بهترین کتاب اقتصاد کنکور

بهترین کتاب درس اقتصاد کنکور انسانی 1402

معرفی بهترین منبع و کتاب اقتصاد برای کنکور انسانی 1402

اقتصاد جز درس های اختصاصی و دشوار رشته انسانی در کنکور است. اما برای قبولی در رشته های برتر کنکور انسانی باید درصد خوبی در درس اقتصاد داشته باشید. شما با انتخاب بهترین کتاب اقتصاد کنکور می توانید از پس تست های سخت کنکور هم بر بیایید.

انتخاب و خرید کتاب تست یکی از مهم ترین بحث های مشاوره کنکور است. در واقع قبل از برنامه ریزی کنکور، باید منابع تهیه شود. در این مقاله درمورد بهترین کتاب اقتصاد کنکور صحبت می کنیم. و کتاب های مختلف اقتصاد را بررسی می کنیم. بعد از خواندن این مقاله می توانید بهترین کتاب اقتصاد کنکور را برای خود انتخاب کنید. پس قبل از این که از تست های اقتصاد بترسید حتما این مقاله را با دقت بخوانید. درسنامه مناسب و تست های طبقه بندی شده کلید موفقیت شما در درس اقتصاد است.

نکات مهم در انتخاب بهترین کتاب اقتصاد کنکور انسانی

برای انتخاب بهترین کتاب اقتصاد کنکور باید به نکات مهمی توجه کنید. اگر کتاب مناسبی برای این درس تهیه کنید می توانید به خوبی به سوالات کنکور پاسخ دهید. در قدم اول برای خرید کتاب کنکور باید دقت کنید که آن را مطابق با سطح آموزشی خود انتخاب می کنید.

درسنامه مناسب می تواند به تسلط شما در درس اقتصاد خیلی کمک کند. این درسنامه باید به نحوی نوشته شده باشد که از خواندن آن خسته نشوید. علاوه بر آن برای خرید کتاب کمک درسی باید توجه کنید که درسنامه به طور کامل درمورد نکات کنکوری و تست خیز اقتصاد صحبت کرده باشد.

اگر سطح نسبتا خوبی در اقتصاد دارید می توانید برای خرید کتاب تست کنکور بیشتر به طبقه بندی تست ها توجه کنید. سطح بندی مناسب تست ها از آسان به سخت می تواند قدم به قدم سطح تسلط شما در اقتصاد را افزایش دهد. پس کتابی را انتخاب کنید که شما را به درصد خوبی در اقتصاد می رساند.

مقاله مهم  بودجه بندی کنکور 1402 انسانی به صورت موشکافانه!

در این قسمت به طور خلاصه نکات لازم برای خرید بهترین کتاب اقتصاد کنکور را بیان می کنیم:

  1. سطح آموزشی کتاب متناسب با سطح تسلط شما در درس اقتصاد باشد. (قوی، متوسط، ضعیف)
  2. شیوه آموزش درسنامه به طور کامل و با بیان مناسب باشد.
  3. تعداد تست کافی برای هر درس داشته باشد.
  4. سطح بندی تست ها رعایت شده باشد. (آسان تا سخت)
  5. پاسخ نامه تشریحی نکات مهم تست ها را بررسی کرده باشد.

تا اینجای مقاله با نکات لازم قبل از خرید کتاب تست کنکور آشنا شدید. در ادامه برای هر سطح درسی بهترین منبع اقتصاد کنکور را معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

بهترین منبع و کتاب اقتصاد کنکور برای سطح قوی

دانش آموزانی که سطح درسی خوبی در اقتصاد دارند می توانند بیشتر بر تست زنی تمرکز کنند. بهترین کتاب اقتصاد کنکور برای سطح قوی، کتاب اقتصاد آبی قلم چی است. این کتاب تست های سخت تر از کنکور دارد که می تواند تسلط شما را به خوبی به چالش بکشد.

بهترین کتاب اقتصاد کنکور برای سطح قوی

برای این که سوالات اقتصاد کنکور را به خوبی پاسخ دهید باید از قبل با سوالات سخت خودتان را قوی کنید. پس با برنامه ریزی کنکور خود برای تست زنی منظم در درس اقتصاد آماده شوید. این کتاب در یک جلد طراحی شده است و اسم دقیق آن به صورت زیر است:

  • کتاب اقتصاد کنکور انسانی آبی قلم چی

در این کتاب، در ابتدای هر فصل درسنامه های کاربردی و تیپ بندی شده قرار گرفته است. در ادامه درمورد جزئیات درسنامه ها و تست های این کتاب ببشتر توضیح می دهیم.

 

تحلیل درسنامه کتاب اقتصاد آبی قلم چی

درسنامه های این کتاب در ابتدای هر فصل قرار گرفته اند. نحوه ارائه مطالب در این درسنامه به صورت تیپ بندی شده است. یعنی با مطالعه این درسنامه می توانید انواع مطالبی که از هر فصل باید یاد بگیرید را به صورت دسته بندی شده به ذهن بسپارید.

این درسنامه به طور کاربردی، مهمترین نکاتی که در کنکور مورد سوال هستند را مشخص می کند. پس اگر سطح خوبی در اقتصاد دارید، مطالعه این درسنامه ها می تواند با توضیحات کوتاه مطالب هر قسمت را برای شما مرور کند. این کتاب بهترین کتاب اقتصاد کنکور است که منبع رتبه های برتر انسانی است.

 

تحلیل تست های کتاب اقتصاد آبی قلم چی

تست های این کتاب به صورت چالشی طرح شده اند. به این ترتیب حتی اگر سطح قوی دارید می توانید دانش خود را به چالش بکشید. با تست های این کتاب می توانید هر بار نکات بیشتری را یاد بگیرید. پس برای این که درصد خوبی در اقتصاد بزنید حتما قدم به قدم با این کتاب همراه شوید.

این کتاب حدود 900 تست دارد. این تست ها مطابق با کنکور سراسری طراحی شده اند. خیلی از سوالات این کتاب قبلا در آزمون های قلم چی مطرح شده اند. این تست ها به عنوان تست های شناسنامه دار در این کتاب قرار گرفته اند. علاوه بر آن سوالات جدید و تالیفی هم در این کتاب وجود دارد.

در قسمت تست ها حدود 350 تست کنکور که با توجه به سوالات نظام جدید اصلاح شده اند، قرار گرفته اند. علاوه بر آن حدود 138 تست تالیفی مطابق با تمام نکات و تمرین های کتاب درسی طراحی شده است. این تست ها می توانند تمام مطالب کتاب درسی اقتصاد را به طور کامل پوشش دهند.

 

بهترین منبع و کتاب اقتصاد کنکور برای سطح متوسط

بهترین کتاب اقتصاد کنکور برای سطح متوسط کتاب اقتصاد خیلی سبز است. درسنامه های کامل این کتاب با زبان ساده و صمیمی مطالب را توضیح می دهد. همچنین برای این که مطالب را به خوبی با خاطر بسپارید در این کتاب جدول های طبقه بندی شده و خلاصه هم قرار داده شده است.

بهترین کتاب اقتصاد کنکور برای سطح متوسط

این کتاب تک جلدی است. تست های کتاب سطح بندی خوبی دارند اما از برخی از مطالب کتاب تست طرح نشده است. پس بعد از این که با درسنامه های این کتاب توانستید سطح علمی خوبی را به دست بیاورید می توانید بعه سراغ تست مکمل بروید. برای خرید کتاب تست با تخفیف می توانید نام کامل این کتاب را در سایت دورخیز جست و جو کنید:

  • کتاب تست اقتصاد خیلی سبز

این کتاب برای افزایش کیفیت مطالعه شما نکات جذابی دارد که هنوز در مورد آن صحبت نکرده ایم. در ادامه درمورد این نکات که در درسنامه و تست ها هستند با جزئیات بیشتری صحبت می کنیم.

 

تحلیل درسنامه کتاب اقتصاد خیلی سبز

درسنامه این کتاب با زبانی ساده و صمیمی مطالب را بیان می کند. همچنین مطالب پیچیده تر را با مثال های ساده خارج از کتاب توضیح می دهد تا به بهترین شکل آن را یاد بگیرید. علاوه بر آن جمله های طنز که در بین توضیحات اصلی قرار دارد باعث می شود که از  خواندن درسنامه خسته نشوید.

در این درسنامه علاوه بر این که همه نکات به صورت مفصل تدریس شده اند. در کنار آن جدول های طبقه بندی شده دارد که چکیده مطالب هر قسمت را شامل می شود. به این ترتیب با مطالعه این کتاب هم هر مبحث را مفصل یاد می گیرید و هم برای جمع بندی با سرعت بالایی مرور می کنید.

در درسنامه کتاب اقتصاد خیلی سبز خلاصه هایی قرار دارد که می تواند شما را برای کنکور، آزمون ها و حتی امتحان های تشریحی بیشتر آماده کند. پس با استفاده از این درسنامه ها می توانید به بهترین شکل اقتصاد را یاد بگیرید. برای خواندن این درسنامه حتما برنامه ریزی مناسبی داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

تحلیل تست های کتاب اقتصاد خیلی سبز

تست های کتاب اقتصاد خیلی سبز جز بهترین کتاب تست خیلی سبز برای سطح متوسط هستند. این تست ها با توجه به سبک و سیاق تست های کنکور طراحی شده اند. همچنین در کنار تست های تالیفی، تست های کنکورهای گذشته مطابق با سوالات کنکور نظام جدید اصلاح و به روز رسانی شده اند.

در این کتاب حدود 740 تست وجود دارد. این تست ها برای تسلط بر مباحث مختلف خوب است اما بهتر است یک کتاب مکمل با تست های بیشتر هم تهیه کنید. در قدم اول تست های این کتاب را چندبار حل کنید. برای تسلط بیشتر و مرور از تست های منبع دوم خود استفاده کنید.

دقت کنید که  تست ها را حتما با پاسخ نامه تشریحی تحلیل کنید. در پاسخ نامه تشریحی نکات لازم هر تست به طور کامل بررسی شده است. همچنین هر تست به صفحه ای از کتاب ارجاع شده اند که برای آموزش بهتر بتوانید از آن استفاده کنید.

 

بهترین منبع و کتاب اقتصاد کنکور برای سطح ضعیف

بهترین کتاب اقتصاد کنکور برای سطح ضعیف، کتاب اقتصاد مشاوران آموزش است. این کتاب درسنامه فوق العاده ای دارد که قدم به قدم برای یادگیری مسائل و سایر تست ها همراه شماست. با مطالعه این درسنامه می توانید سطح تسلط خود را در این درس به راحتی افزایش دهید.

بهترین کتاب اقتصاد کنکور برای سطح ضعیف

اقتصاد جز مباحث مهم کنکور انسانی است که 15 سوال را در کنکور به خودش اختصاص می دهد. پس این مبحث مهم را با مطالعه هدفمند می توانید به نقطه قوت خود تبدیل کنید. به همین دلیل حتی با سطح ضعیف می توانید با انتخاب بهترین منبع اقتصاد کنکور متناسب با سطح خود به تسلط خوبی برسید.

کتاب اقتصاد مشاوران آموزشی به صورت تک جلدی است. در این کتاب تست های مفصلی مطرح شده است که همه مباحث را پوشش می دهد. برای خرید این کتاب نام دقیق آن را به خاطر داشته باشید:

  • کتاب اقتصاد جامع کنکور مشاوران آموزش

در ادامه درمورد جزئیات درسنامه و تست های این کتاب به صورت مفصل توضیح می دهیم. پس حتما ویژگی های این کتاب را با دقت مطالعه کنید تا با اطمینان خرید کنید.

 

تحلیل درسنامه های کتاب اقتصاد مشاوران آموزش

این کتاب با درسنامه های فوق العاده ای که دارد قطعا بهترین منبع اقتصاد کنکور برای سطح ضعیف است. در این درسنامه ها حتی روش های حل مسئله قدم به قدم آموزش داده باشند. یعنی با مطالعه این کتاب اگر بخواهید هم نمی توانید اقتصاد را یاد نگیرید!

درسنامه ها به زبان ساده نوشته شده اند و تمام مطالب کتاب درسی را شامل می شوند. چیدمان فصل ها درس به درس است. همچنین جدول های مهم کتاب درسی در درسنامه ها آورده شده اند تا همه نکات را مطالعه کنید. پس با مطالعه منظم این کتاب می توانید به خوبی از پس سوالات اقتصاد کنکور بربیایید.

مقاله مهم  روش مطالعه اقتصاد برای کنکور

 

تحلیل تست های کتاب اقتصاد مشاوران آموزش

تست های این کتاب به صورت میکروطبقه بندی و درس به درس است. یعنی تست های هر مبحث جدا شده است. برای هر مبحث تست ها سطح های مختلفی از آسان تا سخت دارد. علاوه بر آن تست های کنکور سراسری هم برای هر مبحث وجود دارد.

دقت کنید که سطح تست ها به طور کلی متوسط است. این سطح برای شروع عالی است. برای هر فصل هم مطابق با سختی آن تعداد تست متغییری وجود دارد. در مجموع این کتاب حدود 900 تست دارد. از این مقدار حدود 300 تست مربوط به فصل اول است که مسئله های بیشتری از آن طرح می شود.

پاسخ نامه های تشریحی این کتاب هم برای هر تست به طور کامل نوشته شده است. صفحه های کتاب درسی مطابق با هر تست مشخص شده است.  علاوه بر آن روش حل مسئله ها به طور کامل توضیح داده شده اند. پس برای اینکه یادگیری خود را کامل کنید حتما پاسخ نامه تشریحی تست ها را مطالعه کنید.

 

نتیجه گیری برای بهترین منابع اقتصاد کنکور

برای اینکه بهترین منابع اقتصاد کنکور را تهیه کنید نکات این مقاله را به یاد داشته باشید. بهترین منبع اقتصاد کنکور کتابی است که مطابق با سطح درسی شما باشید. تست های طبقه بندی شده می تواند برای یادگیری بهتر قدم به قدم همراه شما باشد.

درسنامه آموزشی مناسب با توضیح نکات مهم و با زبان ساده می تواند مطالعه این درس را برای شما ساده کند. در نتیجه با انتخاب بهترین کتاب اقتصاد کنکور می توانید از پس سوالات سخت اقتصاد در کنکور بربیایید. ما سه کتاب اقتصاد قلم چی، خیلی سبز و مشاوران را معرفی کردیم. اگر همچنان در انتخاب بهترین منابع تست اقتصاد کنکور دچار مشکل شدید حتما از مشاورین دورخیز کمک بگیرید.

سوالات متداول درباره بهترین کتاب اقتصاد کنکور انسانی

سوالات شما در مورد بهترین کتاب اقتصاد کنکور

برای اینکه در مسائل اقتصاد به آمادگی و تسلط برسید باید تمرین و تست فراوان حل کنید. اول سطح علمی خود را بسنجید سپس کتاب مناسب را انتخاب کنید و با جدیت فراوان آن را بخوانید و تست ها را حل کنید.

خیر اینطور نیست! هدف از این مقاله معرفی بهترین ها و پر مخاطب ترین هاست، نه لیست کردن همه کتاب ها! هدف این است که شما سریعتر بتوانید انتخاب کنید. کتاب های خوب دیگری در بازار کنکور و در کتابسرای دورخیز وجود دارند که طبیعتاً نقاط ضعف و قوت خود را دارند. اما اگر بهترین ها را بخواهید باید از بین همین کتاب ها انتخاب کنید.

لینک کوتاه مقاله:
مهندس مسعود کریمی
درباره من

اگر خودت شخصاً با جستجو و پشتکار محدودیت‌ها رو نادیده بگیری و در سخت‌ترین شرایط موفق بشی، انگیزه زیادی برای کمک به دیگران پیدا می‌کنی! من مسعود کریمی رتبه برتر کنکور و بنیانگذار دورخیز به همراه تیمم آماده کمک به تو هستیم 🧡

از ما کمک بگیر!

اگر بخوای رانندگی یاد بگیری کمک یه مربی خوب میتونه خیلی کارساز باشه! چون سریع‌ و اصولی و بدون خطر میتونی رانندگی رو ازش یاد بگیری. اگر بخوای رتبه برتر بشی هم حضور یه مشاور در کنارت میتونه همین اتفاقات رو رقم بزنه! سریع، اصولی و بدون خطر!

ما در آکادمی دورخیز راه پر پیچ و خم کنکور رو برات روشن و ساده میکنیم تا تلاش‌هات بی نتیجه نمونه! ما کارمون رو خوب بلدیم، چون 12 سال سابقه داریم و خودمون رتبه برتر کنکور بودیم! پس همین الان دکمه درخواست مشاوره رو بزن تا شروع کنیم.

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مطالب پیشنهادی
پکیج‌های فنون موفقیت در کنکور

هر آنچه که باید درباره فنون موفقیت کنکور، تند خوانی، تقویت حافظه، تست زنی و … بدانید.

نظرات و سوالات شما درباره محتوای این مطلب
لطفا فقط نظرات و سوالات مربوط به این موضوع را این جا درج کنید.
مشاوران دورخیز به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند.
با توجه به تعداد زیاد سوالات لطفا بعدا برای مشاهده جواب خود به سایت مراجعه کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها