مشاوره خصوصی کنکور

مشاوره خصوصی کنکور

مشاوره یک جریان یادگیری است که از طریق رابطه بین دو نفر صورت می‌گیرد. اگر این رابطه به درستی انتخاب شود می تواند موجب پیشرفت چشمگیر فرد در وضعیت درسی شود و اگر انتخاب نادرستی باشد، می تواند باعث افت و یا درجا زدن شما در پروسه کنکور باشد. برای انتخاب یک مشاوره خصوصی کنکور خوب ما در این مقاله، مشاوره خصوصی کنکور را از دیدگاه معنا و وظایف و مزایا بررسی میکنیم تا شما با دانستن نکات مربوطه، انتخاب آگاهانه ای در این زمینه داشته باشید.😎

فواید داشتن یک مشاور کار بلد کاملاً مشخص است اما؛

  • چقدر وقت برای مشاوره با مشاور خود بگذاریم؟
  • بهتر نیست به جای زمانی که برای مشاوره گرفتن می گذاریم بیشتر درس بخوانیم؟
  • مشاوره خصوصی کنکور بهتر است یا گروهی؟
  • مشاوره تلفنی و غیر حضوری چقدر موثر است؟
  • چه طور به مشاور خود اعتماد کنیم؟
  • داشتن برنامه ریزی شخصی کنکور چقدر در موفقیت موثر است؟

این سوال ها بعد از شنیدن اسم مشاوره خصوصی کنکور در ذهن هر دانش آموزی به وجود می آیند. در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

کارهایی که مشاوره خصوصی باید انجام بدهد

شاید مشاوره خصوصی کنکور بتواند مسیر شما را از عادی بودن به برتر شدن تغییر دهد. باید بدانید که شرکت در کنکور سراسری و پروسه قبل از آن را می توان به فرآیند دگردیسی تشبیه کرد. افراد در این راه پخته می شوند؛ شکست و پیروزی های متعدد را تجربه می کنند و اراده و پشتکار خود را محک می زنند. نتیجه کنکور می تواند تاثیر زیادی بر روی آینده افراد داشته باشد؛ به همین دلیل در زمان کنکور فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد.

داشتن یک مشاوره خصوصی کنکور که خود این راه را تجربه کرده و با سرد و گرم آن آشناست می تواند برای موفقیت در کنکور خیلی موثر باشد. در زیر شما را با وظایف مشاوره خصوصی و ارائه این خدمات توسط تیم دورخیز آشنا می کنیم. بعد از آشنایی با مشاوره خصوصی کنکور دورخیز در همین مقاله میتوانید ثبت‌ نام کنید و شاگرد خصوصی دورخیز بشوید!😊

نقش مشاوره خصوصی کنکور در موفقیت

برنامه ریزی خصوصی و شخصی کنکور

برای رسیدن به هر هدفی برنامه و نقشه راه لازم است. این برنامه باید متناسب با توانایی ها نقاط ضعف و قوت و ویژگی های فردی شما باشد.

برای موفقیت در کنکور نیز به یک برنامه جامع و کاملاً شخصی سازی شده نیاز است. این برنامه باید با توجه به ساعت مطالعه و سبک زندگی شما، منابع، نقاط ضعف و قوت و با در نظر گرفتن تمامی شرایط تنظیم شود. یکی از وظایف یک مشاوره خصوصی کنکور ارائه برنامه ریزی خصوصی کنکور است. برنامه ریزی شخصی کنکور به شما کمک می کند که بدون استرس تمامی دروس خود را مطالعه کنید و از هیچ درسی غافل نشوید. همچنین مانع اتلاف وقت و سردرگمی شما در این مسیر می شود.

عکس مشاوره خصوصی کنکور 2
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

مشاوره خصوصی کنکور یک راهنمای مطمئن برای موفقیت در کنکور است. برای ثبت نام مشاوره خصوصی با رتبه های برتر می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید و سپس فرم آن را پر کنید! در این طرح برنامه ریزی شخصی هم برای شما طراحی و ارائه می شود.

پیگیری، نظارت و کنترل شخصی

دیگر وظیفه یک مشاوره خصوصی کنکور پیگیری و نظارت بر عملکرد شماست. این پیگیری باعث تعامل بیشتر و موثرتر بین مشاور و دانش آموز می شود. همچنین شاید بتواند مانع سستی و غفلت از برنامه ها بشود.

در این مرحله آزمون ها با مشاوره خصوصی کنکور تحلیلی و بررسی می شود و نقاط ضعف و قوت، اشتباهات و اشکالات در روش مطالعه شما مشخص می شود و می توان با توجه به نیازهای شما برنامه ارائه شده در مرحله قبل را ویرایش کرد.

انگیزه سازی

داشتن انگیزه و حفظ آن در مسیر طولانی کنکور یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت است. مطمئناً می دانید که کنکور مانند یک امتحان ساده نیست که با یک شب مطالعه بتوان در آن به موفقیت رسید. برای موفقیت در کنکور باید در طول یک زمان طولانی درست عمل کرد. حفظ روحیه و انگیزه در این مسیر طولانی و پر پیچ و خم می تواند موفقیت شما را تضمین کند. داشتن مشاوره خصوصی کنکور که مانند یک دوست با شما همراه باشد؛ می تواند در حفظ روحیه و انگیزه شما مانند دوپینگ عمل کند. برای دانستن تاثیرشگفت انگیز، انگیزه و خودباوری مقاله “نقش خودباوری در موفقیت” به شما کمک می کند.

کمک به افزایش ساعت مطالعه

برای داشتن استمرار در مطالعه مشاوره خصوصی کنکور می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد زیرا  برخی افراد  با برنامه‌ریزی‌های غیر معقول ساعت مطالعه خیلی کم یا خیلی زیاد برای خود تعیین می‌کنند در نتیجه هر دوی این‌ها موجب ایست مطالعاتی می‌شود.  اما یک مشاوره خصوصی کنکور خوب با کمک‌های خود یک ساعت مطالعه مناسب تعیین کرده و رفته رفته آن را افزایش می‌دهد. معمولاً افزایش ساعت مطالعه به روش پله‌ای و تثبیت در هر پله، انجام می‌شود. برای افزایش ساعت مطالعه مقاله “راهکارهای افزایش ساعت مطالعه” می تواند کمک کننده باشد.

آموزش مراحل یادگیری اصولی

برای داشتن یک یادگیری اصولی و درست دانستن نکات و آموزش‌های لازم ضروری است  یک یادگیری اصولی از ۵ مرحله تشکیل شده است که به ترتیب: ادراک، تثبیت، تسلط، ارزیابی و جمع‌بندی می‌باشد.  یک مشاوره خصوصی کنکور آگاه به طور کامل و دقیق تمام این مراحل را به شما یاد می‌دهد تا مطالعه با کیفیتی داشته باشید. مشاوران گروه دورخیز تمام مراحل یادگیری و اطلاعات مورد نیازتان را به زبان ساده و قابل فهم به شما آموزش می‌دهند تا مطالعه خوب و مناسبی داشته باشید.

مشاوره خصوصی کنکور مراحل یادگیری را به خوبی به شما آموزش می دهد

تکنیک های تست زنی کنکور

تست نیمه تکمیل کننده یادگیری است و برای موفقیت داشتن هر دوی این‌ها لازم است.  مشاوره خصوصی کنکور با آگاهی و تجربی خود تکنیک‌های تست زنی مخصوص هر درس را به خوبی به شما آموزش می‌دهد تا شما با دانستن نیم دیگر موفقیت به اوج قله‌ تسلط خود برسید. در زیر به برخی از این تکنیک‌های تست زنی اشاره می‌کنیم.

  •  عبور از تست‌های مشکل و زمانبر: برای هدر ندادن وقت جلسه آزمون از تست‌های مشکل و زمانبر عبور کنید.
  •  هدف گذاری چند از ده: با توجه به وضعیت درسی و آزمون‌هایی که قبلاً داده‌اید هدف گذاری کنید که در هر درس به چند سوال می‌خواهید پاسخ بدهید.
  •  خط کشیدن زیر کلمات کلیدی صورت سوال: برای درک بهتر روی سوالات زیر کلمات کلیدی همچون گیت‌ها افعال و خواسته مسئله خط بکشید.
  • تکنیک زمان‌های نقصانی: بخشی از زمان هر درس را ذخیره میکنید و در پایان آزمون از ان زمان‌ها برای بررسی مجدد سوالات بدون پاسخ استفاده می‌کنید.

آموزش تندخوانی برای کنکور

یکی از مهارت‌های مطالعه برای مطالعه بیشتر و بهتر آموزش روش‌های تندخوانی است. زیرا شما با این کار درس‌ها را به تعداد زیادی مرور و تکرار می‌کنید و در زمان صرفه‌جویی کرده در نتیجه روی دروس وقت گیرتر تمرکز می‌کنید. مشاوره خصوصی کنکور با آموزش روش‌های تندخوانی شما را چندین پله از سایر رقبا جلو می‌اندازند به طور مثال چند نمونه از این روش‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید.

  •  روش عبارت خوانی: برای سریع‌تر کردن مطالعه، کلمه‌ها را تک تک نخوانید و به صورت یک عبارت بخوانید.
  •  روش خط بردن: انگشت، مداد یا خودکارتان در زیر نوشته‌ها قرار دهید و جمله‌ها را بخوانید.
  •  روش افزایش حوزه دید: هر چقدر حوزه دید بیشتری داشته باشید همان اندازه با یک نگاه جملات بیشتری را خواهید دید.

مشاوران آکادمی دورخیز با آگاهی بر تمامی این روش‌ها و آموزش آنها به شما موجب می‌شوند شما تبدیل به یک کنکوری آگاه با سرعت مطالعه جت شوید.🚀

آموزش تندخوانی بخشی از مشاوره خصوصی کنکور

راهنمایی در زمینه تغذیه

تغذیه مناسب یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار در کیفیت مطالعه و عملکرد شماست تغذیه سوخت بدن شما است و هر چقدر مناسب‌تر باشد شما همان قدر انرژی کافی برای مطالعه را خواهید داشت. تغذیه حتی یکی از نکات مهم تاثیرگذار  درصد جلسه آزمون می‌باشد که اکثر دانش آموزان در آن مشکل دارند تغذیه یک کنکوری موفق باید:

  •  صبحانه مقوی داشته باشد.
  •  از تنوع غذایی کافی برخوردار باشد.
  • به اندازه مناسب هر فرد باشد.
  • در بازه‌های استراحت خوراکی‌های مقوی برای تقویت حافظه استفاده شود.

در این زمینه نیز مشاوره خصوصی کنکور با دادن اطلاعات ارزشمندی درباره تغذیه خوب شما را راهنمایی می‌کند مشاوران آکادمی دورخیز با دقت بر این موضوع خوراکی‌های مقوی و خوبی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

 

مشاوره خصوصی کنکور تجربی

برای داشتن یک مطالعه موفق دانستن بودجه‌بندی از قدم‌های اول می‌باشد.  در ابتدا دانستن ضریب دروس تجربی می‌تواند کمک زیادی به برنامه‌ریزی شما بکند.  ضریب دروس تجربی به ترتیب زیست ۱۲، فیزیک ۷، شیمی ۹، ریاضی ۷ و زمین شناسی 1 می‌باشد بعد از دانستن بودجه‌بندی نوبت به برنامه‌ریزی رشته تجربی می‌رسد که باید کاملاً آگاهانه و اصولی باشد همچنین  دانستن منابع کنکور تجربی مفید هر درس نسبت به سطح درسی خود از اهمیت زیادی برخوردار است.

مشاوره خصوصی کنکور تجربی با احاطه کامل بر تمامی این موضوعات یک برنامه‌ریزی خوب مخصوص شما  طراحی می‌کنند و در انتخاب منابع مناسب به شما کمک می‌کنند مشاوره خصوصی کنکور تجربی دورخیز از افراد رتبه برتر این رشته تشکیل شده که تمامی این وظایف را به خوبی انجام بدهد.

مشاوره خصوصی کنکور ریاضی

همانطور که گفته شد دانستن بودجه‌بندی ریاضی برای برنامه‌ریزی مناسب در این رشته بسیار مهم است.  ضرایب دروس این رشته به ترتیب ریاضی ۱۲، فیزیک ۹ و شیمی ۷ می‌باشد همچنین باید با شناخت دقیق وضعیت درسی خود یک منبع کنکور ریاضی خوبی برای هر درس انتخاب کنید در این مسیر مشاوره خصوصی کنکور ریاضی با برنامه‌ریزی فوق العاده به شما کمک می‌کند تا تمام این مراحل درست و اصولی پیش برود.

مشاوره خصوصی کنکور ریاضی دور خیز با دانستن تمامی این نکات یک برنامه‌ریزی فوق العاده‌ای برای هر فرد انجام می‌دهد تا دانش آموزان عزیز رشته ریاضی نگران قبولی در رشته مورد علاقه شان نباشند.

مشاوره خصوصی کنکور انسانی

همانطور که می‌دانید تعداد دروس انسانی زیاد است پس شما باید با دانستن بودجه‌بندی رشته انسانی برنامه‌ریزی خود را بر حسب اولویت‌ها بچینید ضریب هر درس در رشته انسانی به ترتیب فارسی ۸، ریاضی ۶، علوم اجتماعی ۵، عربی۵، تاریخ ۵، جغرافیا۵، فلسفه و منطق ۵، روانشناسی۲ و اقتصاد ۲ می‌باشد.

یک مشاوره خصوصی کنکور انسانی خوب با آگاهی از تمامی منابع موجود در بازار منبع مناسب را بر حسب وضعیت درسی شما پیشنهاد می‌کنند همچنین  طبق اصول برنامه‌ریزی کنکور انسانی برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ای برای دانش آموز می‌نویسد. مشاوره خصوصی کنکور انسانی دورخیز تمام تلاش خود را می‌کند تا دانش آموزان انسانی با یک برنامه طلایی پیش رفته و مسیر موفقیت را به خوبی طی کنند.

 

مقایسه مشاوره خصوصی و گروهی کنکور

جواب به این سوال شاید اولین مرحله برای انتخاب مشاور کنکور باشد. یکی از دلایل نتیجه گرفتن دانش آموزان، ایجاد و حفظ ارتباط مناسب بین مشاور و دانش آموز است. مشخصاً ایجاد ارتباط موثر در مشاوره خصوصی بهتر انجام می شود. علاوه بر این یکی از نیازهای هر دانش آموز برای موفقیت در مسیر کنکور، داشتن برنامه شخصی کنکور است. که بر اساس نقاط ضعف و قوت شما تنظیم شده باشد. داشتن برنامه خصوصی کنکور فقط با داشتن مشاوره خصوصی کنکور امکان پذیر است.

پیگیری مطالعات، تحلیل آزمون و بررسی عملکرد دانش آموز به صورت اختصاصی به طور موثر در مشاوره گروهی اتفاق نمی افتد. همچنین به دلیل سطح متفاوت دانش آموزان شرکت کننده در یک مشاوره گروهی و همین طور زمان محدود این گونه مشاوره ها شاید تمامی سوالات و نیازهای شما جواب داده نشود و وقت شما در پاسخ به سوالات دیگران هدر رود.

پس در جواب به این سوال که ” مشاوره خصوصی کنکور بهتر است یا مشاوره گروهی؟” باید گفت مشاوره خصوصی کنکور می تواند موثرتر باشد و یک مشاوره خصوصی در رشته شما می تواند حمایت کامل و همه جانبه را ممکن کند.

 

عکس مشاوره خصوصی کنکور 2
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

مشاوره خصوصی کنکور یک راهنمای مطمئن برای موفقیت در کنکور است. برای ثبت نام مشاوره خصوصی با رتبه های برتر می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید و سپس فرم آن را پر کنید! در این طرح برنامه ریزی شخصی هم برای شما طراحی و ارائه می شود.

مزایای مشاوره خصوصی کنکور

همانطور که در این مقاله خواندیم مشاوره خصوصی کنکور می‌تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت دانش آموزان داشته باشد مشاوره خصوصی کنکور با راهنمایی‌های خود  مسیر را راحت‌تر کرده و شما را به رشته دلخواهتان می‌رساند مشاوره خصوصی کنکور مزایایی همچون:

  •  برنامه‌ریزی مخصوص به هر فرد
  • آموزش روش‌های تندخوانی یادگیری و تست زنی
  •  دادن انگیزه و پیگیری‌ و نظارت‌های مستمر
  •  راهنمایی در تغذیه خواب و نحوه استراحت هر فرد

مشاوره خصوصی تلفنی کنکور

نکته ی مهم در مشاوره خصوصی تجربی ، ریاضی و انسانی ، داشتن ارتباط و تماس های مکرر است. همان طور که می دانید داشتن یک جلسه مشاوره نمی تواند معجزه کند. بنابراین شما باید بتوانید در هفته چندین بار با مشاور خود ارتباط داشته باشید.

شاید بگویید《 نمی شود که هفته ای چند بار به مرکز مشاوره برویم.》 این نکته کاملاً درست است و رفت آمد چند باره به مرکز مشاوره علاوه بر هزینه زیاد باعث اتلاف وقت شما می شود. این رفت و آمد باعث خستگی شما نیز خواهد شد. و شاید عملاً چند روز در هفته را از دست بدهید.

پس بهترین راهکار مشاوره خصوصی تلفنی می باشد. در این روش شما می توانید در زمان های مناسب بدون اتلاف وقت و انرژی با مشاوره خود در ارتباط باشید و بسته به نیازتان سوالات خود را بپرسید و از نظرات مشاوره خود استفاده کنید. همچنین امکان نظارت بیشتر مشاور هم فراهم می شود.

همان طور که در بالا گفته شد بهترین راه مشاوره خصوصی تجربی ، ریاضی و انسانی و دریافت برنامه ریزی خصوصی کنکور داشتن مشاوره خصوصی تلفنی است.

مشاوره خصوصی تلفنی کنکور

علاوه بر مزایای مشاوره خصوصی کنکور، مشاوره تلفنی که خصوصی باشد، فواید دیگری نیز دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارتباطی مداوم با هزینه کمتر و بدون اتلاف وقت ایجاد می شود.
  2. امکان مشاوره با با تجربه ترین و بهترین مشاورین کشور بدون داشتن محدودیت وجود دارد؛ زیرا ممکن است در بعضی شهرها امکانات کافی وجود نداشته باشد و شرایط مشاوره حضوری و انتخاب مشاور مناسب متناسب با نیازهای شما نباشد.
  3. راحتی بیشتر و دسترسی آسان تر مشاوره غیر حضوری نسبت به حضوری
  4. خارج نشدن از شرایط مطالعه برای گرفتن مشاوره
  5.  مشاور غیر حضوری همیشه در دسترس است و امکان جواب دادن به سوالات ضروری شما وجود دارد.
  6. کنترل و نظارت کامل و بررسی عملکرد و روش مطالعه شما ممکن می شود.
  7. پاسخ گویی موثر و با حوصله به سوالات شما به دلیل وقت آزادتر
  8. تنظیم زمان مشاوره با توجه با برنامه ریزی شما و حتی در زمان هایی که مشاوره حضوری ممکن نیست.
  9. امکان مشاوره  در تعطیلات وجود دارد و از شرایط محیطی (آلودگی هوا، سردی و گرمی هوا، ترافیک و…) تاثیر نمی گیرد.

 

مشاوره با رتبه‌های برتر کنکور در مشاوره خصوصی کنکور

تا اینجا مقاله درباره انتخاب روش مشاوره” خصوصی یا گروهی” و” حضوری یا غیر حضوری” بودن آن صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که بهترین شیوه مشاوره مشاوره خصوصی کنکور به شکل غیر حضوری است. حالا باید به این نکته اشاره کنیم که برای موفقیت و داشتن یک برنامه و مسیر درست لازم است که از کسی مشاوره بگیریم که خود تمام این مراحل را طی کرده و در نهایت سر بلند بوده است. پس اگر مشاوره شما یک رتبه برتر باشد نور علی نور می شود.

یکی از لوازم مورد نیاز موفقیت، فکر کردن شبیه افراد موفق است. شما با صحبت کردن و ارتباط با یک رتبه برتر کنکور می توانید با طرز فکر یک‌رتبه برتر آشنا شوید و ‌طرز فکر خود را برای شبیه شدن به آن ها تغییر دهید. همچنین می توانید یک برنامه ریزی شخصی کنکور شبیه به برنامه رتبه های برتر داشته باشی.

آکادمی دورخیز با جمع کردن رتبه برتر هایی که در بهترین دانشگاه های ایران تحصیل کرده اند و دادن آموزش های لازم به آن ها یک تیم مشاوره خصوصی کنکور قوی و خبره ای درست کرده است تا شما را در راه رسیدن به آرزوهایتان کمک کنند.

  • آکادمی دورخیز برای خدمات مشاوره‌ای هزینه بسیار مناسبی در نظر گرفته است، هزینه مشاوره خصوصی کنکور دورخیز حدود 600 الی 1500 هزار تومان می باشد که شما با سرمایه‌گذاری اندک روی خودتان می توانید آینده شغلی و تحصیلی تان را تضمین کنید.

 

جمع بندی

در انتها باید بگوییم‌ که بهترین شیوه مشاوره، مشاوره خصوصیِ کنکور (غیر حضوری) با رتبه برترها است. شما در این روش می توانید بدون تلف شدن وقت ، با هزینه کمتر و در همه نقاط کشور از گفتگو با کسانی که در مسیر کنکور موفق بوده اند؛ استفاده کنید. آزمون و خطا نکنید و در انتخاب رتبه های برتر شک نکنید.

گروه مشاوره دورخیز با جمع کردن تعدادی از دانشجویان بهترین دانشگاه های ایران و رتبه های برتر سال های گذشته امکان مشاوره موثر شما را فراهم‌ کرده است. ناظرین و مشاوران گروه دورخیز که همگی از رتبه های برتر کنکور هستند و آموزش های لازم را دیده اند؛ در کنار شما بوده و برای رسیدن شما به موفقیت همه راز و رمزهای کنکور را به شما یاد می دهند. همچنین با دادن برنامه ریزی خصوصی کنکور و مشاوره خصوصی تجربی ، ریاضی و انسانی راه شما را در ادامه راه روشن می کند.

ما در دورخیز یک گروه جوان و با انگیزه هستیم که هدفی جز رساندن شما به اهدافتان نداریم. تمرکز گروه ما روی رضایت دانش آموزان و موفقیت همگی آن هاست. اگر شما هم دوست دارید جزو شاگردان خصوصی ما باشید کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم ان را پر کنید تا شرایط ثبت نام در مشاوره خصوصی دورخیز را برای شما توضیح دهیم.😉

عکس مشاوره خصوصی کنکور 2
مشاوره یعنی انتقال تجربیات موفق از کنکوری‌های موفق!

مشاوره خصوصی کنکور یک راهنمای مطمئن برای موفقیت در کنکور است. برای ثبت نام مشاوره خصوصی با رتبه های برتر می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید و سپس فرم آن را پر کنید! در این طرح برنامه ریزی شخصی هم برای شما طراحی و ارائه می شود.

 

سوالات متداول

مشاوره خصوصی کنکور چه وظایف و مسئولیت هایی در قبال دانش آموز دارد؟

  • یک مشاوره خصوصی کنکور خوب، با برنامه ریزی شخصی و نظارت بر آن، آموزش موارد مورد نیاز دانش آموز از جمله روش های یادگیری، تکنیک های تست زنی و تندخوانی به دانش آموز در راه رسیدن به اهدافش یاری می رساند.

مشاوره کنکور به صورت خصوصی بهتر است یا گروهی؟

  • به دلیل نبود پیگیری های مستمر، برنامه ریزی شخصی و سایر دلایل ذکر شده در مقاله، مشاوره خصوصی بهتر و کارآمدتر از گروهی می باشد.

مشاوره خصوصی کنکور چه مزایایی دارد؟

  • مشاوره خصوصی کنکور مزایایی همچون برنامه ریزی متناسب با هر فرد، پیگیری و نظارت، انگیزه دهی مداوم و راهنمایی و آموزش موارد مورد نیاز دارد.
لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها