قوانین و مقررات آکادمی و کتابسرای دورخیز

  1. ارسال سفارشات پستی کتاب و پکیج‌ها، از طریق پست پیشتاز 2 الی 4 روز کاری (از زمان تحویل به پست) زمان می‌‎برد. تمامی سفارش ها در روز کاری بعد از ثبت سفارش یا روز بعد از آن ارسال خواهند شد.
  2. کد رهگیری مرسولات در زمان تحویل به پست برای مشتری پیامک خواهد شد.
  3. رساندن مرسوله فقط یک بار به عهده دورخیز است و در صورت تحویل نگرفتن توسط مشتری یا ثبت آدرس اشتباه هزینه ارسال مجدد و مسئولیت تاخیر در ارسال به عهده مشتری است.
  4. تغییر در سفارشات از طریق پشتیبانی کتابسرا، تنها تا قبل از اقدام به بسته بندی کتاب‌ها و ارجاع سفارش به انبار، امکان پذیر است. برای این منظور در اولین فرصت با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  5. با توجه به عدم خدمت‌رسانی پست در روزهای جمعه، سفارش های روز پنجشنبه و جمعه، در روز شنبه ارسال می شوند.
  6. سفارش هایی که در روزهای تعطیل ثبت می شوند، در اولین روز کاری بعد از آن ارسال خواهد شد.
  7. در برخی از ماه‌های سال مثل تابستان، مهر و آبان ماه به علت چاپ کتاب‌های جدید ممکن است برخی از کتاب‌ها در بازار به سرعت ناموجود شوند. به همین علت ممکن است پس از ثبت سفارش در سایت بخشی از سفارش قابل تامین نباشد. در این شرایط پشتیبانی سایت برای هماهنگی لازم با شما تماس میگیرد تا تغییرات لازم در سفارش اعمال شود.
  8. در زمان‌هایی که کتاب‌ها به علت چاپ جدید افزایش قیمت دارند، ممکن است بین قیمت سفارش که قیمت قدیم است و قیمت جدید کتاب اختلاف وجود داشته باشد. در این شرایط پس از ثبت سفارش در سایت، پشتیبانی کتابسرا جهت دریافت اختلاف مبلغ با مشتری تماس میگیرد. لازم به ذکر است که چنین مواردی به ندرت پیش می‌آید و اغلب قیمت‌هایی سایت به روز می‌باشند.
  9. در موارد لازم جهت بازگشت وجه خرید کتاب، از مشتری شماره کارت دریافت می‌شود و ظرف 24 ساعت مبلغ واریر می‌شود.
  10. حقوق کلیه محصولات تولیدی و تالیفی آکادمی دورخیز تنها برای این موسسه محفوظ است. مشتریان با خرید محصولات موظف هستند حق مولف و تهیه کننده را رعایت کرده و از کپی کردن یا نشر محتوا در شبکه‌های اجتماعی یا ارسال محتوا برای دیگران خودداری نمایند. در صورت تخلف، دورخیز حق پیگیری قضایی این موضوع را برای خود محفوظ می‌داند.
  11. در انتخاب و خرید محصولات و خدمات دقت فرمائید چون امکان استرداد وجه وجود ندارد.
  12. پشتیبانی تلفنی دورخیز همه روزه از ساعت 8 صبح الی 9 شب و پشتیبانی آنلاین در تمامی ساعات و روزها پاسخگوی سوالات شما می‌باشد. برای خرید کتاب و محصولات مشاوره‌ای مشاوره تلفنی رایگان ارائه می‌شود و کلیه محصولات پس از خرید دارای پشتیبانی آنلاین می‌باشند.
  13. دقت بفرمائید بعد از تحویل سفارشات به پست و ارائه کد رهگیری، پیگیری وضعیت سفارش از دسترس دورخیز خارج شده و بایستی توسط خریدار انجام پذیرد.

تمام کوشش ما در مجموعه دورخیز این است که خرید لذت بخشی را تجربه کنید.