مشاوره کنکور 1402

مشاوره کنکور یکی از نیاز‌های اساسی داوطلبان کنکور است. دریافت مشاوره کنکور 1402 برای هر سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی مهم است. ما در این مقاله همه توضیحات لازم درباره مشاوره کنکور 1402 را به شما می‌دهیم و راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان می‌گذاریم تا با مطالعه این مقاله به پاسخ پرسش‌های خود دست پیدا کنید و ابهامات برطرف شود. اگر هم دنبال ثبت‌نام مشاوره خوب هستید در این مقاله می‌توانید درخواست بدهید و شماره تماس خود را ثبت کنید.

 

مشاوره کنکور 1402 دورخیز یعنی چه چیزهایی؟

شاید بعضی از شما بگویید که چه نیازی به مشاوره کنکور 1402 داریم؟ ما خودمان هم می‌توانیم مانند دوران مدرسه درس خوانده و موفق شویم. اما باید بدانید که هر کاری راه و رسم خودش را دارد. کنکور سراسری آزمونی دشوار و منحصر به فرد است که برای موفقیت در آن نیازمند برنامه‌ریزی اصولی هستید. بهترین برنامه‌ای که می‌توانید داشته باشید، توسط شخصی است که خودش این راه را رفته و به موفقیت رسیده است.

 

student2
با کمک مشاور در کنکور رتبه برتر میشوید!

دورخیز برای رساندن شما به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان در کنار شماست! مشاوره کنکور 1402 دورخیز شامل برنامه ریزی، فنون تست زنی و آزمون است و شما را برای رسیدن به برترین دانشگاه کمک می‌کند.

برای ثبت‌نام و توضیحات مشاوره تحصیلی کنکور توسط رتبه‌های برتر روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

مشاوره کنکور 1402 باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا پاسخگوی نیاز شما باشد. ما در اینجا تمام چیزهایی را که باید در یک مشاوره حرفه‌ای وجود داشته باشد، در اختیار شما قرار می‌دهیم .

  • مهم ترین نکته، داشتن هدف است. تا زمانی که هدف خود را دقیق مشخص نکرده باشید، نمی‌توانید با اراده و جدیت شروع کنید. به خودتان ایمان داشته باشید و با انتخاب هدف درست و خوب، شروع به مطالعه کنید.
  • یکی از بخش‌های مهم مشاوره کنکور 1402، داشتن برنامه‌ریزی درست و اصولی است. برنامه‌ای که متناسب با هدف و توانمندی‌های شما باشد و مطابق با شرایط و ویژگی‌های شما طراحی شده باشد تا بتواند موجب پیشرفت شود. برنامه اصولی، برنامه‌ای است که در آن فرصت جبران گنجانده شده باشد، مرورهای کافی داشته باشد و مطابق با برنامه کلاس‌ها و آزمون باشد.
  • مشاور پس از صحبت با شما و به دست آوردن شناخت لازم، بهترین منابعی که مناسب شماست را معرفی می‌کند. مهم ترین عامل در معرفی منابع، بررسی سطح علمی شماست. لزوما منابع مورد استفاده رتبه‌های برتر نمی‌توانند بهترین منابع برای شما باشد. شما باید متناسب با سطح و توانایی‌های خود از منابع استفاده کنید .پس یکی دیگر از ارکان مهم مشاوره کنکور 1402، معرفی منابع مناسب می‌باشد.
  • در همه رشته‌های تجربی، انسانی و ریاضی، بعضی دروس و فصل‌ها مهم‌تر و تست‌خیزتر هستند. مشاور شما با توجه به شناختی که از شما به دست آورده است و همچنین شناخت این دروس و بودجه بندی کنکور، برنامه‌ای برای شما طراحی می‌کند تا با استفاده از آن بهترین نتیجه را بگیرید.

مشاوره کنکور 1402 در چه زمینه هایی

  • ساعت مطالعه بالا برای کنکور سراسری لازم است اما کافی نیست. شما صرفا به این دلیل که ساعت مطالعه بالایی دارید، نباید تصور کنید که بهترین نتیجه را می‌گیرید. چیزی که بسیار اهمیت دارد اصولی و با کیفیت درس خواندن شما است. شما باید بدانید که روش مطالعه هر درس چگونه است تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن درس بگیرید.
    نباید همه دروس را با یک روش و به یک اندازه خواند. دروس حفظی و مفهومی روش مطالعه متفاوتی دارند. مشاور این کار را برای شما راحت می‌کند و روش خواندن همه دروس را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که شما برای موفقیت در کنکور نیاز دارید، مهارت تست زنی است. کنکور سراسری آزمونی با زمان محدود است و شما باید همه دانش خود را در این زمان محدود به کار بگیرید. بدون تمرین تست زنی نمی‌توانید از پس کنکور سراسری بر بیایید.
  • کنترل استرس و مدیریت زمان در جلسه آزمون بسیار مهم است و شما جز با تمرین بسیار نمی‌توانید به مهارت لازم در این زمینه برسید. یکی از وظایف مشاور و یکی از بخش‌های مشاوره کنکور 1402، تقویت مهارت تست زنی و آزمون دادن است.

خبر خوبی که داریم است که ما همه نکات و مهارت‌هایی را که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم به علاوه کلی آموزش‌های دیگر، در پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور جمع کردهایم. فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

فنون موفقیت در کنکور
پکیج فنون موفقیت در کنکور

این پکیج شامل آموزش روش مطالعه دروس و فنون و تکنیک‌های تست زنی و یادگیری مخصوص کنکور است.

با استفاده از این پکیچ می‌توانید مطالعه سریع و پربازدهی داشته باشید و سریعتر درس‌ها را یاد بگیرید و فراموش نکنید! همچنین بتوانید در آزمون‌های آزمایشی و کنکور با استفاده از تکنیک های تست زنی بهتر عمل کنید.

 

  • در کنکور سراسری یکسری قوانین درمورد سهمیه‌ها، معافیت تحصیلی و از این قبیل موضوعات وجود دارد که شاید برخی افراد با توجه به شرایط خود، سوالاتی در این باره داشته باشند. مشاوره کنکور 1402 دورخیز به تمام پرسش‌های شما پاسخ می‌دهد.
  • از اقدامات مهم پس از کنکور سراسری، انتخاب رشته است. چه بسا بعضی داوطلبان، کنکور سراسری را به خوبی پشت سر می‌گذارند ولی به دلیل انتخاب رشته نادرست و غیر اصولی، آنطور که باید نتیجه نمی‌گیرند و در دانشگاه و رشته دلخواه خود قبول نمی‌شوند و فرصت‌های بسیاری را از دست می‌دهند.

پس شما باید این کار را به مشاوران حرفه‌ای و کار بلد رتبه‌برتر بسپارید تا به بهترین نحو برای شما انتخاب رشته کنند. یکی از بخش‌های مشاوره کنکور 1402 دورخیز همین انتخاب رشته اصولی است که توسط افراد خبره انجام می‌شود.

برای مشاوره کنکور 1402 در رشته‌های مختلف، روی لینک مخصوص به خودش کلیک کنید.

 

مشاوره کنکور 1402 : نحوه برگزاری کنکور

در حال حاضر 85 درصد رشته‌های دانشگاه‌ها به صورت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرند. اما هنوز پذیرش در رشته‌های پرمتقاضی، از طریق کنکور سراسری صورت می‌گیرد. تا زمان رفع محدودیت‌ها و مشکلات پیش رو برای حذف کنکور، برگزاری کنکور سراسری حتمی است.

مشاوره کنکور 1402

 

نحوه برگزاری کنکور از سال 1402 به بعد متفاوت خواهد بود؛ به این صورت که دیگر دفترچه سوالات عمومی نخواهد داشت. یعنی سر جلسه کنکور فقط دفترچه‌های سوالات دروس اختصاصی را به شما می‌دهند. دروس عمومی فقط از طریق نمراتی که در امتحانات نهایی کسب می‌کنید بررسی می‌شوند. اما در مورد دروس اختصاصی هم نمرات امتحانات نهایی اهمیت دارد و هم نتیجه آزمون کنکور.

یکی دیگر از تغییرات مهمی که از کنکور 1402 به بعد اجرا می‌شود، قطعی شدن تاثیر معدل در کنکور و پذیرش دانشگاه‌ها است. تا به حال تاثیر معدل در کنکور و قبولی دانشگاه‌ها، مثبت بود؛ یعنی اگر معدل شما بالا بود کمک می‌کرد که در رشته و دانشگاه بهتری قبول شوید. ولی اگر معدلتان پایین بود، ضرری نداشت.

با قطعی شدن تاثیر معدل، باید بیشتر به امتحانات و تشریحی خواندن اهمیت دهید. همین موضوع، اهمیت نیاز به برنامه ریزی و تعادل بین تستی و تشریحی خواندن را بیشتر کرده است. البته امتحاناتی که نمره آن‌ها در نتیجه قبولی شما تاثیر می‌گذارد فقط امتحانات نهایی خواهد بود؛ نه امتحانات نوبت اول و یا مستمر. توضیحات بیشتر در مورد نحوه برگزاری کنکور 1402 و بعد آن را می‌توانید در مقاله زیر بخوانید.

مقاله مهم  نحوه برگزاری کنکور 1402 | بروزرسانی 24 مرداد 1401

اگر فارغ‌التحصیل هستید و در امتحانات نهایی زمان خود، نمرات خوبی را کسب نکرده اید؛ نگران نباشید. شما می‌توانید با قانون ترمیم معدل که فرصتی برای جبران نمرات است، برای کسب نمرات بالاتر اقدام کنید. این امتحانات در سه نوبت خرداد، شهریور و دی برگزار می‌شوند. توضیخات دقیق و کامل‌تر در مورد ترمیم معدل را می‌توانید در این مقاله بخوانید.

 

student2
با کمک مشاور در کنکور رتبه برتر میشوید!

دورخیز برای رساندن شما به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان در کنار شماست! مشاوره کنکور 1402 دورخیز شامل برنامه ریزی، فنون تست زنی و آزمون است و شما را برای رسیدن به برترین دانشگاه کمک می‌کند.

برای ثبت‌نام و توضیحات مشاوره تحصیلی کنکور توسط رتبه‌های برتر روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

مشاوره کنکور 1402 : معرفی بهترین منابع کنکور 1402

انتخاب منابع درست یکی از اصل‌های موفقیت در کنکور سراسری است. شما علاوه بر کتاب درسی نیاز به کتاب تست و کتاب‌های کمک درسی هم دارید. این کتاب‌ها باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند تا بتوانند نیازهای شما را برطرف کنند. کتاب‌های متنوعی در بازار وجود دارد؛ بعضی از آن‌ها فقط شامل تست هستند و بعضی دیگر علاوه بر تست، آموزش و درسنامه هم دارند.

پس شما باید با توجه به زمان خرید و نیاز به تست یا آموزش، بهترین انتخاب را داشته باشید. فاکتور بعدی برای خرید منابع توجه به سطح علمی خودتان است. بهترین کتاب برای شما، کتابی است که متناسب با سطح علمی شما باشد تا بتواند نقاط ضعف شما را برطرف کند.

اگر از منابع با سطح بسیار بالاتر از سطح خود استفاده کنید، این کار فقط باعث سردرگمی شما می‌شود. سعی کنید هر کتابی که می‌خرید، با دقت و کامل به اتمام برسانید؛ سپس در صورت نیاز، سراغ کتاب دیگری بروید. چند منبعی بودن بسیار به ضرر شماست و باعث می‌شود از هیچ کدام از منابع به خوبی استفاده نکنید.

همچنین باید به سال چاپ کتاب هم دقت کنید تا به‌روزترین کتاب باشد و تغییرات کتاب درسی در آن اعمال شده باشد. بهترین منابع، منابعی هستند که مطالب را با رعایت پیش‌نیاز آورده و همچنین حجم مناسبی داشته باشند. بعضی از منابع از مطالب حاشیه‌ای بسیار استفاده کرده‌اند که به درد داوطلب کنکور نمی‌خورد و نمی‌توانند منبع خوبی باشند.

مشاوره بهترین منابع کنکور - مشاوره کنکور 1401

 

ما در ادامه بهترین منابع کنکور برای هر سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی را به طور جداگانه آورده‌ایم تا شما با استفاده از این مقالات به راحتی منابع مورد نیاز خود را انتخاب کنید .

مقاله مهم  بهترین منابع کنکور تجربی 1403
مقاله مهم  بهترین منابع کنکور ریاضی 1403
مقاله مهم  بهترین منابع کنکور انسانی 1403 (+بهترین منابع امتحانات نهایی)

 

مشاوره کنکور 1402 : مطالعه موفق و باکیفیت

حتما تاکنون شنیده‌اید که بسیاری از داوطلبان از این موضوع شکایت می‌کنند که ما ساعت مطالعه بالایی داریم ولی نتیجه دلخواهمان را نمی‌گیریم. ساعت مطالعه بالا به تنهایی برای موفقیت در کنکور کافی نیست و شما باید به کیفیت مطالعه خودتان هم توجه کنید.

برای بالا بردن کیفیت مطالعه خود باید به تمرین و تست فراوان بپردازید. یکی از بهترین روش‌های مرور و تثبیت مطالب، زدن تست فراوان است. با این کار، مطالب بهتر در ذهن شما جای می‌گیرند. همچنین شما باید تراکم در ساعت مطالعه داشته باشید؛ یعنی از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنید و مثلا برای 6 ساعت مطالعه مفید، 16 ساعت زمان صرف نکنید.

کنکور با امتحانات مدرسه تفاوت‌های اساسی دارد و برای کنکور شما در دراز مدت به مطالعه می‌پردازید پس باید فراموشی خود را به حداقل برسانید و با تقویت حافظه خود، مطالب را به حافظه بلند مدت خود بسپارید.

یکی دیگر از عوامل مخرب برای مطالعه شما، وسواس مطالعه است که زمان زیادی از شما می گیرد و باعث کاهش کیفیت مطالعه می‌شود . برای رهایی از این وسواس سعی کنید قبل از مطالعه ذهن خود را از افکار مزاحم خالی کنید و در یک محیط مناسب مشغول  مطالعه شوید. برای اینکه مطالعه شما کیفیت لازم را داشته باشدو دچار فراموشی نشوید، باید دروس را مفهومی بخوانید یعنی به جای اینکه دروس را کلمه به کلمه حفظ کنید، آن را کلی بخوانید و مفهوم درسی را بیاموزید.

همانطور که گفتم تمرین و تست زیاد بهترین روش تثبیت مطالب است و از فراموشی آن ها جلوگیری می‌کند. همچنین سوالات حل شده را تحلیل کنید. با تحلیل سوالات، تسلط شما بر انواع مختلف سوالات بیشتر می‌شود . سعی کنید مطالب مطالعه شده را به هم مرتبط کنید تا ذهنتان درگیر آشفتگی نشود و مطالب را با هم اشتباه نگیرید. استفاده از تصویرسازی و رمزگذاری هم کمک بسیاری به شما می‌کند تا مطالب را به مدت بیشتری در ذهن خود نگه دارید.

 

student2
با کمک مشاور در کنکور رتبه برتر میشوید!

دورخیز برای رساندن شما به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان در کنار شماست! مشاوره کنکور 1402 دورخیز شامل برنامه ریزی، فنون تست زنی و آزمون است و شما را برای رسیدن به برترین دانشگاه کمک می‌کند.

برای ثبت‌نام و توضیحات مشاوره تحصیلی کنکور توسط رتبه‌های برتر روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

مشاوره کنکور 1402 : روش‌ها و تکنیک‌های تست زنی

کنکور سراسری مانند امتحانات مدرسه نیست که برای تعدادی سوال تشریحی، زمان بسیار زیادی داده شود و شما با آرامش به آن‌ها پاسخ دهید. کنکور سراسری آزمونی چند ساعته و تستی می‌باشد که تعداد سوالات آن نسبت به زمان محدود آزمون، زیاد است و تقریبا برای پاسخگویی به هر سوال، زیر یک دقیقه زمان وجود دارد. فقط داوطلبانی می‌توانند در این زمان اندک به سوالات پاسخ دهند و نتیجه خوبی بگیرند که در تست زنی به مهارت کافی رسیده باشند.

پس تمرین و تست زنی زیاد یکی از اصل‌های بسیار مهم برای موفقیت در کنکور است که نباید نادیده گرفته شود و داوطلبان باید با زدن انواع تست‌ها به تسلط کافی برسند. ما در ادامه یکسری تکنیک‌های تست زنی را برای شما عنوان می‌کنیم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شده و استفاده کنید.

تست‌های آموزشی

تست‌های آموزشی برای یادگیری هستند. به تست‌هایی که اولین بار پس از خواندن یک مبحث می‌زنید، تست‌های آموزشی می‌گویند. این تست‌ها را بدون در نظر گرفتن زمان، پاسخ دهید و انتظاری برای درست پاسخ دادن به آن‌ها نداشته باشید.

تست‌های تثبیتی

تست‌های تثبیتی همان‌طور که از نامش پیدا است برای عمیق شدن یادگیری و تثبیت شدن مطالب در ذهن هستند. تست‌های تثبیتی سوالاتی با درجه سختی بیش از مرحله قبلی هستند و تمام مباحث درسی را پوشش می‌دهند.

مشاوره کنکور 1401 برای تست زنی

تست‌های زمان‌دار

مدیریت زمان در کنکور سراسری از دغدغه‌های بسیاری از داوطلبان است. شما باید بتوانید در زمان اندک به سوالات زیادی پاسخ دهید. پس بهترین کار، زدن تست‌های زمان‌دار به قدر کافی قبل از کنکور است تا برای جلسه کنکور آماده باشید.

برای این کار تعداد سوال و زمان مشابه کنکور را در نظر بگیرید و در آن زمان شروع به حل تست‌ها بکنید حتی اگر نتوانستید در آن زمان مشخص شده به تمام سوالات پاسخ دهید، ادامه سوالات را بعد از تحلیل سوالات حل کنید.

تست‌های مخلوطی

تست‌های مخلوطی آمادگی ذهنی شما را بیشتر می‌کند و باعث می‌شود سر جلسه کنکور مطالب را بهتر به یاد بیاورید. برای این کار باید از هر صفحه از کتاب تست چند سوال حل کنید. حل تست‌های مخلوطی مهارت شما را در تست زنی افزایش می‌دهد .

تحلیل تست‌ها

از مراحل مهم تست زنی، مرحله تحلیل تست‌ها می‌باشد. هرگز تست‌ها را بدون تحلیل کردن رها نکنید. در همه روش‌های تست زنی، تحلیل تست بسیار مهم است و بدون تحلیل کردن، حل تست بی‌فایده است. در این روش صورت سوال و همه گزینه‌ها باید کاملا تحلیل شوند.

نکته نویسی از تست ها

بعد حل کردن و تحلیل سوالات، تمام نکات مهمی که احتمال می‌دهید در کنکور مطرح شوند را در دفتر یادداشت خود وارد کنید. این کار یک منبع منظم و مختصر برای مرور در اختیار شما قرار می‌دهد .

 

علامت‌گذاری تست‌ها

حین حل تست‌ها حتماً باید مشخص کنید که تست نیاز به بررسی مجدد دارد یا نه. این کار برای مرور و مراجعات بعدی به کتاب لازم و ضروری است و به بهینه کردن استفاده از زمان کمک می‌کند.

تکنیک‌های تست‌زنی در کنکور

تکنیک‌های تست‌زنی در کنکور زیاد و مهم هستند. شما می‌توانید در کنکور از روش ضربدر-منها استفاده کنید.  به این صورت که سوالاتی را که بلد نیستید کنار آن‌ها منها و سوالات شک‌دار یا دشوار را کنارشان ضربدر بزنید. برای هر درس زمانی کمتر از زمان دفترچه بگذارید تا در انتها زمان اضافه بیاورید و به سراغ سوالات ضربدر و منها بروید.

روش حذف گزینه در برخی دروس هنوز هم مفید است و می‌تواند به شما در پاسخگویی به سوالات کمک کند؛ مانند دروس زیست، فلسفه و منطق و غیره. خط کشیدن زیر کلمات کلیدی سوالات و خواندن سوال تا انتها می‌تواند میزان بی‌دقتی شما را بسیار کاهش دهد. همچنین حتما قبل از وارد کردن پاسخ خود در پاسخبرگ‌، پاسخ نهایی را چک کنید تا دچار اشتباه نشوید.

مشاوره کنکور 1402 : برنامه‌ریزی کنکور

یکی از عوامل مهم برای موفقیت شما در کنکور سراسری داشتن برنامه‌ریزی کنکور استاندارد است. یک برنامه اصولی و دقیق، تا به همه نیازهای شما برای مطالعه مفید پاسخ دهد.

بسیاری از داوطلبان هستند که ساعات زیادی در طول روز به مطالعه مشغول هستند و زمان زیادی برای آن صرف می‌کنند اما به نتیجه مطلوب و دلخواهشان نمی رسند. یکی از دلایل آن می‌تواند نداشتن برنامه‌ریزی برای مطالعه باشد که موجب سردرگمی و آشفتگی شما شده و مطالعه را بی کیفیت می‌کند.

پس داشتن برنامه‌ریزی برای کنکور سراسری بسیار مهم بوده و تاثیر مطالعه شما را چندین برابر می‌کند. همچنین این برنامه‌ریزی باید اصولی باشد و ویژگی‌هایی داشته باشد.

برای مثال برنامه‌ای که همه دروس را مطابق با اهمیت آن‌ها شامل شود، فرصت جبران در آن گنجانده شود، مرورهای کافی داشته باشد، مطابق با برنامه کلاس‌ها و آزمون شما باشد و… شما نیاز به برنامه‌ای دارید که مطابق با هدف و توانمندی‌های شما باشد تا بتواند موجب پیشرفت شما شود. ما در ادامه مطلب نمونه‌هایی از برنامه‌ریزی های بلندمدت، هفتگی و روزانه را در  اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

student2
با کمک مشاور در کنکور رتبه برتر میشوید!

دورخیز برای رساندن شما به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان در کنار شماست! مشاوره کنکور 1402 دورخیز شامل برنامه ریزی، فنون تست زنی و آزمون است و شما را برای رسیدن به برترین دانشگاه کمک می‌کند.

برای ثبت‌نام و توضیحات مشاوره تحصیلی کنکور توسط رتبه‌های برتر روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

برنامه‌ریزی بلندمدت

یک برنامه اصولی باید مرورهای مکرر داشته باشد و فرصت جبران در آن گنجانده شود. همچنین با توجه به این‌که دروس مختلف اهمیت و ضریب متفاوتی در کنکور دارند، باید با توجه به اهمیتشان، ساعت مطالعه متفاوتی هم به آن‌ها اختصاص دهید.

درس جدول برنامه‌ریزی ماهانه
زیست دهم = مطالعه فصل‌های 3 تا 5، مرور فصل‌های 1 و 2، مطالعه فصل 6، مرور فصل‌های 3 تا 5
دوازدهم = مطالعه درس 3، مرور فصل‌های 1و2، مطالعه فصل 4، مرور فصل 3
شیمی دهم = مطالعه فصل 1، مرور فصل 1، مطالعه فصل 2، مرور فصل 2
دوازدهم = مطالعه فصل 1، مرور فصل 1
ریاضی مبحث معادلات = فصل 3 و 4 دهم + مرور آن‌ها + فصل 1 یازدهم + مرور آن
مبحث تابع = فصل 5 دهم + فصل 3 یازدهم + مرور آن‌ها
فیزیک دهم = مطالعه فصل 1 تا 3 + مرور فصل 1 و 2
یازدهم = مطالعه فصل 1 + مرور آن
ادبیات دهم = مطالعه دروس 1 تا 7
دوازدهم = مطالعه دروس 1 تا 4
عربی دهم = مطالعه دروس 1 تا 3 + مرور دروس 1و 2 + مطالعه دروس 4 و 5 + مرور درس 3
دوازدهم = مطالعه درس 1
دینی دهم = مطالعه دروس 1 تا 3 + مرور دروس 1 و 2 + مطالعه دروس 4 و 5 + مرور درس 3 + مطالعه درس 6 + مرور دروس 4 و 5
دوازدهم = مطالعه دروس 1 تا 3 + مرور دروس 1 و 2
زبان دهم = مطالعه درس 1 و 2
دوازدهم = مطالعه درس 1

 

برنامه‌ریزی هفتگی

از ویژگی‌های مهم برنامه ریزی هفتگی، گنجاندن تمام دروس در آن است تا از هیچ کدام از دروس غافل نشوید. هر درس باید متناسب با اهمیت و ضریب آن در کنکور ، ساعت مطالعه مخصوص خودش را داشته باشد.

مشاوره کنکور 1402 10

 

برنامه‌ریزی روزانه

از ویژگی‌های مهم برنامه ریزی روزانه هم، گنجاندن چند درس در برنامه است. از اشتباهات رایج داوطلبان این است که بعضی از آن‌ها در طول یک روز فقط یک درس را مطالعه می‌کنند که این روش مطالعه غلط بوده و نتیجه مطلوبی برای شما ندارد؛ همچنین باعث خستگی ذهن شما می‌شود.

پس حتما سعی کنید در طول یک روز چند درس را مطالعه کرده و به برنامه خود تنوع دهید. ساعت مطالعه دروس را با توجه به اهمیت آن‌ها تنظیم کنید.

مشخصه آزمون واحد 1 = 3 ساعت واحد 2 = 1:45 ساعت واحد 3 = 2 ساعت واحد 4 = 1:30 ساعت واحد 5 = 1ساعت
شنبه زیست 10، مرور درس 5، 20 تست فیزیک 11، 1/4 درس3، 15 تست ریاضی 10، مرور درس5، 20 تست ادبیات10، مرور درس 1و2، 20 تست زبان 10، درس 4، 20 تست
برنامه روتین قرابت معنایی با 10 تست، لغت و املای فارسی دهم 20 دقیقه، آرایه ادبی (تشبیه) با 5 تست

 

جمع بندی

همان‌طور که در بخش‌های قبل این مقاله توضیح دادیم، مشاوره کنکور 1402 شامل خدمات بسیاری می‌شود. این خدمات توسط فردی با مهارت و رتبه‌برتر ارایه می‌شود که خودش این راه را رفته و به موفقیت رسیده است و اکنون برای شما مانند چراغ راه عمل می کند و تمام تجربیاتش را در اختیارتان قرار می‌دهد تا شما با کمترین خطا و بدون اتلاف انرژی و زمان به آن‌چه که آرزویش را دارید برسید.

به همین دلیل پیشنهاد ما به تمام کنکوری‌های 1402، کمک گرفتن از مشاور و استفاده از مشاوره کنکور 1402 برای پیمودن این مسیر دشوار و پر پیچ و خم است. تیم مشاوره دورخیز در کنار شماست تا به هر آن‌چه که می‌خواهید برسید. برای راهنمایی بیشتر فرم زیر را تکمیل کنید و یا با شماره 09101801700 یا 02128421071 تماس بگیرید.

 

student2
با کمک مشاور در کنکور رتبه برتر میشوید!

دورخیز برای رساندن شما به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان در کنار شماست! مشاوره کنکور 1402 دورخیز شامل برنامه ریزی، فنون تست زنی و آزمون است و شما را برای رسیدن به برترین دانشگاه کمک می‌کند.

برای ثبت‌نام و توضیحات مشاوره تحصیلی کنکور توسط رتبه‌های برتر روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

مشاورین رتبه های برتر کنکور هستند که خودشان توانسته اند در بهترین دانشگاه و رشته قبول شوند. ما بهترین رتبه ها را آموزش می دهیم و به مشاورین حرفه ای تبدیل میکنیم.

مشاوره کنکور 1402 برای موفقیت به تنهایی کافی نیست. همیشه نقش خود فرد در اجرای راهکارها و روشها و تلاش و پشتکار او تعیین کننده است. پس فکر نکنید با مشاور گرفتن حتماً موفق خواهید شد. به یاد داشته باشید که مشاوره مسیر را روشن و مشخص میکند. حرکت در مسیر به عهده شماست.

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها