سایت بزرگ کنکوری

سایت بزرگ کنکوری آکادمی دورخیز😍

به سایت بزرگ کنکوری دورخیز خوش آمدید.✌🏼 در این سایت کنکوری، هر مطلبی که برای کنکور نیاز داشته باشید، وجود دارد. ما با تجربه درخشان 9 ساله خود، مقالات، صوت ها، دفتر برنامه ریزی و هر چیزی که فکرش را بکنید رایگان در این سایت مشاوره کنکور منتشر کرده ایم تا در هر نقطه از ایران که هستید و با هر شرایط و امکاناتی بتوانید از آن ها استفاده کنید و بهترین عملکرد را داشته باشید و به رویای بزرگ خود که قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهتان است، برسید.

موفقیت در کنکور با دورخیز یک اتفاق نیست بلکه یک واقعیت است! 😍  مطمئن باشید هر چیزی که برای موفقیت نیاز دارید، در سایت کنکوری دورخیز وجود دارد! با ما همراه باشید تا بدانید این سایت کنکوری چه مطالب ویژه ای برای شما دارد و بتوانید راحت تر از مطالب رایگان سایت بزرگ کنکوری دورخیز استفاده کنید! می‌خواهیم بخش های مهم سایت دورخیز را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین منابع کنکور

بهترین منابع کنکوریکی از بخش های کاربردی سایت بزرگ کنکوری ما، معرفی بهترین منابع کنکور 1400 است. ما در مقالات این سایت مشاوره ، بهترین و کاربردی ترین منابع کنکور را به صورت سطح بندی شده معرفی کرده ایم. چون هدف سایت کنکوری ما، برطرف شدن نیاز همه داوطلبان کنکور است، منابع را در سه سطح مخصوص داوطلبان قوی، متوسط و ضعیف معرفی کرده ایم. همان طور که گفتیم می خواهیم هرجای ایران و در هر شرایطی که هستید بتوانید بهترین باشید.

هیچ کدام از رشته ها را هم فراموش نکرده ایم. بهترین منابع کنکور هر رشته را به صورت اختصاصی بررسی کرده ایم و از ویژگی های خوب هر کدام گفته ایم تا بتوانید طبق نیاز خودتان، بهترین منابع کنکور را تهیه کنید!

در این جا می توانید به این مقالات دسترسی پیدا کنید! اگر حوصله یا وقت خواندن هم نداشتید، صوت مشاوره ای هم هست و می توانید از آن استفاده کنید.

مقاله مهم  بهترین منابع کنکور تجربی 1403
مقاله مهم  بهترین منابع کنکور ریاضی 1403
مقاله مهم  بهترین منابع کنکور انسانی 1403 (+بهترین منابع امتحانات نهایی)

 

برنامه ریزی کنکور

خب ما می دانیم که یکی مشکلات بزرگ بچه های کنکوری، بلد نبودن روش برنامه ریزی درست است. همین موضوع باعث می شود داوطلبان در سال کنکور، دچار سردرگمی بشوند.

برنامه ریزی کنکوربه خاطر همین موضوع و برای پیشگیری از این سردرگمی، در سایت بزرگ کنکوری دورخیز، در یک مقاله کامل و حرفه ای راجع به برنامه ریزی درست برای کنکور، مفصل صحبت کرده ایم. مهم ترین موضوعی که راجع به آن در این مقاله صحبت کرده ایم، هدف گذاری است که در هیچ سایت مشاوره کنکور آن را پیدا نمی کنید. ما می خواهیم تکلیف شما در طول سال مشخص باشد و بدانید که هر درس را تا کی باید تمام کنید و در چه زمانی مرور کنید و در نهایت چه زمانی مشغول جمع بندی بشوید و برای کنکور آماده شوید.

در این مقاله یک نمونه برنامه دو هفته ای رایگان هم قرار داده ایم که در آن همه پارامترهای یک برنامه ایده آل رعایت شده و با الگو برداری از آن، می توانید بهترین برنامه کنکور را داشته باشید.

در این مقاله همه رازهای یک برنامه ایده آل کنکوری را بر ملا کرده ایم! این مقاله را در این بخش از سایت مشاوره کنکور دورخیز می توانید ببینید.

مقاله مهم  برنامه ریزی کنکور

 

بهترین آزمون آزمایشی

معرفی بهترین آزمون آزمایشی در سایت بزرگ کنکوری دورخیزبا تجربه 9 ساله خود می دانیم که همه داوطلبان در شروع سال کنکور، برای انتخاب بهترین آزمون آزمایشی سر در گم اند و نمی دانند باید کدام یک از آزمون ها را انتخاب کنند. به همین خاطر در سایت بزرگ کنکوری دورخیز، در یک مقاله به صورت مفصل راجع به این موضوع صحبت کرده ایم تا بتوانید به راحتی آزمون آزمایشی که از هر لحاظ برای شما بهترین است را انتخاب کنید.

در این مقاله همه ویژگی ها را بررسی کرده ایم و حتی در یک جدول جداگانه، با امتیازدهی به هر آزمون، کار انتخاب را برای شما آسان کرده ایم. این مقاله را می توانید از اینجا بخوانید!

مقاله مهم  بهترین آزمون آزمایشی کنکور (قلم چی، گاج، گزینه2 یا سنجش؟)

 

بودجه بندی کنکور

سایت بزرگ کنکوری ما در این مورد هم برای شما مطالب کاربردی دارد. ما معتقدیم که داوطلبان کنکور قبل از شروع مطالعه هر فصل، باید بدانند که آن فصل در کنکور سراسری چقدر اهمیت دارد و طبق اهمیت و بودجه بندی آن فصل مطالعه خود را شروع کنند. به خاطر همین در سایت کنکوری دورخیز، راجع به این موضوع هم صحبت کرده ایم.

بودجه بندی کنکور را در سایت مشاوره دورخیز برای هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی منتشر کرده ایم. حتی دروس عمومی هم فراموش نکرده ایم و برای آن ها هم بودجه بندی کنکور را در جدول های جداگانه در این سایت کنکوری قرار داده ایم.

شما می توانید به راحتی از طریق لینک های زیر به این مقالات دسترسی پیدا کنید و حرفه ای و متفاوت درس بخوانید. برای اینکه نتیجه متفاوت و خاص بگیرید، باید متفاوت و خاص درس بخوانید!

مقاله مهم  بودجه بندی کنکور 1402 تجربی به صورت موشکافانه!
مقاله مهم  بودجه بندی کنکور 1402 ریاضی به صورت موشکافانه!
مقاله مهم  بودجه بندی کنکور 1402 انسانی به صورت موشکافانه!

روش مطالعه دروس

روش مطالعهرسیدیم به طلایی ترین بخش سایت بزرگ کنکوری دورخیز! تیم دورخیز با استفاده از تجربه خود، روش مطالعه رتبه برترهای کنکور را در این سایت کنکوری منتشر کرده است. این گونه شما می توانید به روش رتبه برترها درس بخوانید و با چاشنی تلاش و پشتکار، از رتبه برترهای سال خود باشید.

شاید بپرسید: مگر روش مطالعه هم مهم است؟

ما هم با قاطعیت جواب می دهیم: بله!

علت اینکه خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور با وجود اینکه ساعت مطالعه بالایی دارند ولی در آزمون ها پیشرفت نمی کنند، همین است. برای اینکه بتوانید در هر درسی بهترین نتیجه را بگیرید، باید بدانید که قلق خواندن آن درس چیست! صرفاً داشتن ساعت بالای مطالعه نمی تواند موفقیت شما را تضمین کند. شما باید بدانید هر پاراگراف از هر کتاب درسی را باید چگونه مطالعه کنید. چگونه برای آن تست بزنید و حتی چگونه آن را مرور کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

با این روش هایی که در سایت مشاوره کنکور دورخیز منتشر کرده ایم، شما نصف زمانی که قبلاً برای مطالعه صرف می کردید را استفاده می کنید و در نهایت دو برابر نتیجه می گیرید! فنون موفقیت در کنکور یعنی این!

حالا که از اهمیت این موضوع با خبر شدید، می توانید از طریق عکس های زیر، روش مطالعه هر درسی که می خواهید را مطالعه کنید! کافیست درس مورد نظر را پیدا کنید و روی تصویر آن کلیک کنید!

 

جزوات آموزشی

و حالا می رسیم به باحال ترین بخش سایت بزرگ کنکوری دورخیز! ما در تیم دورخیز می دانیم که یکی از نیازهای اصلی کنکوری ها، یک آموزش خوب و کامل است. به همین دلیل تلاش کردیم که بخش جزوات آموزشی را در سایت دورخیز راه اندازی کنیم تا هیچ کمبودی برای یک کنکوری وجود نداشته باشد و هرکس بخواهد موفق شود، به راحتی و با استفاده از مجموعه جزوه آموزشیامکانات سایت بزرگ کنکوری دورخیز، به هدف خود برسد.

شما در هر پایه ای که هستید، می توانید با استفاده از این جزوات، مطالعه و آموزش خود را تکمیل کنید و برای کنکور آماده شوید. چون بخش مهمی از رسیدن به یک سطح ایده آل، داشتن یک آموزش خوب و کامل است. شما با استفاده از آموزش های دبیران خود و مطالعه درسنامه های کتاب های کمک درسی، بخشی از این آموزش را می بینید ولی بخش دیگری از آن باید با استفاده از جزوات آموزشی خوب تکمیل شود تا بتوانید به ابعاد مختلف درس مسلط شوید.

 

ما همیشه تلاش کرده ایم که از هر نظر کامل و عالی و درجه 1 عمل کنیم. به خاطر همین این سایت کنکوری را با این حجم از اطلاعات کامل و به روز راه اندازی کردیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن کنار شما باشیم. سایت کنکوری یعنی این! با ما باشید تا بعد از کنکور هم در دانشگاه پیشِ ما باشید🎯🙂

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ava
Ava
3 سال قبل

برنامه هام و درس خوندنام ب کمک شما خیلی خوب شده جا داره ازتون تشکر ویژه بکنم دوزخیز عزیز🙏

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  Ava
3 سال قبل

خواهش میکنم. این به تیم ما کلی انرژی میده 👌🏼

نوید علیزاده
نوید علیزاده
4 سال قبل

خیلی عالی
این ک همه چیزای ضروری رو تو یه مقاله جمع بندی کردین .
ممنون ب فکر ماعین❤