بت‌نام کنکور اختصاصی تربیت معلم

ثبت‌نام کنکور اختصاصی تربیت معلم از هفته آینده

علی صدر درخصوص ثبت‌نام کنکور اختصاصی تربیت معلم گفت: «با توجه به اینکه پذیرش در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در سال ۱۴۰۳ همزمان با ثبت‌نام و برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال آینده خواهد بود، بنابراین ثبت‌نام در این آزمون اختصاصی نیز در همان مهلت مقرر برای آزمون سراسری انجام می‌شود.»

سرپرست معاونت آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: «متقاضیانی که مایل به ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هستند، می‌توانند از یکشنبه هفته آینده یعنی از روز ۲۱ آبان تا ۲۷ آبان ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.»

وی درباره زمان‌بندی آزمون مذکور نیز گفت: «آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.»

گفتنی است، طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان «سیاست‌ها و ضوابط کیفیت‌بخشی دانشگاه فرهنگیان»، پذیرش برای رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در سال ۱۴۰۳ از طریق آزمون اختصاصی انجام خواهد شد.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب بندهای الحاقی ۱ و ۲ ماده ۹۲ لایحه برنامه هفتم توسعه، مصوب کردند تا پذیرش دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هرسال نسبت به سال قبل حداقل ۲۵ درصد افزایش پیدا کند. بنابراین جذب دانشجو در این دو دانشگاه برای سال ۱۴۰۳ نیز افزایش می‌یابد.

برای اطلاع از مزایای دانشگاه فرهنگیان مقاله زیر را حتما مطالعه کنید:

مقاله مهم  قبولی دانشگاه فرهنگیان و همه مزایای جذاب آن
لینک کوتاه مقاله:
جدیدترین اخبار
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید