زمان توزیع کارت کنکوری ها نحوه دریافت کارت
مشاوره و راهنمایی تحصیلی

زمان توزیع کارت کنکوری ها/ نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

براساس اعلام سازمان سنجش کنکور سراسری ۱۴۰۲ دو بار در سال و نوبت اول در روزهای 29 و 30 دی برگزار گردید و نوبت دوم در روز های چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 14 و 15 تیر سال 1402 می باشد.

👤رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری خبر داد.

از آنجا که همراه داشتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری الزامی است. جهت اطمینان از اطلاعات هویتی داوطلب شرکت کننده علاوه بر کارت ورود به جلسه کنکور، داوطلبان باید کارت شناسایی مربوط به خود را داشته باشند تا بتوانند در جلسه آزمون حاضر شوند. به همین جهت برای شرکت در کنکور پیش رو یعنی در آزمون سراسری تیرماه 1402 داوطلبان باید در زمان دریافت کارت، کارت ورود به جلسه کنکور خود را پرینت بگیرند. در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در رابطه با زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تیر ماه ۱۴۰۲ از طریق سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری شرح داده شده است.

کارت ورود به جلسه کنکور حاوی اطلاعاتی همچون اطلاعات هویتی و شناسنامه ای، اطلاعات مربوط به آزمون، آدرس حوزه امتحانی و اطلاعات مربوط به ثبت نام نوبت دوم 1402 کنکور سراسری است که داوطلبان می توانند نسبت به دریافت با کد ملی اقدام نمایند. داوطلبان در صورت وجود هر گونه مغایرت با اطلاعات ثبت نامی خود می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تیر ماه ۱۴۰۲، نسبت به ویرایش اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

مقاله مهم  وسایل مجاز و غیرمجاز برای شرکت در کنکور سراسری اعلام شد

💻نحوه دریافت کارت ورود به جلسه:

  1. به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.
  2. با ورود به پنل کاربری خود از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه نمایید.

❗نکته: داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند مانند گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

مشاهده لیست وسایل مجاز و غیر مجار در جلسه کنکور

لینک کوتاه مقاله:
جدیدترین اخبار
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید