گروه‌ های آزمایشی متفاوت

تکلیف کنکوری‌ هایی که در گروه‌ های آزمایشی متفاوتی شرکت کرده‌اند چیست؟

داوطلبانی که در آزمون نوبت اول (دی ماه ۱۴۰۱) در یکی از گروه‌های آزمایشی اصلی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت کرده‌اند، ولی در آزمون نوبت دوم (تیرماه ۱۴۰۲) در گروه‌ های آزمایشی متفاوت شرکت نموده‌اند، باید تا پایان امروز، ۲۱ مرداد ماه جاری، انتخاب خود را فقط به یک گروه آزمایشی اصلی که تمایل به انتخاب رشته‌های تحصیلی از آن گروه را دارند، اعلام نمایند. اطلاعات مربوط به رتبه داوطلبان گروه آزمایشی کنکور ۱۴۰۲ در کارنامه‌های آنان ثبت و ارائه خواهد شد.

توجه داشته باشید در صورتی که انتخاب گروه آزمایشی اصلی صورت نگیرد، گروه آزمایشی انتخابی آزمون نوبت دوم (تیرماه ۱۴۰۲) به عنوان معیار برای انتخاب رشته تحصیلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نتایج اولیه آزمون سراسری 1402

همچنین نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ شب گذشته اعلام شد که البته اعلام نتایج در دو مرحله خواهد بود؛ مرحله اول شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره‌ کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است که با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده است.

مرحله دوم نتایج آزمون سراسری 1402

مرحله دوم کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و وضعیت مجاز یا غیرمجاز به انتخاب رشته داوطلبان است که هنوز اعلام نشده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه مقاله:
جدیدترین اخبار
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید