردن که از این قرار است کتاب درس حسابان و ریاضی دهم: معلم ما نردبام حسابان جامع خیلی سبز و ریاضیات پایه خوشخوان رو برای خوندن مطالب دهم و یازدهم و برای دوازدهم حسابان خوشخوان به عنوان کتاب کار و حسابان دوازده نشر الگو به را عنوان کتاب کنکور پیشنهاد کردند .برای هندسه:به غیر از الگویی که معرفی کردین،برای شروع هندسه سیرتاپیاز گاج و جامع هندسه مهر و ماه را پیشنهاد کردند و خیلی سبز رو به عنوان کتاب کار میزدیم. برای گسسته و آمار و احتمال: سه کتاب پیشنهاد کردن که به غیر از کتاب آمار و گسسته خیلی سبز و آمار و گسسته الگو،گسسته خوشخوان هم هست..برای فیزیک: معلم فیزیک به ما نردبام خیلی سبز برای سه پایه رو پیشنهاد کردند . عربی: معلم غربی به ما گفتند جامع و کلوز و واژه های عمار تاج بخش را بزنیم و بعد از اینکه این رو زدیم نردبام عربی را هم بزنیم.برای فارسی:معلممون پیشنهاد کرد که برای درسنامه کتاب اقای هامون سبطی رو همراه جزوشون بخونیم و بعد بریم سراغ کتاب موضوعی های الگو. و دینی و انگلیسی هم دقیقا پیشنهاد شمارا به ما کردندفقط کتاب هایی که در فهرست شما نیومده(یعنی خیلی سبز سیر تا پیاز هندسه گاج برای سه پایه،هندسه جامع مهر و ماه،حسابان جامع نردبام خیلی سبز،ریاضیات پایه خوشخوان،حسابان دوازدهم خوشخوان ،گسسته خوشخوان و عربی عمار انتشارات قلمچی )خوب هست و تاییدمیکنید؟

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  مهدیار ابدالی
3 سال قبل

سلام وقت بخیر
کتاب هایی که شما نام بردی جزو کتاب های غیراستاندارد نیستند و تایید میشن. موفق باشید

سعید
3 سال قبل

البته منظورم درس هندسه توش مشکل دارم نه عربی

سعید
3 سال قبل

سلام.خسته نباشید.میخواستم بدونم ایا کتاب عربی میکرو گاج خوبه واسه کنکور.بعدش من رشتم ریاضیه من توش مشکل دارم ایا همه مثه من هستند یا فقط من مشکل دارم.ممنون میشم پاسخ بدید

فاطمه
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
من میخواستم از رشته تجربی تغییر رشته بدم ودر کنکور ریاضی 1400شرکت کنم.هوشم برای یاد گرفتن دروس ریاضی خوب .با توجه به اینکه در این زمینه به مدرسه نرفتم واموزشی ندیدم به نظر شما کتاب های خیلی سبز برای ریاضیات میتونه منبع مناسبی برای تست وآموزش باشه؟
وبه نظر شما ریاضیات گسسته رو حذف کنم یا هندسه پایه رو یا هیچکدام ویا مباحث خاصی از این دو؟
لطفا جواب بدید.

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  فاطمه
3 سال قبل

سلام وقت بخیر
کتاب های خیلی سبز خوبه. اگر در درسی خیلی ضعیف هستی از کتاب های آموزشی تر استفاده کن. در رابطه با حذف درس باید با احتیاط عمل کنید. من شرایط شما رو نمیدونم که جواب قطعی بدم.

سعید
4 سال قبل

سلام.اگه تو کنکور هندسه دهم رو ولش کنم ولی هندسه 11و12رو بخونم شانس قبولی دارم تو کنکور.بعدش اینو بگید که من که رشته ریاضیم تو تابستون در رشته عالی و دانشگاه عالی چقدر باید بخونم تو تابستون.لطفا جواب بدین .ممنون

مشاور ارشد دورخیز
پاسخ به  سعید
4 سال قبل

سلام آقا سعید
میتونین این کارو بکنین ولی شما باید تلاش کنین که هندسه دهم رو بفهمین و یاد بگیرین تا بتونین هندسه یازدهم و دوازدهم رو یادبگیرین! پیش نیاز نیستند ولی برای یادگیری سال های بالاتر نیازه که دهم رو بلد باشین!
برای رشته ریاضی هم چون باید تمرین خیلی زیاد داشته باشین باید از همین الان شروع به مطالعه کنین و تا جایی که میتونین بخونین..8-10 ساعت در روز عالیه..

Zkhlili
پاسخ به  سعید
3 سال قبل

سلام
حسابان۲. سیرتاپیاز برای چه سطحی هست؟

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  Zkhlili
3 سال قبل

سلام. سطح ضعیف

محمد امین
پاسخ به  سعید
2 سال قبل

سلام ببخشید کتاب حسابان جامع قلم چی به نظر شما سطحش چطوره خوب هست

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  محمد امین
2 سال قبل

سلام. سطح ضعیف آموزش و طبقه بندی نامناسب

Annahita
4 سال قبل

سلام ممنون از توضیحات خیلی خوبتون
من قبل از مطالعه مقالتون چند تا کتاب مهروماه گرفتم که درس نامه های خیلی روونی داره
چرا تو مقالتون کتاب های مهرو ماه رو نذاشتین؟

مشاور ارشد دورخیز
پاسخ به  Annahita
4 سال قبل

سلام آناهیتا خانم:)خواهش میکنم خوشحالیم که براتون مفید بوده
همونطور که در مقاله هم توضیح دادیم، هرکس نسبت به خودش و سطحش باید بهترین منبع رو برای خودش انتخاب کنه و ما فقط سعی داشتیم بهترین هارو معرفی کنیم و البته راهنماییتون کنیم که باید چه طور و به چه روشی بهترین منبع رو برای خودتون انتخاب کنین:)

محمد
4 سال قبل

سلام من تابه حال هیچ ازمون ازمایشی ندادم چطور میتونم سطحم رو بسنجم

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  محمد
4 سال قبل

سلام سوال خوبی پرسیدی محمد جان
سطح درسی تو با توجه به چندتا موضوع تعیین میشه. معدل تو اگر از 18.5 الی 19 بالاتر بوده دانش آموز قوی محصوب میشی و احتمالاً در یادگیری درس مشکلی نداری. البته همیشه این موضوع صحیح نیست و باید سطح درسی تو در مطالعه تستی بیشتر بررسی بشه و ممکنه کمی متفاوت باشه. میتونی با حل چندتا تست به صورت آزمایشی و رندوم از تست های ساده و آسان و خوندن پاسخنامه خودت رو محک بزنی. حتی به نوعی از خودت کوییز بگیری. موفق باشی

احسان
4 سال قبل

سلام من داوطلب کنکور ریاضی ۱۴۰۰ هستم و قصد دارم در تابستان دهم و یازدهم به طور کامل جمع بندی کنم و کمی در منابعم تردید دارم که بتونن منو به تسلط ۱۰۰ درصد برسونن لطفا در این مورد من رو راهنمایی کنید
حسابان:نشرالگو+مهروماه
فیزیک:خیلی سبز+نشرالگو
در مورد شیمی هم دهم و یازدهم مبتکران دارم ولی میخواستم از یک کتاب پایه استفاده کنم که تستای استاندارد داشته باشه و بین موج آزمون و پایه خیلی سبز گیر کردم
باتشکر

بهناز
4 سال قبل

سلام من پایه یازدهم هستم و کنکوری ریاضی 1400
سال دهم و یازدهم که هنوز با سایت شما آشنا نشده بودم و این مقاله رو نخونده بودم به سفارش معلمام یه سری کتاب گرفتم که الان توی لیست شما نیستن و امکان خرید کتاب های پایه رو در کنار کتب دوازدهم ندارم اگر این منابع رو تهیه نکنم نمی تونم نتیجه ی خوبی بگیرم؟ برای مثال من برای شیمی کتابای مبتکران آقای بازرگان رو گرفتم و برای فیزیک سه سطحی قلم چی

مشاور ارشد دورخیز
پاسخ به  بهناز
4 سال قبل

سلام. جای نگرانی نداره اگر این کتاب هایی که دارید براتون قابل فهمه و میتونید توضیحات اون هارو درک کنید. کتاب شیمی مبتکران کتاب خوبیه. بقیه کتاب هایی که تهیه نکردید رو طبق لیست دورخیز تهیه کنید.

Niyayesh
4 سال قبل

سلام ببخشید من میخوام تو کنکور شیمی و هندسه و زبانو کلا بزارم کنار ولی تو بقیه ی درس ها قوی هستم به نظرتون شانس قبولی دارم اصلا؟!

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  Niyayesh
4 سال قبل

سلام. حذف کردن کلی یک درس کار اشتباهیه. ششانس قبولی شما در رشته های خوب به صفر میرسه!!

مبینا خرمی
4 سال قبل

سلام وقت بخیر!
مبحث آرایه رو بهتره موضوعی کار کنیم یا تلفیقی..؟؟

مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  مبینا خرمی
4 سال قبل

سلام مبینا. موضوعی بهتره! مقاله بهترین منابع رشته ات رو ببین

فرم درخواست مشاوره
  • این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.