برنامه ریزی کنکور زبان

برنامه ریزی کنکور زبان

کنکور یک قله در مسیر زندگی دانش آموزان است و فتح هر قله به چیز های زیادی احتیاج دارد؛ مثل نقشه راه، ابزار مناسب، تجربه کافی و یک همراه مطمئن. در این مقاله قصد داریم در مورد تقشه راه فتح قله کنکور زبان که همان برنامه ریزی کنکور زبان هست به صورت مفهومی و ریز صحبت کنیم. برنامه ریزی کنکور زبان شامل چندین اصل مهم است و نیاز به دانش و تجربه ای دارد که نکات طلایی و اصلی آن را در ادامه این مقاله به صورت مفهومی با هم مرور خواهیم کرد تا دانش آموزان و داوطلبین این آزمون در نهایت به بهترین برنامه ریزی برای کنکور زبان برسند.

اهمیت برنامه ریزی کنکور زبان

شاید اولین سوال شکل گرفته در ذهن تک تک دانش آموزان این باشد که اصلا برنامه ریزی کنکور زبان چه اهمیتی دارد؟ یا اصلا چرا باید برنامه ریزی کنکور زبان را در اولیت ها و پیش نیاز های موفقیت در آزمون کنکور قرار دهیم؟ جواب به این سوالات خیلی ساده تر از خوردن آب است! هیچ مسیری بدون نقشه راه به مقصد از پیش تعیین شده نمیرسد.

اگر شما بدون هدف و صرفا از روی غریزه و اصطلاحا کشکی کشکی! شروع به درس خواندن کنید با ضمانت 99.99% نتیجه کنکور شما با شکست مواجه میشود. درست مثل کوه نوردی که بدون نقشه سعی در فتح قله دارد و قطعا قبل از فرون کردن پرچم روی نوک قله جان خودش را از دست میدهد.

حال شما به عنوان یک دانش آموز کنکوری قصد دارید کوهی را فتح کنید که تا به حال گذرتان به آنجا نخورده است، برنامه ریزی کنکور زبان همان نقشه راهی است که علاوه بر نجات جانتان نتیجه خوب را هم تضمین میکند. پس برای شناختن ویژگی های برنامه ریزی کنکور برای زبان و آشنایی با بهترین ارائه کنندگان برنامه ریزی کنکور زبان 1404 در ادامه این مقاله با ما باشید.

برنامه ریزی برای کنکور زبان در 7 گام

همانطور که گفته شد برای موفقیت در کنکور زبان، پیش نیاز اساسی برنامه داشتن است. اما نکته جالب اینجاست که برای درست کردن یک برنامه ریزی کنکور زبان استاندارد هم باید از روی برنامه ای درست و حساب شده عمل کرد که این برنامه همان گام های برنامه ریزی هستند.

در مشاوره کنکور زبان،  برنامه ریزی دارای 7 گام اصلی است. 7 مرحله ای که هر کدام از اهمیت بالایی برخوردار هستند و همچنین ارتباط مستقیم با هم دارند. به عنوان مثال کسی که در برنامه ریزی برای کنکور زبان خود ساعت مطالعه هفتگی منظمی نداشته باشد و به صورت بی نظم درس بخواند؛ در زمان مناسب مطالعه مباحث هم دچار مشکل میشود و نمیتواند مباحث را از نظر اهمیت داشتن، الویت بندی کند؛ همین نمونه کوچک به خوبی نشان میدهد که علم و دانسته های شما در مورد برنامه ریزی برای کنکور زبان تا چه حد بهم پیوسته است.

گام های برنامه ریزی کنکور زبان

حالا قصد داریم با دیدی باز تر نسبت به مسائل مربوط به برنامه ریزی کنکور زبان 1404 به این 7 گام نگاه کنیم. 7 مرحله ای که هرکدام یکی از پایه های موفقیت دانش آموزان را در آزمون کنکور سراسری تشکیل میدهند.

چند ساعت در هفته بخوانم؟

برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا باید به چند مورد در رابطه با خودتان پاسخ بدهید. اگر دانش آموز پایه دوازدهم هستید با توجه به اینکه هدف اصلی شما کنکور زبان است یا این آزمون برای شما در الویت دوم قرار میگیرد، باید بین 30 الی 60 ساعت در هفته مطالعه کنید. اما اگر پشت کنکوری هستید باز هم طبق همین الگوی اولویت های گفته شده ، در برنامه ریزی برای کنکور زبان خود باید بین 60 الی 70 ساعت به مطالعه بپردازید.

تعیین زمان مطالعه هفتگی در برنامه ریزی کنکور زبان

البته اعداد بالا، اعدادی کلی و به طور میانگین گیری شده هستند و به طور قطع با بررسی دقیق تر توسط خودتان یا در جلسات مشاوره کنکور زبان با بررسی شرایط و وضعیت تحصیلی شخصی‌تان میتوانید به بهترین برنامه با مناسب ترین ساعت مطالعه ممکن برسید.

ایجاد تعادل بین مطالعه تستی و تشریحی

بعد از تغییراتی که در سال 1401 در کنکور سراسری اعمال شد، کار دانش آموزان برای برقرار کردن تعادل میان مطالعه تستی و تشریحی کمی سخت تر شد. نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان برای کنکور 1404 در پایه های یازدهم و دوازدهم سهم بزرگی در تعیین تراز نهایی آنها دارد و به همین خاطر علاوه بر مطالعه تستی برای مباحث مختلف کنکور زبان، باید زمان مناسبی را در برنامه ریزی کنکور زبان 1404 خود به مطالعه تشریحی دروس ادبیات، عربی، دین و زندگی و زبان (تشریحی مخصوص امتحانات نهایی) اختصاص بدهند.

عموما برای کنکور های سال های 1404 و 1405 که به طور خزنده تاثیر امتحانات نهایی هر سه پایه وارد تراز دانش آموزان میشود بهتر است نیمی از زمان به مطالعه تستی و نیم دیگر در برنامه ریزی برای کنکور 1404 به مطالعه تشریحی اختصاص داده شود.

تعداد تست و تمرین روزانه برنامه ریزی کنکور زبان

برای موفقیت در کنکور زبان، مانند هر آزمون دیگری به حل سوال و تست نیاز دارید. برخلاف دروسی مثل ریاضی که عموما هر مبحث پیش نیاز مبحث دیگری است در کنکور زبان که صرفا فقط یک درس است، مباحث به صورت مجموعه ای و زنجیر وار بهم مرتبط هستند. یعنی اگر دانش آموزی که در مبحث گرامر مشکل دارد، تست های این بخش را به صلاحدید خودش حذف کند؛ در بخش های دیگر کنکور زبان مثل کلوز تست و ریدینگ هم به مشکل خواهد خورد؛ پس برای موفقیت در این کنکور نیاز به پیش روی هماهنگ در تمام مباحث دارید.

برای فهم بهتر این مطلب و ورود اعداد به این بحث به طور مثال در هر باکس مطالعاتی برای مبحث گرامر بین 15 الی 25 تست، برای مبحث لغات 30 الی 40 تست و برای کلوز و ریدینگ حداقل 2 متن باید در نظر گرفته شود. اما نحوه پاسخ دادن به این سوالات و بررسی آنها مشابه هم نخواهد بود. برای تسلط بالای 80% به هر مبحثی 4 مدل تست زنی تعریف شده است که دانش آموز باید به صورت پیوسته از این چهار مدل تست زنی استفاده کند تا به تسط بالا برسد.

تثبیت مطالب در برنامه ریزی برای کنکور زبان با روش تست زنی چهار مرحله ای

  • تست آموزشی

همراه با مطالعه هر مبحث یا درس جدید میتوانید با تعدادی تست میزان یادگیری خودتان را از اولین مطالعه افزایش دهید.

  • تست تثبیتی

بعد از گذشتن چند وقت از مطالعه اولیه مجددا به سراغ همان مبحث بروید و تعدادی تست و تمرین حل کنید تا متوجه شوید چه میزان در تثبیت مطالب در ذهنتان موفق بودید. این بخش در برنامه ریزی کنکور زبان هم تاثیر زیادی دارد و از طریق همین بخش متوجه میشوید به چه میزان مطالعه دیگر برای این درس یا مبحث نیاز دارید. هدف از تست تثبیتی همزمان یادآوری و یادگیری است.

  • تست ارزشیابی

بعد از گذشتن از مرحله تثبیت نوبت به آزمون و ارزشیابی میرسد. دانش آموز باید همانند یک آزمون تعدادی سوالات از قبل پاسخ داده نشده را آماده کند تا درصد درک مطلب خودش را بسنجد.

  • تست زماندار

در آخرین مرحله هم بعد از تسلط کامل از طریق سه مرحله قبلی، نوبت به بالا بردن سرعت عمل در پاسخ دهی به سوالات است و شما میتوانید با تعیین تعدادی تست در مدت زمان مشابه یا حتی کمتر از مدت زمان استاندارد کنکور سطح مهارت های خودتان را تا حد قابل توجهی بالا ببرید.

روش برنامه ریزی برای جلوگیری از فراموشی

فراموشی یکی از بزرگترین معظلات دانش آموزان کنکوری است. این مورد برای داوطلبین کنکور زبان نسبت به باقی دانش آموزان معظلی بزرگتر است و علت آن هم فرار بودن مطالب حین آموزش و یادگیری یک زبان خارجی است. در برنامه ریزی برای کنکور زبان همان طور که زمان مناسب برای تفهیم مطالب در نظر گرفته میشود، باید زمانی را هم به مرور و جلوگیری از فراموشی مطالب اختصاص داد. این زمان باید با استفاده از روش های مناسبی پر شود تا بیشترین بازدهی را برای دانش آموز داشته باشد.

مرور منظم مهمترین روش پیشگیری از فراموشی

یکی از بهترین روش های جلوگیری از فراموشی در برنامه ریزی کنکور زبان، روش بازخوانی است که در مشاوره رتبه های برتر کنکور هم پیشنهاد میشود. در این روش شما مطالب از قبل خوانده شده را یک بار به صورت سریع و تنها چشم اندازی مطالعه میکنید و سپس به سراغ نکات و خلاصه نویسی هایی میروید که در زمان مطالعه اول یادداشت کرده اید. این کار در بازه های زمانی منظم انجام میشود و میتواند در تثبیت مطالب در ذهن شما تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد.همچنین میتوانید با روش تست زنی چهار مرحله ای که در بخش قبلی گفته شد، فراموشی مطالب را در طولانی مدت به حداقل برسانید.

تعداد درس و چیدمان مباحث در برنامه ریزی کنکور زبان

داوطلبین کنکور زبان در مجموع باید برای چهار درس مطالعه داشته باشند. زبان و ادبیات فارسی، دین و زندگی و عربی تنها به صورت تشریحی و برای امتحانات پایان ترم. درس زبان تخصصی هم به صورت تشریحی و هم به صورت تستی برای کنکور زبان. روال کار برای دروس تشریحی مشخص است و دانش آموزان طبق مباحث تدریس شده پیش میروند و روزانه 1 الی 2 باکس عمومی به صورت تشریحی خواهند داشت. اما برای تک درس زبان که باید در کنکور به صورت تستی به سوالات آن پاسخ داده شود در برنامه ریزی کنکور زبان کمی متفاوت است.

شما در بودجه بندی کنکور زبان با مباحث واژگان، ترتیب واژه، گرامر، کلوز تست و ریدینگ رو به رو هستید. در برنامه ریزی کنکور زبان 1404 بهتر است روزانه 3 الی 4 تا از مباحث را به صورت باکس های جداگانه در برنامه مطالعاتی خود قرار دهید و پیش از رفتن سراغ باکس عمومی ها یک باکس ترکیبی را هم در برنامه خود قرار دهید. به عنوان مثال میتوانید یک ریدینگ یا کلوز تست که تقریبا شامل تمام مطالب و مباحث هستند را به صورت آزمونی پاسخ دهید و تحلیل کنید.

برای این مطالعه و چیدمان نیاز به یافتن بهترین منابع کنکور زبان دارید که پیشنهاد ما به شما کتاب زبان تخصصی مبتکران تالیف دکتر شهاب اناری است. این کتاب در 2 جلد تالیف شده است که تمام مباحث کنکور تخصصی زبان را پوشش میدهد. جلد اول این کتاب شامل مباحث درک مطلب پیشرفته، واژگان طبقه بندی شده، نقش های زبانی و کنکورهای اخیر است و جلد دوم کتاب به صورت مفصل و در 11 فصل گرامر زبان انگلیسی را برای دانش آموزان تشریح میدهد.

مدت روزانه هر درس و مبحث در برنامه

بعد از یادگیری چیدمان و تعداد مباحث در برنامه ریزی برای کنکور زبان حالا باید به سراغ مدت روزانه هر مبحث یا به اصطلاح دیگر تایم لازم برای هر باکس مباحث را با هم بررسی کنیم. در یک نمونه برنامه ریزی کنکور زبان 1404 که به صورت استاندارد و برای یک دانش آموز نرمال در نظر گرفته شده باشد بهتر است 2 باکس مطالعه دروس عمومی در بازه های زمانی 60 الی 75 دقیقه قرار گیرد. همچنین 3 الی 4 باکس مطالعه تستی مباحث کنکور زبان به صورت زیر میتواند ایده آل ترین حالت برنامه ریزی برای کنکور زبان باشد.

  • گرامر: روزانه 1:30 الی 2 ساعت
  • واژگان: روزانه 1:45 الی 2:15 ساعت
  • درک مطلب و کلوز: روزانه 1:30 تا 2 ساعت
  • نقش ها (کاربرد) زبانی: روزانه 45 تا 60 دقیقه
  • درس عمومی 1 (تشریحی نهایی): 1 واحد مطالعه 60 تا 75 دقیقه
  • درس عمومی 2 (تشریحی نهایی): 1 واحد مطالعه 60 تا 75 دقیقه
پیشنهاد مطالعه  بورسیه مهندسی فرصتی برای تحصیل در اروپا و آمریکا

توجه کنید که مباحث زبان دهم تا دوازدهم باید در بخش دروس عمومی مطالعه شوند.

شخصی سازی باکس های مطالعاتی از مراحل برنامه ریزی کنکور زبان 1404

برنامه متعادل و هماهنگ با برنامه مدرسه

این بخش از برنامه ریزی کنکور زبان 1404 مختص به دانش آموزان دوازدهمی است. اولویت دانش آموزان موفقیت در امتحانات نهایی است و کسب نمره بالا در این امتحان برای دانش آموزان از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. پس باید برنامه ریزی خود را با مدرسه تان هماهنگ کنید تا بتوانید همراه با مدرسه مباحث تدریس شده را مطالعه کنید و همچنین روی تسلط بیشتر روی مباحث تمرکز کنید. همچنین برای راحت تر بودن در امر برنامه ریزی میتوانید از نمونه برنامه ریزی تیم دورخیز هم استفاده کنید.

 

راهبرد برنامه ریزی کنکور زبان از الان

برای شروع به درس خواندن برای کنکور زبان سه راهبرد اصلی وجود دارد که برنامه ریزی کنکور زبان بر اساس یکی از این سه راهبرد انجام میشود. یکی به صورت زودهنگام، دیگری متعارف و آخرین راهبرد شروع دیرهنگام است که دانش آموزان با توجه به زمان استارت درس خواندن خودشان میتوانند طبق یکی از این راهبرد شروع به برنامه ریزی برای کنکور زبان کنند. توجه کنید که در برنامه ریزی کنکور زبان و راهبرد های داده شده در کنار مباحث دوازدهمّ، مباحث پایه را نیز مرور و مطالعه کنید.

 

برنامه ریزی از تابستان

برنامه ریزی کنکور زبان از تابستان مختص دانش آموزانی است که زودتر از سایرین شروع به درس خواندن میکنند. شروع از این بازه زمانی به دانش آموزان اجازه میدهد که بتوانند مطالب پایه های دهم و یازدهم خود را به طور کلی مرور کنند و در صورتی که در مباحث پایه یا به صورت تخصصی در مبحثی مثل گرامر یا ترتیب واژه دچار ایراد و اشکال هستند با رفع کردنشان شروع بهتری نسبت به سایرین داشته باشند. با این راهبرد میتوانید در ادامه سال تحصیلی روی مرور مباحث پایه ای و مطالعه و آموزش دروس پایه دوازدهم تمرکز کنید.

برنامه ریزی از پاییز

داوطلبینی که به طور متعارف از پاییز شروع به مطالعه میکنند باید طبق یک برنامه کمی فشرده تر مطالب را مرور کنند. این برنامه ریزی کنکور زبان برای دوازدهمی ها و پشت کنکوری ها کمی متفاوت است.

برای دانش آموزان پشت کنکوری

  • مهر تا آذر ماه: مطالعه دهم و نیم سال نخست دوازدهم
  • دی ماه: جمع بندی تمام مطالب مطالعه شده دهم و دوازدهم به صورت تستی و تشریحی
  • بهمن و اسفند ماه: مطالعه یازدهم و نیم سال دوم دوازدهم
  • فروردین ماه: جمع بندی دهم و یازدهم و مرور دوازدهم / شرکت در آزمون های آمادگی برای کنکور نوبت اول
  • اردیبهشت ماه: جمع بندی دوازدهم / آمادگی برای امتحانات ترمیم معدل / شرکت در آزمون های آزمایشی
  • خردادماه: آمادگی برای امتحانات ترمیم معدل / جمع بندی تستی / شرکت در آزمون های آزمایشی

برای دانش آموزان دوازدهم

  • مهر تا آذر ماه: مطالعه دهم و نیم سال نخست دوازدهم
  • دی ماه: جمع بندی مطالب خوانده شده / مطالعه متمرکز دوازدهم
  • بهمن و اسفند ماه: مطالعه یازدهم و نیم سال دوم دوازدهم
  • فروردین ماه: جمع بندی دهم و یازدهم  دوازدهم / شرکت در آزمون های آمادگی برای کنکور نوبت اول
  • اردیبهشت ماه: مرور و جمع بندی پایه دوزادهم برای امتحانات نهایی
  • خرداد ماه: آمادگی برای امتحانات نهایی / جمع بندی تستی / شرکت در آزمون های آزمایشی

برنامه ریزی از زمستان

شروع دیرهنگام علاوه بر فشرده کردن برنامه ریزی برای کنکور زبان، احتمال موفقیت دانش آموز را هم کاهش میدهد و پیشنهاد ما به شما شروع به موقع از پاییز یا زودهنگام از تابستان است. اما در هر صورتی چه دانش آموزان پایه دوازدهم و چه پشت کنکوری ها تصمیم به شروع از زمستان کردند میتوانند طبق راهبرد زیر برنامه ریزی برای کنکور زبان خود را انجام دهند.

  • دی، بهمن و اسفند ماه: تقویت پایه با تمرکز روی مباحث ساده تر / مطالعه نیم سال اول دوزادهم / تقسیم زمان به صورت 50-50 بین پایه و دوازدهم
  • فروردین ماه: جمع بندی نیم سال اول پایه دوازدهم / جمع بندی پایه یازدهم و دهم / شرکت در آزمون های آزمایشی با هدف آمادگی برای کنکور اول
  • اردیبهشت ماه: جمع بندی دوازدهم / شرکت در آزمون های آزمایشی
  • خرداد: مطالعه برای امتحانات نهایی / ترمیم معدل

 

مشاوره کنکور زبان بگیرم یا نه؟

پرسیدن این سوال بستگی به وضعیت و آگاهی شما دارد. بدون داشتن مشاوره کنکور زبان هم می‌توان موفق شد و هم نمی‌توان! اگر اطلاعات کافی و کاملی در زمینه برنامه ریزی و اصول مطالعه و منابع داشته باشید و اصطلاحاً خودکار و اتوماتیک به مطالعه بپردازید شما به مشاوره نیازی ندارید. در غیر اینصورت اگر شما دانش آموز کنکوری باشید و بخواهید بدون مشاور و مشاوره پا به رقابت کنکور بذارید، دقیقا مثل این است که بدون مراجعه به دکتر بخواهید دارو تهیه کنید و انتظار داشته باشید بیماری شما خوب شود.

مشاور شما هم دقیقا نقش دکتر را ایفا میکند و برنامه ریزی کنکور زبان شما هم همان نسخه ایست که میتواند درمان شما باشد. اما سوال بعدی اینجاست؛ ویژگی های یک مشاور خوب چیست؟ و به صورت تخصصی تر برای موفقیت در کنکور زبان بهترین مشاوره توسط چه کسانی ارائه میشود؟

ویژگی های بهترین مشاوره کنکور زبان

یک مشاور و یک مشاوره خوب برای کنکور زبان باید از همه لحاظ کامل باشد تا دانش آموز بدون نیاز به منابع دیگر تمام نیاز های مشاوره ای خود را رفع شده ببیند. مشاوره کنکور زبان، باید بهترین برنامه ریزی برای کنکور زبان را ارائه دهد، بهترین منابع موجود را به دانش آموز معرفی کند و همچنین دانش آموز را از نظر ذهنی برای فشار بالای کنکور آماده کند. همچنین با توجه به بودجه بندی کنکور زبان و تیپ های متفاوت سوالات موجود، دانش آموز را برای پاسخگویی به سوالات آماده کند.

به دلیل اینکه دانش آموزان در کنکور زبان با مباحث متفاوتی مثل گرامر، لغات و … سر و کار دارند در جلسات مشاوره کنکور زبان باید به آنها بهترین روش های تست زنی در هر مبحث و متناسب با آن درس آموزش داده شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشند. همچنین ثمره سه سال درس خواندن دانش آموزان در چند ساعت کنکور سراسری خلاصه میشود و در مشاوره کنکور زبان، مشاور باید نکات مهم مدیریت آزمون را منتقل کند. همچنین با درک از شرایط دانش آموز و زمان شروع مشاوره، بهترین برنامه ریزی کنکور زبان را که مهمترین ویژگی یک مشاوره خوب است را برای او انجام دهد.

مشاوره کنکور زبان در بحث برنامه ریزی برای کنکور زبان 1404 باید به بهترین نحو ممکن عمل کند و با سنجیدن تمام شرایط بهترین برنامه را از نظر ساعت مطالعه، چینش درس ها، تعداد تست و تمرین و نکات مشاوره ای ارائه دهد.

 

دورخیز یاور همیشه مومن برای برنامه ریزی کنکور زبان 1404

در مقاله ای که خواندید، بهترین روش برنامه ریزی کنکور زبان 1404، اهمیت برنامه ریزی برای کنکور زبان را با هم آموختیم. شما هم اگر داوطلب شرکت در کنکور زبان 1404 هستید همین الان میتوانید با طی کردن مراحل زیر به سادگی از خدمات معرفی شده دورخیز به عنوان یک یاور همیشه مومن استفاده کنید و در کنکور خودتان بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید. 😃

  • ثبت درخواست مشاوره توسط داوطلب

دانش آموزان با مراجعه به صفحه ثبت درخواست و با درج نام و نام خانوادگی و شماره تماس در دورخیز میتوانند به راحتی با تماس مشاورین ما از خدمات سایت دورخیز مطلع شوند.

  • تماس، معارفه خدمات و شفاف‌سازی ذهن داوطلب

پس از ثبت درخواست دانش آموز توسط مشاورین دورخیز در واحد ثبت نام، تماسی با دانش آموز گرفته میشود و با شفافیت کامل تمامی خدمات دورخیز در کنار نکات مشاوره ای ابتدایی به دانش آموزان توضیح داده میشود.

  • یافتن نقاط ضعف مشاوره‌ای با مشاوره آنلاین هوشمند

نقاط ضعف و قوت دانش آموزان توسط آزمونی هوشمند مشخص میشود و سطح آمادگی دانش آموزاز نظر روحی، فکری، برنامه ریزی، تست زنی و آزمون مشخص میشود و یک نمره کلی از 100 در اختیار دانش آموز قرار میگیرد.

  • دریافت شرح حال و گذشته و تشکیل پرونده مشاوره‌ای

تمام دانش آموزان دورخیز به محض ثبت نام دارای یک پرونده خواهند بود که متشکل اطلاعات اولیه، نتیجه آزمون هوشمند و شرح حال  نمرات و وضعیت درسی آنها خواهد بود.

  • آموزش فنون مطالعه، یادگیری سریع، تست‌زنی و …

علاوه بر مشاوره های روتین در جلسات ما نکات مربوط به تکنیک های تست زنی، فنون و روش مطالعه هر درس و نحوه بالا بردن میزان یادگیری هم از نکاتی است که مشاورین دورخیز به صورت فشرده در جلسات به دانش آموزان منتقل می‌کنند.

  • انتخاب مناسب‌ترین مشاور رتبه برتر تجربی برای دانش آموزان

تیم حرفه ای دورخیز برای ارائه مشاوره به دانش آموزانش از رتبه برتر های سال های اخیر کنکور استفاده میکند که بر اساس وضعیت هر دانش آموز یکی از مشاورین خبره ما متناسب با خودش دانش آموز برای او انتخاب خواهد شد.

  • مشاوره منابع و کمک به انتخاب بهترین ابزار کمک درسی

تیم دورخیز در کنار تمامی آموزش ها بهترین منابع را هم بر اساس وضعیت و سطح دانش آموز  معرفی و در اختیارش میگذارد تا دانش آموز با علم کامل مناسب ترین منبع را دریافت کند.

  • شروع برنامه ریزی درسی روزانه متناسب با شرایط شاگرد

برنامه ریزی مشاورین دورخیز به هیچ عنوان شباهتی به برنامه های سنتی ندارد و هر دانش آموز بر اساس تایم های خالی و متناسب با خودش برنامه‌ای کاملا شخصی و روزانه را دریافت می‌کند تا با تناسب میان برنامه و زمان خالی روزانه بتواند بهترین نتیجه ممکن را دریافت کند.

  • چکینگ و آنالیز گزارش مطالعه شاگرد هرشب در پیام‌رسان

هر شب مطالعه روزانه دانش آموزان در یکی از پیام رسان ها دریافت میشود و نکات مهم و نقاط ضعف و قوت آنالیز میشود.

  • تماس‌های مشاوره‌ای منظم در طول هفته و ارائه نکات طلایی

مشاورین دورخیز علاوه‌بر چکینگ مرتب دانش آموزان در پیام رسان ها، از تماس های تلفنی منظم هم دریغ نمی‌کنند و طی تماس های تلفنی ریز نکات طلایی و مهم را هم به دانش آموزان خود منتقل خواهند کرد و از وضعیت انها آگاه خواهند شد.

  • برگزاری آزمون‌های آزمایشی شخصی و آنلاین طبق پیشروی

یکی از مهمترین مذیت های دورخیز داشتن آزمون های کاملا شخصی برای هر دانش  آموز است که علاوه بر تعیین پیشرفت دانش آموز در آپدیت برنامه مطالعتی دانش آموز هم تاثیر به سزایی دارد.

  • کمک به تحلیل آزمون شاگرد پس از آزمون‌های آزمایشی

تیم دورخیز علاوه بر همراهی با دانش آموزان در آزمون ها، برای بعد از آزمون آنها هم برنامه دارد و در قسمت طلایی تحلیل آزمون هم همراه دانش آموزان خود خواهد بود تا از روند پیشروی آنها را به درستی کنترل کند.

برای شروع برنامه ریزی با دورخیز روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را تکمیل کنید.

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها