فردا آخرین مهلت اعلام علاقه‌مندی به شرکت در آزمون عملی کنکور ۱۴۰۲
مشاوره و راهنمایی تحصیلی

فردا آخرین مهلت اعلام علاقه‌مندی به شرکت در آزمون عملی کنکور ۱۴۰۲

آزمون عملی هنر چیست؟

این آزمون مختص چند گرایش مشخص (16 گرایش) است.

داوطلبان این رشته بعد از شرکت در مرحله اول کنکور هنر که عموما شامل موارد تستی و تئوری عمومی می شود؛ در مرحله دوم دعوت به شرکت در آزمونی عملی برای سنجش استعداد و توانایی های آنها برای ورود به رشته مربوطه می شوند.

داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به رشته‌های پذیرش با آزمون مندرج در اطلاعیه مربوطه به منظور شرکت در آزمون عملی، باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی اعلام شده از طریق سامانه آزمون سراسری اقدام کنند.

آزمون عملی تربیت بدنی چیست؟

آزمون عملی تربیت بدنی ۱۴۰۲ شامل تست هایی برای سنجش سلامت و تندرستی است که داوطلبای متقاضی رشته های تربیت بدنی باید با اطلاع از محل و نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی ۱۴۰۲، در زمان اعلام شده بعد از پرداخت هزینه و با تجهیزات لازم خود را برای شرکت در این آزمون ها که شامل دو استقامت و دراز نشست و… میشود آماه می کنند.

داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی نیز باید نسبت به انتخاب مورد مربوط از طریق سامانه آزمون سراسری اقدام کنند و آزمون عملی رشته مذکور از ۲۸ تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

مهلت اعلام علاقه‌مندی به شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر، علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۲ فردا ۱۹ تیر ماه پایان می یابد.

مقاله مهم  امرایی: برای ابطال مصوبه سمپاد شکایتی در دیوان ثبت شده و منتظر رای هیئت عمومی دیوان هستیم

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازهٔ زمانی اعلام شده و اعلام علاقه‌مندی به این رشته اقدام کرده و در جلسه آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی یا علوم تجربی در نوبت اول یا در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ حاضر بوده باشند.

صدر از داوطلبان علاقه‌مند خواست به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه منتشر شده در ۱۲ تیرماه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

/مهر

مشاهده راهنمای تصویری مشاهده سوابق تحصیلی

لینک کوتاه مقاله:
جدیدترین اخبار
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید