ثبت و اصلاح سفارش کتب درسی تا 7 آبان ماه

ثبت و اصلاح سفارش کتب درسی تا 7 آبان ماه

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب درسی به مقدار کافی و نیاز دانش‌آموزان کشور تولید و در سطح ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق توزیع شده است.

محمد علوی تبار ادامه داد:  دانش‌آموزانی که تاکنون سفارش کتاب درسی خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند، سریعاً جهت ثبت سفارش کتاب درسی خود اقدام کرده و کتاب درسی را از محل تحصیل خود دریافت کنند.

معاون سازمان پژوهش افزود: سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی برای ثبت سفارش دانش آموزانی که ثبت سفارش کتاب درسی نکرده و یا رشته تحصیلی و پایه تحصیلی خود را تغییر داده‌اند و نیاز به اصلاح سفارش دارند تا ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ فعال است. شایسته است اولیا و دانش آموزان در فرصت زمانی باقی‌مانده نسبت به ثبت یا اصلاح سفارش کتاب درسی خود اقدام کنند.

علوی تبار گفت: با توجه به اینکه ثبت سفارش کتاب درسی و اصلاح سفارش منوط به ثبت نام قطعی دانش آموزان در سیدا است، ضرورت دارد مدیران مدارس، نسبت به ثبت نام قطعی تمامی دانش آموزان در سیدا اقدام و جهت ثبت سفارش فردی یا گروهی دانش آموزان بدون سفارش کتاب، اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، درپایان لازم به ذکر است برای ثبت یا اصلاح سفارش کتاب‌های درسی و یا مشاهده محل دریافت کتاب به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، به نشانی  (my.gov.ir , my.medu.ir , irtextbook.ir )مراجعه کنید.

لینک کوتاه مقاله:
جدیدترین اخبار
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید