دی وی دی کنکور بخریم یا نخریم ؟ (هرآنچه باید از DVD و فیلم بدانید!)

دی وی دی کنکور یکی از راه های آموزشی پر چالش است . می خواهیم کاملا بی طرفانه در مورد انواع دی وی دی های کنکور صحبت کنیم . در این مقاله ویژگی هر یک از DVD های کنکور را به دقت بررسی می کنیم . به این ترتیب شما می توانید تشخیص دهید که :

  1. آیا دی وی دی کنکور برای شما مناسب است ؟
  2. خرید DVD کنکور برای چه درس هایی پیشنهاد می شود ؟
  3. آیا می توان از فیلم های آموزشی در تمام طول مسیر کنکور استفاده کرد ؟
  4. آیا استفاده از فیلم آموزشی کنکور برای رسیدن به تراز های بالا ضروری است ؟
  5. چه زمانی می توان از DVD های کنکور کمک گرفت ؟ و … .

پس اگر شما جز آن دسته از دانش آموزانی هستید که در انتخاب DVD کنکور تردید دارید حتما تا انتهای مقاله همراه دورخیز باشید. 😊

ویدئوی پاسخ به سوال "از DVD کنکور استفاده کنم یا نه؟"

 

آیا دی وی دی های کنکور خوب است ؟

دی وی دی کنکور یکی از انواع روش های آموزشی است . در فیلم آموزشی شما می توانید از کلاس درس معلم های برتر کنکور در هرشهری استفاده کنید. مانند وقتی که سرکلاس درس هستید، مطالب با مثال های زیاد تدریس می شوند . توضیحات گفته شده درمورد ویژگی یک فیلم آموزشی کنکور استاندارد است .

اگر DVD کنکوری که می خواهید استفاده کنید ویژگی های بالا را داشته باشد می توان آن را در دسته فیلم های آموزشی خوب قرار داد . البته حتی اگر بهترین دی وی دی های کنکور را هم داشته باشید باز هم برای استفاده کردن آن ها باید برنامه خاصی را رعایت کنید .

اگر خلاصه بخواهیم بگوییم، استفاده از دی وی دی کنکور آنقدر ریسک و هزینه مالی و اتلاف زمانی دارد که فقط تحت شرایط خاصی آن را توصیه می کنیم. پس بخاطر تبلیغات و گفته های تلویزیون و .. سراغ DVD نروید! در تهیه دی وی دی و فیلم کنکوری خیلی باید احتیاط کنید.

 

بسیاری از دانش‌آموزان علی رغم تلاش و زحمت زیادی که برای کنکور صرف می‌کنند، در کنکور به رتبه های نجومی می‌رسند. علت اصلی این موضوع غافل شدن از مهارت‌های مهم کنکور است. آزمون مشاوره هوشمند دورخیز می‌تواند سطح آمادگی فنی و مهارتی شما را پیدا و آن را تحلیل کند. این تحلیل طوری است که به صورت آنلاین تمامی مشکلات مهارتی و مشاوره‌ای شما را کشف کرده و برای رفع آن‌ها راهکارهایی به صورت ویس و مقاله‌های مفید ارائه می‌کند.

دی وی دی کنکور بخریم یا نخریم ؟ (هرآنچه باید از DVD و فیلم بدانید!) 1
مشاوره هوشمند کنکور

آیا دوست دارید یک مشاور بسیار باهوش و حرفه‌ای به شما راهکارهای شخصی کسب رتبه برتر در کنکور را بگوید؟ آیا دوست دارید با دادن یک تست کوچک کلی توصیه و راهکار بگیرید تا با اجرای آنها موفقیت‌تان در کنکور تضمین شود؟

سامانه مشاوره هوشمند دورخیز ، هوشمندانه و حرفه‌ای به شما می‌گوید برای کنکور چکار کنید و چکار نکنید! چون شرایط شما را آنالیز میکند و توصیه‌های شخصی ارائه می‌کند! همین الان شروع کنید!

 

استفاده از دی وی دی کنکور به عنوان یک روش آموزشی شرایطی دارد که حتما باید در نظر بگیرید. در ادامه درمورد نقاط قوت و ضعف دی وی دی های کنکور صحبت می کنیم .

نقاط قوت DVD های کنکور

  1. می توانید از کلاس درس معلم های برتر کنکور در هر شرایطی و از هر شهری استفاده کنید.
  2. می توانید قسمت های سخت مبحث را چندبار از فیلم نگاه کنید و مجددا به تدریس معلم توجه کنید.
  3. می توانید مثال های هر مبحث را خودتان حل کنید و فقط جواب نهایی را با پاسخ معلم چک کنید.
  4. وقت اتلافی در مسیر رفت و آمد به کلاس های کنکور نخواهید داشت.
  5. لازم نیست که تایم مطالعاتی برنامه خود را با تایم کلاس های کنکور مطابق کنید . بلکه هر جا که نیاز به فیلم آموزشی باشد در برنامه قرار می گیرد.

فیلم آموزشی

نقاط ضعف DVD های کنکور

  1. زمان تدریس مطالب معمولا بسیار طولانی است .
  2. روش تدریس معلم معمولا سطح بندی نشده است و تفاوتی بین تدریس برای دانش آموزان با پایه درسی ضعیف یا قوی در نظر گرفته نمی شود.
  3. امکان پرسش و پاسخ سوالات در حین تدریس معلم وجود ندارد.
  4. برای رسیدن به تسلط در مبحث تدریس شده، باید به ازای هر ۱ ساعت فیلم آموزشی ، ۲ ساعت مطالب از جزوه یا درسنامه مطالعه شوند. این یعنی اتلاف زمان بیشتر و بیشتر.
  5. تماشای حل مثال ها توسط معلم در فیلم باعث اعتماد به نفس کاذب شما می شود. فکر می کنید که آن مثال ها را کاملا یاد گرفته اید اما اگر خودتان بار دیگر به سراغ حل آن مثال ها بروید بعضی از راه حل ها را فراموش کرده اید.
  6. همزمان با تماشای فیلم آموزشی باید نکته برداری انجام دهید، چون تماشای مجدد فیلم خیلی زمان بر است و اصلا توصیه نمی شود.

با توجه به نقاط قوت گفته شده، اگر دی وی دی به درستی انتخاب شود می تواند خوب باشد اما باز هم باید شرایطی برای استفاده از آن ها در نظر داشته باشید. با مقایسه کلی بین نقاط قوت و ضعف دی وی های کنکور و عادت های مطالعاتی شما می توان برای استفاده از DVD کنکور تصمیم گرفت. اما هنور تمام نکات ضروری برای استفاده از فیلم های آموزشی گفته نشده است. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی های دی وی دی خوب کنکور چیست ؟

در قسمت قبلی درمورد نقاط قوت و ضعف دی وی دی های کنکوری که در حال حاضر در بازار موجود هستند صحبت شد . در این قسمت ویژگی های دی وی دی خوب کنکور را بررسی می کنیم . ابتدا ویژگی های یک DVD استاندارد کنکور گفته می شود و سپس به سراغ حداقل ویژگی های لازم فیلم آموزشی کنکور می رویم .

ویژگی های دی وی دی خوب کنکور شامل :

  1. تدریس به صورت مبحثی باشد. به این ترتیب دانش آموز می تواند فقط مبحثی که در آن مشکل دارد را از دی وی دی کنکور تماشا کند . در این روش اتلاف وقت هنگام تماشا دی وی دی کنکور به حداقل می رسد .
  2. تدریس مطالب با توجه به سطح علمی دانش آموزان طبقه بندی شود. به این ترتیب دانش آموزان می توانند از دی وی دی کنکوری مناسب سطح خود استفاده کنند .
  3. قبل از تدریس هر مبحث، پیش نیاز های لازم برای آن مطلب گفته شود . دانش آموزانی که مطلبی از مباحث را می خواهند حذف کنند یا با ترتیبی متفاوت مطالب را مطالعه کنند به مشکل نمی خورند. فقط کافی است که قبل از شروع هر مبحث به پیش نیاز های آن مسلط شوند.
  4. تدریس در دی وی دی کنکور باید به صورت کاملا مفهومی و اصولی باشد. اگر فقط تکنیک های حل تست گفته شود به راحتی فراموش می شوند.

دی وی دی کنکور به شرطی می تواند به عنوان یکی از روش های کمک آموزشی استفاده شود که واقعا آموزشی باشد! یعنی دانش آموزانی که به تنهایی با مطالعه درسنامه های کتاب های کمک آموزشی نمی توانند به تسلط برسند می توانند به سراغ فیلم های آموزشی بروند. پس فیلم های آموزشی باید مطالب را به صورت کاملا مفهومی آموزش دهند چون در غیر این صورت مطالب گفته شده در دی وی دی هیچ ارزش علمی ندارد.

مقاله مهم  5 راهکار برای افزایش ساعت مطالعه

استفاده از DVD های کنکور موجود در بازار خیلی زمان بر است . اگر دانش آموز به مرحله ای برسد که تنها راه تقویت درسش استقاده از DVD های کنکور باشد باید این اتلاف وقت به حداقل برسد. یعنی مطالب گفته شده در دی وی دی کنکور باید به  قدری کافی و مفهومی باشد که تنها با یک بار تماشا و نکته برداری برای رسیدن به تسلط کافی باشد.

همانطور که گفته شد دی وی دی های کنکوری که دربازار موجود هستند تمام ویژگی های یک آموزش خوب و استاندارد را ندارند. بنابراین باید با حداقل ویژگی های یک DVD کنکور و شرایط لازم برای استفاده از آن ها آشنا شوید.

درس خواندن با فیلم کنکوری

حداقل ویژگی های یک دی وی دی کنکور خوب

  1. توضیحات کامل و آموزش مفهومی هر مبحث
  2. حل مسائل و تست به تعداد کافی برای یادگیری بیشتر
  3. جلسات با مدت کوتاه و جلسات حداکثر ۳۰ الی ۴۵ دقیقه ای
  4. دوری از تکنیک های سریع و فریب دهنده بدون پشتوانه مفهومی

شرایط لازم برای استفاده از دی وی دی کنکور

  1. اگر تراز درسی در ۳ آزمون پشت سر هم کمتر از ۴۵۰۰ باشد .
  2. اگر درسی را مرتبا از کتاب و درسنامه یا جزوه مطالعه می کنید و به اندازه کافی برای حل تمرین ها وقت می گذارید اما به تسلط لازم نمی رسید (برای رسیدن به تسلط در دروس ضعیف حداقل باید روزانه ۳ ساعت تایم بگذارید)
مقاله مهم  4 کار واجب برای رتبه برتر شدن با پایه درسی ضعیف

این ۲ شرط گفته شده برای استفاده از DVD کنکور ضروری است. اما برای شروع استفاده از فیلم آموزشی هم باید یک سری مراحل را طی کنید . برای مثال اگر شرط ۱ و ۲ گفته شده درمورد مبحث مشتق ریاضی برای شما صدق می کند قبل از شروع استفاده از دی وی دی باید نکاتی را در نظر بگیرید .

روزانه حداقل ۲ ساعت مطالعه مشتق را از کتاب و درسنامه در برنامه خود قرار دهید . بعد از مطالعه مطالب مشتق از درسنامه ، قسمت هایی را که متوجه نمی شوید یادداشت کنید. در این تایم مطالعاتی حداقل روزانه ۱۰ مسئه تشریحی و ۱۰ تست از مشتق حل کنید . روش هایی که پاسخنامه برای حل تست ها پیشنهاد داده است را به دقت مطالعه کنید . تمرین ها و تست هایی که در حل آن ها دچار مشکل می شوید را هم یادداشت کنید.

بعد ازاینکه به مدت ۲ هفته این مراحل گفته شده برای درس مشتق را انجام دادید. یک لیست کامل از مشکلات درسی درمورد مشتق در اختیار دارید. مباحثی که یادداشت کرده اید را از میان فیلم آموزشی مشتق پیدا می کنید . کافی است فقط همان قسمت هایی که مشکل داشته اید را تماشا کنید. با این روش تایمی که برای تماشا هر مبحث می گذارید به حداقل خود می رسد.

درس خواندن با دی وی دی و فیلم آموزشی

در هنگام تماشای فیلم آموزشی کنکور حتما نکته برداری کنید . حتی ممکن است لازم باشد نکاتی که معلم تدریس می کند و یاد میگیرید را بار دیگر ” از زبان خودتان” در جزوه ای که می نویسید یادداشت کنید تا با هربار مرور به عمق مطالب برسید. با این روش می توانید با بازدهی خیلی بالا از دی وی دی های کنکور برای رسیدن به تسلط کامل در درس ها کمک بگیرید.

از دی وی های تکنیکی به شدت دوری کنید

دی وی دی های تکنیکی یکی از انواع روش هایی که DVD های کنکور برای آموزش استفاده می کنند. این روش یک ترفند برای بازاریابی بیشتر فروشندگان دی وی دی کنکور است . با آموزش روش های تکنیکی دانش آموزان فکر می کنند که طی مدت زمان کوتاهی می توانند در تمامی دروس به تسلط برسند! اما این تصور کاملا اشتباه است.

تکنیک های کوتاه مطرح شده در ظاهر خیلی سریع شما را به جواب نهایی می رساند. اما آیا شما می توانید تمام تکنیک های لازم برای همه درس های محاسباتی را به ذهن بسپارید؟ جواب مشخصا منفی است. با استرس کمی که در شروع جلسه آزمون ها و حتی کنکور خواهید داشت نصف این فرمول های سریع را فراموش خواهید کرد.

رتبه های برتر کنکور که با سرعت خیلی زیاد  تست ها را حل می کنند هیچگاه از دی وی دی های تکنیکی استفاده نکرده اند . دانش آموزان برتر کاملا به مفهوم هر مبحث مسلط می شوند و بعد از آن تعداد بسیار زیادی تست حل می کنند . مطالعه مفهومی و حل تست زیاد کلید رسیدن به تکنیک های سریع حل است .

مقاله مهم  14 ویژگی اصلی رتبه های برتر کنکور

پس دی وی دی های تکنیکی نه تنها مطالب را به شما آموزش نمی دهند بلکه با راحت جلوه دادن حل تست ها اعتماد به نفس شما را می گیرند . فرض کنید که دو هفته کاملا برای استفاده از دی وی دی های تکنیکی فیلم دیده اید . درشرایط آزمون وقتی با چند سوال سخت رو به رو شوید تمام آن تکنیک های سریع را فراموش می کنید . به این ترتیب نه مباحث را به درستی یاد گرفته اید که اعتماد به نفس خود را هم از دست می دهید و زمان زیادی را هم برای تماشا فیلم های آموزشی به هدر داده اید .

مقاله مهم  به تصمیم‌های خود جامه عمل بپوشان

۲ جایگزین مناسب برای دی وی دی آموزشی کنکور

اگر می خواهید از دی وی دی کنکور استفاده کنید باید مبحث مورد نظر را از چند روز قبل به طور کامل از درسنامه یا جزوه مطالعه کنید . تا هنگامی که مطالب را از کتاب و درسنامه کمک آموزشی مطالعه نکرده باشید تماشای فیلم آموزشی بی فایده است. نکته دیگر این است که به ازا هر یک ساعت تماشای فیلم آموزشی ، باید مطالب تدریس شده را ۲ ساعت  مرور کنید و تعداد زیادی تست حل کنید . همچنین باید میلیونی هزینه کنید!!

دی وی دی آموزشی کنکور

استفاده از دی وی دی کنکور هنگامی موثر است که شرایط گفته شده در بالا را رعایت کنید . اگر درسی را با شرایط گفته شده مطالعه کردید و به تسلط کافی نرسیدید ، آن درس کاندید استفاده از دی وی دی کنکور است . پس در استفاده از فیلم های آموزشی اصلا عجله نکنید. ما در اینجا دو جایگزین استاندارد و مناسب برای دی وی دی کنکور پیشنهاد کرده ایم. این پیشنهادات بر اساس تجربه ۹ ساله دورخیز در مشاوره کنکور است.

کتاب های آموزشی قوی

پیشنهاد ما این است که اگر در درسی ضعیف هستید ابتدا حتما با یک درسنامه کمک آموزشی معتبر شروع به مطالعه کنید . مبحث مورد نظر را چندین بار از کتاب و درسنامه مطالعه کنید و هر تست غلط را حداقل ۳ بار دیگر حل کنید . بعد از مدتی افزایش تسلط در آن درس را شاهد خواهید بود .

اگر زمانی که صرف می کنید تا از طریق DVD کنکور به تسلط درسی برسید حداقل ۱۰ ساعت است . اگر همین زمان را به مطالعه دقیق از درسنامه کمک آموزشی قوی بگذرانید به تسط چندین برابری در همان درس می  رسید . پس اول تلاش کنید که با برنامه ریزی مناسب و مطالعه دقیق از کتاب درسی و درسنامه کمک آموزشی به تسلط برسید.

بنابراین مشکل خیلی از دانش آموزان با انتخاب کتاب مناسب و آموزش نحوه مطالعه دروس حل می‌شود و نیازی به صرف وقت و هزینه برای کلاس های مختلف نیست. اگر هنوز روش صحیح مطالعه کردن درس‌ها و تست زدن را بلد نیستید، بهتر است در ابتدا به این موضوع رسیدگی کنید. در پکیج فنون موفقیت در کنکور اصول صحیح مطالعه را به شما آموزش داده‌ایم. توصیه می‌کنیم به صفحه زیر سر بزنید.

فنون موفقیت در کنکور
پکیج فنون موفقیت در کنکور

این پکیج شامل آموزش روش مطالعه دروس و فنون و تکنیک‌های تست زنی و یادگیری مخصوص کنکور است.

با استفاده از این پکیچ می‌توانید مطالعه سریع و پربازدهی داشته باشید و سریعتر درس‌ها را یاد بگیرید و فراموش نکنید! همچنین بتوانید در آزمون‌های آزمایشی و کنکور با استفاده از تکنیک های تست زنی بهتر عمل کنید.

 

فیلم های آموزشی رایگان و کوتاه

قبل از استفاده از هر روش کمک آموزشی باید برنامه ریزی مناسبی برای مطالعه دروس خود داشته باشید . برای درس های ضعیف تر حتما تایم مطالعه مداوم و مخصوص داشته باشید . بهترین پیشنهاد بجای استفاده از دی وی دی کنکور ، فیلم های آموزشی رایگان و کوتاه دانلودی است . به این ترتیب با صرف حداقل زمان و هزینه به تسلط درسی می رسید . چون از قبل استفاده از فیلم با مطالعه درسنامه خودتان را مجهز کرده اید با همان فیلم های کوتاه می توانید به سرعت پیشرفت کنید .

سایت آلا به آدرس  www.alaatv.com یکی از سایت هایی هست که مباحث مختلف کنکوری را به طور رایگان تدریس می کند . فیلم های آموزشی آلا و جزوه های ضمیمه اش برای استفاده تمامی دانش آموزان کنکوری به طور رایگان در دسترس است .

دی وی دی کنکور

در پایان ، دوباره تاکید می کنیم که DVD کنکور می تواند یکی از روش های کمک آموزشی باشد به شرطی که درست استفاده شود . اگر با مطالعه منظم و اصولی نتوانستید در مبحثی مسلط شوید می توانید از فیلم های آموزشی استفاده کنید . با نکته برداری و تماشای مبحثی مطالب می توانید تایم اتلافی را به حداقل برسانید . در نتیجه پیشنهاد می شود که از روش های جایگزین مثل درسنامه های آموزشی و فیلم های کوتاه دانلودی استفاده کنید . اما اگر راه دیگری برای افزایش سطح علمی خود در برخی از درس ها نداشتید نهایتا برای ۲ یا ۳ درس آن هم به صورت مبحثی استفاده کنید .

به یاد داشته باشید که بهترین راه برای افزایش تسلط درسی شما برنامه ریزی اصولی برای مطالعه و مرور مطالب است. ذهن تان را از تبلیغات پر هیاهوی فیلم آموزشی و دی وی دی کنکوری که معجزه می کنند خالی کنید. در کنکور هیچ معجزه ای جز معجزه تلاش و پشتکار کار ساز نیست.

مریم پناهیمریم پناهی

مشاوره صوتی رایگان

مریم پناهی رتبه 289 کنکور و دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز در این وویس درمورد تجربه خود از استفاده از دی وی دی کنکور صحبت می کنند و ویژگی های دی وی دی خوب کنکور را بررسی می کنند.
مدت زمان : 12 دقیقه و 21 ثانیه
مسعود کریمیمسعود کریمی

مشاوره صوتی رایگان

آقای مسعود کریمی مدیر موسسه دورخیز و دانش آموخته رشته مهندسی برق در این وویس در پاسخ به سوال یک دانش آموز در مورد آموزش مفهومی و آموزش تکنیکی صحبت می کنند. برای تشخصی دی وی دی کنکور خوب باید با تفاوت تدریس مفهومی و تکنیکی آشنا شوید.
مدت زمان : 9 دقیقه و 28 ثانیه
لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
2 سال قبل

سلام من از یک موسسه که در تی وی تبلیغ میگرد دی وی دی تهیه کردم مطالب رو جوری تدریس میکنند که کاملا با روش حل کتاب متفاوته و به عبارتب روش حل دیگه ای دارند اما وقت گیرن و واقغا نمیخوام تمام وقت کمی که مونده رو صرف کنم و نتیجه نگیرم الان واقعا تو یه دوراهی گیر کردم که با دی وی دی یا با کتاب های اموزشی درس بخونم میخواستم نظر شما رو در مورد دی وی دی ها بدونم

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  محمد
2 سال قبل

سلام. در مقاله توضیح دادیم، دی وی دی معمولاً توصیه نمیشه و ضررش از نفعش بیشتره. استفاده از فیلم های کوتاه آموزشی در حداکثر 2 یا 3 درس مشکلی نداره. اون هم در صورت نیاز

melika
melika
2 سال قبل

من از موسسه ای که تو تی وی تبلیغ میکرد دی وی دی گرفتم ولی واقعا هم وقتمو گرفت هم پولمو!
سایت آلا که معرفی کردید خیییلی خوبه هم رایگانه واقعا ممنون❤

hana
hana
2 سال قبل

ببخشید من دروس ریاضی و فیزیک رو نمیتونم خیلی خوب یاد بگیرم و با این وضعیت تدریس آنلاین معلما الان واقعا نمیدونم آیا برای سال یازدهم و دوازدهم دی وی دی تهیه کنم یا نه چون برای سال دهم دی وی دی تهیه کردم برای این دروس و واقعااا وقتگیره اما الان با این اوضاع نمیدونم دی وی دی استفاده کنم یا نه؟

مهندس مسعود کریمی
مهندس مسعود کریمی
پاسخ به  hana
2 سال قبل

سلام. خیر دی وی دی برای شما مناسب نیست. میتونید از فیلم های آموزشی کوتاه و استاندارد استفاده کنید. دی وی دی تبلیغاتی و تجاری هست و معمولا بسیار وقت گیر

عرفان
عرفان
3 سال قبل

سلام بچه ها اصلا DVD نخرین یا اگه می خرین فقط همون درسی رو که ضعف دارین بگیرین نه همشو خیلی وقت گیری هستن

نفس
نفس
3 سال قبل

واقن بعضی دی وی دی ها فقط جنبه تبلیغی دارن .
من ضعفامو با چن بار خوندن مطالب برطرف میکنم

RAHA
RAHA
3 سال قبل

واقن دی وی دی های تکنیکی ک تو تی وی تبلیغ میکنن ب درد نخورن 🙃

از دی وی دی های آموزشی مبحثی استفاده کردم خوبن.

مشاور ارشد دورخیز
مشاور ارشد دورخیز
پاسخ به  RAHA
3 سال قبل

از فیلم های آموزشی سایت آلا هم میتونین استفاده کنین:)

mr.amiri
mr.amiri
3 سال قبل

ب نظرم dvd های آموزشی برای پایه های دهم یازدهم خوبه تا دوازدهم 🤔
چون وقت زیادی دارند.!!!

Donya_1991
Donya_1991
3 سال قبل

آقا من یه سری دی وی دی از موسسه ای گرفتم ، ولی اصلا به درد بخور نبود فقط پولمو ریختم دور !!

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
دنبال مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هستی ؟
خیلی زود و کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیریم.
برای اطلاع از هزینه‌ها و شرایط مشاوره و برنامه ریزی خصوصی این فرم را تکمیل کنید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .