اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

سایت سنجش راهنمای پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی در سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی را منتشر کرد. طبق این راهنما موارد زیر برداشت می شود:

  • نتایج مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه www.azmoon.org قرار گرفت.
  • پذیرفته شدگان این مقطع می‌توانند از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه (۱۲ مهرماه) با مراجعه به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir  و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت‌نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.
  • پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت‌نام می‌توانند راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir  دریافت و مطالعه کنند.
  • شایان ذکر است نتایج آزمون سراسری، مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی پیوسته و ناپیوسته حداکثر تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

بنابراین با توجه به اعلام نتایج مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، احتمالا نتایج نهایی کنکور سراسری تا سه شنبه یا چهارشنبه اعلام خواهد شد.

هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان کنکور و همچنین فارغ التحصیل های متوسطه دوم تمایل دارند که تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه آزاد اسلامی بگذرانند. دانشگاه آزاد یه عنوان یک سامانه دانشگاهی در ایران فعالیت می کنند. و در بیشتر شهرهای ایران یک یا چند مرکز آموزشی دارد. دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین مرکز آموزشی و پژوهشی ایران است. حالا این سوال پیش می آید که کدام واحد از بین واحدهای دانشگاه آزاد از لحاظ علمی در سطح بالاتری قرار دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه کنید:

پیشنهاد مطالعه  رتبه بندی دانشگاه آزاد (واحدهای برتر دانشگاه آزاد)
لینک کوتاه مقاله:
جدیدترین اخبار
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید